.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز: بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار ... جزئیات 2 عرضه اولیه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
شمال نیوز: بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار ...(ادامه)
تصویری جالب از آیت الله هاشمی و روحانی در لباس نظامی
تصویری تاریخی از آیت الله هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی در دوران دفاع مقدس منتشر کرده است.(ادامه)
صنعت توریسم شهرهای شمالی در آستانه ورشکستگی
شمال نیوز: آسیب شیوع ویروس کرونا بر حوزه گردشگری بر کسی پوشیده نیست. اما در این آشفته بازار برخی از مقاصد پر سفر و گردشگرپذیر بیش از ...(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: زیرساخت‌های ما در دانشگاه آزاد در حقیقت سرمایه ملی است که باید به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد و با توجه به پیگیری‌هایی که مدیرکل آموزش و پرورش دارند بتوانیم نقش و سهم خوبی در مهارت‌آموزشی و پژوهش داشته باشیم.... کرمانیان : امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی حاصل ماه ها کار مشترک بین دو دستگاه است / زیر ساخت های دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه ملی آموزشی استان است
شمال نیوز : رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: زیرساخت‌های ما در دانشگاه آزاد در حقیقت سرمایه ملی است که باید به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد و با توجه به پیگیری‌هایی که مدیرکل آموزش و پرورش دارند بتوانیم نقش و سهم خوبی در مهارت‌آموزشی و پژوهش داشته باشیم....(ادامه)
عکس زیرخاکی از علی کریمی که خودش هم آن را ندارد!
علی کریمی ملقب به جادوگر آسیا که سابقه بازی در بایرن مونیخ و پرسپولیس را در کارنامه دارد در سال ۲۰۰۴ جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خودش کرد. کریمی فوتبال را تیم فتح آغاز کرد و سپس به پرسپولیس پیوست. تصویری از دوران حضور او در فتح را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
پشت پرده ممنوعیت واردات موبایل لوکس
شمال نیوز: ممنوعیت واردات موبایل لوکس در حالی توسط سخنگوی دولت تکذیب شد و سرپرست وزارت صمت آن را شایعه و شیطنت نامید که ...(ادامه)
طبیعت تابستانی منطقه دودانگه شهرستان ساری(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : واسطه‌گران در موعد برداشت برنج به مزارع کشاورزان هجوم می‌آورند و محصولات مردم را با انواع ترفندها و شیادی‌گری‌ از دست آنان خارج می‌کنند .... عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: دلالان به‌کمک رانت‌ درصدد غارت دسترنج برنجکاران گیلان و مازندران هستند
شمال نیوز : وی گفت : واسطه‌گران در موعد برداشت برنج به مزارع کشاورزان هجوم می‌آورند و محصولات مردم را با انواع ترفندها و شیادی‌گری‌ از دست آنان خارج می‌کنند ....(ادامه)
شمال نیوز: فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تخطی از نرخ مصوب را اخلال در بازار دانست و بیان کرد: این نرخ ها با توجه ... نرخ حق الزحمه بنگاه معاملات ملکی و نمایشگاه های خودرو
شمال نیوز: فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تخطی از نرخ مصوب را اخلال در بازار دانست و بیان کرد: این نرخ ها با توجه ...(ادامه)
اینفوگرافی/ عوارض ابتلا به کرونا پس از بهبودی!
برخی از عوارض ویروس کرونا پس از بهبودی را در این اینفوگرافی ببینید. (ادامه)
عکس/ غروب زیبای خورشید در کربلا
تصویری زیبا از غروب خورشید در کربلا را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ تصویر روزی که محمدرضا شاه مُرد
تاریخ ایرانی نوشت: روز ۵ مرداد ۱۳۵۹ محمدرضا پهلوی، آخرین شاه ایران، در سن ۶۱ سالگی در بیمارستان رمادی قاهره بر اثر بیماری سرطان خون درگذشت‌. محمدرضا پهلوی در وصیت‌نامه خود خواسته بود تا جنازه‌اش در خاک ایران دفن شود، ایرانی که ساکنانش در پی انتشار خبر درگذشت آخرین شاه، جشن و شادی برپا کرده بودند. این عکس‌های محمودرضا کلاری منتشر کرده، توصیف تصویری انعکاس خبر درگذشت محمدرضا پهلوی در بین مردم ایران است.(ادامه)
عکس/ فرهاد مجیدی سرانجام ماسک زد!
سرمربی استقلال سرانجام از ماسک برای جلوگیری از کرونا استفاده کرد.در روزهای اخیر و در عکس های منتشر شده از تمرین و بازی های استقلال بارها مشاهده شده بود که فرهاد مجیدی از ماسک استفاده نمی کند. این در حالی است که سرمربی آبی ها در سفر به جم این بار از ماسکی به رنگ آبی استفاده کرده است تا دیگر کسی از او به دلیل انجام ندادن این کار انتقادی نداشته باشد!(ادامه)
۵۰۰۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های مازندران آزاد شدند
مدیرکل دادگستری مازندران با اشاره به آزادی پنج هزار زندانی جرایم غیرمد از سال ۱۳۸۱ تاکنون گفت: ۵۷۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان به سر می برند و چشم انتظار آزادی هستند.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال به مازندران سفر کرد
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدن بازی تیم‌های نساجی و فولاد خوزستان به مازندران سفر کرد. (ادامه)
استاندار : قطع زنجیره کرونا با رعایت بهداشت ممکن است/ روند کاهشی بیماران
استاندار مازندران، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را سلاح مبارزه و قطع زنجیره کرونا بیان کرد.(ادامه)
تلاش برای کسب امتیاز کامل در بازی مقابل فولاد خوزستان/ نگران فاصله کم بازی‌ها و خستگی‌ بازیکنان هستم
سرمربی نساجی مازندران درباره بازی مقابل فولاد خوزستان گفت: با توجه به نتایج خوب کسب شده طی بازی‌های گذشته برای کسب امتیاز کامل در بازی مقابل فولاد خوزستان تلاش می‌کنیم.(ادامه)
هوای صاف و نیمه ابری در آسمان مازندران
هوای مازندران امروز دوشنبه ۶ مردادماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
عکس حاج قاسم پشت کامیون یک پاکستانی
عکس حاج قاسم سلیمانی پشت یک کامیون در پاکستان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
آخرین آمار کرونا در مازندران| اضافه شدن ۳۸۵ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته به جمع بیماران کرونایی
براساس آخرین گزارش‌ها تعداد ۳۸۵ بیمار به جمع بیماران کرونایی در استان افزوده شدند و تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به یک‌هزار و ۸۹۸ نفر رسید.(ادامه)
شمال نیوز :  محمد نژاد هدف از این نشست را جذب سرمایه گذار برای پارک تفریحی، توریستی سیاهرود سراج کلا، تسریع در ساخت موزه کشتی و تبادلات فرهنگی، اجتماعی این دو شهر عنوان کرد .... انجام تبادلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرداری های جویبار و تبریز
شمال نیوز : محمد نژاد هدف از این نشست را جذب سرمایه گذار برای پارک تفریحی، توریستی سیاهرود سراج کلا، تسریع در ساخت موزه کشتی و تبادلات فرهنگی، اجتماعی این دو شهر عنوان کرد ....(ادامه)
عکسی در روستای تالش که برای خلق آن ۲ سال زمان صرف شد
تصویری زیبا از آبشار ورزان روستای سوباتان تالش؛ برای خلق این عکس ۲ سال زمان صرف شده است(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : رحمت‌الله حسن‌پور قادی شاعر شناخته شده مازندرانی بعد از ظهر امروز یکشنبه پس از چند روز جدال با بیماری کووید ۱۹ درگذشت.
شاعر نامدار و پر آوازه مازندرانی بر اثر کرونا درگذشت
شمال نیوز : رحمت‌الله حسن‌پور قادی شاعر شناخته شده مازندرانی بعد از ظهر امروز یکشنبه پس از چند روز جدال با بیماری کووید ۱۹ درگذشت. (ادامه)
واکنش تند مداح معروف به محمدعلی ابطحی
حمید علیمی مداح معروف با بازنشر توییت محمد علی ابطحی به اظهار نظر او اعتراض کرد. (ادامه)
محلول هیپوکلوروز که از سوی چند کشور به طور گسترده استفاده می‌شود، می‌تواند ۱۰۰ برابر بهتر ویروس کرونا را نابود کند. محلولی بی‌خطر، صدبرابر قوی‌تر برای از بین بردن ویروس کرونا
محلول هیپوکلوروز که از سوی چند کشور به طور گسترده استفاده می‌شود، می‌تواند ۱۰۰ برابر بهتر ویروس کرونا را نابود کند.(ادامه)
یک شهردار دیگر به کرونا مبتلا شد
محمدرضا کلایی شهردار مشهد به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شد.(ادامه)
داماد فراری وزیر سابق کجا پنهان شده است؟
بر اساس آنچه که در جلسه‌های دادگاه پرونده پتروشیمی درباره علی اشرف ریاحی مطرح شده، حضور او در داخل یا خارج از کشور هنوز مشخص نیست. (ادامه)
مصرف اینترنت خود را در ۸ گام کاهش دهید
اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از مصرف بالای اینترنت‌تان رنج می‌برید با ما همراه باشید. (ادامه)
عکس/ عابدزاده در لیگ پرتغال چهارم شد
در پایان رقابت های لیگ پرتغال، امیر عابدزاده گلر تیم ماریتیمو، چهارمین دروازبان برتر این رقابت ها شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.