.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این كارمند بانك براي خريد خانه در بهترين نقطه شهر بيش از يك ميليارد و چهارصد ميليون ريال اختلاس نموده بود توسط كاراگاهان آگاهي استان گيلان دستگير شد.
دستگيري كارمند طمع كار بانك در گيلان
این كارمند بانك براي خريد خانه در بهترين نقطه شهر بيش از يك ميليارد و چهارصد ميليون ريال اختلاس نموده بود توسط كاراگاهان آگاهي استان گيلان دستگير شد. (ادامه)
آشنایی با 105عضو هیات مدیره بانک‌های کشور
(ادامه)
اختلاس صندوق قرض الحسنه کشاورزان بابل جمع زیادی از طلبکاران این صندوق را به خیابانها ریخت و مسیر میدان ولایت تا پل موزیرج را دچار اختلاس 40 میلیاردی، بابلی ها را به خیابان ریخت
اختلاس صندوق قرض الحسنه کشاورزان بابل جمع زیادی از طلبکاران این صندوق را به خیابانها ریخت و مسیر میدان ولایت تا پل موزیرج را دچار (ادامه)
اختلاس 100 میلیون تومانی رئیس اوقاف
(ادامه)
تعريف و تمجيد بيجا مانع پيشرفت كارها
(ادامه)
گيلان/ اختلاس‌كنندگاني كه مدير نبودند
(ادامه)
تکذیب دستگيري 5 مقام مسئول درگيلان
(ادامه)
تكذيب دستگيري 5 مقام مسئول در گيلان
(ادامه)
اختلاس يك ميليارد توماني گيلان
(ادامه)
5 نفر از مسئولان ‌‌استان گيلان درخصوص سوءجريان مالي در يكي از دستگاه‌هاي استان گيلان بازداشت شدند و براي هر كدام از آنها ... بازداشت پنج مسئول گيلاني به اتهام اختلاس‌
5 نفر از مسئولان ‌‌استان گيلان درخصوص سوءجريان مالي در يكي از دستگاه‌هاي استان گيلان بازداشت شدند و براي هر كدام از آنها ... (ادامه)
رئيس دانشگاه علوم پزشكي بابل در حالي هرگونه اختلاس دربيمارستان آيت‌ا... روحاني بابل را تكذيب كرد كه با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) پرده از اختلاس چند ميلياردي در بيمارستان آيت‌ا... روحاني بابل برداشته شد و ... اختلاس ميلياردي، تكذيب يا توجيه؟
رئيس دانشگاه علوم پزشكي بابل در حالي هرگونه اختلاس دربيمارستان آيت‌ا... روحاني بابل را تكذيب كرد كه با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) پرده از اختلاس چند ميلياردي در بيمارستان آيت‌ا... روحاني بابل برداشته شد و ... (ادامه)
 كارمند يكي از بانك‌ها كه بيش از 4 ميليارد از موجودي صندوق را به حساب شخصي خود و همدستش واريز كرده بود توسط پليس آگاهي فرماندهي انتظامي دستگير و ... اختلاس 4 ميلياردي كارمند بانك در مازندران
كارمند يكي از بانك‌ها كه بيش از 4 ميليارد از موجودي صندوق را به حساب شخصي خود و همدستش واريز كرده بود توسط پليس آگاهي فرماندهي انتظامي دستگير و ... (ادامه)
آقای احمدی نژاد، در اتاق برخی مسئولین شش قفله شده است!
(ادامه)
در پي انتشار خبر اختلاس 3 ميلياردي در خبرگزاري فارس، روابط عمومي شركت مخابرات ايران طي اطلاعيه اي اعلام كرد: مبلغ يك ميليارد تومان نقد و باقي از املاك و دارايي‌هاي خاطي به مخابرات مازندارن مسترد شد ... بخشي از رقم اختلاس شده به مخابرات بازگردانده شد
در پي انتشار خبر اختلاس 3 ميلياردي در خبرگزاري فارس، روابط عمومي شركت مخابرات ايران طي اطلاعيه اي اعلام كرد: مبلغ يك ميليارد تومان نقد و باقي از املاك و دارايي‌هاي خاطي به مخابرات مازندارن مسترد شد ...(ادامه)
جزییات اختلاس میلیاردی در مخابرات مازندران
(ادامه)
مديرعامل شركت مخابرات مازندران درباره خبر اختلاس ‌ميلياردي در مخابرات مازندران گفت: مبلغ دقيق اختلاس به‌ زودي اعلام مي‌شود.‌ اختلاس ميلياردي در شركت مخابرات مازندران
مديرعامل شركت مخابرات مازندران درباره خبر اختلاس ‌ميلياردي در مخابرات مازندران گفت: مبلغ دقيق اختلاس به‌ زودي اعلام مي‌شود.‌(ادامه)
اختلاس ميليوني يك كارمند بانك در گيلان
(ادامه)
دستگيري عامل اختلاس يك ميلياردي در گلستان
(ادامه)
شهردار و رئیس وقت شورای اسلامی و چهار نفر ازکارمندان دولت دردادگاه بدوی استان مازندران به اتهام اختلاس و کلاهبرداری ... محكوميت چند تن از مديران مازندرانی
شهردار و رئیس وقت شورای اسلامی و چهار نفر ازکارمندان دولت دردادگاه بدوی استان مازندران به اتهام اختلاس و کلاهبرداری ...(ادامه)
در خانه فاطمی چه گذشته است؟
(ادامه)
بار کج به منزل نمی رسد!/ عاقبت مدیرانی که ...
(ادامه)
اختلاس گران نفتی و بیمه ای دستگیرشدند
(ادامه)
اختلاس ميليوني رئيس بانك از متقاضيان وام
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
ياللعجب از اين وزير پراقتدار
(ادامه)
خاطرات ناطق نوری از "دفتر بازرسی رهبری"
(ادامه)
جهت اطلاع جمهوری اسلامی چهارشنبه
(ادامه)
کناره‌گیری‌ مقام‌ ارشد‌ دولتی‌ به‌ خاطر‌ اختلاس
(ادامه)
اختلاس ميلياردي در يك شركت دولتي؛دستگیری 11 نفر
(ادامه)
اختلاس ميلياردي يك شركت دولتي
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.