.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
شنیده ها ی خبرنگار شمال نیوز حاکیست: اخیرآ خودروی پژو پارس یکی از مدیران استان که دارای پلاک دولتی بوده از جلوی درب منزل وی سرقت ... سرقت خودروی آقای مدیر!!
شنیده ها ی خبرنگار شمال نیوز حاکیست: اخیرآ خودروی پژو پارس یکی از مدیران استان که دارای پلاک دولتی بوده از جلوی درب منزل وی سرقت ...(ادامه)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...(ادامه)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند! (2)
دومین بخش از اخبار شنیده ها و گفته ها ویژه استان گیلان ...(كانديداهاي جديد مجلس ،اعلام موجوديت مدافعان سوم تير،دخالت مسئولان در انتخاب شهرداران ،انتشار خبرنامه زير تيغ، حضور شخصيتهاي سياسي در گيلان و ...(ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
بدهی 17 میلیاردی رئیس سابق
یکی از مدیران ارشد سابق استان که مبلغ 17 میلیارد تومان به یکی از بانک های استان مازندران بدهکار می باشد با وجود گذشت بیش از دو سال نسبت به باز پرداخت بدهی خود ...(ادامه)
سومین جلسه شورای شهر ساری برگزار شد
رئیس شوراهای اسلامی شهر ساری نقش حساس شوراها را بسیار ارزشمند دانست و گفت : شوراها یک نماد قدرتمند مدنی برای اعمال حق حاکمیت مردم هستند . به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی رمضانپور شامگاه دوشنبه در سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در محل این شورا افزود : یکی از برنامه های شوراها سرعت بخشیدن به پروژه ها و تسریع در خدمات شهری است که از مطالبات اولیه شهروندان است زیرا نهاد مذکور با قدرت و قاطعیت برای اجرای پروژه ها با همکاری ناظرین افتخاری فعال خواهد شد. وی در خصوص مراجعات عمومی مردم به شوراها خاطر نشان کرد : متاسفانه برخی افراد شناخت درستی از وظایف شورا ندارند و برای مسائلی به شورا می آیند که در اختیار این نهاد نیست . رییس شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد : مردم باید با وظایف و اختیارات قانونی شوراها آشنا شوند و در حد وسع از آنها توقع داشته باشند. در ادامه جلسه شورای شهر ساری، روسای کمیسیون های پنج گانه شورا به تناسب با ارائه نظرات خود پیرامون پرهیز از روزمرگی، برنامه ریزی اساسی در راستای کم کردن بار ترافیکی شهر، آلودگی های بهداشتی، ناهنجاریهای اجتماعی و سرعت بخشیدن به خدمات شهری و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر پرداختند. شهردار ساری نیز در این جلسه گفت : به مدیران زیر مجموعه شهرداری در خصوص تسریع در روند پروژه ها و ساماندهی امور شهری فرصت دو هفته ای داده می شود تا سریع تر نسبت به حل مشکلات سد معبر، سرویس بهداشتی و حمل زباله در سطح شهری چاره اندیشی کنند. علی حجازی افزود : ساخت و ساز و سد معبر بیشترین معضل در شهر است که با ایجاد تصمیمات در کاهش این امر تلاش خواهد شد.(ادامه)
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد.
در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ... آموزش و پرورش و تهدید معلمان به انفصال و اخراج
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد. در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ...(ادامه)
ساخت بزرگترین آکواریوم ماهی ایران در دریای خزر
استاندار مازندران گفت: بزرگترین اکواریوم ماهی ایران در دریای خزر ایجاد خواهد شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ابوطالب شفقت با بیان مطلب فوق دقایقی پیش در بازدید از پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر در جمع مدیران این واحد گفت:برای اولین بار در کشور"سوسیس ماهی" در پژوهشکده اکولوژیک دریای خزر تولید شده است.(ادامه)
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ... آموزش وپرورش ومدیرسایت شمال نیوزدردادگاه
به دنبال انتشار خبر مربوط به برگزاری آزمون سیره نبوی ویژه دانش آموزان تیزهوش مازندران به نقل از سایت انتخاب در سایت شمال نیوز فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در یک اقدام غیر متعارف و با اتهام تشویش اذهان عمومی و تفسیر شخصی ...(ادامه)
مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد به گزارش خبرنگار شمال نیوز در این جلسه که معاونین دانشگاه آزاد واحد ساری حضور داشتند دکتر کیومرث نیاز اذری ابتدا ... مظفری در دانشگاه آزاد اسلامی
مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد به گزارش خبرنگار شمال نیوز در این جلسه که معاونین دانشگاه آزاد واحد ساری حضور داشتند دکتر کیومرث نیاز اذری ابتدا ...(ادامه)
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی  قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از  ... یک سفر با 2 هدف
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از ...(ادامه)
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور ابتکار استاندار ، وحدت و همگرایی خادمان مازندران
همزمان با هفته وحدت و نامگذاری سال86 بعنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی توسط مقام معظم رهبری،بزرگترین همایش همگرايي خدمت با حضورمدیران دستگاههای اجرایی و رده های مختلف استان ،برای اولین بار در کشور(ادامه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران" مازندران در سالی که گذشت(ديدگاه)
حسین قربانی "سرپرست خبرگزاری مهر در مازندران"(ادامه)
نامه حسن کربلایی به سردبیر روزنامه نسیم (گیلان)
با عرض تبریک سال نو با شعار وحدت ملی و انسجام اسلامی محضر مردم شریف گیلان و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،امیدوارم روش و منش آن نشریه در سال 1386 با گذشته متفاوت باشد و به جای طرح مسائل اختلافی ، همه قوت و همت شما مصروف وحدت شود .(ادامه)
پس از انتصاب شیخ الاسلام  و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای جانشین چند استاندار مشخص میشود
پس از انتصاب شیخ الاسلام و شاعری به سمتهای رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون وزیر کشور ،بررسی های نهایی برای انتصاب زائری و انجم شعاع به سمت استانداران هرمزگان وگلستان..همچنین شنیده ها حاکیست وزارت کشور با نمایندگان استانهای(ادامه)
تصویب سند توسعه البرز شمالی
سند توسعه استانهای گلستان، گیلان و مازندران تحت عنوان سند توسعه استانهای شمالی به تصویب رسیده است.شناسایی موانع توسعه استانهای شمالی،تجمیع مطالعات آمایشی و کالبدی و سایرمطالعات به منظور توسعه استانهای ...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
به دنبال انتشار اخبار مربوط به آنفلونزای مرغی ،روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان  مازندران ، در اقدامی برخلاف شان عرصه اطلاع رسانی، از ورود و همراهی ... آنفولانزای بی مهر !!
به دنبال انتشار اخبار مربوط به آنفلونزای مرغی ،روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران ، در اقدامی برخلاف شان عرصه اطلاع رسانی، از ورود و همراهی ...(ادامه)
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ... خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی در مازندران
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ...(ادامه)
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟! پنج میلیون درخواست، در دست رئیس جمهور!
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟!(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
رئیس جمهور به تنهائی نمی تواند معجزه کند
فرماندار بابلسر در جلسه پیگیری مصوبات هیئت دولت با اعلام این مطلب گفت: یکی از هنرهای رئیس جمهور اینست که حرفش با عملش یکی است به گزارش شمال نیوز ، محمدرضا نادری گفت: نباید انتظار داشته باشیم (ادامه)
نتیجه آموزش و پرورش سیاست زده !
سایت فردا نوشت : نتیجه آموزش و پرورش سیاست زده ! آموزش و پرورش زیر بنا و عامل توسعه و سعادتمندی هر کشوری است به شرطی که در این سنگر حیاتی و حساس مدیرانی لایق و شایسته و بر اساس لیاقتهای فردی و شایستگی ، زمام مدیریت و مسئولیت را بر عهده بگیرند و تمام هم و غمشان آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانش آموزان باشد بنده یکی از مدیران آموزش و پرورش مازندران هستم که توفیق مدیریت در آموزش و پرورش را در دولت نهم پیدا کردم و از این بابت خدا را شکر می کنم مدتی است بحث سیاسی کاری و جناح بازی در آموزش و پرورش مازندران در روزنامه ها و سایتها زبانزد عام و خاص شده و حتی به صدا و سیمای مرکز مازندران نیز کشیده شده است برای من پذیرفتن این موضوع بسیار سخت و غیر قابل قبول بود و مانند خیلی ها می گفتم که تعویض مدیران حق رئیس سازمان آموزش و پرورش استان است و ایشان برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش حق دارد نیروهای همفکر و هم رای خود را بکار گیرد تا در انجام امور اداری و فعالیتهای آموزش و پرورش خللی بوجود نیاید جالب اینکه بارها در مقابل انتقاد دیگران از رئیس آموزش و پرورش مازندران دفاع می کردم و بیان اینگونه نظرات و انتقادها را تصفیه حسابهای سیاسی و جناحی می دانستم تا اینکه در هفته گذشته اتفاقی افتاد که دیدگاه و نظراتم را بهم ریخت و تازه متوجه شدم که انتقادهایی که می شود درست و منطقی و واقعیت دارد. قضیه از این قرار بود که در گردهمایی روسای آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری قرار شد از مدیران و روسای آموزش و پرورش برتر در انجام پروژه مهر تقدیر شود یکی یکی اسامی روسا اعلام شد و روسا لوح تقدیر و هدیه شان را دریافت نمودند اسامی تمام شد ناگهان متوجه شدم اسم آقای نظری رئیس آموزش و پرورش نوشهر با وجود اینکه با کسب نمره 75/75 رتبه سوم را در پروژه مهر کسب کرده بود خوانده نشد و به ایشان لوح تقدیر ندادند آنجا چیزی نگفتم و بعدا به سازمان مراجعه کردم و به یکی از دست اندرکاران این قضیه گفتم شهرستان نوشهر در پروژه مهر رتبه سوم را کسب کرده بود و شما برای رتبه های پایین تر لوح صادر کرده اید چرا لوح تقدیر برای مدیر آن صادر نشد جالب اینکه ایشان گفتند ما لوح تقدیر آماده کرده بودیم ولی آقای فاضلی رئیس سازمان امضاء نکردند اینجا بود که دریافتم وقتی رئیس آموزش و پرورش یک استان برای مدیری که در ارزیابی پروژه مهر رتبه کسب کرده و این رتبه هم از طریق صدا و سیما و مطبوعات هم قبلا اعلام شده فقط به خاطر اینکه وی منصوب خودش نیست و از نیروهایی است که در اواخر دولت اصلاحات ابلاغ ریاست گرفته چه توجیهی بجز برخورد سیاسی و جناحی برای آن متصور است با خودم گفتم واقعا باید برای این آموزش و پرورش سیاسی و جناح زده خون گریست با همین تفکر داشتم از سازمان خارج می شدم که یکی از نیروهای ارزشی و بسیجی را دیدم که مدتی قبل ابلاغ ایشان هم توسط رئیس سازمان لغو شده بود ایشان هم جمله ای گفت که برای من خیلی نگران کننده بود ایشان گفت حتی با مدرسین آموزش خانواده هم سیاسی برخورد کردند و اسامی تعدادی زیادی از آنان را که به اصطلاح آقایان اصلاح طلب بودند خط زدند و در دوره آموزشی دعوت نکردند و یکی از این مدرسین هم با ناراحتی وارد جلسه شورای معاونین شد و با فریاد نسبت به سیاسی کاری آقای رئیس انتقاد کرد که وی نیز مجبور شد در جمع عذرخواهی مصلحتی کند نامه ای بنویسد و اسم این بنده خدا را در لیست مدرسان آموزش خانواده جای دهد بعد از شنیدن این مطلب با خودم گفت براستی که ما چقدر با اندیشه ها و ارمانهای انقلاب فاصله گرفته ایم وداریم با کینه توزی و عقده گشایی و بر اساس تمنیات نفسانی با نیروهای انقلاب و کشور به بهانه سیاسی بودن برخورد می کنیم در حالیکه دشمن در پشت مرزهایمان صف کشیده است و امروز خیلی بیشتر از گذشته به وحدت و انسجام نیازمندیم . امروز در فکرم که آیا باید با این وضعیت در آموزش و پرورش بمانم و یا اینکه ...... یکی از مدیران اصولگرای آموزش و پرورش مازندران امضاء محفوظ http://fardanews.com/show/?id=26860 (ادامه)
استاندار مازندران و تاکید بر نقد منصفانه مدیران
(ادامه)
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ... احمدی نژاد، هنوز احمدی نژاد است!
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ...(ادامه)
 با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ... "انجم شعاع " سرپرست جدید استانداری گلستان
با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ...(ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
بازگشایی سینما سپهر ساری
سینما سپهر ساری پس از پشت سر گذاشتن هشت ماه عملیات بهسازی و بازسازی شامگاه روز پنجشنبه 28 دی با حضور رئیس و برخی مدیران حوزه هنری و مسئولان استان مازندران بازگشایی شد. (ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.699 seconds.