.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه خبر داد. تمدید مهلت ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا ۱۶ فروردین
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه خبر داد.(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، صدور اطلاعیه مبنی بر تعطیلی پارکها و بوستان‌ها را در ۱۳ فروردین روز طبیعت تکذیب کرد.

تکذیب خبر تعطیلی بوستان‌ها در روز ۱۳ فروردین
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، صدور اطلاعیه مبنی بر تعطیلی پارکها و بوستان‌ها را در ۱۳ فروردین روز طبیعت تکذیب کرد. (ادامه)
بعد از شایعه دستور وزارت کشور برای تعطیلی پارک‌ها و مراکز گردشگری در روز ۱۳ فروردین، معاون وزیر کشور بلافاصله آن موضوع را تکذیب کرد و حالا شبانه وزیر کشور پیامی به مردم ارسال کرده است.

پیام شبانه و مهم وزیر کشور به مردم درباره «سیزده به در» | عکس
بعد از شایعه دستور وزارت کشور برای تعطیلی پارک‌ها و مراکز گردشگری در روز ۱۳ فروردین، معاون وزیر کشور بلافاصله آن موضوع را تکذیب کرد و حالا شبانه وزیر کشور پیامی به مردم ارسال کرده است. (ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
خلجی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان ۱۳۹۸ نوشت: در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید به خاطر همین دروغ‌هاست که ردصلاحیت شدی/ با مردم صادق باشید
خلجی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان ۱۳۹۸ نوشت: در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید(ادامه)
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است. سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
«دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین امروز (پنجشنبه) سفر ۲ روزه خود به هند، متحد سنتی روسیه را آغاز کرده است.(ادامه)
مقام‌های سوئد هشت تن را به خاطر اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در ضمن یک جلسه بحث و مناظره پارلمانی در ماه گذشته میلادی تحت پیگرد قضایی قرار دادند. سوئد حامیان فلسطین را تحت پیگرد قضایی قرار داد
مقام‌های سوئد هشت تن را به خاطر اعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه در ضمن یک جلسه بحث و مناظره پارلمانی در ماه گذشته میلادی تحت پیگرد قضایی قرار دادند.(ادامه)
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است. معین پنهانی به ایران رفت و آمد‌ دارد؟
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ... نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ...(ادامه)
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس یازدهم در تصویب قوانین، نمره قبولی داشته اما در اجرای این قوانین توفیق زیادی نداشته ایم. نمره منفی سید شمس الدین حسینی به دولت/ قوانین خوبی در مجلس تصویب شد اما دولت اجرا نکرد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس یازدهم در تصویب قوانین، نمره قبولی داشته اما در اجرای این قوانین توفیق زیادی نداشته ایم.(ادامه)
مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد. زهرا شجاعی، مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات درگذشت
مشاور وزیر کشور دولت اصلاحات پس از گذراندن دوره بیماری فوت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد. تاخیرهای وحشتناک هواپیمایی وارش وبازی با کلمات / تاخیر یا تغییر توسط مدیران ایرلاین وارش
شمال نیوز : ماجرا از این قرار است که از روز ۲۵ اسفندماه تاخیرهای پروازهای هواپیمایی وارش آغاز شد. اوج این تاخیرها به روز ۲۹ اسفندماه میرسد که فقط میتوان از واژه وحشتناک برای آن استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار  ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم  ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم  در آن نقش داشتند . جناب آقای دکتر مومنی ؛ تحریف تاریخ به چه قیمتی ؟!
شمال نیوز : اینکه مصدق به نخست وزیری رسید و توانست شعار ملی شدن صنعت نفت را به سرانجام برساند ، اتفاقی بود که برخی از نمایندگان مجلس شانزدهم ، گروه‌های مذهبی مانند فداییان اسلام و شخص آیت الله کاشانی هم در آن نقش داشتند .(ادامه)
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام. پیشرفت اقتصادی؟ چرا ما نمی‌بینیم / ترسی ندارم، آخرش زندان است!
شمال نیوز :شمال نیوز: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخی که سکوت چند وقت اخیر مرا دیده‌اند اینگونه برداشت کرده‌اند که ترسیده‌ام.(ادامه)
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود. حسن روحانی: سال ۹۶ ترامپ اولین بار درخواست ملاقات کرد
حسن روحانی می‌گوید: درست در آستانه توافق نهایی یکباره از آمریکا به کری پیام دادند مذاکره را متوقف کند و برگردد. کری به ظریف گفته بود من نمی‌فهمم چه شد؟! همه چیز که تمام شده بود! همین تاخیر باعث شد ما به جای آذر ۹۳ در ۲۳ تیر ۹۴ برجام را نهایی کنیم. قبل از آن آقای نوری المالکی، نخست‌وزیر عراق، پس از سفر به آمریکا به تهران آمد. او می‌گفت من آمریکا بودم، در کنگره به طور مداوم یا سعودی‌ها می‌آیند و می‌روند، یا اسرائیل و یا منافقین. به من می‌گفت که این‌ها نخواهند گذاشت شما به توافق نهایی برسید؛ بنابراین عوامل خارجی که از قبل فعال بودند، در کنار عوامل داخلی، دست به دست هم دادند و ترامپ را تشویق کردند که از برجام خارج شود.(ادامه)
در پی عدم وتوی پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه توسط آمریکا، نتانیاهو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن را لغو کرد. امریکا وتو نکرد نتانیاهو تهدیدش را عملی کرد
در پی عدم وتوی پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه توسط آمریکا، نتانیاهو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن را لغو کرد.(ادامه)
برخی کارمندان دولتی در آمریکا در اعتراض به جنگ غزه بدنبال استعفا هستند. تصمیم کارمندان دولتی آمریکا به استعفا به دلیل جنگ غزه
برخی کارمندان دولتی در آمریکا در اعتراض به جنگ غزه بدنبال استعفا هستند.(ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
۴ کشور اروپایی از جمله اسپانیا اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح و امنیت در منطقه جنگ‌زده هستند. اعلام آمادگی ۴ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطینی
۴ کشور اروپایی از جمله اسپانیا اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح و امنیت در منطقه جنگ‌زده هستند.(ادامه)
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه قدرت‌های بزرگ که در رزمایش اخیر کمربند امنیت دریایی حضور داشتند همه طالب این هستند که در این منطقه حساس امنیت برقرار شود. رزمایش کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ چه پیامی داشت؟
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه قدرت‌های بزرگ که در رزمایش اخیر کمربند امنیت دریایی حضور داشتند همه طالب این هستند که در این منطقه حساس امنیت برقرار شود.(ادامه)
معاون وزیر نفت گفت: در تامین سوخت گردشگران نوروزی مشکلی نداریم، اما مردم در مصرف رعایت کنند. مشکلی در تامین سوخت گردشگران نوروزی نداریم
معاون وزیر نفت گفت: در تامین سوخت گردشگران نوروزی مشکلی نداریم، اما مردم در مصرف رعایت کنند.(ادامه)
رژیم صهیونیستی فردا رئیس سرویس جاسوسی خود را برای ادامه مذاکرات آتش‌بس به دوحه می‌فرستد. رئیس موساد برای مذاکرات آتش‌بس در غزه به دوحه می‌رود
رژیم صهیونیستی فردا رئیس سرویس جاسوسی خود را برای ادامه مذاکرات آتش‌بس به دوحه می‌فرستد.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ابراز لطف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی، قدردانی کرد. پیام قدردانی امیر عبداللهیان از رهبر معظم انقلاب
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ابراز لطف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی، قدردانی کرد.(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مسافران از نظر شرعی عذر دارند و هیچ اشکالی بر این که روزه نگیرند، نیست؛ اما روزه خوردن آنها باید در خفا و پنهان باشد. هشدار یک مقام امنیتی به روزه خواری مسافران!
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مسافران از نظر شرعی عذر دارند و هیچ اشکالی بر این که روزه نگیرند، نیست؛ اما روزه خوردن آنها باید در خفا و پنهان باشد.(ادامه)
رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: تعیین حداقل مزد کارگران در شورای عالی کار بر خلاف میل کارگران کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیست بابائی کارنامی: حتما ورود می‌کنیم/ حداقل حقوق کارگران باید ۲۱ میلیون تومان باشد
رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: تعیین حداقل مزد کارگران در شورای عالی کار بر خلاف میل کارگران کشور صورت گرفته و به هیچ عنوان مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی نیست(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.55 seconds.