.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سوختگیری با کارت سوخت از پایان وقت امروز
مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از سوختگیری با کارت سوخت در تمام جایگاه‌ها، از پایان وقت امروز خبر داد. (ادامه)
بنزین جبرانی چه زمانی واریز می‌شود؟
بنزین جبرانی پس از تعیین، واریز می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: در حال حاضر وضعیت تمامی پمپ بنزین ها سفید است و جایگاه های منطقه ساری قابلیت سوختگیری با کارت هوشمند سوخت را دارد . وضعیت پمپ بنزین های منطقه ساری سفید شد
شمال نیوز: مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: در حال حاضر وضعیت تمامی پمپ بنزین ها سفید است و جایگاه های منطقه ساری قابلیت سوختگیری با کارت هوشمند سوخت را دارد .(ادامه)
بازگشت آرام کارت های سوخت به جایگاه‌های مازندران
شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۱۰۱ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر نفت گفت: طی ۲ الی ۳ روز آینده تمامی جایگاه ها به کارت سوخت متصل می شوند. حدود ۱۴۰۰ جایگاه هم به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند. افزایش قیمت گاز برای مشترکین بدمصرف / اتصال تمام جایگاهها تا سه روز دیگر به کارت سوخت
شمال نیوز : وزیر نفت گفت: طی ۲ الی ۳ روز آینده تمامی جایگاه ها به کارت سوخت متصل می شوند. حدود ۱۴۰۰ جایگاه هم به سامانه کارت هوشمند سوخت متصل شده اند.(ادامه)
امکان سوخت گیری سهمیه‌ای در ۷۷ جایگاه مازندران فراهم شد
شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۷۷ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: امکان عرضه بنزین در تمامی جایگاه‌های کشور فراهم شده است. از ۳۷۰۰ جایگاه موجود در کشور، ۳۰۰۰ جایگاه بنزین با نرخ آزاد و ۷۰۰ جایگاه بنزین به نرخ سهمیه‌ی به خودرو‌ها عرضه می‌کنند. تمام جایگاه‌های سوخت کشور وارد مدار شدند
شمال نیوز : سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: امکان عرضه بنزین در تمامی جایگاه‌های کشور فراهم شده است. از ۳۷۰۰ جایگاه موجود در کشور، ۳۰۰۰ جایگاه بنزین با نرخ آزاد و ۷۰۰ جایگاه بنزین به نرخ سهمیه‌ی به خودرو‌ها عرضه می‌کنند. (ادامه)
فعال شدن کارت‌های سوخت در برخی جایگاه های مازندران
شرایط سوخت گیری با کارت هوشمند در ۳۱ جایگاه عرضه سوخت مازندران تاکنون فراهم شده است.(ادامه)
پیشنهاد آذری‌جهرمی به دولت برای حذف کارت سوخت
وزیر پیشین ارتباطات نکاتی را در مورد کارت های سوخت بیان کرد.(ادامه)
سوخت گیری با کارت هوشمند در مازندران کلید خورد
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری با اشاره تداوم تلاش برای رفع مشکل فنی در جایگاه های سوخت گفت: سوخت گیری با کارت هوشمند در برخی جایگاه ها شروع شده است.(ادامه)
سبحان رجب‌پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری با بیان اینکه عرضه سوخت در 100 جایگاه عرضه سوخت استان هم اکنون انجام می‌شود، اظهار داشت: با اقدامات انجام داده شده ، هم اکنون اصلاح جایگاه‌های منطقه شرق و ....(خبر)
(ادامه)
نیمی از پمپ بنزین های منطقه ساری به مدار برگشتند
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران - ساری گفت: نیمی از جایگاه های سوخت تحت پوشش به مدار و چرخه فعالیت برگشتند.(ادامه)
سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین‌ها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است . اختلال در سامانه کارت سوخت / احتمالا حمله سایبری است / وزارت نفت: سامانه هوشمند از مدار خارج شده / مشکلی برای سوخت گیری با قیمت آزاد وجود ندارد / تشکیل جلسه فوری برای رفع اختلال شبکه سوخت
سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین‌ها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است . (ادامه)
اعلام زمان واریز سهمیه بنزین مهر ماه ۱۴۰۰
سخنگوی شرکت پخش فراورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین مهرماه ساعت ۲۴ امشب بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته واریز می‌شود.(ادامه)
اعلام زمان واریز سهمیه بنزین شهریور ماه
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از واریز سهمیه بنزین شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۲۴ امشب خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. حالا دیگر پشیمانی سودی ندارد / ضعیف ترین، فرسوده ترین و ناکارآمدترین کابینه بعد از انقلاب را تشکیل دادید/ ارزش پول ملی علیرغم ادعا و وعده شما برای تقویت آن ، حدود800 درصد سقوط کرده است
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. (ادامه)
سهمیه بنزین مرداد امشب واریز می‌شود
سهمیه بنزین مردادماه ساعت ۲۴ امشب بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده  مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دوران ۸ ساله مدیریت «بیژن زنگنه» در مجلس کلید خورد. تحقیق و تفحص از عملکرد ۸ ساله زنگنه در وزارت نفت کلید خورد
شمال نیوز : یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دوران ۸ ساله مدیریت «بیژن زنگنه» در مجلس کلید خورد.(ادامه)
سهمیه بنزین تیر ماه امشب واریز می‌شود
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
وزیر سابق نفت ابرچالش کشور را اقتصاد دانست و گفت: اگر این مشکل حل شود مابقی مسائل کشور نیز رفع خواهد شد. چالش اصلی کشور اقتصا است/ پوست اندازی و تغییر نسلی در دولت
وزیر سابق نفت ابرچالش کشور را اقتصاد دانست و گفت: اگر این مشکل حل شود مابقی مسائل کشور نیز رفع خواهد شد.(ادامه)
وزیر سابق نفت: سرباز مردم هستم
وزیر سابق نفت گفت: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند ولی مردم و نظام سرجای‌شان باقی هستند، من برای پوشش و حمایت کسی نیامدم آمدم بگویم سرباز مردم هستم .(ادامه)
سهمیه بنزین خرداد ماه امشب واریز می‌شود + جزییات
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
در حال حاضر روزانه بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه‌های کشور تولید و به طور میانگین روزانه حدود ۷۵ میلیون لیتر مصرف می شود که ماهانه عددی حدود ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون لیتر را در برمی گیرد. ماهانه چقدر پول بنزین می دهید؟
در حال حاضر روزانه بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه‌های کشور تولید و به طور میانگین روزانه حدود ۷۵ میلیون لیتر مصرف می شود که ماهانه عددی حدود ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون لیتر را در برمی گیرد.(ادامه)
دومین سهمیه بنزین ۱۴۰۰ امشب واریز می‌شود + جدول
سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها، امشب در کارت‌های سوخت شارژ می شود.(ادامه)
کرونا سهمیه بنزین نوروزی را منتفی کرد
معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تخصیص سهیمه بنزین مازاد برای سفرهای نوروزی در ایام کرونا را منتفی دانست.(ادامه)
آخرین جزئیات از واریز سهمیه بنزین نوروزی
نخستین سهمیه ماهانه بنزین سال ۱۴۰۰ در کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت ها، ساعت ۲۴ روز سی ام اسفندماه سال جاری، شارژ خواهد شد.(ادامه)
امشب؛ واریز سهمیه بنزین اسفند ماه
کارت سوخت تمام خودرو‌ها نیمه شب امشب شارژ می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبردار جعلی ثبت نام کارت سوخت توسط افسران سایبری گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: این فرد به برداشت غیرمجاز از حساب ۲۹۸ نفر متهم است. دستگیری کلاهبردار جعلی ثبت نام کارت سوخت در مازندران
شمال نیوز : رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبردار جعلی ثبت نام کارت سوخت توسط افسران سایبری گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: این فرد به برداشت غیرمجاز از حساب ۲۹۸ نفر متهم است.(ادامه)
فیشینگ کار حرفه‌ای حساب ۲۹۸ نفر را خالی کرد
فردی که با ایجاد درگاه جعلی ثبت نام کارت سوخت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب ۲۹۸ نفر کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.