.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکنش اینستاگرامی رسایی به خبر رد صلاحیتش
هیأت اجرایی انتخابات تهران که ریاست آن با فرماندار تهران است، در آخرین جلسه خود که در ساعات پایانی فرصت اظهارنظر هیأت های اجرایی (یک شنبه شب 13 دی ماه)، حمید رسایی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس را درحالی که استعلامات وی ازمراکز چهراگانه مثبت بود، ردصلاحیت کرد!(ادامه)
طرح طبقه‌بندی مشاغل کلید خورد
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در مازندران باید ابتدا نیروهای رسمی جابه‌جا می‌شدند و سپس مازاد آن را از همین نیروهای خرید خدمتی و پیش‌دبستانی تأمین می‌کردند ولی هنوز در برخی مناطق مازندران نیروهای بازنشسته را بازنشسته اعلام نکردند و این خلاف قانون است..... عملکرد ضعیف آموزش و پرورش مازندران در نحوه مدیریت جذب نیرو
شمال نیوز : نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در مازندران باید ابتدا نیروهای رسمی جابه‌جا می‌شدند و سپس مازاد آن را از همین نیروهای خرید خدمتی و پیش‌دبستانی تأمین می‌کردند ولی هنوز در برخی مناطق مازندران نیروهای بازنشسته را بازنشسته اعلام نکردند و این خلاف قانون است.....(ادامه)
استفاده از بازنشستگان برای "حق‌التدریسی" ممنوع
(ادامه)
میزان عیدی پایان سال کارمندان دولت
جزئیات کامل ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تنظیم بودجه سال ۹۵ منتشر شد. که بر اساس آن مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) را در بودجه سال ۱۳۹۵ معادل ۷.۵۰۰.۰۰۰ ریال پیش بینی شده است. (مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید).(ادامه)
جزئیات جدید از استخدام آموزش ​و پرورش
استادکاران هنرستان ها با فوق دیپلم، هنرآموزان هنرستان ها با لیسانس و معلمان آموزش عمومی، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش با هر میزان سابقه، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش هستند. (ادامه)
شمال نیوز : این موضوع به اندازه‌ای دارای اهمیت است که در جلسات مختلف عنوان می‌شود و با وقوع سیل اخیر در غرب استان و اتفاقات غیرمترقبه‌ای که در این بخش از مازندران می‌افتد، اهمیت فرمانداری ویژه مشخص می‌شود..... فرمانداری های ویژه مازندران ؛ فقط یک تابلو !
شمال نیوز : این موضوع به اندازه‌ای دارای اهمیت است که در جلسات مختلف عنوان می‌شود و با وقوع سیل اخیر در غرب استان و اتفاقات غیرمترقبه‌ای که در این بخش از مازندران می‌افتد، اهمیت فرمانداری ویژه مشخص می‌شود.....(ادامه)
حقوق کارگران رسمی و پیمانکار یکسان شد
مشاور مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران ازهمترازی نیروهای پیمانکاری با نیروهای قراردادی و رسمی با بخشنامه جدید خبر داد و گفت:اجرای این بخشنامه احیای ماده ۳۸ قانون کار و مقاوله نامه شماره ۱۰۰ سازمان ILO بود. (ادامه)
جرئیات آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش
(ادامه)
آخرین خبرها از استخدام آموزش و پرورش
فرصت دو هفته‌ای که پیش از این آموزش‌وپرورش برای انتشار اطلاعیه آزمون استخدامی از آن یاد کرده بود به پایان رسید. حالا رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش درخصوص آخرین سرنوشت برگزاری آزمون توضیحاتی را ارائه کرده است. (ادامه)
حتی یک‌کرسی به‌احمدی‌نژادی‌ها نمی‌رسد
وقتی در اقتصاد، این امکان وجود دارد که فردی که درهیچ جا نامش ثبت نیست، فقط راه می‌رود و زمین خرید و فروش می‌کند، مجوز می‌گیرد، میلیاردها پول به دست میاورد و در هر راهی هم آن را هزینه کند یا می‌تواند پورشه بخرد یا برود در یک حوزه انتخاباتی برای یک نفر، یک میلیارد خرج می‌کند و او را به مجلس بفرستد و از قِبل آن هم استفاده کند، چگونه می‌خواهد کنترل صورت بگیرد؟(ادامه)
آگهی جنجالی یک شرکت برای جذب نیرو
یک شرکت به ظاهر پرتوقع در صفحه اول یک روزنامه کثیرالانتشار در آگهی خود آورده؛ «به یک خانم منشی تمام‌وقت فوق‌لیسانس یا دکترای علوم اجتماعی یا مدیریت بازرگانی با سابقه کار مفید نیازمندیم».(ادامه)
نیروهای شرکتی تعدیل نمی‌شوند
(ادامه)
شمال نیوز : از ربیع فلاح جلودار انتظار می رود ، حال که از رنج خانواده های مازندرانی اطلاع کافی دارد با مکاتبه رسمی به مسئولان دیربط در دولت مانع از کم لطفی به جوانانی شود که هم از غافله اشتغال جا می مانند و هم جیبشان خالی می شود !.... وقتی دولت تدبیر و امید هم از بیکاران عوارض می گیرد!
شمال نیوز : از ربیع فلاح جلودار انتظار می رود ، حال که از رنج خانواده های مازندرانی اطلاع کافی دارد با مکاتبه رسمی به مسئولان دیربط در دولت مانع از کم لطفی به جوانانی شود که هم از غافله اشتغال جا می مانند و هم جیبشان خالی می شود !....(ادامه)
شمال نیوز: در ادامه این مصوبه مهم نیز اعلام شده است که دستگاه‌های اجرایی مکلفند، آن دسته از نیروهای شرکتی طرف قرارداد دیپلم و پایین ‌تر که در سال‌های اخیر به موجب مصوباتی که توسط رییس مجلس، ملغی‌الاثر اعلام شده، به قرارداد کارمعین (مشخص) دستور کاهش 15 درصدی کارکنان دولت صادر شد +سند
شمال نیوز: در ادامه این مصوبه مهم نیز اعلام شده است که دستگاه‌های اجرایی مکلفند، آن دسته از نیروهای شرکتی طرف قرارداد دیپلم و پایین ‌تر که در سال‌های اخیر به موجب مصوباتی که توسط رییس مجلس، ملغی‌الاثر اعلام شده، به قرارداد کارمعین (مشخص) (ادامه)
نامه یک جانباز به دوست تازه شهیدش
یه مسائلی هست که باید بهت بگم. چون تو گوش شنوا داری. آخه تو این شهر آبادان که بهش میگن «پایتخت مقاومت» تو مسؤولینش کمتر گوش شنوایی پیدا میکنی. گفتم بیام و با تو که در مقابلم دراز کشیدی درددل کنم. هرچند که...(ادامه)
درخواست ۶ نماینده اقتصاددان از روحانی
چرا باید اجازه داد برخی دستگاهها به اقتضاي منابع مالي در اختيار، درآمدهاي اختصاصي و توان جذب اعتبارات عمومي، با استفاده از سازوكارهاي قانوني و حتي غيرقانوني به دسته ای از کارکنان خود حقوق و مزايا ویژه بپردازند؟ کاری که مردم را روبروی هم قرار میدهد وکشور را در معرض معضلات قرار خواهد داد. این پدیده عمدتا به این خاطر رخ میدهدکه پزشکان متخصص قوی ترین لابی کشور را در اختیار دارند که وجود درآمد اختصاصي، جمعيت كم و غيرمحسوس بودن تغييرات دستمزدي آنها در كل سرجمع اعتبارات بودجه، امکان این امتیازطلبی را برایشان فراهم میکند .(ادامه)
استفاده جعلی از نام ورزشکاران برای زیر سئوال بردن ورزش سوادکوه
(ادامه)
خبر خوش دولت برای استخدامی ها
بالاخره انتظارات برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که اغلب از سال 1390 و در دولت گذشته بلاتکلیف مانده بودند به پایان رسید و دولت بر استخدام بیش از 15 هزار نفر از آنها در سال آینده رای داد.(ادامه)
شمال نیوز : شمشیربند نگفت که ضعف در اداره حلسات و غیبت مکرر رئیس و  برخی از اعضای شورا و از حد نصاب افتادن جلسات پارلمان شهری موجب نگرانی مردم می شود یا اطلاع رسانی صریح و شفاف رسانه ها اذهان عمومی را تشویش می کند ؟... وقتی برخی از غائبین شورا « طلبکار » می شوند !
شمال نیوز : شمشیربند نگفت که ضعف در اداره حلسات و غیبت مکرر رئیس و برخی از اعضای شورا و از حد نصاب افتادن جلسات پارلمان شهری موجب نگرانی مردم می شود یا اطلاع رسانی صریح و شفاف رسانه ها اذهان عمومی را تشویش می کند ؟...(ادامه)
درجلسه دیروزشورای شهررشت چه گذشت؟
(ادامه)
آیت‌الله جنتی: مجلس استقلال خود را نشان داد
جنتی با طرح این پرسش که فتنه و فتنه‌گر کیست که امروز در وضعیت فعلی در حال جولان دادن است، خاطرنشان کرد:‌ اینها که امتحان خود را پس داده‌اند و همه فهمیده‌اند که از عمال بیگانه هستند. دیگران نیز کف و سوت زده‌اند و تحسین‌شان کردند و به آنها آفرین گفته‌اند؛ حال سزاوار است چنین پست‌هایی به دست این افراد بیفتد؟(ادامه)
شمال نیوز: در این حکم با اشاره به مسئولیت تاریخی رسانه ملی در حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی تاکید کردند: سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، وظیفه گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده داشته و... «محمد سرافراز» رئیس‌ سازمان‌ صداوسیما شد / رئیس جدید رسانه ملی کیست؟ + تصاویر
شمال نیوز: در این حکم با اشاره به مسئولیت تاریخی رسانه ملی در حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی تاکید کردند: سازمان صدا و سیما با مأموریت خطیر «هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» به مثابه دانشگاه عمومی، وظیفه گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی در میان آحاد ملّت را بر عهده داشته و...(ادامه)
شرایط جدید جذب نیروهای شرکتی
(ادامه)
خبرهایی درباره عیدی امسال کارمندان
بر اساس ضوابط مالی بودجه 1394 که معاون برنامه‌ریزی ابلاغ کرد، دستگاه‌های دولتی باید مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) را در بودجه 1394 معادل بودجه سال 1393 منظور کنند و مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.(ادامه)
پاسخ معاونت روحانی به معاون احمدی نژاد
روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در پاسخ به فروزنده اعلام کرده است که با توجه به دفاع شما از اقدامات دولتهای نهم و دهم در خصوص استخدام ها، اعلام می دارد این معاونت، برغم مشکلات و معضلاتی که از سوی دولت های نهم و دهم در حیطه ساختار اداری و اجرایی و مدیریت کشور به وجود آمده، تاکنون تلاش کرده تا با کمترین تنش و آوازه افکنی منفی و مخرب و درافتادن به دام حاشیه های رسانه ای، با تلاش شبانه روزی و مجدانه از دامنه و تاثیرات این آسیب ها بکاهد.(ادامه)
میراث نامرغوب احمدی نژاد برای روحانی
عیار میراثی که محمود احمدی نژاد برای دولت حسن روحانی به جا گذاشته بود کم کم دارد عیان می شود. استخدام 1520 بی‌سواد،10 هزار با مدرک راهنمایی، 14هزار مدرک زیردیپلم و دیپلم در دستگاه های دولتی از جمله میراث به جا مانده از دولت گذشته است.(ادامه)
جمع‌آوری ۲۵ امضا برای استیضاح فانی
(ادامه)
قیمت خودروها باید 30 درصد کاهش یابد
(ادامه)
حذف کارگران شرکتی از دریافت بیمه بیکاری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.