.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نقل قول جدید هاشمی رفسنجانی از امام(ره)
هاشمی با اشاره به جلسه خویش با امام برای مشورت درباره حزب جمهوری اسلامی گفت: در آن جلسه امام گفتند که مخالفتم برای تشکیل حزب در زمان مبارزه، نگرانی از شناسایی نیروهای مؤثر توسط رژیم بود و الان بروید حزب تشکیل دهید. (ادامه)
شمال نیوز : وی گفت: برای تعدادی از مسافران که قصد عزیمت به ساری داشتند تقاضای اتوبوس از شرکت مسافربری سیر و سفر کردیم و این عده بوسیله اتوبوس عازم ساری شدند که متاسفانه در میانه راه اتوبوس دچار حادثه شد و تعدادی از مسافران جان خود را از دست دادند.... هیچ مسئولیتی در قبال مسافران حادثه دیده نداریم !
شمال نیوز : وی گفت: برای تعدادی از مسافران که قصد عزیمت به ساری داشتند تقاضای اتوبوس از شرکت مسافربری سیر و سفر کردیم و این عده بوسیله اتوبوس عازم ساری شدند که متاسفانه در میانه راه اتوبوس دچار حادثه شد و تعدادی از مسافران جان خود را از دست دادند....(ادامه)
صدور «دیپلم فوری» در برخی مدارس غیرانتفاعی شبانه
(ادامه)
پایان عملیات تجاوز عربستان به یمن/ یانیۀ وزارت دفاع عربستان
عربستان با صدور بیانیه ای به عملیات خود در یمن ،که از آن به "توفان قاطع" یاد می کند، پایان داد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های چهارشنبه
(ادامه)
۸ عادت زیبایی که باید هر روز صبح انجام دهید
هر روز که از خواب برمی خیزید همواره در تلاش درخشیدن باشید و سعی کنید برخاستن از خواب برایتان هدفی را دنبال کند و یکی از هدفهایتان زیبایی باشد. (ادامه)
یک زن، طراح باشکوه ترین پل تهران +عکس
این رویا و طرح در نهایت در مهرماه سال گذشته محقق شد و با افتتاح پل طبیعت اثری هنری- معماری از یک زن جوان معمار ایرانی در اختیار شهروندان تهران و توریست های این شهر قرار گرفت. (ادامه)
مدیرعامل هواپیمایی ماهان به مجلس فراخوانده می‌شود
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سقوط یک دستگاه اتوبوس حامل مسافران پرواز مشهد ــ ساری هواپیمایی ماهان گفت:‌ هفته آینده مسئولان صنعت حمل‌ونقل هوایی و مدیرعامل هواپیمایی ماهان برای توضیح درباره این سانحه به مجلس دعوت می‌شوند. (ادامه)
رونمايي از لکسوس RX200t +عکس
(ادامه)
ظاهراً جهانگرد تنها مقام دولتی بوده که از این هیات آمریکایی استقبال کرده است.
کدام مقام ایرانی از هیات آمریکایی در تهران استقبال کرد؟ + عکس
ظاهراً جهانگرد تنها مقام دولتی بوده که از این هیات آمریکایی استقبال کرده است. (ادامه)
شمال نیوز : در انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور تجمیع و اعلام نتایج آرای نامزدهای انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان، هیات اجرایی مرکز استان توسط استاندار با ترکیب اعضا شامل استاندار، دادستان، مدیرکل ثبت احوال استان و از تمام هیات‌های اجرایی اصلی هر حوزه انتخابیه استان.... متن کامل طرح استانی شدن انتخابات مجلس
شمال نیوز : در انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور تجمیع و اعلام نتایج آرای نامزدهای انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان، هیات اجرایی مرکز استان توسط استاندار با ترکیب اعضا شامل استاندار، دادستان، مدیرکل ثبت احوال استان و از تمام هیات‌های اجرایی اصلی هر حوزه انتخابیه استان....(ادامه)
برگزاری مراسم روز جهانی زمین پاک در ساری
(ادامه)
متن کامل گزارش آژانس درباره پایبندی ایران
برنامه اقدام مشترک نخستین‌بار از 20 ژانویه 2014 به مدت 6 ماه اجرایی شد. این تفاهم دومین‌بار نیز از 24 جولای 2014 تا 24 نوامبر 2014 تمدید شد و در 24 نوامبر تا 30 ژوئن 2015 برای سومین‌بار تمدید شد.(ادامه)
وزیر کشور: آماده ارائه گزارش پول‌های کثیف هستم
(ادامه)
شمال نيوز: طی حکمی از سوی استاندار گلستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان منصوب شد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان منصوب شد
شمال نيوز: طی حکمی از سوی استاندار گلستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان منصوب شد.(ادامه)
اسامی برخی از جانباختگان سانحه واژگونی اتوبوس در سوادكوه
(ادامه)
شمال نیوز : صالحی امیری با اشاره به اینکه مازندران کمتر از استان‌های بزرگ کشور نظیر اصفهان، فارس  و تهران نیست، گفت: متاسفانه این استان در ردیف بعد از استان سمنان از لحاظ توسعه قرار دارد.... صالحی امیری: توسعه مازندران نباید فدای گرایشات سیاسی شود
شمال نیوز : صالحی امیری با اشاره به اینکه مازندران کمتر از استان‌های بزرگ کشور نظیر اصفهان، فارس و تهران نیست، گفت: متاسفانه این استان در ردیف بعد از استان سمنان از لحاظ توسعه قرار دارد....(ادامه)
ایرج نیازآذری روحانی در صدر(يادداشت)
ایرج نیازآذری(ادامه)
حدود 300 نفر از مرغداران استان مازندران در اعتراض به سیاست‌های نرخ‌گذاری مرغ توسط مسئولان مربوطه در مقابل استانداری این استان تجمع کردند.
تجمع مرغداران در مقابل استانداری مازندران
حدود 300 نفر از مرغداران استان مازندران در اعتراض به سیاست‌های نرخ‌گذاری مرغ توسط مسئولان مربوطه در مقابل استانداری این استان تجمع کردند. (ادامه)
تصاویر : آلبوم زندگی هیلاری کلینتون
(ادامه)
نصب بنر مقام معظم رهبری جلوی چشم دیپلمات‌های سعودی+تصویر
(ادامه)
نمایندگان از پاسخ‌ ‌وزیر اقتصاد قانع شدند
(ادامه)
تصادف مرگبار، قهرمان ایرانی را به کام مرگ فرستاد
(ادامه)
پایگاه اطلاع رسانی هیات والیبال مازندران راه اندازی شد
(ادامه)
آغاز مذاکرات خودرویی ایران و آمریکا/ آمریکایی‌ها درراه جاده مخصوص
تاکنون پای هیچ شریک آمریکایی برای کار مشترک با خودروسازان به ایران باز نشده اما اکنون خبرها از آغاز مطالعات بازارسنجی خودروسازان آمریکایی برای ورود به بازار ایران حکایت دارد و مذاکراتی انجام شده است.(ادامه)
نخستین نشست مازنی‌های مقیم پایتخت برگزار می‌شود
(ادامه)
تصمیم جدید مجلس درباره اقتصادمقاومتی
نمایندگان مجلس مقرر کردند که شورای هماهنگی و پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی مرکب از معاون اول رئیس جمهور، نایب رئیس اول مجلس و معاون اول قوه قضائیه تشکیل شود.(ادامه)
استخدام 98 نفر در آتش نشاني شهرداريهاي مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: بر اثر وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور تهران به ساری تعدادی از سرنشینان اتوبوس در دم فوت شدند./ سخنگوی اورژانس می گوید : عده‌ای به اشتباه دست و پای قطع شده جان‌باختگان که در یک کاور مربوط به جنازه‌ها جمع شده بود را یک جنازه شمرده و تعداد کشته‌ها را....
سقوط اتوبوس مسافربری به دره اوریم سوادکوه + تکمیلی وتصاویر
شمال نیوز: بر اثر وقوع تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور تهران به ساری تعدادی از سرنشینان اتوبوس در دم فوت شدند./ سخنگوی اورژانس می گوید : عده‌ای به اشتباه دست و پای قطع شده جان‌باختگان که در یک کاور مربوط به جنازه‌ها جمع شده بود را یک جنازه شمرده و تعداد کشته‌ها را.... (ادامه)
عادل روحی با بیان اینکه تبدیل انتخابات برای استانی شدن، می‌تواند دامنه فعالیت و توسعه سیاسی را بهبود بخشد ، گفت: این کار می‌تواند افزایش کارایی و ارتقای سطح کیفی مجلس را درگیر کارهایی کند که سطح ملی یا بین المللی داشته و نتیجه آن هم خروجی مثبت برای کشور باشد..... انتخابات استانی تمرین و تمهید برای گسترش مشارکت حزبی است
عادل روحی با بیان اینکه تبدیل انتخابات برای استانی شدن، می‌تواند دامنه فعالیت و توسعه سیاسی را بهبود بخشد ، گفت: این کار می‌تواند افزایش کارایی و ارتقای سطح کیفی مجلس را درگیر کارهایی کند که سطح ملی یا بین المللی داشته و نتیجه آن هم خروجی مثبت برای کشور باشد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.347 seconds.