.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جسد صدام را سگ ها خوردند
گزارش پايگاه خبري" نهرين نت "روزسه شنبه اعلام كرد كه جسد صدام ديكتاتور پيشين عراق خوراك سگهاي گرسنه شده است . اين پايگاه خبري عراقي به نقل از خانواده " حسين كامل "كه صدام رييس جمهوري وقت عراق او را در سال 1996 به همراه برادرش در بغداد به قتل رساند اضافه كرد، افراد مسلح هفته گذشته جسد صدام را از قبرش بيرون كشيده و جلو سگهاي گرسنه ولگرد انداختند . (ادامه)
سرشماری ازيك ميليون و ‪ ۴۰۰‬هزار پرنده مهاجر در مازندران
(ادامه)
 با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ... "انجم شعاع " سرپرست جدید استانداری گلستان
با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ...(ادامه)
اين كارگران با استناد به اظهارات اخير رياست جمهوري در مورد نحوه خصوصي سازي واحد و اينكه كاركنان هر مجموعه در اولويت واگذاري هستند، نسبت به اين خصوصي سازي معترض هستند ... تجمع كارگران كارخانه ساريت مازندران
اين كارگران با استناد به اظهارات اخير رياست جمهوري در مورد نحوه خصوصي سازي واحد و اينكه كاركنان هر مجموعه در اولويت واگذاري هستند، نسبت به اين خصوصي سازي معترض هستند ...(ادامه)
به كوري چشم دشمنان، خامنه‌اي زنده است سلامتي رهبر انقلاب اسلامي از شايعات تا واقعيت
به كوري چشم دشمنان، خامنه‌اي زنده است (ادامه)
تجمع هواداران باشگاه نساجي در مقابل فرمانداري قائمشهر
خبر بركناري "كوروش رحماني" مديرعامل باشگاه نساجي مازندران كه هنوزصحت و سقم آن مشخص نيست آنچنان هواداران اين باشگاه قديمي و ريشه‌دار را برآشفته كرد كه پيش از ظهر روز يكشنبه در مقابل فرمانداري اين شهرستان تجمع كردند.به گزارش شمال نیوز (ادامه)
یک مازندرانی معاون سازمان میراٍث فرهنگی شد
اسفندیار رحیم مشایی ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع‌ دستی و گردشگری ، با صدور حکمی علی لیالی را به عنوان مدیرکل امور مجلس سازمان منصوب کرد.(ادامه)
انتقادعضوشوراي شهررشت ازمدافعان شهردار
(ادامه)
مسابقات در فضايي بي حال و سرد و خاموش برگزار شد... وقتي دوست خبرنگارم مرا به سالن برد، به محض ورود به سالن وقتي كت و شلوار اطو شده آقاي مديركل بهزيستي و هيكل تنومند ايشان را در سكوي ورزشگاه ... صداي خر و پف مي آيد ...
مسابقات در فضايي بي حال و سرد و خاموش برگزار شد... وقتي دوست خبرنگارم مرا به سالن برد، به محض ورود به سالن وقتي كت و شلوار اطو شده آقاي مديركل بهزيستي و هيكل تنومند ايشان را در سكوي ورزشگاه ...(ادامه)
بازگشایی سینما سپهر ساری
سینما سپهر ساری پس از پشت سر گذاشتن هشت ماه عملیات بهسازی و بازسازی شامگاه روز پنجشنبه 28 دی با حضور رئیس و برخی مدیران حوزه هنری و مسئولان استان مازندران بازگشایی شد. (ادامه)
مرگ دو كوهنورد در ارتفاعات علم كوه
رييس ستاد حوادث و سوانح غيرمترقبه مازندران گفت: دو كوهنورد سنقري از استان كرمانشاه كه قصد صعود از علم كوه را داشتند دچار حادثه شدند و پيش از رسيدن امدادگران جان خود را از دست دادند. (ادامه)
ديدار استاندار گلستان با سفير قزاقستان
استاندار گلستان براي پيگيري تفاهم‌نامه امضا شده با سفير قزاقستان در تهران ديدار و گفت و گو كرد. "علي‌محمدشاعري" و "يريك اوتم‌بايف" در اين ديدار در زمينه توسعه همكاريهاي تجاري و بازرگاني في‌مابين تبادل نظر كردند.(ادامه)
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ... لطفا اوراق مشاركت نخريد ؟!
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ...(ادامه)
مديركل محيط زيست مازندران خبر از رفع مشكل زباله مازندران با ورود 7 كمپوست را داد. ( حل مي شود ...افتتاح مي شود ... كلنگش به زمين زده مي شود...) را زياد از زبان مديران و مسئولان شنيده ايم... كمپوست ها در راهند !؟
مديركل محيط زيست مازندران خبر از رفع مشكل زباله مازندران با ورود 7 كمپوست را داد. ( حل مي شود ...افتتاح مي شود ... كلنگش به زمين زده مي شود...) را زياد از زبان مديران و مسئولان شنيده ايم... (ادامه)
مرحوم آيت‌الله حاج شيخ ابوالحسن ايازي را همه  علويان در مازندران و دوستداران تشيع مي‌شناسند به طوري كه از اين عالم بزرگ به عنوان اسوه تقوي، تحصيل و ساده زيستي ياد مي‌شود. پنجمين يادواره ... علامه ايازي اسوه ساده زيستي در عالم تشيع
مرحوم آيت‌الله حاج شيخ ابوالحسن ايازي را همه علويان در مازندران و دوستداران تشيع مي‌شناسند به طوري كه از اين عالم بزرگ به عنوان اسوه تقوي، تحصيل و ساده زيستي ياد مي‌شود. پنجمين يادواره ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
آيت الله شاهرودي  در  ديداري كه به طريق ارتباط ويدئو كنفرانس از تهران به اتاق كنفرانس دادگستري گيلان برگزار شده بود با شنيدن درخواست هاي متقاضيان دستور رسيدگي به آنها را صادر كرد...
عفو ‪ ۲۱‬زنداني در استان گيلان
آيت الله شاهرودي در ديداري كه به طريق ارتباط ويدئو كنفرانس از تهران به اتاق كنفرانس دادگستري گيلان برگزار شده بود با شنيدن درخواست هاي متقاضيان دستور رسيدگي به آنها را صادر كرد... (ادامه)
تكريم ارباب رجوع بدون توسعه ‪ ICT‬بي‌معني است
رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور گفت: تكريم ارباب رجوع بدون توسعه ‪ ICT(‬تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات ) در كشور بي‌معني است. "اميرحسين سعيدي ناييني" روز چهارشنبه در مراسم افتتاحيه چهارمين نمايشگاه كامپيوتر و فناوري اطلاعات استان گيلان در رشت افزود: تكريم ارباب رجوع (ادامه)
کشف 6مجسمه زرين عتيقه و 767 ‪ سكه دوران ساساني درآمل
ازعاملين خريد وفروش اشياي عتيقه در شهرستان آمل شش عدد مجسمه زرين ، ‪ ۱۴‬عددسكه طلا و ‪ ۷۵۳‬عدد سكه غير طلايي دوره ساساني و اسلامي كشف و ضبط شد.(ادامه)
اين نمايشگاه در ‪ ۳۲‬غرفه و يك هزار مترمربع فضا برپا شده و شركت‌هايي از استانهاي گلستان،تهران، مازندران و اصفهان و  ‪ ۹‬غرفه از اين نمايشگاه نمايندگاني از  کشورهای آلمان، ژاپن وفرانسه حضور دارند... گشایش چهارمين نمايشگاه الكامپ در گلستان
اين نمايشگاه در ‪ ۳۲‬غرفه و يك هزار مترمربع فضا برپا شده و شركت‌هايي از استانهاي گلستان،تهران، مازندران و اصفهان و ‪ ۹‬غرفه از اين نمايشگاه نمايندگاني از کشورهای آلمان، ژاپن وفرانسه حضور دارند... (ادامه)
كشف سلاح كمري غيرمجاز در تنكابن
پليس شهرستان تنكابن موفق شد در بارزسي از منزل فردي در اين شهرستان يك قبضه سلاح كمري غيرمجاز كشف و ضبط کند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران انتظامي شهرستان تنكابن (ادامه)
حکم اعدام برای سرکرده اصلی باند غرب وحشی
شنیده ها حاکی است سرکرده اصلی باند غرب وحشی بهمراه دو نفر از اعضای دیگر ، صبح امروز در شهرستان نور به دار مجازات آويخته خواهند شد.بر اساس این گزارش این باند يكي از بزرگترين باندهاي تبهكار ...(ادامه)
آغاز بکار همایش بین المللی پیامبر اعظم(ص) در ساری
همایش بین المللی "پیامبر اعظم، نگین آفرینش" در مجتمع رفاهی نیروی انتظامی ساری آغاز به کار کرد. به گزارش شمال نیوز (ادامه)
زنگ پژوهش در مدارس گيلان به صدا درآمد
در اولين روز از هفته پژوهش زنگ "پژوهش" در واحدهاي آموزشي استان گيلان به صدا در آمد. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايرنا ترويج فرهنگ پژوهش در بين دانش آموزان و تشويق آنان به تحقيق ازمهمترين اهداف نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس گيلان عنوان شد. (ادامه)
فعاليت بيش از يك ميليون بسيجي در مازندران
فرمانده منطقه مقاومت بسيج سپاه مازندران گفت: در حال حاضر يك ميليون و ‪ ۲۶‬هزار بسيجي زن و مرد اعم از عادي و فعال در سه‌هزار و‪ ۳۰۰‬پايگاه مقاومت در اين استان فعاليت دارند. به گزارش شمال نيوز به نقل از ايرنا ، سردار" علي گرمه‌اي " افزود: درصددهستيم شمار بسيجيان‌استان را طي برنامه‌هاي آينده به مقدار قابل توجهي افزايش دهيم. (ادامه)
ایران قهرمان رقابتهای ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی
نخستین دوره مسابقات بین المللی ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی(جام همبستگی) با قهرمانی تیم ملی کشورمان در ساری پایان یافت. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، در این مسابقات که با شرکت 7 تیم از کشورهای سودان(دو تیم)، عراق، سوریه و تیم ملی ایران و دو تیم از مازندران به (ادامه)
تجليل از شاعران دفاع مقدس استان گيلان
اولين همايش تجليل از شاعران عرصه دفاع مقدس استان گيلان كه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان برگزار شد از ‪ ۲۰‬شاعر فعال اين عرصه تقدير به عمل آمد. به‌گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، دبير شوراي شعر صدا و سيماي جمهوري‌اسلامي (ادامه)
بزرگان ايران و جهان از شمال ميگويند(ديدگاه)
(ادامه)
جانباز نوشهر ی به لقاالله پيوست
پيكر جانباز " علي اوسط قمي اويلي " طي مراسمي روز پنجشنبه با حضور جمعي از مردم، مسوولان و نيروهاي انتظامي نوشهر در اين شهر تشييع شد. پس از مراسم تشييع، پيكر اين جانباز در گلزار شهداي زادگاهش در روستاي لتينگان نوشهر به خاك سپرده شد. (ادامه)
کاهش ميزان ولادت و مرگ در استان گيلان
مسوول روابط عمومي اداره كل ثبت احوال گيلان از كاهش تعداد ولادت و مرگ در ‪ ۹‬ماهه اول امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد. "رضا خوش‌رفتار" در گفت و گو با ايرنا افزود: در اين مدت تعداد ‪ ۲۳‬هزار و ‪ ۵۷۶‬ولادت در گيلان ثبت شده‌است كه در مقايسه با ‪ ۲۴‬هزار و ‪ ۶۶۹‬ولادت مدت مشابه سال گذشته حدود ‪ ۴/۴‬درصد كمتر است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.624 seconds.