.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
انتخاب شوراي مركزي خانه مطبوعات گلستان
مجمع عمومي اعضاي خانه مطبوعات استان گلستان عصر چهارشنبه 19 ارديبهشت ماه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار گرديدو طي آن اعضاي شوراي مركزي اين تشكل صنفي انتخاب شدند.(ادامه)
مسعود کیمیایی19 اردیبهشت در دانشگاه گیلان
مسعود کیمیایی 19 اردیبهشت در جلسه نقد و بررسی فیلم حکم در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان حضور خواهد یافت. به گزارش ایسنا،جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان پخش و نقد و بررسی فیلم سینمایی حکم را با حضور کارگران برجسته سینمایی کشور مسعود کیمیایی، جواد طوسی منتقد سینما و تلویزیون و رضا یزدانی خواننده فیلم ساعت 16 چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در تالار شهید مطهری مجتمع دانشگاه گیلان برگزار خواهد کرد. گفتنی است مسعود کیمیایی برای اولین بار جهت نقد و بررسی به استان گیلان سفر می کند. در ضمن در این برنامه رضا یزدانی آخرین اجرای خود به نام«شمال» را در تالار اجرا خواهد کرد. تجلیل از اساتید گرانقدر سینما از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.(ادامه)
با ناديده گرفتن وضعيت صنعت چاي كشور از سوي مسوولان دولتي, وقوع بحران سياسي و اجتماعي در استان گيلان و مازندران قريب الوقوع است. بحران سياسي چای در گيلان و مازندران
با ناديده گرفتن وضعيت صنعت چاي كشور از سوي مسوولان دولتي, وقوع بحران سياسي و اجتماعي در استان گيلان و مازندران قريب الوقوع است.(ادامه)
نگاهي به حوادث چند روز اخير دانشگاه مازندران
پس از تاييد حكم يك ترم محروميت از تحصيل 3 دانشجوي دانشگاه مازندران و در پي آن بازداشت يكي از اين فعالان دانشجويي، برخي دانشجويان اين (ادامه)
معامله بيش از سه ميليون سهم در بورس ساری
مدير بورس منطقه‌اي مازندران اعلام كرد: در پنج روز معاملات اين هفته منتهي به چهارشنبه تالار بورس ساري، تعداد سه ميليون و ‪ ۲۷۲‬هزار و ‪۸۴۰‬ سهم به ارزش بيش از ‪ ۱۰‬ميليارد و ‪ ۷۵۶‬ميليون ريال داد و ستد شد. (ادامه)
اولین كارخانه‌ تعمير كشتي‌ خزر درفريدونكنار
مديركل بنادر و كشتيراني استانهاي مازندران و گلستان از احداث نخستين كارخانه " ساخت و تعمير" كشتي‌ها و شناورهاي بزرگ درياي خزر در بندر فريدونكنار مازندران خبر داد.(ادامه)
حفظ فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه همه‌مردم
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با تاكيد بر توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه گفت : امروزه حفظ و حراست و احياء فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه همه آحاد ملت است.(ادامه)
شمال نیوز _ اين فرد كه اهل شهرستان صومعه‌سراي استان گيلان است در تهران به پاك كردن شيشه خودروها و در برخي اوقات گل فروشي در چهار راه‌ها مشغول است. گزارش تصويري از اقدام به خودكشي مرد گیلانی
شمال نیوز _ اين فرد كه اهل شهرستان صومعه‌سراي استان گيلان است در تهران به پاك كردن شيشه خودروها و در برخي اوقات گل فروشي در چهار راه‌ها مشغول است. (ادامه)
راه اندازی اولين پرواز از فرودگاه گرگان به مشهد
با انجام اولين پرواز از فرودگاه بين‌المللي گرگان به مشهد مقدس، از اين پس هفته‌اي سه پرواز در اين مسير انجام مي‌شود.(ادامه)
مدارس استان گلستان پذيراي مسافران نوروزي
نوروز امسال ‪ ۱۶۵‬آموزشگاه در استان گلستان پذيراي مسافرين و گردشگراني از نقاط مختلف كشور است. (ادامه)
نوروز، عید نونوار شدن (ديدگاه)
(ادامه)
فردين معصومي، پهلوان برتر استان گيلان
شمال نیوز:در دومين مراسم تجليل از قهرمان قهرمانان گيلان که عصر چهارشنبه در سالن تختي مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت برگزار شد، جاسم ويشگاهي کاراته کاي گيلاني که اخيرا در رقابتهاي آسيايي و جهاني به دو مدال طلاي با ارزش دست يافت به عنوان قهرمان قهرمانان گيلان انتخاب شد. (ادامه)
عصر سه شنبه آخر سال، سبز يا خاكسترى؟(ديدگاه)
(ادامه)
کشف ۳۰‬ هزارعدد مواد منفجره در آمل
فرمانده پليس شهرستان آمل گفت: ‪ ۳۰‬هزار عدد انواع مواد منفجره و آتش‌زا از فروشندگان اين مواد در شهرستان آمل كشف شد و ‪ ۱۵‬نفر در اين رابطه دستگير شدند.(ادامه)
مشکل نمايشگاه‌بين‌المللي مازندران حل میشود
رييس سازمان بازرگاني مازندران با اشاره به نامشخص بودن وضعيت و تكليف نمايشگاه بين‌المللي استان گفت: به زودي در جلسه كارگروه توسعه و صنعت تكليف نمايشگاه بين‌المللي مازندران در قائمشهر مشخص مي‌شود.(ادامه)
هشدار علوم پزشكي گيلان نسبت به چهارشنبه آخر سال
رييس دانشگاه علوم پزشكي استان گيلان نسبت به چهارشنبه آخر سال هشدار داد. (ادامه)
طرح ويژه پليس مازندران در چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامي مازندران از اجراي طرح ويژه پليس در چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد و گفت : اين طرح براي جلوگيري از بروز هر گونه حادثه ناگوار ناشي از استفاده ناصحيح از وسايل مواد محترقه و برقراري نظم و امنيت در استان اجرا مي‌شود. سردار سرتيپ دوم پاسدار "مهدي توكلي" روز شنبه به خبرنگار ايرنا افزود: استفاده ناصحيح از وسايل انفجاري از قبيل ترقه ، فشفشه و نارنجك باعث عواقب بسيار وحشتناك و دردناك براي خانواده‌ها مي‌شود. وي با اشاره به طرح ويژه پليس براي برخورد با تهيه و توزيع‌كنندگان مواد محترقه در استان گفت: تا با افرادي كه به تهيه و توزيع مواد محترقه اقدام مي‌كنند، برخورد قانوني خواهد شد. وي از كشف بيش از ‪ ۶۰۰‬هزار عدد انواع مواد آتشبازي در چند هفته اخير در استان خبر داد و افزود: در همين ارتباط در تمامي مبادي ورودي مازندران ايستگاه‌هاي بازرسي نيروي انتظامي مستقر شده است . وي تصريح كرد: مواد منفجره مجاز وجود ندارد و همه انواع مواد محترقه و ترقه‌هاي موجود در بازار غير مجاز و غير قانوني هستند چرا كه اينگونه مواد در هنگام انفجار باعث آلودگي صوتي و ايجاد مزاحمت براي افراد مي‌شود. (ادامه)
پلمب30مغازه مواد آتش زای خطرناک درمازندران
نشست ستاد جرم‌های خاص مازندران با حضور رئیس دادگستری استان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان و جانشین فرماندهی پلیس مازندران برگزار شد. (ادامه)
شهرام جزایری، هم شکار و هم شکارچی بوده است!؟(يادداشت)
(ادامه)
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ... ساری در هیجان یک انتخاب مبهم ؟؟!!
قرار است انتخابات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران ـ ساري روز دوم اسفند همزمان با سراسر كشور برگزار شود. هر چند اين انتخابات را بايد بعنوان يك انتخابات صنفي دانست ولي حواشي آن باعث شد كه از شكل صنفي خارج و رنگ و بوي سياسي ... (ادامه)
در مبارزه با مواد مخدر موفق نبوده‌ايم
شمال نیوز/ رييس كل دادگستري مازندران با بيان اينكه اكنون كشفيات مواد مخدر از گرم گذشته به صدها كيلو رسيده است ، گفت : اين نشانه عدم موفقيت در امر مبارزه با توزيع ، پيشگيري و درمان ناهنجاري مواد مخدر است.(ادامه)
برف و كولاك شديد محور هراز را بست
پلیس راه اعلام كرد که جاده هراز به علت کولاک شدید مسدود شده است.(ادامه)
شنبه رهبرمعظم انقلاب مقابل دوربین خبرنگاران
بااعلام زمانبندی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمحضررهبرانقلاب تمامی به تمامی شایعات درخصوص سلامتی ایشان خط بطلان کشیده میشود.(ادامه)
تكريم ارباب رجوع بدون توسعه ‪ ICT‬بي‌معني است
رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور گفت: تكريم ارباب رجوع بدون توسعه ‪ ICT(‬تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات ) در كشور بي‌معني است. "اميرحسين سعيدي ناييني" روز چهارشنبه در مراسم افتتاحيه چهارمين نمايشگاه كامپيوتر و فناوري اطلاعات استان گيلان در رشت افزود: تكريم ارباب رجوع (ادامه)
اجرای طرح آمارگيري مبدا ومقصد تردد حمل ونقل جاده اي در مازندران
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي مازندران ، براي اجراي اين طرح مبادي ورودي و خروجي 56 منطقه ترافيكي كشور در 119 ايستگاه كشور در نظر گرفته شده ئ در نهايت 19 استان درگير فعاليت در طرح مي باشند. (ادامه)
جایگاه تالش شمالی بررسي مي شود
(ادامه)
ساخت مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان گلستان آغاز شد
كلنگ احداث مجتمع نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گلستان روز چهارشنبه با حضور استاندار و جمعي از مسوولان استاني به زمين زده شد. اين مجتمع در فضايي به مساحت ‪ ۶۱‬هزار و ‪ ۷۷۳‬مترمربع در كيلومتر چهار بزرگراه گرگان آق‌قلا و مقابل فرودگاه بين‌المللي گرگان ساخته مي‌شود. (ادامه)
وقوع زمين لرزه 2/4 ريشتري در كياسر
زمين لرزه اي به بزرگي 2/4 در مقياس امواج دروني زمين (ريشتر) ساعت هشت و 30 دقيقه و 36 ثانيه روز چهارشنبه حوالي كياسر واقع در مرز استان هاي سمنان و مازندران را لرزاند.(ادامه)
افتتاح اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور در گرگان
تالار بورس اوراق بهادار استان گلستان و اولين تالار بورس كالاي كشاورزي كشور ، با حضور استاندار، روز چهارشنبه در گرگان گشايش يافت. مديرعامل شركت كارگزاري بانك سپه در مراسم راه‌اندازي اين تالارها گفت : افتتاح تالار بورس ، مصوبه سفر اسفند ماه رياست جمهوري به استان گلستان بوده كه پس از پيگيريهاي لازم، اكنون نتيجه داده است. دكتر "سيدابراهيم عنايت" افزود : كشورهاي توسعه‌يافته با بهره‌مندي از بازار سرمايه، جايگاه فعلي خود را بدست آورده‌اند. (ادامه)
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ... رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.447 seconds.