.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زندگینامه امام خمینی از ولادت تا رحلت
(ادامه)
اين حكم در حالي اجرا شد كه مادر و يكي از خانواده‌هاي مقتولان رضايت خود را اعلام كرده بودند، اما به دليل عدم جلب رضايت براي خانواده ديگر مقتول، اين حكم در محوطه ... اعدام برادر كش بابلي
اين حكم در حالي اجرا شد كه مادر و يكي از خانواده‌هاي مقتولان رضايت خود را اعلام كرده بودند، اما به دليل عدم جلب رضايت براي خانواده ديگر مقتول، اين حكم در محوطه ...(ادامه)
پس از 4 سال پرونده قتل 2 دوست در رشت منجر به سازش شد
(ادامه)
جواني در رشت پدر و مادرش را با داس كشت
(ادامه)
زن و شوهر قاتل و راز جنايات زنجيره‌اي در گيلان
(ادامه)
كشف جسد مرد گرگاني از داخل چاه آب
(ادامه)
قتل پيرزن آملي به خاطر 4 عدد النگو
(ادامه)
كشف جسد نوزاد قطعه قطعه شده در گلستان
(ادامه)
در اين درگيري كه براي گرفتن نان اتفاق افتاد فردي به نام محمود در اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است. اين روابط عمومي افزود: در خصوص اين قتل عمدي چهار نفر دستگير شده‌اند...
درگيري درصف نانوايي باعث مرگ جوان در گلستان شد
در اين درگيري كه براي گرفتن نان اتفاق افتاد فردي به نام محمود در اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده است. اين روابط عمومي افزود: در خصوص اين قتل عمدي چهار نفر دستگير شده‌اند... (ادامه)
فرزند معتاد و مادر كشي
(ادامه)
خواستگار جوان و قتل مادر و پدر دختر
اين جوان به علت علاقه‌اي كه به دختر اين خانواده داشت به خواستگاري او رفت و با جواب رد اين خانواده مواجه شد، اما جوان از اصرار دست برنداشت و چندين مرتبه به خواستگاري دختر رفت اما هر بار با ...(ادامه)
جسد سر بریده در کنار پل تختی رشت
(ادامه)
در بازرسي كه از منزل مقتول انجام گرفت، چندين گوني پر از اسكناس هاي درشت و كوچك و پول خرد كشف و ضبط شد.اين پول‌ها به مبلغ 14 ميليون تومان متعلق به خواهر شوهر مقتوله است كه از راه چندين سال تكدي گري ... قتل عروس توسط پدرشوهر
در بازرسي كه از منزل مقتول انجام گرفت، چندين گوني پر از اسكناس هاي درشت و كوچك و پول خرد كشف و ضبط شد.اين پول‌ها به مبلغ 14 ميليون تومان متعلق به خواهر شوهر مقتوله است كه از راه چندين سال تكدي گري ...(ادامه)
قتل جوان بابلسري بخاطر رابطه نامشروع
(ادامه)
درگيري دو طايفه در مينودشت منجر به قتل شد
(ادامه)
دعواي زن و شوهر منجر به قتل شد
(ادامه)
قتل پدر در مقابل كودك ۱۱ ساله
(ادامه)
پلیس در جستجوي همسر قاتل
(ادامه)
اجرای حکم اعدام برای قاتل
براساس راي شعبه ‪ ۲‬دادگاه كيفري استان گلستان و كيفرخواست صادره از سوي دادستان عمومي و انقلاب گرگان يك قاتل روز يكشنبه دراين شهرستان اعدام شد(ادامه)
روز گذشته در ملأعام حكم اعدام محكوم عليه عباس بخشنده، فرزند اسماعيل به دليل ارتكاب تجاوز به عنف و قتل دختر 7 ساله به اجرا درآمد. وي به شغل ... اعدام قاتل دختر 7 ساله
روز گذشته در ملأعام حكم اعدام محكوم عليه عباس بخشنده، فرزند اسماعيل به دليل ارتكاب تجاوز به عنف و قتل دختر 7 ساله به اجرا درآمد. وي به شغل ...(ادامه)
مرد لنگرودی همسر مطلقه‌اش را با گلوله کشت
در ساعت 9 صبح زنگ تلفن مركز 110 شهرستان لنگرود به صدا درآمد و خبر شليك تير در يك كارخانه چوب بري به مركز اطلاع داده شد. (ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
قتل كودك 12 ساله با انگيزه تجاوز به عنف
جوان 20 ساله كه در بندر گز پس از تعرض به كودك 12 ساله او را به قتل رسانده بود، سرانجام پرده از جنايت خود برداشت. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ماموران پليس گلستان هفته جاري با كشف جسد پسر بچه اي رسيدگي به آن را در (ادامه)
در اين جنايت، زنى جوان ۳ آدمكش را براى قتل شوهرش اجير كرد و آنان نيمه هاى شب  به خانه اى در خيابان ۱۷ شهريور شهرستان گنبد حمله كردند و دست به اين قتل زدند.و راز اين جنايت تا ۳ سال پنهان ماند تا اينكه زن توطئه گر ... اعدام آدمكش اجير شده
در اين جنايت، زنى جوان ۳ آدمكش را براى قتل شوهرش اجير كرد و آنان نيمه هاى شب به خانه اى در خيابان ۱۷ شهريور شهرستان گنبد حمله كردند و دست به اين قتل زدند.و راز اين جنايت تا ۳ سال پنهان ماند تا اينكه زن توطئه گر ...(ادامه)
رابطه پنهانی آرزو راز قتل نادر جوان را فاش کرد
رابطه پنهانی آرزو و خلیل راز قتل نادر جوان را فاش کرد . سرهنگ کوهکن سرکلانتر انتطامی شهرستان گرگان در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت : در غروب روز سه شنبه 26 دی ماه 85 شخصی به نام رضا ساکن روستای جهان آباد به ماموران کلانتری استرآباد شمالی مراجعه و گفت : فرزندش به نام نادر 18 ساله دارای قد بلند ، لاغر اندام و کاپشن مشکی از ساعت 3 بعد از ظهر از منزل خارج و به خانه مراجعه ننموده است . وی گفت : ماموران تحقیقات و بررسی های خود را در این زمینه آغاز تا اینکه در ساعت 9 صبح روز بعد یعنی چها ر شنبه 27 دی ماه 85 شخصی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام نمود جسدی در زمینهای کشاورزی اطراف روستا افتاده که سریعاً ماموران به محل اعزام و مشاهده نمودند تمامی لباسها و بدن جسد سوخته شده و قسمت سر جسد نیز احتمالا با یک جسم سخت ضربه خورده است . سرکلانتر انتظامی شهرستان گرگان گفت : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد جسد همان نادر می باشد که شب گذشته مفقود شده بود . پس از اطلاع خانواده وی ماموران تحقیقات و بررسی های خود را جهت شناسایی قاتل یا قاتلین جنایت آغاز نمودند . سرهنگ کوهکن گفت : ماموران در تحقیقات اولیه دریافتند که مقتول متاهل بوده و همسرش به نام آرزو قبلا دارای خواستگاری بوده که شدیدا به وی علاقه داشته است. سرکلانتر گرگان در ادامه به نحوه دستگیری قاتل این جنایت اشاره کرد و گفت : در ادامه تحقیقات پرینت مکالمه تلفنی خواستگار آرزو به نام خلیل و آرزو گرفته شد و پس از اطلاع از موضوع ماموران خلیل 22 ساله به همراه آرزو 18 ساله را دستگیر که در بازجویی بعمل آمده خلیل اعتراف نمود که با همدستی آرزو مقتول را به زمینهای کشاورزی اطراف کشانده و وی را به قتل رسانیده و جسد وی را آتش زدم . سرهنگ کوهکن در پایان گفت : متهمان پس از بازجویی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند . (ادامه)
دستگيری قاتلين پيرمرد و پيرزن چابكسري
دو نفر به اتهام قتل يک زوج کهنسال در "چابکسر" دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس گيلان، ماموران دايره آگاهي شهرستان "رودسر" در پي كسب اطلاع از وقوع يك فقره قتل در (ادامه)
قاتلان راننده پژو در مازندران پس از دو هفته دستگير شدند
(ادامه)
قاتلان راننده آژانس تنكابني، پس از يك هفته دستگير شدند
قاتلان راننده آژانسي كه چند روز قبل به طرز فجيعي به قتل رسيده و جسد وي در كنار رودخانه چشمه كيله كشف شده بود با تلاش ماموران دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز سرهنگ حبشي فرمانده انتظامي شهرستان تنكابن در گفت و گو با خبرنگار سايت پليس گفت: ماموران آگاهي شهرستان تنکابن در پي كسب خبري مبني بر كشف جسد راننده آژانس تنكابني كه در كنار رودخانه "چشمه كيله" رها شده بود، باخبر و سريعاً وارد عمل شدند. (ادامه)
پس از28 سال! یک حبس ابدی، درسن هفتاد سالگی، به مرخصی یکماهه رفت! ده هزار و دویست و بیست روز و شب، در زندانهای قزل حصار، اوین، رجایی شهر، قصر تهران، ساری و آمل بسر بردن و بیش ازپنجاه رئیس زندان دیدن ... عباس ابد! امشب تا صبح نمی خوابد!
پس از28 سال! یک حبس ابدی، درسن هفتاد سالگی، به مرخصی یکماهه رفت! ده هزار و دویست و بیست روز و شب، در زندانهای قزل حصار، اوین، رجایی شهر، قصر تهران، ساری و آمل بسر بردن و بیش ازپنجاه رئیس زندان دیدن ...(ادامه)
وسوسه شيطاني، خلأ ايماني فردي تبهكار و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل ... برق النگوهاي طلا قاتل جان پيرزن قائم شهري
وسوسه شيطاني، خلأ ايماني فردي تبهكار و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.