.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روستای «فیلبند» مرتفع‌ترین روستای استان مازندران است که با حدود ۲۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا بر فراز ابر‌ها قرار دارد. مهمترین و جذاب‌ترین ویژگی فیلبند اقیانوس ابری ست که بیشتر اوقات روستا را در بر می‌گیرد و چشم انداز فوق العاده‌ای به آن می‌بخشد. روستای فیلبند در استان مازندران(خبر)
روستای «فیلبند» مرتفع‌ترین روستای استان مازندران است که با حدود ۲۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا بر فراز ابر‌ها قرار دارد. مهمترین و جذاب‌ترین ویژگی فیلبند اقیانوس ابری ست که بیشتر اوقات روستا را در بر می‌گیرد و چشم انداز فوق العاده‌ای به آن می‌بخشد.(ادامه)
عکسی کمتر دیده شده از سید مصطفی خمینی
جماران: عکسی دیده نشده از آیت الله شهید سید مصطفی خمینی که متعلق به دهه 1330 است، در قم گرفته شده است. (ادامه)

بعضی از مواد غذایی به ظاهر مفید و سالم، قاتل کلیه محسوب می شوند. در این مطلب گروه غذایی که در صورت سوء مصرف می تواند قاتل کلیه محسوب شود را بررسی می کنیم.
قاتل کلیه را بشناسید!
بعضی از مواد غذایی به ظاهر مفید و سالم، قاتل کلیه محسوب می شوند. در این مطلب گروه غذایی که در صورت سوء مصرف می تواند قاتل کلیه محسوب شود را بررسی می کنیم. (ادامه)

همه ما می دانیم که ورزش برای حفظ یک سبک زندگی متعادل چقدر مهم است. شاید به همان اندازه مهم باشد که چگونه بدن خود را بعد از آن دوباره تامین کنیم.در این مطلب به شما کمک می کنیم تا از تغذیه حین و بعد تمرین آگاه شوید. بعد از ورزش چه چیزی بخوریم؟
همه ما می دانیم که ورزش برای حفظ یک سبک زندگی متعادل چقدر مهم است. شاید به همان اندازه مهم باشد که چگونه بدن خود را بعد از آن دوباره تامین کنیم.در این مطلب به شما کمک می کنیم تا از تغذیه حین و بعد تمرین آگاه شوید.(ادامه)
کیسه برنج ايراني در آمريكا مد شد ! + عکس
یک نشریه مد و لباس آمریکایی، در گزارشی از یک ایرانی مقیم بروکلین، خلاقیت های وی را در استفاده از گونی برنج، به منظور تولید لباس های جذاب به تصویر کشیده است.(ادامه)


اگر به هر دلیلی تمایل دارید سن شناسنامه را تغییر دهید باید روال آنرا بدانید. کسانی که می خواهند سن شناسنامه را تغییر دهند باید به ثبت احوال مراجعه کنند. چگونه سن شناسنامه را تغییر دهیم؟
اگر به هر دلیلی تمایل دارید سن شناسنامه را تغییر دهید باید روال آنرا بدانید. کسانی که می خواهند سن شناسنامه را تغییر دهند باید به ثبت احوال مراجعه کنند.(ادامه)
خداحافظی خانم گوینده با دنیای خبر
مژگان صارمی با انتشار این عکس نوشت: خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بیست سال از عمر خویش را مهمان خانه های هموطنان عزیزم باشم.(ادامه)
محسن رضایی: کشور می‌تواند ۵۰۰ میلیون نفر را مدیریت کند
(ادامه)
نامه‌ احزاب اصلاح‌طلب به وزیر کشور
احزاب اصلاح طلب عضو خانه احزاب در نامه‌ای به وزیر کشور، اعتراض خود به نادیده گرفتن حق رأی حزب اعتماد ملی و مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در انتخابات نماینده‌ احزاب برای عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را اعلام کردند. (ادامه)
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برخی افراد موضوع انتقال آب دریای خزر را سیاسی می‌کنند در حالی که این موضوع در حیطه اختیار وزارت نیروست و به هیچ کسی ربطی ندارد. انتقال آب خزر به کسی ربط ندارد| عده‌ای سر و صدای زیادی راه انداخته‌اند| شاید هم چند هزار درخت قطع شود!
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برخی افراد موضوع انتقال آب دریای خزر را سیاسی می‌کنند در حالی که این موضوع در حیطه اختیار وزارت نیروست و به هیچ کسی ربطی ندارد.(ادامه)
ادعای بمب‌گذاری در جلسه شورای شهر!
اخیراً فیلمی از جلسه شورای شهر فردیس منتشر شده که در آن یکی از اعضای شورای شهر فردیس از عدول برخی اعضا از رأی خود به شهردار منتخب گلایه می‌کند. (ادامه)
تمدید طرح بخشودگی جرایم مالیاتی
(ادامه)
اطلاعیه دفتر جهانگیری درباره اظهارات جنجالی وی پیرامون FATF
(ادامه)
دعوا کردن با همسرتان کاملاً طبیعی  و سالم است. شما دو آدم کاملاً جدا از هم هستید و گاهی اوقات ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشید. اما چیزی که شاید متوجه آن نشوید این است که چیزهایی که بعد از دعوا به زبان می‌آورید 10 کاری که بعد از دعوا با همسر نباید انجام داد
دعوا کردن با همسرتان کاملاً طبیعی و سالم است. شما دو آدم کاملاً جدا از هم هستید و گاهی اوقات ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشید. اما چیزی که شاید متوجه آن نشوید این است که چیزهایی که بعد از دعوا به زبان می‌آورید(ادامه)
لیست ۱۸ نفره پرسپولیس مقابل شاهین اعلام شد
لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای سفر به بوشهر مشخص شد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: بیش از ۸۵ درصد انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که با این اقدام ۹۰ درصد از تخلفات انتخاباتی به صفر می‌رسد. الکترونیک شدن انتخابات، ۹۰ درصد تخلفات احتمالی را به صفر می‌رساند/ توافق برای برگزاری در ۱۴۰ شهر
وزیر کشور گفت: بیش از ۸۵ درصد انتخابات مجلس به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود که با این اقدام ۹۰ درصد از تخلفات انتخاباتی به صفر می‌رسد.(ادامه)


معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که سالانه در ایران بیش از ۱۵۰ هزار نفر بر اثر سکته قلبی و مغزی جان خود را از دست می‌دهند در صورتی که ۸۰ درصد این سکته‌ها قابل پیشگیری است . مرگ سالانه بیش از 150 هزار نفر بر اثر سکته در ایران
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که سالانه در ایران بیش از ۱۵۰ هزار نفر بر اثر سکته قلبی و مغزی جان خود را از دست می‌دهند در صورتی که ۸۰ درصد این سکته‌ها قابل پیشگیری است .(ادامه)
زمان تحویل ساختمان جدید پلاسکواعلام شد
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: احداث ساختمان پلاسکو اولویت این بنیاد است.(ادامه)
رنکنیگ جدید ایران در فیفا +عکس
در جدیدترین رنکینگ فیفا تیم ملی فوتبال ایران 4 پله سقوط کرد.(ادامه)
پیشگیری در اولویت نظام سلامت قرار گیرد
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه پیشگیری در اولویت نظام سلامت باید قرار گیرد خواستار تغییر در شاخص های ارزیابی پژوهش ها شد.(ادامه)
روحانی عازم باکو شد
حسن روحانی، رئیس جمهوری جهت حضور در هجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به باکو سفر کرد.(ادامه)
قیمت طلا،دلار،سکه و انواع ارز امروز ۹۸/۰۸/۰۲
(ادامه)
تکمیل نیروگاه زباله‌سوز، اولویت شهرداری ساری
شهردار ساری گفت: پروژه نیروگاه زباله‌سوز جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری است و انتظار داریم با تسریع اجرای عملیات در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.(ادامه)
وزیر خارجه عربستان برکنار شد/ انتصاب وزیر جدید
(ادامه)
جاده‌های مازندران بارانی است رانندگان احتیاط کنند
شمال نیوز: بارش باران در جاده های شهرهای مرکزی و شرقی استان نیز در حال باریدن است و در محورهای غربی نیز به صورت پراکنده گزارش می شود.(ادامه)
تمجید از عملکرد مهدی ترابی در مسابقات ورزشی پزشکی قانونی کشور در مازندران
اقدامات مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس در مسابقات ورزشی پزشکی قانونی کشور مورد حمایت بازیکنان و مدعوین این مراسم قرار گرفته است.(ادامه)
اعزام ۳۰۰ هیئت مذهبی مازندران به مشهد مقدس
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ۲۵ هزار مازندرانی در قالب ۳۰۰ هیئت مذهبی دهه آخر صفر به مشهد مقدس اعزام می شوند.(ادامه)
دیدار مدیرکل ورزش مازندران با آرین غلامی
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با حضور در منزل آرین غلامی قهرمان شطرنج جهان از اقدام شایسته او در خودداری از رویایی با نماینده رژیم اشغالگر قدس، قدردانی کرد.(ادامه)
پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ریزش یا رانشی در محورهای استان به دلیل بارندگی نداشتیم، گفت: تردد در تمامی جاده‌های مازندران جریان دارد اما پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران مورد تاکید است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.214 seconds.