.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ پرچم ایران در دست هوادار آمریکایی
پرچم ایران در دست هوادار آمریکایی حاضر در استادیوم الثمامه را مشاهده می کنید.(ادامه)
بدل رونالدو، مسی و نیمار در بین هواداران +عکس
تصاویر زیر ۳ هوادار را که شباهت جالبی به سه ستاره دنیای فوتبال دارند را نشان می‌دهد. (ادامه)
خبر ورزشی نوشت: پلاکارد یک دختر تماشاگران ایران در بازی تیم ملی با ولز سوژه عکاسان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. عکس / درخواست دختر ایرانی از سردار آزمون
خبر ورزشی نوشت: پلاکارد یک دختر تماشاگران ایران در بازی تیم ملی با ولز سوژه عکاسان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.(ادامه)
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بیانیه‌ای‌ اعلام کرد: هرگونه اقدامی که باعث تضعیف تیم ملی شود را محکوم می‌کنیم. بیانیه حمایتی پرسپولیس از تیم ملی
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بیانیه‌ای‌ اعلام کرد: هرگونه اقدامی که باعث تضعیف تیم ملی شود را محکوم می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز: برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. تاریخ دربی مشخص شد
شمال نیوز: برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: امیدوارم آقای ساپینتو دیگر نگوید فوتبال ایران اتوبوسی است. نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود اگر اتوبوسی هم بود استقلال در ۲۰ دقیقه آخر قطار مقابل دروازه‌اش پارک کرده بود. الهامی: استقلال در ۲۰ دقیقه آخر قطار مقابل دروازه‌اش پارک کرده بود
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: امیدوارم آقای ساپینتو دیگر نگوید فوتبال ایران اتوبوسی است. نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود اگر اتوبوسی هم بود استقلال در ۲۰ دقیقه آخر قطار مقابل دروازه‌اش پارک کرده بود.(ادامه)
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند. برد استقلال مقابل هوادار بدون هوادار!
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.(ادامه)
نماز خواندن مهاجم سابق پرسپولیس در راهروی ورزشگاه+عکس
تمیروف، پیش از شروع این مسابقه در راهروی ورزشگاه انقلاب نماز ظهر را به جا آورد و مشغول دعا کردن بود که میلاد احمدی عکاس باشگاه هوادار تصویر او را به ثبت رساند.(ادامه)
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم پرسپولیس با یکی از هواداران ملوان پس از بازی درگیر شد. مشت مهاجم پرسپولیس به صورت هوادار ملوان!
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم پرسپولیس با یکی از هواداران ملوان پس از بازی درگیر شد.(ادامه)
بعد از بیانات اخیر رهبر انقلاب و اشاره ایشان به خواص برای اظهارنظر درخصوص برنامه دشمنان، سید حسن خمینی از اولین افرادی بود که با انتشار بیانیه‌ای مواضع خود را نسبت به آشوب‌های اخیر مشخص کرد. درباره بیانیه قابل تقدیر سیدحسن خمینی درباره آشوبها
بعد از بیانات اخیر رهبر انقلاب و اشاره ایشان به خواص برای اظهارنظر درخصوص برنامه دشمنان، سید حسن خمینی از اولین افرادی بود که با انتشار بیانیه‌ای مواضع خود را نسبت به آشوب‌های اخیر مشخص کرد.(ادامه)
حضور زنان در جنگ یکی از میراث‌های بااهمیتی است که مستندسازها به سراغ آن رفته‌اند تا چهره زنانه جنگ را به تصویر بکشند. معرفی مستندهایی از زنان در خط مقدم جنگ
حضور زنان در جنگ یکی از میراث‌های بااهمیتی است که مستندسازها به سراغ آن رفته‌اند تا چهره زنانه جنگ را به تصویر بکشند.(ادامه)
دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار در جریان هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه پاس‌قوامین برگزار می‌شود. اعلام محل برگزاری بازی پنجم پرسپولیس
دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار در جریان هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه پاس‌قوامین برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی نساجی بالاخره مجبور شد از تصمیم ابتدای فصلش مبنی بر حرف نزدن درباره داوران بگذرد. سرمربی نساجی : دیگر قدرت مبارزه ندارم !
شمال نیوز : سرمربی نساجی بالاخره مجبور شد از تصمیم ابتدای فصلش مبنی بر حرف نزدن درباره داوران بگذرد.(ادامه)
شعار استاندار با غیرت در بازی دیروز نساجی
معاون اول رئیس جمهور پس از ورود به ورزشگا وطنی قائم شهر و افتتاح رسمی آن، در سکوهای تماشاچیان حضور یافت و برای دقایقی بازی دو تیم نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی را از نزدیک تماشا کرد. (ادامه)
واکنش فرهاد مجیدی به حضور دختران استقلالی در آزادی/عکس
فرهاد مجیدی به حضور زنان در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.(ادامه)
سجده شکر دختر طرفدار استقلالی در استادیوم آزادی! / عکس
در این مطلب شاهد تصویری از ابراز احساسات دختر طرفدار باشگاه استقلال و سجده شکر او بر روی سکوهای ورزشگاه آزادی خواهید بود.(ادامه)
 باشگاه استقلال برای بانوان هوادار این تیم تدارک ویژه‌ای دیده است.
هدیه ویژه به خانم های استقلالی
باشگاه استقلال برای بانوان هوادار این تیم تدارک ویژه‌ای دیده است. (ادامه)
تحقق وعده رئیس جمهور / نساجی به وطنی رسید
بعد از حدود دو سال دوری از وطنی، نساجی مازندران در حضور تماشاگران تمرین کرد و وعده رئیس جمهور در سفر به مازندران محقق شد.(ادامه)
جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته دوم
مس کرمان که لیگ بیست‌ودوم را با شکست آغاز کرده بود، جهشی هفت رده‌ای در جدول لیگ برتر فوتبال تجربه کرد.(ادامه)
باشگاه نساجی از ساکت الهامی و دستیارش شکایت می‌کند. نساجی لیست اقدامات غیراخلاقی ساکت الهامی را منتشر کرد
باشگاه نساجی از ساکت الهامی و دستیارش شکایت می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: سرمربی تیم فوتبال هوادار در اردوی تدارکاتی این تیم در ترکیه حاشیه‌ساز و با همتای خود در تیم نساجی درگیر شد. کتک کاری شدید ساکت الهامی با مطهری در ترکیه / نساجی به کمیته اخلاق شکایت می‌کند
شمال نیوز: سرمربی تیم فوتبال هوادار در اردوی تدارکاتی این تیم در ترکیه حاشیه‌ساز و با همتای خود در تیم نساجی درگیر شد.(ادامه)
ورزش سه نوشت: ژوائو ده آندراده نتو، خبرنگار برزیلی که به‌طور ویژه‌ای اخبار سری B این کشور را پوشش می‌دهد، معتقد است که شانس پیوستن ژان کارلوس به استقلال ۹۹ درصد است. شانس استقلالی شدن این ستاره ۹۹ درصد است
ورزش سه نوشت: ژوائو ده آندراده نتو، خبرنگار برزیلی که به‌طور ویژه‌ای اخبار سری B این کشور را پوشش می‌دهد، معتقد است که شانس پیوستن ژان کارلوس به استقلال ۹۹ درصد است.(ادامه)
بهترین بازیکن تیم لیگ برتری در راه استقلال
مدافع لیگ برتری به توافق نهایی با استقلال نزدیک شده است و احتمالا به زودی آبی پوش خواهد شد.(ادامه)
حسین‌زاده: مسئولان استقلال به ما بدهکار هستند
عضو تیم ملی فوتبال گفت: اسکوچیچ نام ما را از تیم ملی حذف کرد و مقصر ما نبودیم و تابع دستورات باشگاه بودیم.(ادامه)
الهامی سرمربی تیم لیگ برتری شد
«ساکت الهامی» به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال هوادار انتخاب شد.(ادامه)
آجرلو از هر استقلالی‌، استقلالی‌تر است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آجورلو از هر استقلالی، استقلالی‌تر است و کارهایی را فصل گذشته انجام داد که خیلی‌ها قادر به انجام دادن آن نبودند. او نقش مهم و بزرگی در قهرمان کردن استقلال داشت(ادامه)
شمال نیوز :ایزد سیف الله پور گفت :  اگر حدادیان برود من هم می روم و هیچ قصد تهدید نداریم. ما قصد فروش نداریم بلکه تیم را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار می دهیم و آنها هر کاری خودشان دوست دارند انجام دهند.... حالمان بد است/ ما در روزهای سخت می‌خواهیم حمایتمان کنند وگرنه در روزهای خوشی که همه حضور دارند !
شمال نیوز :ایزد سیف الله پور گفت : اگر حدادیان برود من هم می روم و هیچ قصد تهدید نداریم. ما قصد فروش نداریم بلکه تیم را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار می دهیم و آنها هر کاری خودشان دوست دارند انجام دهند....(ادامه)
یحیی گل محمدی دوباره محروم شد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل سه کارته بودن در دیدار با فجرسپاسی شیراز محروم است.(ادامه)
بازیکنان دوره برانکو پرسپولیس را نجات دادند
پیشکسوت پرسپولیس گفت:‌ اگر شهرخودرو همیشه اینگونه مثل دیدار با پرسپولیس بازی می‌کرد مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌شد.(ادامه)
سازمان لیگ از لغو شش بازی لیگ برتر که قرار بود امروز برگزار شود خبر داد. فوری: شش مسابقه لیگ برتر لغو شد
سازمان لیگ از لغو شش بازی لیگ برتر که قرار بود امروز برگزار شود خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.