.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۵۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۴ هزار و ۱۵۶ نفر رسید....... شناسایی ۶۲۶۱ بیمار جدید در کشور / فوت ۱۵۳ نفر در شبانه روز گذشته / مجموع جانباختگان به ۵۴۱۵۶ نفر رسید / مجموع مبتلایان به ۱۱۷۷۰۰۴ نفر افزایش یافت
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۱۵۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۴ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.......(ادامه)
کمبود ۸۰ درصدی ویتامین D در بین ایرانی‌ها
معاون اداره کل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت، بر ضرورت توجه به مصرف ویتامین D مورد نیاز بدن برای کاهش بروز بیماری ها تاکید کرد.(ادامه)
دربی با دو پایان تلخ و شیرین برای استقلال
تعویق دیدارهای استقلال به دلیل برگزار نشدن دربی شبیه به یک فیلم با دو پایان بندی متفاوت است که یکی به سود این تیم و پایان دیگر به ضررش می شود.(ادامه)
قطع کارتخوان‌های بی هویت
دستگاه‌های کارتخوان مودیان مالیاتی بدون هویت قطع خواهد شد.(ادامه)
شروط جدید مجلس برای نامزدهای ریاست‌جمهوری
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معیارهای رجال مذهبی و سیاسی جهت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را مشخص کردند.(ادامه)
زمستان در گلستان، نگارستانی تماشایی!
فصل‌ها از پی هم میگذرند، پاییز می‌رود و درختان کم‌کم برای خواب زمستانی آماده می‌شوند. استان گلستان با دارا بودن اقلیم آب و هوایی مختلف در گوشه گوشه خود نگارستانی است تماشایی! با آغاز فصل سرما، شمال این استان و رشته کوه‌های البرز شرقی همیشه پوشیده از برف است. (ادامه)
انتقاد محمد هاشمی از طرح انتخاباتیِ مجلس
محمد هاشمی در روزنامه ایران نوشت: این روزها اصلاح قانون انتخـــابات ریاســــت جمهوری که در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد، به موضوع مورد بحث بسیاری از سیاستمداران تبدیل شده است.(ادامه)
عکس/ نمای پایانی کار امروز بازار سهام
در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با رشد دو هزار و ۸۸۵واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۷هزار واحدی قرار داد.(ادامه)
 پرونده دستگیری‌های شورای اسلامی و شهرداری بابل در حالی از نگاه کاربران شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و همچنین محافل مردمی این ... پرونده دستگیری‌های شورا و شهرداری بابل چهار نفره شد
پرونده دستگیری‌های شورای اسلامی و شهرداری بابل در حالی از نگاه کاربران شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و همچنین محافل مردمی این ...(ادامه)
ردپایی از کرونای انگیلسی در کشور مشاهده نشده است
وزیر بهداشت گفت: تاکنون ردپایی از ویروس کرونای انگیلسی در کشور مشاهده نشده است.(ادامه)
حمله مربی استقلال به منصوریان
مربی استقلال گفت: زمانی که بازیکن تیم ملی ایران بودم، امثال منصوریان به دنبال عکس گرفتن با من بودند. مرفاوی در این فوتبال به لطف خدا آدم کوچکی نبوده است. (ادامه)
بازدید معاون استاندار از مدیریت ارتباطات زیرساخت مازندران
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با همراهی قربانی، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری از مدیریت ارتباطات زیرساخت استان مازندران بازدید کرد. ‎(ادامه)
پراید امروز چقدر ارزان شد؟ +قیمت‌ها
امروز در حالی که بازار پراید روز نسبتا آرامی را سپری می‌کرد تنها دو خودروی پراید ۱۳۱ و ۱۵۱ نسبت به روز گذشته کاهش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کردند.(ادامه)
دوران پسا کرونا نخواهیم داشت
با توجه به اینکه کرونا همانند آنفلوانزا با ما خواهد بود،دوران پسا کرونا نخواهیم داشت.(ادامه)
قماربازحرفه‌ای شمال کشور در دام پلیس فتا مازندران افتاد
رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: فردی که با راه اندازی سایت‌های شرط‌بندی و تبلیغ آن در شبکه های اجتاعی جوانان و نوجوانان را فریب می داد، توسط پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
جریمه بیش از ۹ هزار خودرو در مازندران به دلیل نقض محدودیت‌ها
رانندگان ۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو در مازندران که قصد ورود به مناطقی غیر از محل سکونت خود را داشتند، جریمه شدند.(ادامه)
قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۰/۰۳
هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان است.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور گفت: نگرانی ما برای روز برگزاری انتخابات نیست بلکه نگرانی ما برای ۲۰ روزی است که باید تبلیغات و تجمع برگزار شود. نگران تبلیغات و تجمعات انتخاباتی در ۱۴۰۰ هستیم / قانون اجازه برگزاری انتخابات در ۲ روز را نمی‌دهد
شمال نیوز: وزیر کشور گفت: نگرانی ما برای روز برگزاری انتخابات نیست بلکه نگرانی ما برای ۲۰ روزی است که باید تبلیغات و تجمع برگزار شود.(ادامه)
پیج داور بازی پرسپولیس-اولسان هک شد+عکس
هکر‌های ایرانی پیج داور بازی پرسپولیس و اولسان را هک کردند.(ادامه)
هادی طحان نظیف در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره تفسیر شورای نگهبان از اصل ۱۱۳ قانون اساسی نوشت: قانون اساسی ۳۱ سال است که تغییر کرده و قرائت آقای رئیس جمهور از اصل ۱۱۳ قانون اساسی مربوط به قبل از بازنگری قانون اساسی است.شورای نگهبان به اظهارات رئیس جمهور/ قانون‌اساسی ۳۱سال است که تغییر کرده واکنش عضو حقوقدان شورای نگهبان به اظهارات رئیس جمهور/ قانون‌اساسی ۳۱سال است که تغییر کرده
هادی طحان نظیف در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره تفسیر شورای نگهبان از اصل ۱۱۳ قانون اساسی نوشت: قانون اساسی ۳۱ سال است که تغییر کرده و قرائت آقای رئیس جمهور از اصل ۱۱۳ قانون اساسی مربوط به قبل از بازنگری قانون اساسی است.شورای نگهبان به اظهارات رئیس جمهور/ قانون‌اساسی ۳۱سال است که تغییر کرده(ادامه)
روحانی: برای واکسن کرونا اقدامات لازم انجام شده است
رئیس‌جمهور گفت: به مردم بشارت می دهم که در خصوص واکسن کرونا اقدامات لازم انجام شده است. بانک مرکزی و وزارت بهداشت همه توان خود را به کار گرفته اند و برنامه ریزی کرده اند و هم واکسن خارجی در اختیار مردم قرار می گیرد و و هم در واکسن داخلی امیدواریم به تولید برسیم.(ادامه)
خرید و فروش دلار در صرافی بانکی چند؟
قیمت فروش دلار در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۶۸۰ تومان و قیمت خرید ۲۴ هزار و ۶۸۰ تومان تعیین شده است.(ادامه)
کاهش ۲۱ درصدی فوتی‌های رانندگی در مازندران
فوتی‌های تصادفات رانندگی در محور‌های برون شهری مازندران ۲۱ درصد کاهش داشت.(ادامه)
تغییر نام خیابان "شجریان" به شهید "فخری زاده" توسط خانواده شهدا+ عکس
در این اقدام نمادین پدر یکی از شهدای دانشمند هسته ای (شهید احمدی روشن) حضور داشت.(ادامه)
ربیعی درباره اظهارات اخیر علی مطهری درباره خرید واکسن کرونا و ارتباط آن با FATF نیز گفت: در مورد واکسن قبلاً همکاران من در وزارت بهداشت توضیحات مفصلی ارائه دادند، در مورد انتقال پول بنابر قوانین تحریم و قواعد ....(خبر)
(ادامه)
هشدار‌های مهم سازمان هواشناسی به کشاورزان تا ۷ دی
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه با اعلام فعالیت سامانه بارشی به همراه نفوذ هوای سرد از عرض‌های شمالی هشدار‌ها و توصیه‌های مهمی را برای کشاورزان صادر کرد.(ادامه)
خطر بوران در جاده‌های مازندران
رییس پلیس راه مازندران درباره احتمال بارش بوران در جاده های کوهستانی استان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر عملکرد شورا و شهرداری در شهر ساری ضعیف بوده و وزیر کشور و عوامل مرتبط با آن در استان باید پاسخگو باشند.

بابایی: نظارت بر عملکرد شورا در ساری ضعیف بود/وزارت کشور باید پاسخگو وضعیت ایجاد شده در شهرداری ساری باشد / فرایند قانونی انحلال شورای ساری در حال انجام است
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر عملکرد شورا و شهرداری در شهر ساری ضعیف بوده و وزیر کشور و عوامل مرتبط با آن در استان باید پاسخگو باشند. (ادامه)
رسن: هنوز رسما قراردادی امضا نکرده‌ام
هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ممکن است توافق من با تیم القطر در روزهای آینده انجام شود.(ادامه)
شمال نیوز : حیرت ما بیشتر از سکوت و بی‌عملی بنیاد نخبگان استان است. این بنیاد نیز تنها به ارائه آمار نخبگان و دعوت از آنان در برخی همایش‌های شیک و گاهی لاکچری بسنده کرده و در بقیه اوقات سال، خواب است ! هرچند ما امیدواریم این نوشتار بنیاد نخبگان مازندران را بیدار کند.
 .... نخبه‌گریزی مدیران، حاشیه‌نشینی نخبگان و خواب یک بنیاد !
شمال نیوز : حیرت ما بیشتر از سکوت و بی‌عملی بنیاد نخبگان استان است. این بنیاد نیز تنها به ارائه آمار نخبگان و دعوت از آنان در برخی همایش‌های شیک و گاهی لاکچری بسنده کرده و در بقیه اوقات سال، خواب است ! هرچند ما امیدواریم این نوشتار بنیاد نخبگان مازندران را بیدار کند. ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.