.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگير ي سارقان كابلهاي مخابراتي در بندرانزلي
در پي گزارشهاي واصله مبني بر سرقت كابلهاي مخابراتي در سطح شهرستان انزلي ، سه نفر به اتهام اين سرقتها دستگير شدند. فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بندرانزلي به خبرنگار ايرنا گفت: يكي از سارقان كه قبلا نيز به اين اتهام دستگير شده و ماه گذشته از زندان آزاد شده بود به همراهي دو نفر ديگر اقدام به انجام اين سرقتها مي‌كردند. (ادامه)
تبليغات نامزدهاي انتخابات در ساري شتاب بيشتري گرفت
(ادامه)
3وزير و استاندار مازندران بحران "فرش البرز" را بررسي مي كنند
(ادامه)
استاندار مازندران : مديران در مصاحبه با رسانه‌ها گزارش كار بدهند
(ادامه)
كسي با بخشنامه و دستورالعمل سواحل درياي خزر را تخليه نمي‌‏كند
(ادامه)
استاندار : مشكلات مازندران با اجراي مصوبه‌هاي هيات دولت حل خواهد شد
(ادامه)
نگاهي به شعارهاي انتخاباتي نامزدهاي شوراهاي اسلامي در گرگان
باشروع تبليغات نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي، بسياري از اين افراد درصدد انتخاب شعارهايي براي خود هستند تا بتوانند با طرح آنها آراي مردم را كسب كنند. (ادامه)
دكتر غلامعلي رنجبر پايان وابستگي و آغاز تنفس در هواي تازه و برنامه هاي آينده(ديدگاه)
دكتر غلامعلي رنجبر (ادامه)
افتتاح اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور در گرگان
تالار بورس اوراق بهادار استان گلستان و اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور ، با حضور استاندار، روز چهارشنبه در گرگان گشايش يافت. مديرعامل شركت كارگزاري بانك سپه در مراسم راه‌اندازي اين تالارها گفت : افتتاح تالار بورس ، مصوبه سفر اسفند ماه رياست جمهوري به استان گلستان بوده كه پس از پيگيريهاي لازم، اكنون نتيجه داده است. دكتر "سيدابراهيم عنايت" افزود : كشورهاي توسعه‌يافته با بهره‌مندي از بازار سرمايه، جايگاه فعلي خود را بدست آورده‌اند. (ادامه)
حاشيه هاي سفر رياست جمهوري به مازندران
علي عالي كردكلايي – خبر نگار اعزامي شمال نيوز(ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)
حجت السلام  جمشیدی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خانوادهای شهدا و ایثارگران  که به دیدار رئیس جمهور در حسینیه عاشقان کربلا ساری آمده بودند در لابلای سخنان خود در وصف دکتر احمدی نژاد ،بعلت جو حاکم ... نماینده مجلس و تغییر نام رئیس جمهور !!!
حجت السلام جمشیدی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خانوادهای شهدا و ایثارگران که به دیدار رئیس جمهور در حسینیه عاشقان کربلا ساری آمده بودند در لابلای سخنان خود در وصف دکتر احمدی نژاد ،بعلت جو حاکم ...(ادامه)
مازندران غربي استان بايد گردد
گراني گراني، بيكاري بيكاري، مازندران غربي استان بايد گردد، صلي علي محمد بوي رجايي آمد و انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست"، بيشترين شعار مردم اين مناطق در ديدار با رييس جمهوري بود. (ادامه)
دکتر عماد افروغ اصول‌گرابودن كار آساني نيست (گزارش)
دکتر عماد افروغ(ادامه)
"رایحه مهر ورزی" در مازندران منتشر شد
همزمان با سفر احمدی نژاد به مازندران "رایحه مهر ورزی" ویژه نامه سفر رئیس جمهوری منتشر شد . به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، این ویژ ه نامه در 4 صفحه رنگی با مضامین متعددی چون شمارش معکوس برای استقبال از ریاست جمهوری ، نگاهی (ادامه)
تجمع جمعی ازمردم مازندران براي ديدن رييس جمهوري مقابل استانداري
در حالي كه رييس جمهوري براي ديدار با مردم نكا دراين شهر به سر مي‌برد، عصر امروز شماري از مردم مازندران براي ديدن "محمود احمدي نژاد" مقابل ساختمان استانداري در ساري تجمع كردند. (ادامه)
اصولگرايي بدون كارآمدي ، كارآمدي بدون اصولگرايي .....(يادداشت)
(ادامه)
ورود رييس جمهوري به شهرستان گلوگاه،
رئيس جمهوري و هيات همراه در ادامه ديدار با مردم مازندران دقايقي قبل وارد گلوگاه شرقي‌ترين شهر استان مازندران شد. (ادامه)
رييس جمهوري وارد سوادكوه شد
محمود احمدي‌نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران در ادامه ديدارهاي مردمي خود در سفر به مازندران پس از ساري با عبور از محور فيروزكوه وارد شهرستان سوادكوه شد.(ادامه)
احمدي نژاد وارد ساري شد
دكتر "محمود احمدي نژاد" روز سه‌شنبه در اولين ديدار مردمي خود در استاديوم ورزشي شهيد متقي ساري افزود: امروز پيرامون سه موضوع "درس آموزي از پيامبر اسلام با نگاهي به شرايط امروز جهان"، "انتخابات اخير" و "سازندگي ايران بويژه سازندگي مازندران سرافراز" سخن خواهم گفت.(ادامه)
شهردار تنكابن استيضاح و بركنار شد
رييس شوراي اسلامي شهر تنكابن از استيضاح " علي‌اكبر رضواني " شهردار اين شهر به‌دليل هماهنگي نداشتن با اعضا و اجراي نكردن مصوبات اين شورا خبر داد و گفت: نتيجه استيضاح به بركناري شهردار منجر شد. (ادامه)
برنامه اعزام وزراء به شهرهای مازندرن در اولین روز سفر
در جریان سفر ریاست جمهوری به استان مازندران برنامه استقرار وزراء در اولین روز سفر به شهرهای ذیل اعزام شدند.(ادامه)
محمد قلي نژاد مازندران در عمق فراموشي(ديدگاه)
محمد قلي نژاد (ادامه)
محمد تیموری مازندران در انتظار بهار عدالت(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. انتظار تمام شد ، احمدی نژاد آمدنی شد
رئيس جمهور و هيات دولت آخر هفته جاري ميهمان سرزمين سرسبز و خرم و مردم مهربان استان مازندران است تا با حضور در ميدان عمل، ضمن ديدار با مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و منتخبان استان، محرومان را از سفره مهرورزي برخوردار كند. (ادامه)
معرفی امام‌جمعه جديد آستارا
طي حكمي از سوي شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه، حجه‌الاسلام "علي‌اكبر اكرمي" به عنوان امام‌جمعه جديد شهرستان مرزي آستارا منصوب شد. جلسه معارفه امام جمعه جديد آستارا، با حضور حجه‌الاسلام "اسلامي‌نژاد" مسوول دفتر شوراي سياست‌گذاري ائمه جمعه استان گيلان و جمعي از (ادامه)
حسين كلاني انتخابات و درك پيام مردم(ديدگاه)
حسين كلاني(ادامه)
براي رفع غبار محروميت درمازندران، به عهدتان پايبند باشيد
قرار بود بيايد ....مي گفتند تا چند روز آينده مهمان استان ماست ... اما او نيز خود مهمان داشت ونيامد... يك روز سرد را براي رسيدن به محل كارم پيش رو داشتم كه همه اش به فكر سفر آقاي رئيس جمهور بودم ... انشاالله اينبار هم سرسبزي مازندران كار (ادامه)
تشييع پیکر دو شهيد حادثه سقوط هواپيماي سپاه در چالوس
پيكر پاك پاسداران شهيد " علي‌اكبر جعفرنژاد " و " حسين فرج پور " از شهداي مازندراني نيروي دريايي سپاه روز چهارشنبه در شهر چالوس تشييع شد. اين دو شهيد نيروي دريايي سپاه روز دوشنبه بر اثر سقوط هواپيماي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فرودگاه مهرآباد تهران به شهادت رسيدند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از ایرناا، مراسم تشييع شهيد" جعفرنژاد" با حضورفرماندار، فرماندهان نظامي و انتظامي، خانواده‌هاي معظم شهدا و (ادامه)
اصلاح‌‏طلبان گيلان با ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند
احزاب اصلاح‌‏طلب عضو جبهه اصلاحات گيلان سرانجام پس از رايزني‌‏هاي مختلف به ائتلاف رسيدند و با يك ليست واحد در انتخابات شركت مي‌‏كنند. اسحاق راستي،‌‏ عضو ستاد ائتلاف اصلاح‌‏طلبان استان گيلان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: با وجود اينكه هيات نظارت در گيلان مانند برخي از استان‌‏ها برخورد مناسبي با كانديداهاي اصلاح‌‏طلب نداشته است و بسياري از چهره‌‏هاي شناخته‌‏شده سياسي و فرهنگي معتقد به جمهوريت و اسلاميت را (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.464 seconds.