.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دستگیری تعدادی از مدیران کانال‌های تلگرامی
مدیران ۴۵۰ صفحه، کانال و یا گروه در شبکه‌های اجتماعی موبایلی دعوت، احضار یا دستگیر شده‌اند. (ادامه)
تصویر عجیبی که تروریست‎ها منتشر کردند!
عضو یک گروه تروریستی با انتشار تصویری عجیب مدعی شد که حملات تروریستی در سوریه شدت می گیرند.(ادامه)
شمال را سم‌پاشی نکنید!
«نابودی ٤٠‌میلیون درخت شمشاد در جنگل‌های شمال»، «خطر نابودی ذخیره‌گاه شمشاد ایران»، «لزوم تشکیل ستاد بحران برای جنگل‌های شمال»، «کمبود بودجه برای نجات جنگل‌های هیرکانی» این تنها بخشی از تیترها و عناوینی است که در روزهای اخیر در رسانه‌های مختلف چاپی و آنلاین ایران درباره بروز یک آفت به نام «شب‌پره شمشاد» در جنگل‌های شمال منتشر شده است. حشره‌ای که در بروشورهای سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور از آن با عنوان «یک آفت خطرناک و جدید» یاد شده است. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر دفاع در نامه‌ای به رییس‌مجلس ضمن ابراز تاسف از سوء تفاهم ایجاد شده، تاکید کرد: آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس یا نمایندگان نبوده‌است بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.
سوءتفاهم شده، اظهارات من تضعیف شان و جایگاه مجلس نبود
شمال نیوز: وزیر دفاع در نامه‌ای به رییس‌مجلس ضمن ابراز تاسف از سوء تفاهم ایجاد شده، تاکید کرد: آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس یا نمایندگان نبوده‌است بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر دفاع در نامه‌ای به رییس‌مجلس ضمن ابراز تاسف از سوء تفاهم ایجاد شده، تاکید کرد: آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس یا نمایندگان نبوده‌است بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.
سوءتفاهم شده، اظهارات من تضعیف شان و جایگاه مجلس نبود
شمال نیوز: وزیر دفاع در نامه‌ای به رییس‌مجلس ضمن ابراز تاسف از سوء تفاهم ایجاد شده، تاکید کرد: آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس یا نمایندگان نبوده‌است بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد. (ادامه)
اعمال محدودیت ترافیکی در محور هراز در روز سه‌شنبه
فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی و انسداد مقطعی محور هراز فردا برای انجام عملیات راهسازی اعلام می‌شود.(ادامه)
کاهش 26 درصدی مرگ ناشی از تصادفات رانندگی
مرگ ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران 26 درصد کاهش داشته است.(ادامه)
فواید پرتقال در پیشگیری از بیماری ها
مطالعات نشان می دهد مصرف بیشتر مرکبات نظیر لیمو و پرتقال می تواند به حفظ سلامت و همچنین پیشگیری از تاثیرات مضر ناشی از چاقی کمک کند.(ادامه)
لایحه استخدام شهرداری‌ها اعلام وصول شد
عضو هیئت رئیسه مجلس تعدادی از طرحها و لوایح در جلسه علنی امروز را اعلام وصول کرد.(ادامه)
3 فوتی و زخمی در یک تصادف + تصاویر
واژگونی خودروی پژو 405 در رامسر سبب مرگ و زخمی شدن 3 نفر شد.(ادامه)
عکس: دوربین فیلمبرداری المپیک برلین در سال ۱۹۳۶
تصویر زیر دوربینی را نشان می‌دهد که جهت ضبط بازی‌های المپیک برلین در سال ۱۹۳۶ مورد استفاده قرار می‌گرفت. (ادامه)
خواص جادویی چای ترش
این چای بی نظیر انواع بیماری های کبدی را برطرف کرده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. در ضمن، سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش داده و باعث کاهش تدریجی وزن می شود.(ادامه)
هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی رئیس جمهور و شهید محمدجواد باهنر نخست وزیر ، هفته دولت نام گرفته است. عکس/ موزه شهید رجایی(خبر)
هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی رئیس جمهور و شهید محمدجواد باهنر نخست وزیر ، هفته دولت نام گرفته است.(ادامه)
یک‌هزار و 528 روستای مازندران به اینترنت 3G متصل می‎شود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: یک‌هزار و 528 روستای استان به اینترنت 3G متصل می‎شود.(ادامه)
عکس: ناصر حجازی در روزگار جوانی
(ادامه)
نجات هزار و 900 نفر از امواج مرگبار خزر
هزار و 900 نفر از امواج مرگبار خزر نجات پیدا کردند.(ادامه)
مرگ دلخراش جوان ساروی
اختلافات خانوادگی باعث خودکشی یک جوان شد(ادامه)
آشنایی با علائم ام اس
تشنج ، کاهش شنوایی ،سردرد و خارش از جمله علائم نادر در بیماری ام اس به شمار می رود.(ادامه)
عکس: گریم متفاوت رضا داوود نژاد
صفحه اینستاگرام عبدالله اسکندری گریمور حرفه ای با عکسی از رضاداودنژاد با گریمی متفاوت به روز کرد. رضاداودنژاد در فیلم فرارى کارى ازپدرش(ادامه)
واکنش ایوبی به حکم قوه قضاییه
در پی حکمی از سوی قوه قضائیه مبنی بر ممنوع‌ شدن فعالیت چند سینماگر ایرانی، رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد: سینمای ملی و پرطرفدار ایران هیچ نیازی به کمک شبکه‌های غیر ملی ندارد. اینکه شبکه‌های بیرون از کشور سوار بر موج موفقیت و محبوبیت سینمای ما می‌شوند.(ادامه)
تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس
پیکر جانباز سرافراز رمضانعلی غلام نتاج مقری ، امروز در بابل تشییع شد.(ادامه)
جوان موتورسوار قربانی تصادف با کامیون
برخورد مرگبار موتورسوار با کامیون دتر نکا سبب مرگ جوان 29 ساله شد.(ادامه)
دعای مادر برای دامادی پسر
قاسم رضایی با دعای مادر داماد می شود.(ادامه)
شمال نیوز: سال‌هاست نمي‌توان منكر نقش شیخ نور در معادلات سياسي كشور شد؛ او در اين روزها بار ديگر به سازماندهي مشغول است، اما نه به صورت علني. آرمان در گزارشی به فعالیت‌های او برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 پرداخته است که در ادامه می‌خوانید؛ برنامه اصلی ناطق‌نوری برای انتخابات 96 چيست؟
شمال نیوز: سال‌هاست نمي‌توان منكر نقش شیخ نور در معادلات سياسي كشور شد؛ او در اين روزها بار ديگر به سازماندهي مشغول است، اما نه به صورت علني. آرمان در گزارشی به فعالیت‌های او برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 پرداخته است که در ادامه می‌خوانید؛(ادامه)
افزایش بهای نرخ 25 ارز
بهای رسمی دلار کاهش ،پوند و یورو افزایش یافت.(ادامه)
لاریجانی: وزیر دفاع ادب حکمرانی را رعایت کند
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است به وزیر دفاع تذکر بدهم که درباره مجلس درست حرف نزدند. باید ادب و حکمرانی را در این مسائل رعایت می‌کردند.(ادامه)
قیمت طلا، سکه وارز، سه شنبه ۲ شهریور 95
(ادامه)
اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش زمان و ضوابط برگزاری آزمون استخدامی برای ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش را تشریح کرد.(ادامه)
روغن شاهدانه؛ گزینه جایگزین درمان سرطان
مشاهده بیش از نیم میلیون جستجوی گوگل برای «روغن شاهدانه» حاکی از محبوبیت و اهمیت بالای این روغن است؛ به زعم محققان، این روغن نقش بسزایی در درمان بیماری‌های خاص مانند سرطان دارد.(ادامه)
جدیدترین خبرها از ممنوع‌الفعالیت بودن برخی از سینماگران
حبیب ایل‌بیگی درباره جزییات این نشست گفت: امروز عصر جلسه‌ای تشکیل شد تا دستور و حکمی که از سوی قوه قضاییه آمده بود، حضوراً به سینماگرانی که نام‌شان در آن نامه درج شده بود، ابلاغ شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.