.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور رحلت آیت‌الله سیدرضی شیرازی را تسلیت گفت
در پی رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله سیدرضی شیرازی، فیلسوف، فقیه اندیشمند و استاد مبرز حوزه علمیه تهران، رئیس‌جمهور پیام تسلیتی صادر کرد. (ادامه)
در حالی که مطابق آخرین اخبار موثق و گزارشات و مستندات موجود، پروژه سد فینسک باید متوقف شود اما از منطقه  سد مورد نظر خبر می رسد که نیروی انسانی، دستگاه ها و تجهیزات این طرح افزایش چند برابری یافته و عملیات غیرقانونی احداث سد با سرعت و شتاب بیشتری در حال انجام است....

فینسک یا عروسک خیمه شب بازی !
در حالی که مطابق آخرین اخبار موثق و گزارشات و مستندات موجود، پروژه سد فینسک باید متوقف شود اما از منطقه سد مورد نظر خبر می رسد که نیروی انسانی، دستگاه ها و تجهیزات این طرح افزایش چند برابری یافته و عملیات غیرقانونی احداث سد با سرعت و شتاب بیشتری در حال انجام است.... (ادامه)
حاشیه‌نگاری از ناگفته‌های معارفه استاندار مازندران
پنجشنبه بیستم آبان ۱۴۰۰ که در حالت عادی ممکن بود یک روز معمولی مانند سایر روزهای تقویم برای مازندران باشد، به واسطه برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با متن‌ها و حاشیه‌های متعددش در جمع روزها و تاریخ‌های تقویم سیاسی و مدیریتی مازندران ثبت شد. (ادامه)
به کما رفتن وزیر بهداشت دولت دهم
وزیر بهداشت دولت دهم به دلیل سقوط از ارتفاع به کما رفت.(ادامه)
کمبود داروی درمان قارچ سیاه در مازندران
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کمبود داروی درمان قارچ سیاه مختص مازندران نیست و در کل کشور دچار کمبود هستیم. (ادامه)
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران انقلابی و ریسک‌پذیر که توانایی شکستن سدهای گرانی، رانت و ویژه‌خواری را دارند، می‌توانند رای اعتماد مجلس را کسب کنند. مدیران سنتی توانایی حل مشکلات را ندارند/به وزرای سدشکن رای میدهیم
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران انقلابی و ریسک‌پذیر که توانایی شکستن سدهای گرانی، رانت و ویژه‌خواری را دارند، می‌توانند رای اعتماد مجلس را کسب کنند.(ادامه)
شمال نیوز:  کرونا شرایط را در مازندران وخیم کرده و هر ساعت سمفونی مرگ در استان نواخته می‌شود، در این موقعیت، ضعف های جدی مدیریت بحران به خوبی خودنمایی می کند. سرگردانی بیماران در خیابان / ‏‬ علوم پزشکی بابل : با کمبود تخت مواجه نیستیم !
شمال نیوز: کرونا شرایط را در مازندران وخیم کرده و هر ساعت سمفونی مرگ در استان نواخته می‌شود، در این موقعیت، ضعف های جدی مدیریت بحران به خوبی خودنمایی می کند.(ادامه)
حمله شدید پدیده به ساکت الهامی/ مربیگری سابقه دلالی نمی‌خواهد
باشگاه پدیده خراسان بعد از باخت در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، بیانیه شدیدی را علیه تیم نساجی و ساکت الهامی سرمربی این تیم منتشر کرد. (ادامه)
جهانگیری: سران هر سه قوه از یک جریان سیاسی خواهند بود؛ نهاد‌های حاضر نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند و از همان جریان هستند / این می‌تواند به حل مسائل کشور کمک کند، اما آنچه مهمتر است، همراهی و همدلی مردم است ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده هوافضای سپا بابیان اینکه برخی‌ها می‌گویند این خودکفایی چقدر است گفت: اینجا نیز باید به حرف‌های دشمن نگاه کنیم، دشمن می‌گوید بعد از برجام راجع حضور منطقه‌ای مذاکره کنیم، پس ببینید اگر قدرت داشت و توان توقف این بخش را داشت، متوقف می‌کرد، پس چرا به ما التماس می‌کند؟ دشمن آنجایی که بتواند پیشرفت‌های ما را متوقف می‌کند و التماس نمی‌کند. با استقرار دولت جدید می توانیم برای نخستین بار دولت اسلامی را شکل بدهیم / متأسفم که برخی از مسئولان می‌گویند از کلمه دشمن بدم می‌آید(خبر)
فرمانده هوافضای سپا بابیان اینکه برخی‌ها می‌گویند این خودکفایی چقدر است گفت: اینجا نیز باید به حرف‌های دشمن نگاه کنیم، دشمن می‌گوید بعد از برجام راجع حضور منطقه‌ای مذاکره کنیم، پس ببینید اگر قدرت داشت و توان توقف این بخش را داشت، متوقف می‌کرد، پس چرا به ما التماس می‌کند؟ دشمن آنجایی که بتواند پیشرفت‌های ما را متوقف می‌کند و التماس نمی‌کند.(ادامه)
پزشکیان از کدام نامزد حاضر حمایت می‌کند؟
مسعود پزشکیان:قصد حمایت از هیچ کدام از کاندیداهای تایید صلاحیت شده را ندارم(ادامه)
جهانگیری: شب ردصلاحیتم در منزل ما جشن بود
معاون اول رئیس جمهور گفت: شبی که نظر شورای نگهبان به من اعلام شد، در منزل ما بعد از گذشت ده روز از ثبت نام، شب جشن بود زیرا همه احساس کردند که بار بزرگی از دوشم برداشته شد (ادامه)

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نظر شورای نگهبان برای همه ما فصل الخطاب و لازم الاجراست از آمادگی تقدیم برنامه‌هایم به نامزدهای جبهه انقلاب خود خبر داد. بیانیه سردار سعید محمد بعد از ردصلاحیت شدن
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نظر شورای نگهبان برای همه ما فصل الخطاب و لازم الاجراست از آمادگی تقدیم برنامه‌هایم به نامزدهای جبهه انقلاب خود خبر داد.(ادامه)
 نطق میان دستور نماینده تبریز در حمایت از رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم صحن علنی مجلس را دقایقی ملتهب کرد. جنجال حمایت از احمدی نژاد در جلسه علنی مجلس /شعار مرگ بر منافق در صحن
نطق میان دستور نماینده تبریز در حمایت از رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم صحن علنی مجلس را دقایقی ملتهب کرد.(ادامه)
سردار سپهر جانشین نمکی در امور واکسیناسیون شد
سردار سرتیپ پاسدار «محمدحسین سپهر» اواخر سال گذشته با تصویب سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به‌عنوان فرمانده جدید قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح منصوب شد.(ادامه)
عارف از کاندیداتوری در انتخابات انصراف داد؟
در حالیکه صبح امروز بیانیه انصراف از حضور در انتخابات منسوب به محمد رضا عارف منتشر شده بود اما علیرضا خامسیان از نزدیکان عارف می گوید این بیانیه معتبر نیست. (ادامه)
 روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور گفت: انتظار می‌رود از کسانی که داعیه‌دار تصدی مسئولیت خطری برای اجرای قانون هستند، حداقل ضوابط و مقررات در هنگام ثبت‌نام را رعایت کنند. واکنش وزارت کشور به درگیری همراهان احمدی نژاد با مسئولان ستاد انتخابات: احمدی نژاد پروتکل‌ها را نقض کرده بود
روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور گفت: انتظار می‌رود از کسانی که داعیه‌دار تصدی مسئولیت خطری برای اجرای قانون هستند، حداقل ضوابط و مقررات در هنگام ثبت‌نام را رعایت کنند. (ادامه)
آمار واجدین شرایط شرکت در انتخابات اعلام شد
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: پنجاه و نه میلیون و سیصد و ده هزار و سیصد و هفت نفر، کل واجدین شرایط شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری در ۱۴۰۰ هستند و آمار رأی‌اولی‌ها یک‌میلیون و سیصد و نود و دو هزار و یکصد و چهل و هشت نفر می‌باشد.(ادامه)
بازی‌های پرسپولیس در لیگ لغو نمی‌شود
ورزش سه نوشت: سیما سادات لاری معاون وزارت بهداشت اعلام کرد که تیم پرسپولیس در فضای قرنطینه خواهد بود اما دیدارهای این تیم لغو نمی‌شود و امکان بازی و تمرین وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر بیمارستان زارع  ساری  گفت :  20 تخت یک‌نفره، ده تلویزیون، دو دستگاه یخچال 6 فوتی، دو دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه آب‌سردکن مورد نیاز است و من از همه خیّران می‌خواهم شخصاً حضور پیدا کنند و دقایقی مهمان ما باشند و همراه‌سرا را ببینند و اقدام به کمک کنند. استمداد از خیّران / همراه‌سرای بیمارستان، برای تجهیز در انتظار مشارکتِ نیکوکاران است + تصاویر
شمال نیوز : مدیر بیمارستان زارع ساری گفت : 20 تخت یک‌نفره، ده تلویزیون، دو دستگاه یخچال 6 فوتی، دو دستگاه اجاق گاز، دو دستگاه آب‌سردکن مورد نیاز است و من از همه خیّران می‌خواهم شخصاً حضور پیدا کنند و دقایقی مهمان ما باشند و همراه‌سرا را ببینند و اقدام به کمک کنند.(ادامه)
دکتر نمکی : برخی می‌خواهند مرگ‌ مردم را ابزار سیاسی و جبران ورشکستگی ‌خود کنند/ به هر طریق ممکن برای ممنوعیت سفر درخواست دادم/ برای فروپاشی نظام سلامت شعار ترغیب به استعفای این تیم را سر می­دهند ....(خبر)
(ادامه)
پیام نوروزی وزیر بهداشت
وزیر بهداشت تاکید کرد که نظام سلامت ایران توانست در عرصه جهانی علیرغم مضایق اقتصادی و کمبودهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه با تکیه بر دانش، مدیریت و از خودگذشتگی، جایگاه ارزنده‌ای در کنار آنان که همه چیز داشتند، کسب کند.(ادامه)
پیام رهبر انقلاب به دبیرکل حزب الله لبنان
رهبر انقلاب تأکید کردند: دفاع مسئولانه و عالمانه‌ شیخ احمد الزین از نهضت امام خمینی و از مقاومت علیه جبهه استکبار و صهیونیزم و همراهی با ثبات ایشان با مبارزات ضداستکباری ملتهای منطقه هیچگاه از خاطره تاریخ مقاومت نمی ‌رود.(ادامه)
واکنش سارا خوئینی‌ها به حواشیِ یک استوری
سارا خوئینی‌ها، بازیگر سینما با انتشار متنی به حواشی پیرامون انتشار یک عکس که در استوری اینستاگرامش منتشر کرده بود واکنش نشان داد. (ادامه)
شهید شاخص جامعه ورزش مازندران در سال ۱۴۰۰ معرفی شد
شهید حسن فقیه جویباری به عنوان شهید شاخص جامعه ورزش مازندران در سال ۱۴۰۰ معرفی شد.(ادامه)
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
جزئیاتی از ارسال نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین
۲۰ بهمن ۹۹، پیام رهبر انقلاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، توسط رئیس مجلس شورای اسلامی، تحویل رئیس دومای روسیه و نماینده‌ی ویژه‌ی پوتین شد. (ادامه)
پیام تسلیت شخصیت ها و نهادها درپی رحلت آیت الله نظری
دستگاه های مختلف اجرایی و اداری، مجمع نمایندگان مازندران و قشرهای مذهبی و سیاسی رحلت عالم مجاهد و فقیه پارسا آیت الله عبدالله نظری را تسلیت گفتند.(ادامه)
رفع حصر میرحسین موسوی تکذیب شد
دختر میرحسین موسوی خبر رفع حصر پدرش را تکذیب کرد.(ادامه)
تشکر رهبر انقلاب از حماسه مردم ایران
سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب به مناسبت قیام ١٩ دی مردم شهر قم آغاز شد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.