.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی فقط با ارائه کارت واکسن
سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی تنها با ارائه کارت واکسن و تست منفی کرونا مجاز خواهد بود.(ادامه)
اختلال در سامانه ثبت‌نام کارت سوخت المثنی
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که اگر اختلالی در سامانه ثبت‌نام کارت سوخت المثنی وجود دارد، این اختلال‌ها از طرف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست و مربوط به سامانه پلیس است.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای هشدارآمیز به روسای قوای سه گانه، کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی را با تصمیمات اتخاذ شده فعلی بحران زا دانست و برای آن تبعاتی را متصور شد.

هشیار باشید؛ فرصت کوتاه است(يادداشت)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه ای هشدارآمیز به روسای قوای سه گانه، کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی را با تصمیمات اتخاذ شده فعلی بحران زا دانست و برای آن تبعاتی را متصور شد. (ادامه)
بهزاد نبوی: در شرایط فعلی، راهی نداریم جز سهمیه بندی و کوپن / اولین کار برای حل بحران اقتصادی تجدید نظر در سیاست خارجی مان است / وضعیت اقتصادی فعلی خیلی از دوران جنگ بدتر است....(خبر)
(ادامه)
ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها آزاد شد
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص بازگشایی باشگاه‌های ورزشی توضیحاتی را بیان کرد. (ادامه)
زمان واریز سهمیه بنزین جبرانی
ایلنا : فاطمه کاهی درباره زمان واریز سهمیه بنزین جبرانی اظهار داشت: به محض ابلاغ ما نسبت به واریز این سهمیه اقدام خواهیم کرد.(ادامه)
آیا سهمیه کارت‌های سوخت تغییری کرده است؟
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری درباره سهمیه کارت‌های سوخت توضیحاتی داد.(ادامه)
سوختگیری با کارت سوخت از پایان وقت امروز
مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از سوختگیری با کارت سوخت در تمام جایگاه‌ها، از پایان وقت امروز خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: در حال حاضر وضعیت تمامی پمپ بنزین ها سفید است و جایگاه های منطقه ساری قابلیت سوختگیری با کارت هوشمند سوخت را دارد . وضعیت پمپ بنزین های منطقه ساری سفید شد
شمال نیوز: مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: در حال حاضر وضعیت تمامی پمپ بنزین ها سفید است و جایگاه های منطقه ساری قابلیت سوختگیری با کارت هوشمند سوخت را دارد .(ادامه)
بازگشت آرام کارت های سوخت به جایگاه‌های مازندران
شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۱۰۱ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر نفت گفت: طی ۲ الی ۳ روز آینده تمامی جایگاه ها به کارت سوخت متصل می شوند. حدود ۱۴۰۰ جایگاه هم به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند. افزایش قیمت گاز برای مشترکین بدمصرف / اتصال تمام جایگاهها تا سه روز دیگر به کارت سوخت
شمال نیوز : وزیر نفت گفت: طی ۲ الی ۳ روز آینده تمامی جایگاه ها به کارت سوخت متصل می شوند. حدود ۱۴۰۰ جایگاه هم به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند.(ادامه)
امکان سوخت گیری سهمیه‌ای در ۷۷ جایگاه مازندران فراهم شد
شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۷۷ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است(ادامه)
فعال شدن کارت‌های سوخت در برخی جایگاه های مازندران
شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۳۱ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است.(ادامه)
سوخت گیری با کارت هوشمند در مازندران کلید خورد
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری با اشاره تداوم تلاش برای رفع مشکل فنی در جایگاه های سوخت گفت: سوخت گیری با کارت هوشمند در برخی جایگاه ها شروع شده است.(ادامه)
سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین‌ها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است . اختلال در سامانه کارت سوخت / احتمالا حمله سایبری است / وزارت نفت: سامانه هوشمند از مدار خارج شده / مشکلی برای سوخت گیری با قیمت آزاد وجود ندارد / تشکیل جلسه فوری برای رفع اختلال شبکه سوخت
سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین‌ها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است . (ادامه)
تسهیلات ویژه برای مشمولان آماده به خدمت در هفته ناجا
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از تعجیل و یا تمدید یکماهه اعزام به خدمت برای مشمولان وظیفه عمومی به مناسبت هفته ناجا خبر داد.(ادامه)
اعلام زمان واریز سهمیه بنزین مهر ماه ۱۴۰۰
سخنگوی شرکت پخش فراورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین مهرماه ساعت ۲۴ امشب بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته واریز می‌شود.(ادامه)
زمان آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان اعلام شد
وزیر بهداشت از آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان از دو هفته آینده خبر داد. (ادامه)
با ۵میلیون تومان گوشی چی بخریم؟
انواع گوشی هایی که با حدود ۵میلیون تومان می شود خرید را در این گزارش مشاهده کنید. هزینه لازم برای خرید انواع گوشی موبایل هوشمند با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان در بازار به شرح زیر است: (ادامه)
عین‌اللهی گفت: مرحله بعد از انجام واکسیناسیون، انجام قرنطینه هوشمند است. ما دنبال این هستیم که مردم برای کسب و کارشان دچار محدودیت نشوند و همه محدودیت ها اعم از محدودیت شبانه، محدودیت رف و آمد و ... از بین برود ....(خبر)
(ادامه)
وزیر بهداشت: تا پایان ماه آینده، بخش عمده‌ای از واکسیناسیون عمومی در کشور انجام می‌شود / در عرض ماه‌های آینده باید ۱۰۰ میلیون دوز تزریق کنیم / وقتی قرنطینه هوشمند اجرایی شد، مردم با داشتن کارت واکسن می‌توانند به مسافرت بروند....(خبر)
(ادامه)
وزیر بهداشت: تا پایان ماه آینده، بخش عمده‌ای از واکسیناسیون عمومی در کشور انجام می‌شود / در عرض ماه‌های آینده باید ۱۰۰ میلیون دوز تزریق کنیم
وزیر بهداشت گفت: امروز شاهد صحنه های تلخی از عزادار شدن روزانه تعداد زیادی از مردم ایران بر اثر کرونا هستیم اما اولویت دولت سیزدهم، تامین سلامت، مدیریت کرونا و تسریع در واکسیناسیون عمومی است. (ادامه)
هشدار تأمین اجتماعی درباره کلاهبرداری از بیمه‌شدگان
هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد برای درخواست وجه برای دریافت خدمات تامین اجتماعی قطعا کلاهبرداری است.(ادامه)
قبل از خرید موبایل حتما این موارد را بررسی کنید
تلفن های همراه هوشمند جزو وسایل ضروری زندگی افراد شده اند و هرکدام از آن ها نیز از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.(ادامه)
تشدید نظارت‌های کرونایی بر ناوگان حمل و نقل عمومی
نظارت‌ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه‌های مسافر برون شهری مازندران برای مقابله با ویروس کرونا تشدید شد.(ادامه)
آغاز بزرگترین ماراتن علمی کشور در مازندران
آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی صبح امروز با حضور بیش از ۴ هزار داوطلب مازندرانی گروه هنر آغاز شد.(ادامه)
۵۰ تاکسی در ساری نوسازی می شود
رئیس سازمان حمل و نقل و تاکسیرانی شهرداری ساری با بیان اینکه ۸۰۰ تاکسی با قدمت بالای ۱۰ سال در شهر وجود دارد، گفت: امسال ۵۰ خودرو نوسازی می شود.(ادامه)
رسیدگی به ۱۰۴ تخلف در حوزه حمل و نقل عمومی مازندران
۱۰۴ تخلف در حوزه حمل و نقل عمومی مازندران در ۳ ماه اول امسال مورد رسیدگی قرار گرفت.(ادامه)
ورود ممنوع به خاطر کرونا
تمامی ورودی‌های مازندران امروز هم به روی خودرو‌های غیربومی بسته است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.