.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکسی از علی دایی که ناخواسته جنجالی شد+تصاویر
سیدمهدی سیدصالحی از ذوق‌زده‌ترین گلزنان لیگ برتر است، بازیکنی با انرژی بی‌پایان و جوگیری‌های خاص خودش و البته به واسطه گل‌های فرصت‌طلبانه بسیار مورد علاقه هواداران قرار دارد. (ادامه)
کلاهی که سیف سر خود و دلالان بازار ارز گذاشت
سیف با اظهار نظر ارزی خود، دشمنانی برای خود پیدا کرد. انتقاداتی را متوجه خود ساخت و دلار را از سقوط بیشتر نجات داد. سیف با این اظهار نظر، هم سر دلالان بازار کلاه گذاشت و هم سر خود و بانک مرکزی را... (ادامه)
جوانی عارف در آمریکا (عکس)
(ادامه)
عکس ظریف در جوانی
این عکس را «روز نو» منتشر کرده است.(ادامه)
باخت خانگی ملوان و شکست داماش در تهران
شمال نیوز: تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیروزی در زمین ملوان بندرانزلی در هفته یازدهم جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر مستحکم‌تر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای بانک صادرات برای اولین بار در مازندران برگزار شد. اولین یادواره شهدای بانک صادرات مازندران برگزار شد
شمال نیوز: مراسم یادواره شهدای بانک صادرات برای اولین بار در مازندران برگزار شد.(ادامه)
 امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه بیکاری و گرانی در استان بیداد می کند، اظهار کرد: حماسه جوانمردانه دفاع مقدس الگوی جهانی شده است. خطیب جمعه ساری: حماسه جوانمردانه دفاع مقدس الگوی جهانی شده است
امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه بیکاری و گرانی در استان بیداد می کند، اظهار کرد: حماسه جوانمردانه دفاع مقدس الگوی جهانی شده است.(ادامه)
نقش ناطق در ماندن ولایتی در صحنه
(ادامه)
جدیدترین قیمت خودروهای ایران‌خودرو (+جدول)
سوزوکی ویتارا دنده ای کلاس 5 در بازار به قیمت 109 میلیون به فروش میرسد. قيمت ها به شرح زير است: (ادامه)
عزیز جعفری فرمانده سپاه با حضور در یک برنامه تلویزیونی ناگفته هایی از زندگی خصوصی خود، تحولات زمان دفاع مقدس و روند پس از آن،مذاکره با آمریکا و... را بر زبان آورد. پاسخ وی به این سئوال که آیا ... ناگفته های فرمانده کل سپاه پاسداران در برنامه شناسنامه(خبر)
عزیز جعفری فرمانده سپاه با حضور در یک برنامه تلویزیونی ناگفته هایی از زندگی خصوصی خود، تحولات زمان دفاع مقدس و روند پس از آن،مذاکره با آمریکا و... را بر زبان آورد. پاسخ وی به این سئوال که آیا ...(ادامه)
نکته های جالب و خواندنی که کمتر شنیده اید!
(ادامه)
توصیه وزیر کشور به زندانیان امنیتی آزاد شده
(ادامه)
افزایش رسمی قیمت انواع محصولات لبنی
(ادامه)
دیدار اعضای بنیاد مشاهیر و مفاخر مازنداران با ناطق و نریمان
(ادامه)
انتصاب معاون معدنی وزارت صنعت
(ادامه)
وحیدی جایگزین شمخانی شد
(ادامه)
بازتاب گسترده جعل اظهارات روحانی
(ادامه)
انتقاد شدید ایران از آمانو
(ادامه)
شهید سید مجتبی علمدار 11 دی 1345 در شهرستان ساری متولد شد . شهید علمدار در سن 17 سالگی به عضویت بسیج درآمد و در اواخر سال 1362 به کردستان رفت.
10 قانون شهید علمدار برای تقرب به خدا
شهید سید مجتبی علمدار 11 دی 1345 در شهرستان ساری متولد شد . شهید علمدار در سن 17 سالگی به عضویت بسیج درآمد و در اواخر سال 1362 به کردستان رفت. (ادامه)
وحیدی جایگزین شمخانی شد
با انتصاب امیر دریابان علی شمخانی به دبیری شورای عالی امنیت ملی، سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع، جایگزین وی بعنوان رییس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی شد.(ادامه)
عکس/ خنده های دیپلماتیک ظریف به کری
(ادامه)
سید مهدی علوی فرهنگ و مدیریت جهادی و دفاع مقدس(يادداشت)
سید مهدی علوی (ادامه)
تصاویر: اشک دختران ایران در مالزی
تیم کاتاروی بانوان ایران پس از روبرو شدن با تیم پرقدرت مصر به برتری 4 بر یک دست یافتند(ادامه)
متن کامل مصاحبه روحانی با واشنگتن پست
رئیس جمهور گفت: اگر با رئیس جمهور امریکا به هم می‌رسیدیم و دست می‌دادیم، بیشتر از امید‌ها و آینده صحبت می‌کردیم و اینکه ما باید به منافع دو ملت فکر کنیم و نباید به گروههای فشار اجازه داده شود این روند را تخریب کنند.(ادامه)
دیدار اشتون با روحانی +عکس
کاترین اشتون، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نیویورک دیدار کرد(ادامه)
شمال نیوز: معاون سابق وزیرعلوم با بیان اینکه آقای توفیقی هیچ دلیلی برای عزلم ارائه نکرد، گفت: سرپرست وزارت علوم هیچ انتقادی نیز به عملکردم نداشت.


معاون مازندرانی وزیر علوم برکنار شد/ مهدی‌نژاد: بدون هیچ دلیلی عزل شدم
شمال نیوز: معاون سابق وزیرعلوم با بیان اینکه آقای توفیقی هیچ دلیلی برای عزلم ارائه نکرد، گفت: سرپرست وزارت علوم هیچ انتقادی نیز به عملکردم نداشت. (ادامه)
جزئیات نخستین مواجهه وزرای خارجه ایران و آمریکا
دو دیپلمات ارشد ایران و آمریکا در ابتدا دست دادند و سپس وارد گفتگویی دو نفره شدند که بالاترین سطح دیدار بین مقام های ایران و آمریکا پس از سه دهه بود.(ادامه)
اولین تصاویر از دیدار ظریف و جان کری
(ادامه)
مقایسه کار خیر میلیونر ایرانی و میلیونر فرانسوی + عکس
در همان روزهایی که یک خیر ایرانی یک میلیون دلار برای جریمه فسخ قرارداد خلعتبری اهدا کرد، یک خیر فرانسوی هم یک چک یک میلیون یورویی کشید.(ادامه)
خدای نامه : خدايا ! مارا دلسوز حال مردم قرار ده
خدايا ! به خلوت نشينان دل شب سوگند ! از دلمان كدورتها را دور ساز .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.