.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایشگاه با چیدمان 32 غرفه و با نگاه جنگ سخت ، نیمه سخت و جنگ نرم صورت گرفت که در بخش نخست با 22 غرفه با عناوین:تعاون، اعزام ایثارگران، نقش روحانیت و نیز تبلیغات در جنگ، مخابرات و جنگ های نوین، عملکرد لشگر 30 گرگان، بسیج اصناف و ... نمایشگاه یاد یاران در ساري افتتاح شد
نمایشگاه با چیدمان 32 غرفه و با نگاه جنگ سخت ، نیمه سخت و جنگ نرم صورت گرفت که در بخش نخست با 22 غرفه با عناوین:تعاون، اعزام ایثارگران، نقش روحانیت و نیز تبلیغات در جنگ، مخابرات و جنگ های نوین، عملکرد لشگر 30 گرگان، بسیج اصناف و ...(ادامه)
بازآفريني عمليات بيت المقدس در مازندران
(ادامه)
تاکید معاون استاندار بر تسریع در احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران
(ادامه)
پشت صحنه رابطه منتقدین و مسئولین(ديدگاه)
(ادامه)
ارزش پارک موزه در محور قراردادن و الگوسازی فرهنگ و چهره های منتسب به دفاع مقدس به اندازه ای زیاد است که شاید بتوان آن را فراتر از بازدیدهای گذرا و بعضاً نارسای راهیان نور نیز دانست، چرا که اولاً تعداد بازدیدکنندگان و ثانیاً مدت بازدید و ثالثاّ تنوع و غنای بازدید به مراتب ... ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران را جدی بگیرید
ارزش پارک موزه در محور قراردادن و الگوسازی فرهنگ و چهره های منتسب به دفاع مقدس به اندازه ای زیاد است که شاید بتوان آن را فراتر از بازدیدهای گذرا و بعضاً نارسای راهیان نور نیز دانست، چرا که اولاً تعداد بازدیدکنندگان و ثانیاً مدت بازدید و ثالثاّ تنوع و غنای بازدید به مراتب ...(ادامه)
متاسفانه در ساری به عنوان مرکز استان، کمترین امکانات تفریحی و سرگرمی برای جوانان و کودکان این شهر هنوز فراهم نیست / حوزه معاونت عمرانی استانداری باید نسبت به ارتقای توسعه ساری اقدامات و بودجه های قابل ملاحظه ای اختصاص دهد. 
نا بسامانی ساری داد استاندار را هم در آورد !
متاسفانه در ساری به عنوان مرکز استان، کمترین امکانات تفریحی و سرگرمی برای جوانان و کودکان این شهر هنوز فراهم نیست / حوزه معاونت عمرانی استانداری باید نسبت به ارتقای توسعه ساری اقدامات و بودجه های قابل ملاحظه ای اختصاص دهد. (ادامه)
هویت 100 شهید مازندران مشخص نیست
(ادامه)
سردیس سرداران شهید مازندران رونمایی می شود
(ادامه)
سردیس سرداران شهید مازندران رونمایی می شود
(ادامه)
عباس مهدوی خوش به حال پایتخت! (ديدگاه)
عباس مهدوی(ادامه)
مسأله اصلی مازندران این است
(ادامه)
سال 92 ،اجلاسیه کنگره سرداران و 10 هزار شهید مازندران
(ادامه)
حمایت استانداری مازندران از طرح های معماری اسلامی
(ادامه)
فراکسیون جدید مشایی
(ادامه)
جوان پسندی در برنامه های هفته بسیج مازندران
(ادامه)
سیدعلی اکبر طاهایی صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران در استاند اری افزود: سفر سوم رئیس جمهوری به مازندران در دستور کار دولت قرار گرفته است.
مقدمات سفر سوم دولت به مازندران فراهم شد
سیدعلی اکبر طاهایی صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران در استاند اری افزود: سفر سوم رئیس جمهوری به مازندران در دستور کار دولت قرار گرفته است. (ادامه)
نقش مردم مازندران در جنگ باید کتابت شود
(ادامه)
گفتگو با هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بررسی مسائل مختلف استان /(ديدگاه)
گفتگو با هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران(ادامه)
سردار میرشکار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران و ازیادگاران دوران دفاع مقدس بدلیل دغدغه ها از عدم اجرای تعهدات برخی دستگاههای اجرایی استان جهت احداث پارک موزه مازندران روز گذشته در جلسه بررسی این موزه که در استانداری ... انتقاد از عدم همکاری برخی دستگاهها در احداث پارک موزه دفاع مقدس
سردار میرشکار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران و ازیادگاران دوران دفاع مقدس بدلیل دغدغه ها از عدم اجرای تعهدات برخی دستگاههای اجرایی استان جهت احداث پارک موزه مازندران روز گذشته در جلسه بررسی این موزه که در استانداری ...(ادامه)
 این هیات 20 نفره که طراح و هنرمند می باشند جهت بازدید از پارک موزه دفاع مقدس استان مازندران در شهرستان ساری به این استان سفر می کنند. بازدید هیات کره ای از پارک موزه دفاع مقدس مازندران
این هیات 20 نفره که طراح و هنرمند می باشند جهت بازدید از پارک موزه دفاع مقدس استان مازندران در شهرستان ساری به این استان سفر می کنند.(ادامه)
هشت شهید گمنام که در عملیات والفجر شش در منطقه عمومی دهلران به شهادت رسیدند با حضور پر شور اقشار مردم مازندران و خانواده های شهدا از مسجد جامع ساری به سمت موزه دفاع مقدس مازندران تشییع شدند...
8 شهید گمنام در موزه دفاع مقدس مازندران آرام گرفتند
هشت شهید گمنام که در عملیات والفجر شش در منطقه عمومی دهلران به شهادت رسیدند با حضور پر شور اقشار مردم مازندران و خانواده های شهدا از مسجد جامع ساری به سمت موزه دفاع مقدس مازندران تشییع شدند... (ادامه)
تشییع پیکرهای پاک هشت شهید گمنام در مازندران
(ادامه)
تخصیص 250 میلیارد ریال برای پارک موزه دفاع مقدس مازندران
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.