.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد. شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید غیرت اهدا کرد
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد.(ادامه)
رئیس جمهوری اوکراین، بار دیگر خواستار پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا و ناتو شد. درخواست دوباره زلنسکی برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو
رئیس جمهوری اوکراین، بار دیگر خواستار پیوستن کشورش به اتحادیه اروپا و ناتو شد.(ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
۱۰ اردیبهشت سالروز پایان اشغال ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است/ ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت جهان در این منطقه قرار دارد/ امنیت تردد روزانه ۸۳ کشتی که از این تنگه عبور می‌کنند را برقرار کرده‌ایم ....(خبر)
(ادامه)
بازدید وزیر کشور از غرفه مازندران در اکسپو
مهر: احمد وحیدی وزیر کشور از غرفه مازندران در نمایشگاه اکسپو در تهران بازدید کرد.(ادامه)
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند انتقاد تند حسین شریعتمداری از لایحه‌ی حجاب: پول بده و کشف حجاب کن! / فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
پلیس از برخورد قانونی با کشف حجاب که «‌جرم‌مشهود» است و باید بلافاصله از آن جلوگیری کند، منع شده است! و به جای آن باید پس از مشاهده کشف حجاب از کشف‌حجاب‌کننده عکس بگیرد و خانم کشف‌حجاب‌کننده را از طریق سامانه‌ها شناسائی کند(ادامه)
رییس پلیس پایتخت از دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است. دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
رییس پلیس پایتخت از دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.(ادامه)
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود. مرکز تجمیع عرضه پوشاک حجاب ایجاد می‌شود
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود.(ادامه)
همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود. بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و اساتید رایگان خواهد بود.(ادامه)
مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد: دقایقی پیش زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند. زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد: دقایقی پیش زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند.(ادامه)
شاکری گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانک‌ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است. اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
شاکری گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانک‌ها، دادن زمین رایگان به مردم برای اینکه خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند بهترین کار است.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند. ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
یک فعال سیاسی گفت: از 32 نامزد حاضر در میدان، 13 نفر از فهرست شانا، 11 نامزد مشترک از امنا و صبح امید و 7 نفر هم اختصاصی آنها هستند؛ به نظر می رسد ترکیبی از نامزدهای آنها انتخاب و به مجلس راه می یابند.(ادامه)
تازه‌ترین آمار منابع آبی کشور نشان می‌دهد که ۶۴ درصد مخازن سدهای کشور پرشدگی دارند. ۶۴ درصد مخازن سد‌های کشور پر شد
تازه‌ترین آمار منابع آبی کشور نشان می‌دهد که ۶۴ درصد مخازن سدهای کشور پرشدگی دارند.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت. بایدن، ترامپ را «دان خواب‌آلود» خواند!
رئیس جمهور آمریکا در مراسمی رقیب جمهوری خواه خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دست انداخت.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند. مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان مجلس
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.(ادامه)
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست. قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست.(ادامه)
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست. ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست.(ادامه)
 « جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!(يادداشت)
« جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد.(ادامه)
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود. کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود.(ادامه)
این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید / دستیابی به سلاح هسته‌ای در دکترین ما وجود ندارد/ این مسئله فتوای رهبر ماست؛ نه به‌خاطر حرمت بین‌المللی و آژانس ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر انتخابات مجلس، کاهش نرخ بیکاری و افزایش شهریه مدارس پرداخته‌اند.(ادامه)
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است: نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+ جزئیات
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است:(ادامه)
حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا صبح روز گذشته با حضور مقامات عالی اقتصادی بیش از 30 کشور آفریقایی و با سخنرانی دکتر سیدابراهیم رئیسی در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.(ادامه)
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود. «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
تصویربرداری سریال «غریبه» به کارگردانی سروش محمدزاده به پایان رسیده و به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود.(ادامه)
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پرتغال به صورت تلفنی گفتگو کردند. گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پرتغال به صورت تلفنی گفتگو کردند.(ادامه)
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد. تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات انجام خواهد شد.(ادامه)
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد. ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت آغاز می شود
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است. سرونوشت بیش از 35 هزار زوج علی رغم حضور در مراکز مشاوره بهزیستی مازندران به طلاق ختم شد !
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.643 seconds.