.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احداث يك جزیره در دریاي خزر
(ادامه)
افتتاح مرکز پژوهش های منطقه شمال کشور در رامسر
(ادامه)
افتتاح پنجمین جایگاه ‪ CNG‬در مازندران
(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
فرماندار:روند رو به رشد مصوبات رياست جمهوري در تنكابن
(ادامه)
نصب حفاظهای کابلی در محور هراز
(ادامه)
آغاز جشنواره نشریات دانشجویی شمال کشور
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر روسیه
(ادامه)
آخرین اخبار از دربی گیلان
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر فرانسه
(ادامه)
مازندران رتبه نخست تولید مرکبات در ایران
(ادامه)
مدارس بدون معلم و تجمع والدین
(ادامه)
برگزاري مسابقات کاراته جام دریای مازندران
(ادامه)
احتمال جاری شدن سیل در مازندران
(ادامه)
بزرگترین رکورد کاهش تصادف جهان در ایران
(ادامه)
55 واحد مسکونی در سوادکوه خسارت ديد
(ادامه)
آتش سوزی در گندمزارهای بهشهر
(ادامه)
شبیر دائمی ناهارخوران گزگان تفرجگاهی با چشم‌اندازهای دیدنی(بخوانيد)
شبیر دائمی(ادامه)
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت... آیت‌الله مشکینی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله علی مشکینی رییس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دار فانی را وداع گفت. آیت الله مشکینی که در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بود، در سن 86 سالگی دار فانی را وداع گفت...(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
اعلام آمادگی چینی ها برای ساخت سد در آمل
سرپرست شرکت چینی سد سازی گفت: با بررسی نهایی مشاوران فنی و نتایج حاصل شده از نشست های مختلف، این شرکت آمادگی کامل برای ساخت سد منگل در آمل را دارد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ظهر امروز پیمانکاران چینی برای آغاز عملیات اجرائی بزرگترین سد برق آبی و کشاورزی شمال کشور از سد منگل آمل بازدید کردند. سرپرست این شرکت چینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدید به منظور کسب اطلاعات بیشتر از سد منگل و عملیات اجرائی آن انجام شد. " تان شین " خاطرنشان کرد: سد منگل در بهترین مکان زمین شناسی قرار گرفته است و نتایج حاصله و تاییدیه فنی نیز این امر را تایید می کند به همین دلیل پیمانکاران چینی آمادگی کامل برای ساخت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارند. وی با بیان این که تمامی مراحل ساخت این سد با استفاده از اعتبارات خارجی هزینه خواهد شد، مدت زمان ساخت این سد را چهار سال اعلام کرد. تان شین تصریح کرد: " گروه پیمانکاری چینی " بزرگترین شرکت سد سازی دولتی در چین است که 70 درصد ساخت سد در این کشور را انجام می دهد. مجری سد منگل نیز در این مراسم اظهار داشت: تا مراحل پایانی مطالعات زمین شناسی سد منگل، نتایج این مطالعات رضایت بخش بود و هیچ مشکل فنی برای ساخت سد وجود نداشته است.(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
حسین صادقی ساروی اصفهان گر باشد نصف جهان _ مازندران باشد کل جهان(بخوانيد)
حسین صادقی ساروی(ادامه)
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ... نابودی بلند ترین طاق طبیعی دنیا
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ...(ادامه)
پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه مازندران
دانشگاه مازندران در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد. رئیس دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر افزود : در راستای افزایش تبادلات علمی و آموزشی از امسال این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجوی خارجی می پذیرد.\(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ  ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ... میرغضب های مازندران
وزير جهاد كشاورزي در مراسم توديع و معارفه روساي پيشين و جديد سازمان جهاد كشاورزي مازندران در ساري گفت: طي دستورالعملي به دانشگاه جامع علمي كاربردي ابلاغ ... وی بالحنی خندان ازمدیران منابع طبیعی ساری و ...(ادامه)
کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو
از سوی سازمان ملی جوانان استان مازندران کارگاه آموزشی ازدواج، ویژه زوج های دانشجو بر گزار شد. (ادامه)
25 درصد تصادفات فوتی دانش آموزان ،حاشیه جادهها
شمال نیوز: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت: 25 درصد تصادفات فوتی ، متاسفانه شامل دانش آموزان مدارس حاشیه جاده ها بوده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.376 seconds.