.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ حرم حضرت عباس(ع)یک قرن پیش
(ادامه)
تصاویر/ دیدار روحانی با خانواده شهدای ارامنه
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری، در شب میلاد عیسی مسیح(ع) با خانواده شهیدان موسسیان و آلبرت محمودلو جانباز ۵۰ درصد ارامنه دفاع مقدس دیدار کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل تیم خونه به خونه بابل صحبت از پیشنهاد رشوه ۵۰ هزار دلاری به کشتی‌گیر خارجی این تیم کرد. پیشنهاد رشوه ۵۰ هزار دلاری در لیگ کشتی
شمال نیوز: مدیرعامل تیم خونه به خونه بابل صحبت از پیشنهاد رشوه ۵۰ هزار دلاری به کشتی‌گیر خارجی این تیم کرد.(ادامه)
مهمترین دلیلی که ویچت فیلتر شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما پیشنهاد کرده ایم که بخش متفاوت شبکه اجتماعی وی چت از دیگر شبکه ها حذف شود تا دیگر بخش ها برای مردم قابل استفاده باشد.(ادامه)
پرت شدن زن جوان بابلی از موتورسیکلت
رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل گفت: با اقدام به موقع تکنیسین‌های اورژانس ۱۱۵، زن ۲۵ ساله بابلی از مرگ حتمی نجات یافت.‌(ادامه)
نظر قالیباف درباره انتقال پایتخت
(ادامه)
تصاویر/ زیبایی زمستان در جاده هراز
مسیر پیچ در پیچ جاده هراز از یک سو و منطقه زیبای آبعلی از سویی دیگر، در فصل زمستان زیبایی های منحصر بفرد خود را دارد.(ادامه)
اعتراض شورای شهر به فرمانداری گرگان
(ادامه)
شمال نیوز: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و فعالیت حسن صادقلو به عنوان هفتمین استاندار گلستان، 21 تغییر مدیریتی در سطح استان شامل پنج مدیرکل استانی و 16 ابلاغ مسئولیت در سطح مجموعه استانداری گلستان انجام گرفته است.
بیست و یک تغییر مدیریتی دولت تدبیر و امید در گلستان
شمال نیوز: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و فعالیت حسن صادقلو به عنوان هفتمین استاندار گلستان، 21 تغییر مدیریتی در سطح استان شامل پنج مدیرکل استانی و 16 ابلاغ مسئولیت در سطح مجموعه استانداری گلستان انجام گرفته است. (ادامه)
انتصاب مدیرکل سیاسی استانداری گلستان
(ادامه)
شمال نیوز: مصیبت این اخباری است که دارد گندش در می آید و ما آن زمان فریاد می زدیم که این فرد صلاحیت این پست را ندارد. وقتی مردم ببینند یکی از عالی ترین مقامات کشور قانون را این گونه لگدمال می کند دیگر به جایی اعتماد نمی کنند. به اندازه کافی از مرتضوی شکایت شده/ رئیس جمهور گذشته به مردم دروغ می‌گفت
شمال نیوز: مصیبت این اخباری است که دارد گندش در می آید و ما آن زمان فریاد می زدیم که این فرد صلاحیت این پست را ندارد. وقتی مردم ببینند یکی از عالی ترین مقامات کشور قانون را این گونه لگدمال می کند دیگر به جایی اعتماد نمی کنند.(ادامه)
شمال نیوز: وی یکی از بنیان‌گذاران دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده و سال‌ها سمت معاونت آموزشی، پژوهشی و تحصیلات تکمیلی این نهاد را به‌عهده داشته و اکنون در سمت مدیر گروه قلب فعالیت دارد. پروفسور برزیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد
شمال نیوز: وی یکی از بنیان‌گذاران دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده و سال‌ها سمت معاونت آموزشی، پژوهشی و تحصیلات تکمیلی این نهاد را به‌عهده داشته و اکنون در سمت مدیر گروه قلب فعالیت دارد.(ادامه)
اولین التیماتوم فرماندار میاندرود بعد از انتصاب
(ادامه)
شمال نیوز: نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: اگر می خواهید در عرصه اقتصاد در برابر دشمن بایستید باید هزینه های ملی و اداره کشور را کاهش داد و صبر در این میدان نیاز است.
هزینه‌های اداره کشور باید کاهش یابد/ با ریخت و پاش به تولید نمی رسیم
شمال نیوز: نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: اگر می خواهید در عرصه اقتصاد در برابر دشمن بایستید باید هزینه های ملی و اداره کشور را کاهش داد و صبر در این میدان نیاز است. (ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان آمل مازندران از کشف معمای قتل مرموز یکی از شهروندان آملی که جسدش پس از چند هفته در داخل منزلش کشف شد، خبر داد.
پیدا شدن جسد یک آملی، در حمام بعد از چند هفته
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان آمل مازندران از کشف معمای قتل مرموز یکی از شهروندان آملی که جسدش پس از چند هفته در داخل منزلش کشف شد، خبر داد. (ادامه)
یک مازنی عضو شورای سیاستگذاری همایش ملی مدیریت پسماند شد
(ادامه)


محمد شیخانی از استبداد پهلوی تا آخوند رضاخانى (يادداشت)
محمد شیخانی(ادامه)
احتمال کاهش کسرخدمت بسيج
(ادامه)
فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلويزيون
(ادامه)
یونسی: روحانی مدیون احمدی‌نژاد است
(ادامه)
مشکلات جامعه کارگری پابرجاست
(ادامه)
مدیران ما درحوزه اقتصادی ضعیف عمل کردند
(ادامه)
هشدار وزارت بهداشت درباره تب مالت
(ادامه)
زمان پخش برنامه «90» تغییر کرد
(ادامه)
دیدار روحانی با خانواده شهدا و جانباز مسیحی+عکس
در این دیدار خانواده شهیدان موسسیان ضمن تشریح نحوه به شهادت رسیدن پدر و پسر خانواده از رییس جمهور بخاطر توجه به خانواده‌های شهدا بویژه این خانواده قدردانی کردند.(ادامه)
اتوبوس حامل دانشجویان آتش گرفت
(ادامه)
همسر اوباما طلاق می‌خواهد!
(ادامه)
تفحص از صندوق بازنشستگی مسکوت ماند
(ادامه)
انتقاد روحانی از "دروغ پردازی" نسبت به دولت
(ادامه)
ميانگين درآمد يک روحاني چقدر است؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.