.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مخبر : کار دولت را با مشکلات فوق‌ العاده و غیر عادی شروع کردیم/ در برخی مناطق ۱۲ روز ذخیره گندم داشتیم/ فروش نفت در ابتدای کار دولت ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه بود/ رشد نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد رساندیم(خبر)
(ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است آخرین خبر‌های مجلس از تصمیمات بنزینی
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین و نحوه توزیع آن و همچنین تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته است(ادامه)
فیلم/ واکنش نماینده مجلس به افزایش قیمت نان
ذاکر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افراد کم درآمد تنها امیدشان نان ارزان است که در صورت افزایش قیمت نان، آن هم از آنها گرفته می شود. دولت رئیسی و نمایندگان مجلس دنبال معیشت و سفره گسترده مردم بودند؛ اگر یارانه را هم افزایش دادیم به همین خاطر بود.(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
استاندار مازندران گفت: به هیچ عنوان هیچگونه افزایشی در قیمت نان در استان نداریم. قیمت نان در استان افزایش پیدا نمی‌کند
استاندار مازندران گفت: به هیچ عنوان هیچگونه افزایشی در قیمت نان در استان نداریم.(ادامه)
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد. بهادری جهرمی: گلایه مردم از صنعت خودرو، چندده ساله است !
شمال نیوز : دولت سیزدهم به دنبال جبران گذشته است و واردات خودرو را به تصویب مجلس رساند اما قرار نیست خودروی لاکچری وارد شود بلکه خودروی اقتصادی که برای قشر متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد وارد خواهد شد.(ادامه)
شرط افزایش یارانه سه دهک اول به ۵۲۰ هزار تومان
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط .... نامه مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران به دادستان مرکز استان؛/ در خواست تعقیب قضایی ۳ مسئول استانی
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط ....(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد. علت طولانی شدن صف در برخی از نانوایی ها چیست؟
بسیاری از فعالان حوزه آرد و نان اذعان می کنند که باوجود شرایط مساعد تولید و ذخایر گندم، طولانی بودن صف های نانوایی ارتباطی به کمبود آرد ندارد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور کیفرخواست برای اخلال‌کنندگان در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آرد‌های یارانه‌ای در بازار آزاد، خبر داد. کیفرخواست متهمان فروش غیرقانونی آرد‌های یارانه‌ای صادر شد
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور کیفرخواست برای اخلال‌کنندگان در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آرد‌های یارانه‌ای در بازار آزاد، خبر داد.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
با وجود افزایش قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ در سال جاری اما تنها یارانه اعتباری سه دهک اول طی سال جاری افزایش یافته و به نظر نمی‌رسد که به دلیل کسری تبصره ۱۴ امکان افزایش یارانه نقدی نیز وجود داشته باشد. چرا امکان افزایش یارانه نقدی وجود ندارد؟
با وجود افزایش قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ در سال جاری اما تنها یارانه اعتباری سه دهک اول طی سال جاری افزایش یافته و به نظر نمی‌رسد که به دلیل کسری تبصره ۱۴ امکان افزایش یارانه نقدی نیز وجود داشته باشد.(ادامه)
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد. عرضه سوخت با کارت بانکی به صورت آزمایشی اجرا شد
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای تنظیم بازار برنج ، سازمان‌های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی‌ها سه استان شمالی را آغاز می‌کنند. واردات برنج ممنوع شد / تا اطلاع ثانوی
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای تنظیم بازار برنج ، سازمان‌های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی‌ها سه استان شمالی را آغاز می‌کنند.(ادامه)
بنا بر اطلاعات اعلام شده مقرر شده است طرح کارت به کارت بنزین در مرحله نخست به صورت آزمایشی در کشور اجرا و بعد به سایر نقاط و استان‌ها نیز تعمیم یابد اما پیش از این بخش خصوصی طرح مبسوطی برای اجرای این طرح ارائه کرده بود که توجهی به آن نشد و این بار نیز بدون مشاوره با بخش خصوصی دولت اقدام به اجرای طرحی کرده است. بنزین کارت به کارت می‌شود
بنا بر اطلاعات اعلام شده مقرر شده است طرح کارت به کارت بنزین در مرحله نخست به صورت آزمایشی در کشور اجرا و بعد به سایر نقاط و استان‌ها نیز تعمیم یابد اما پیش از این بخش خصوصی طرح مبسوطی برای اجرای این طرح ارائه کرده بود که توجهی به آن نشد و این بار نیز بدون مشاوره با بخش خصوصی دولت اقدام به اجرای طرحی کرده است.(ادامه)
اصلاحیه دستورالعمل «تسهیلات قرض الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن برای متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر» برای اجرا به پنج بانک عامل مسکن، صادرات ایران، ملت، تجارت و پست بانک ابلاغ شد. خبر خوب درباره تسهیلات فرزند سوم
اصلاحیه دستورالعمل «تسهیلات قرض الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن برای متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر» برای اجرا به پنج بانک عامل مسکن، صادرات ایران، ملت، تجارت و پست بانک ابلاغ شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند. طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود
شمال نیوز : مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: هفت متهم که با صدرو حواله های جعلی، آردهای یارانه ای را در بازار آزاد مازندران توزیع می کردند دستگیر و ۲ مدیر نیز در این ارتباط احضار شدند. هفت متهم توزیع غیرقانونی آرد در مازندران دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: هفت متهم که با صدرو حواله های جعلی، آردهای یارانه ای را در بازار آزاد مازندران توزیع می کردند دستگیر و ۲ مدیر نیز در این ارتباط احضار شدند.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۸ خرداد
روزنامه‌های امروز به سفر وزیر خارجه عربستان به تهران و وصول کل بدهی گازی عراق توسط دولت سیزدهم پرداخته‌اند.(ادامه)
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوار‌های دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اجرا می‌شود. افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه برای همه خانوار‌های دهک اول تا سوم
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوار‌های دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اجرا می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز:  به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت.

90 سال قدمت و خدمت بانک کشاورزی / اولویت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته باهدف گسترش مکانیزاسیون کشاورزی / بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌ها
شمال نیوز: به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت. (ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبرداد: یارانه مرحله 148 ( خرداد ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد. یارانه خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز شد
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبرداد: یارانه مرحله 148 ( خرداد ماه ) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد.(ادامه)
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد.

در بازدید رییس قوه قضاییه از دادگستری مازندران چه گذشت
رییس قوه قضاییه با حضور در دادگستری مازندران بر روند رسیدگی به پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه‌ای در بازار آزاد، نظارت کرد. (ادامه)
درحالی یک هفته از اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک به صورت سراسری در کشور می‌گذرد که به برخی ابهامات و پرسش‌های مطرح شده از سوی شهروندان در این خصوص پاسخ داده می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
با وجود افزایش قیمت کالا‌های اساسی مانند مرغ که از محدوده ۵۰ هزار تومان در سال گذشته به قیمتی برابر ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در سال جاری رسیده است، اعتبار کالابرگ الکترونیک تنها برای سه دهک اول (آن هم با شرط) افزایش یافته که به زیان یارانه بگیران است. افزایش میزان یارانه به ضرر یارانه بگیران تمام شد ! + جزئیات
با وجود افزایش قیمت کالا‌های اساسی مانند مرغ که از محدوده ۵۰ هزار تومان در سال گذشته به قیمتی برابر ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در سال جاری رسیده است، اعتبار کالابرگ الکترونیک تنها برای سه دهک اول (آن هم با شرط) افزایش یافته که به زیان یارانه بگیران است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.