.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
استیضاح وزیرنفت فردا تقدیم مجلس می‌شود
(ادامه)
باید به وزیر اقتصاد مدال داد نه کارت
رییس کمیسیون تسهیل تجارت و صادرات اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: باید برای مهار و کاهش 30 درصدی تورم در دو سال پیاپی، به وزیر اقتصاد مدال داده شود، نه کارت زرد.(ادامه)
انتقاد مدیرکل ارشاد گیلان از پخش نشدن صوت اذان در شهر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با انتقاد از پخش نشدن صدای اذان در سطح شهر تصریح کرد: صدای اذان باید در کشورهای اسلامی آشکارا بلند باشد چراکه صدای اذان هویت مسلمان است.(ادامه)
ماشین مرسدس بنز C63 (عکس)
مرسدس بنز C63 مدل 2017 ساخت کشور آلمان است.(ادامه)
اعلام نتایج آزمون ارشد در دهه اول شهریورماه
(ادامه)
سردار سلیمانی چگونه زندگی می‌کند؟
رازهای زندگی ژنرال ایرانی حاج قاسم سلیمانی از زبان برادر کوچکتر این سردار فاتح تشریح شد.(ادامه)
نوبخت: یارانه 2 میلیون نفر حذف شد
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از حذف شدن دو میلیون یارانه‌بگیر خبر داد و گفت: پردرآمدها در کنار نیازمندان یارانه بگیرند، گواراتر از این است که یارانه نیازمندان حذف شود. (ادامه)
توصیه‌ای به کاربران کامپیوترهای عمومی
(ادامه)
گلایه بهداد سلیمی از آذری و رضازاده
قهرمان المپیک لندن با اشاره به این که "رضازاده لیگ و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی را نابود کرد"، گفت: نمی‌خواهم چون رضازاده نیست از مدیریتش ایراد بگیرم، اما ایراد بزرگی که به مدیریت او وارد بود، این است که لیگ و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی را نابود کرد.(ادامه)
ناطق نیاید، فاطمه هاشمی‌ سرلیست است
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه می‌گوید: فاطمه هاشمی رفسنجانی در صورت عدم‌حضور ناطق نوری در انتخابات مجلس دهم قطعاً سرلیست حزب اعتدال و توسعه خواهد بود.(ادامه)
استیضاح وزیر ورزش جدی نیست
(ادامه)
خبر خوش دولت به کارمندان پيماني
(ادامه)
سپرده‌های بانکی معاف از مالیات است
بعد از آنکه رئیس جمهوری قانون اصلاح مالیات های مستقیم را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد بندی از این ابلاغیه که سیستم بانکی را ملزم به ارایه اطلاعات بانکی به سازمان امور مالیاتی می کرد با حواشی های زیادی مواجه و منجر به تشدید نگرانی سپرده گذاران نظام بانکی شد.(ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
خانم‌ها با هوش‌‌ترند یا آقایان؟
مسئله تاثیر جنسیت در هوش آدم‌ها امری است که روانشناسان مورد توجه قرار داده‌اند و به نتایج جدیدی دست پیدا کرده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه آزادسازی پادگان ساری از اقداماتی بود که قبل از ما دوستان زیادی برای انتقال آن تلاش کردند، تصریح کرد: برای برخی از شهرها سوال پیش آمده که چرا انتقال پادگان ساری سیاسی شده است..... از آزادی پادگان ساری تا گره کور سه راه جویبار !
شمال نیوز : وی با بیان اینکه آزادسازی پادگان ساری از اقداماتی بود که قبل از ما دوستان زیادی برای انتقال آن تلاش کردند، تصریح کرد: برای برخی از شهرها سوال پیش آمده که چرا انتقال پادگان ساری سیاسی شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام خبر کشف این قتل پس از 10 سال توسط مأموران پلیس آگاهی استان، به تشریح جزئیات کشف این قتل مرموز پرداخت..... کشف راز قتل مرد 43 ساله تنکابنی پس از 10 سال
شمال نیوز : فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام خبر کشف این قتل پس از 10 سال توسط مأموران پلیس آگاهی استان، به تشریح جزئیات کشف این قتل مرموز پرداخت.....(ادامه)
زاکانی رئیس کمیسیون ویژه برجام شد
اعضای هیأت رئیسه کمیسیون ویژه برجام در نخستین جلسه کمیسیون انتخاب شدند. (ادامه)
نخستین گروه زائران مازنی رهسپار سرزمین وحی شدند
(ادامه)
عکس: کودکی رئیس جمهور
کودکی ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه(ادامه)
اعدام ۲ جنایتکار در رشت
دو مرد جنایتکار که در جنایت‌های جداگانه مرد و زنی را به قتل رسانده بودند، سحرگاه دیروز در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند. (ادامه)
حکم قصاص یک قاتل در زندان ساری اجرا شد
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از اجرای حکم قصاص نفس یک قاتل در محوطه زندان ساری خبر داد. (ادامه)
نیسانی که جلوی وزیر خارجه انگلیس خراب شد (عکس)
هنگام ورود وزیر خارجه انگلیس به سفارت این کشور یک دستگاه نیسان به یکباره خراب شد تا ماموران نیروی انتظامی با هل دادن آن را از جلوی در سفارت کنار بردند. (ادامه)
تصاویر کمتر دیده‌شده از رهبر انقلاب
صفحه طرفداران رهبر معظم انقلاب در اینستاگرام تعدادی عکس کمتر دیده شده از رهبر انقلاب را به اشتراک گذاشته است. (ادامه)
اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس +عکس
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به بازگشایی سفارت انگلیس در مقابل این سفارتخانه تجمع کردند و نیروی انتظامی تعدادی از آنان را بازداشت کرد. (ادامه)
واکنش مجلس به سخنان احمدی مقدم
اظهارات اخیر فرمانده سابق نیروی انتظامی در خصوص سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تکذیب شد. (ادامه)
وزیرکشور: درانتخابات عدم احراز صلاحیت‌نداریم
تا کنون با برخي اعضاي شوراي نگهبان که دوستانه صحبت کرده ام و آنها هم معتقدند که بايد صلاحيت همه افراد با تحقيق و بررسي و احراز يا رد شود. اگر شوراي نگهبان هم به قانون عمل کند، انتخابات در اين بخش نيز کاملا شفاف خواهد بود. (ادامه)
هر ۵ دقیقه یک نفر در کشور بیکارمی‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۰ میلیون نفر در کشور تحت‌پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند که اغلب کم درآمد و حاشیه نشین هستند. (ادامه)
تصاوير/ سفر وزیر صنعت،معدن وتجارت به ترکمنستان
وزیر صنعت معدن وتجارت ،طی سفر یکروزه در افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان شرکت نمود.(ادامه)
نامه 25 نماینده روحانی مجلس به رئیس جمهور
باید پاسدار قانون اساسی باشید، نه تضعیف کننده شورای نگهبان / این شورا بر اساس وظیفه الهی خود عمل می‌کند (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.