.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ممنوعیت ساخت و ساز در سواحل استان گلستان
رئيس ميراث فرهنگي و گردشگري استان گلستان اعلام كرد: در سومين جلسه كارگروه گردشگري استان، هر گونه ساخت و ساز در محدوده سواحل دريايي گلستان، تا اطلاع ثانوي ممنوع شد. (ادامه)
هر ۱۲‬روز يك "دوقلو" در آستارا متولد ميشود
مسوول زايشگاه بيمارستان دكتر بهشتي شهرستان بندر آستارا گفت: در نيمه نخست سال جاري ‪ ۱۵‬مورد دوقلو در اين شهرستان متولد شد كه حاكي از تكرار پديده دوقلوزايي در هر ‪ ۱۲‬روز در اين شهرستان است. به گزارش ایرنا "معصومه يكي‌تا" گفت: از ‪ ۳۰‬دوقلوي متولد شده در اين شهرستان ‪ ۱۹‬نوزاد پسر و ‪ ۱۱‬نوزاد دختر بود. وي گفت: بيشترين تعداد دوقلوهاي متولد شده در اين مدت در تير ماه بود كه تعداد دوقلوها به ‪ ۴‬مورد رسيد. وي گفت: بر خلاف سال‌هاي گذشته تمام زايمان‌هاي دو قلوها، با عمل سزارين بوده و خوشبختانه همه دوقلوهاي متولد شده سالم بودند. وي با اشاره به‌اينكه متوسط وزن دوقلوها دو كيلو و ‪ ۱۵۰‬گرم است گفت: دربين دوقلوهاي به دنيا آمده در نيمه نخست سال جاري نوزاداني با وزن سه كيلو گرم و ‪ ۱/۶‬كيلوگرم نيز وجود داشت كه به ترتيب سنگين‌ترين و سبك ترين نوزادان دوقلو بودند. مسول زايشگاه بيمارستان دكتر بهشتي شهرستان بندر آستارا اظهار داشت: كل نوزادان متولد شده در نيمه نخست سال جاري در اين بيمارستان ‪ ۹۵۸‬مورد بود كه حدود ‪ ۶۰‬درصد متولدشدگان، دختر بود. (ادامه)
فرماندار نوشهر در سمت خود ابقا شد
استاندار مازندران، با صدور حكمي "سيدقدير رضايي" فرماندار نوشهر را در سمت خود ابقا كرد. (ادامه)
باحضور استاندار صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان برگزار شد
همزمان با سومين روز از هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان گلستان در پادگان لشگر ‪ ۳۰پياده گرگان برگزار شد. به گزارش شمال نیوز، در اين مراسم كه با حضور فرماندهان نيروهاي سه گانه مسلح استان گلستان برگزار شد، استاندار گلستان طي سخناني دفاع و مقاومت ملت ايران در هشت سال جنگ (ادامه)
انتقاد خانه مطبوعات از نحوه برگزاري جشنواره
(ادامه)
80 درصد از فعاليت هاي كشاورزي استان گلستان بر دوش زنان است
استاندار گلستان گفت: زنان اين استان قشري زحمتكش و فعال در عرصه اقتصادي هستند به طوري كه 80 درصد از فعاليت هاي كشاورزي اين استان بر دوش آنان است. به گزارش شمال نیوز " علي محمد شاعري" در نشست با مشاوران استانداران و فرمانداران استانهاي تهران قم، قزوين، گيلان، مازندران و گلستان در گرگان (ادامه)
استان گيلا‌ن پايگاه هاپكيدو خاورميانه شد
فدراسيون جهاني هاپكيدو استان گيلا‌ن را پايگاه هاپكيدو در خاورميانه انتخاب كرد. " لي چانگ سو " رييس كميته فني هاپكيدو جهان در اين مراسم گفت: به علت عملكرد خوب ورزشكاران تيم ملي هاپكيدو ايران در رقابتهاي جهاني كه (ادامه)
داد وستد بیش بر‪ ۵/۵ميليون سهم در بورس ساری
تالار بورس منطقه‌اي مازندران در ساري طي پنج روز فعاليت اقتصادي خود در هفته جاري منتهي به روز چهارشنبه بيست ونهم شهريور ماه، شاهد داد و ستد پنج ميليون و ‪ ۵۸۶‬هزار و ‪ ۷۲۵‬سهم به ارزش ‪ ۲۰‬ميليارد و ‪ ۳۰۹‬ميليون ريال بود. (ادامه)
دستگیری زورگيران مجهز به گازاشك آور در رشت
زورگيراني كه با استفاده اسپري گازاشك آور وچاقو ازاهالي شهرك شهيد بهشتي رشت اخاذي مي‌كردند شناسايي و دستگيرشدند. بگزارش روز سه شنبه مركز اطلاع رساني پليس گيلان به ايرنا، به دنبال دريافت گزارشهاي مردمي ، در اين ارتباط دو نفر به نامهاي "داوود و حسين" توسط (ادامه)
دهها تن از كارگران بلاتكليف شركت فرش" البرز" بابلسر عصر ديروز با تجمع در مقابل اين واحد با نيروهاي انتظامي درگير شدند . 
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، 300 تن از كارگران اين واحد نساجي پس از 9 ماه بلاتكليفي قصد داشتند ضمن تجمع در مقابل كارخانه به همراه خانواده تجمع كارگران فرش" البرز "بابلسر با شلیک تيرهوايي پایان یافت
دهها تن از كارگران بلاتكليف شركت فرش" البرز" بابلسر عصر ديروز با تجمع در مقابل اين واحد با نيروهاي انتظامي درگير شدند . به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، 300 تن از كارگران اين واحد نساجي پس از 9 ماه بلاتكليفي قصد داشتند ضمن تجمع در مقابل كارخانه به همراه خانواده (ادامه)
طوفان با سرعت ‪ ۱۰۰‬كيلومتر در ساعت استان گيلان را در نورديد
طوفاني با سرعت يكصد كيلومتر در ساعت، روز يكشنبه همراه با ريزش شديد باران استان گيلان را در نورديد و زندگي روزمره مردم را به هم ريخت. (ادامه)
برگزاری جشن عاطفه ها در مازندران
مراسم جشن عاطفه‌‏ها، امسال، در روز پنج‌‏شنبه همزمان با سراسر كشور در استان مازندران با همكاري كميته امداد امام خميني (ره), نيروي مقاومت بسيج, سازمان صدا و سيما و آموزش و پرورش با هدف جمع‌‏آوري هداياي مردم خير و نوع‌‏دوست براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند در آستانه بازگشايي مدارس برگزار شد. 300 پايگاه كميته امداد كمك هاي مردم مازندران در جشن عاطفه ها را جمع آوري کردند. به گزارش شمال نیوز, غلامرضا غلامي, قائم‌‏مقام كميته امداد امام خميني (ره) استان مازندران, گفت: در سال گذشته، مردم خير و نوع‌‏دوستان استان، مقدار 940 ميليون ريال از هداياي نقدي و غيرنقدي خود را جهت كمك به دانش‌‏آموزان، تحويل پايگاه‌‏هاي ستاد احسان و نيكوكاري داده‌‏اند و از اين هدايا 70 درصد آن از طريق آموزش و پرورش در مدارس بين دانش‌‏آموزان نيازمند و مابقي از طريق كميته امداد بين دانش‌‏آموزان تحت حمايت اين نهاد توزيع شد. غلامي گفت: در مراسم جشن عاطفه‌‏هاي امسال، 300 پايگاه ثابت و سيار كميته امداد امام خميني (ره) و تمامي رده‌‏هاي مقاومت بسيج استان و با همكاري صدا و سيما و آموزش و پرورش،هداياي مردمي براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند را جمع آوری کردند. وی گفت: مراسم معنوي جشن عاطفه‌‏هاي امسال با شعار "همه كودكان را فرزندان خود بدانيم" و " با شميم شعبان به انتظار مهر برويم"، براي كمك به دانش‌‏آموزان نيازمند جهت حضور در سنگر مقدس تعليم و تربيت همزمان با سراسر كشور در استان مازندران برگزار شد. (ادامه)
وزير كشور در ساری:منشاء فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد
وزير كشور با بيان اينكه منشاء و مبداء خلاف و فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد، گفت : تلاش دولت نهم در اين است تدابير و تصميمات ، فساد ساز نباشد. به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام " مصطفي پورمحمدي " روز پنجشنبه در جمع جامعه روحانيت استان مازندران در حسينيه عاشقان كربلاي ساري افزود : تلاش مي‌كنيم تا جلوي فساد از مبداء گرفته شود. (ادامه)
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط  همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود.
شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ... فرماندار دیجیتالی
شعارمحوری ریاست محترم جمهور، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا بوده است از مسئولینی که میبایست ارتباط همه جانبه با مردم داشته باشند انتظار میرفت تا زمینه ارتباط مستقیم با آنان بهتر و موثر برقرار شود. شنیده ها حاکیست یکی از فرمانداران ...(ادامه)
7هزار بازنشسته با يك بيمارستان درمرکزمازندران
عضو هيات مديره كانون بازنشستگان و مستمري بگيران تامين‌‏اجتماعي ساري گفت‌‏: با وجود 7 هزار كارگر بازنشسته در مركز استان مازندران‌‏, تنها درمانگاه حافظ و بيمارستان حكمت به بيمه شدگان و مستمري‌‏بگيران خدمات ارايه مي كنند و امكانات موجود پاسخگوي نياز اعضا نمي باشد . (ادامه)
راز و رمز تضعیف استاندار مازندران ؟!!(ديدگاه)
(ادامه)
استاندار مازندران : كشاورزي و گردشگری از اولويت توسعه استان است
استاندار مازندران گفت : اقتصاد كشاورزي ، طبيعت گردي ، نانو و بيوتكنولوژي اولويت‌هاي اصلي توسعه استان هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مازندران ، مهندس "ابوطالب شفقت" در جمع كاركنان اين سازمان در ساري افزود : ما بايد شاخصهاي تاثيرگذار در اقتصاد كشاورزي را شناسايي كنيم. (ادامه)
همايش توجيهي انتخابات ويژه فرمانداران گيلان و مازندران
همايش توجيهي انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا ويژه فرمانداران ، معاونين فرماندار و بخشداران استان‌هاي گيلان و مازندران روز دوشنبه در محل استانداري گيلان در رشت برگزار شد. (ادامه)
معرفی رئيس كل دادگستري گلستان
رئيس كل جديد دادگستري استان گلستان در مراسمي با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين "سيدابراهيم رئيسي" معاون اول قوه قضائيه معرفي شد. طي حكمي ازسوي آيت‌الله "شاهرودي" رياست قوه قضائيه كشور، "احمدفاضليان" به عنوان رئيس كل جديد دادگستري گلستان انتخاب شده‌است. (ادامه)
7 کشته در تصادف امروز محور جنگل گلستان
بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در مسير بوستان ملي گلستان واقع در بخش گاليكش شهرستان مينودشت هفت نفر كشته شدند. به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين حادثه صبح امروز در بوستان ملي گلستان در اثر برخورد يك دستگاه پژوي ‪ ۴۰۵‬با يك دستگاه اتوبوس رخ داده است. (ادامه)
دستگیری آدم رباي سمناني در سوادكوه
يك آدم ربا كه پسربچه چهارساله‌اي را در سمنان ربوده بود با تلاش پليس مازندران در شهرستان سوادكوه دستگير شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع رساني پليس مازندران، فردي به نام "عزيزالله - ن" با مراجعه به اداره آگاهي استان سمنان مدعي شد كه پسر (ادامه)
طی ماموریتی از سوی وزارت کشور و وزرارت امور خارجه دکتر"علی محمد شاعری" استاندار گلستان در راس هیاتی متشکل از مسئولان اجرایی، بازرگانی و تجاری استانهای گیلان، مازندران و گلستان عازم کشور قزاقستان شد. ریاست هیات یاد شده را دکتر شاعری ... سفراستاندارگلستان وهیات همراه به قزاقستان
طی ماموریتی از سوی وزارت کشور و وزرارت امور خارجه دکتر"علی محمد شاعری" استاندار گلستان در راس هیاتی متشکل از مسئولان اجرایی، بازرگانی و تجاری استانهای گیلان، مازندران و گلستان عازم کشور قزاقستان شد. ریاست هیات یاد شده را دکتر شاعری ...(ادامه)
تجمع ۱۵۰ نفری کارگران بازخرید شده کارخانه" ایران الکتریک" رشت از صبح سه شنبه در مقابل ساختمان مرکزی وزارت صنایع و معادن برگزار شد.  این تجمع برای روشن شدن وضعیت مطالبات کارگران ... تجمع کارگران کارخانه "ایران الکتریک" رشت
تجمع ۱۵۰ نفری کارگران بازخرید شده کارخانه" ایران الکتریک" رشت از صبح سه شنبه در مقابل ساختمان مرکزی وزارت صنایع و معادن برگزار شد. این تجمع برای روشن شدن وضعیت مطالبات کارگران ...(ادامه)
اجرای طرح ضيافت توسط بازرگانی مازندران
رييس سازمان بازرگاني مازندران گفت: با اجراي "طرح ضيافت" به مناسبت ماه مبارك رمضان، كالاهاي اساسي و مورد نياز مردم در فروشگاههاي استان توزيع خواهد شد. (ادامه)
عضویت ۶۵‬شركت علمي، تحقيقي در پاركهاي فناوري گيلان
رئيس پارك فناوري گيلان گفت: هم اكنون ‪ ۶۵‬شركت، موسسه و هسته تحقيقاتي در پاركهاي فناوري اين استان مستقر و مشغول فعاليت علمي هستند. "حميد متقي‌طلب" در گفت و گو ايرنا افزود: علاوه بر پارك فناوري شهر رشت، سه مركز رشد فناوري در شهرستانهاي بندرانزلي، صومعه‌سرا و آستانه (ادامه)
كشف ۱۷۹‬كيلو ماهي خاوياري قاچاق در مازندران
فرمانده يگان حفاظت منابع آبزيان مازندران گفت : در مرداد ماه گذشته بيش از ‪ ۱۷۹‬كيلو گرم ماهي خاوياري قاچاق در سواحل اين استان كشف شد. (ادامه)
بیش از ‪ ۱۰‬هزار ‬شهيد ، ‪ ۳۶‬هزار‬ جانباز، دو هزار‬آزاده در مازندران
رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران، گفت : هزار و ‪۴۱۵‬ گلزار شهدا در اين استان وجود دارد و مازندران به لحاظ داشتن گلزار شهدا دومين استان در سطح كشور است.(ادامه)
يك برزيلي در تيم فوتبال نساجي مازندران
گوستاو لوئيز" مهاجم برزيلي با انعقاد قراردادي يك ساله با باشگاه فوتبال نساجي مازندران، به طور رسمي به اين تيم شمالي پيوست. (ادامه)
تبريك تسليت گونه هفته جانباز به ايثارگران (بخوانيد)
ثمانه اكوان (ادامه)
اعتراض نمايندگان گلستان ازعزل و نصب هاي مديران استان
چند تن از نمايندگان مردم گلستان در مجلس شوراي اسلامي، اعتراض خود را از نحوه عزل و نصب هاي مديران استان در قالب نامه اي براي وزير كشور ارسال كردند . در بخشي از اين نامه آمده است:استاندار گلستان از زمان انتصاب‌،‌ ضمن شناسايي دوستان،‌ همكاران و همشهريان خويش براي انتصابات آنان به عنوان مديران ارشد استان (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.499 seconds.