.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست. قالیباف رئیس می‌ماند یا استعفا می‌دهد؟
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست.(ادامه)
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند. سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در مشهد لغو شد
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال مقام معظم رهبری به حرم مطهر رضوی مشرف نمی‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : بابایی کارنامی گفت: چون برای کارمندان در بودجه ۱۴۰۳ افزایش ۴۰ درصدی حقوق را در نظر گرفتیم برای جامعه کارگری باید ۵۰ درصد افزایش حقوق در نظر بگیریم. علی بابایی کارنامی: تکلیف افزایش حقوق کارگران تا پایان هفته مشخص می‌شود
شمال نیوز : بابایی کارنامی گفت: چون برای کارمندان در بودجه ۱۴۰۳ افزایش ۴۰ درصدی حقوق را در نظر گرفتیم برای جامعه کارگری باید ۵۰ درصد افزایش حقوق در نظر بگیریم.(ادامه)
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند. کلیات لایحه ۲ روز تعطیلی در هفته و کاهش ساعات کاری ادارات تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.(ادامه)
محمد مهدی مفتح با کسب رأی از مردم تویسرکان برای حضور در مجلس دوازدهم، ادوار حضورش در مجلس را به ۸ دوره رساند. این نماینده مجلس یازدهم رکورد زد /وی حضورش در پارلمان را به ۳۲ سال می رساند؟
محمد مهدی مفتح با کسب رأی از مردم تویسرکان برای حضور در مجلس دوازدهم، ادوار حضورش در مجلس را به ۸ دوره رساند.(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد. در کشور ما عده‌ای هستند که آبرویشان را می‌برند اما کسی به داد آنها نمی‌رسد
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد.(ادامه)
بنده از سر خیرخواهی چند توصیه به نمایندگان جدید دارم؛ اول اینکه وقتی وارد مجلس شدید حتماً و حتماً زندگی یک ماه اول خودتان را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید. وقتی وارد مجلس شدید حتماً و حتماً زندگی خود را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید
بنده از سر خیرخواهی چند توصیه به نمایندگان جدید دارم؛ اول اینکه وقتی وارد مجلس شدید حتماً و حتماً زندگی یک ماه اول خودتان را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید. (ادامه)
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود. ماجرای باغ گیاه‌شناسی چه بود؟
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود.(ادامه)
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده .... منتخبان به جای حاشیه‌سازی، ایده و برنامه بدهند / مردم پاسخ این حاشیه‌سازی‌ها و تیکه‌پرانی‌ها را خواهند داد
شمال نیوز : نخستین واکنش‌های یک نماینده باید عرضه برنامه و ایده و تفکر باشد، نه توهم‌بافی و دعوای قدرت و حاشیه‌های بی‌فایده و متأسفانه تیکه‌پرانی به‌عنوان «مجلس انقلابی» و تلاش برای ایجاد فضای مسموم سیاسی در مجلس آینده ....(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : وی که کاندیداتوری او جنجال به پا کرده بود، یک شخصیت کمدی است که با اجرای رقص در برنامه‌های تلویزیونی معروف شده است. یک کمدین نماینده مجلس شد / «مشه سعداله عمی» کیست؟!
شمال نیوز : وی که کاندیداتوری او جنجال به پا کرده بود، یک شخصیت کمدی است که با اجرای رقص در برنامه‌های تلویزیونی معروف شده است.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که به دور دوم انتخابات در تهران راه یافته، درباره برنامه این شورا برای دور دوم توضیحاتی ارایه داد. «شورای ائتلاف» در دور دوم انتخابات هم فعال خواهد بود
عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که به دور دوم انتخابات در تهران راه یافته، درباره برنامه این شورا برای دور دوم توضیحاتی ارایه داد.(ادامه)
زنان منتخب مجلس دوازدهم را بیشتر بشناسید +عکس
بر اساس نتایج نهایی شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ستاد انتخابات کشور در ۲۰۸ حوزه انتخابیه اعلام کرد که بر این اساس ۱۱ نماینده زن به بهارستان راه یافتند.(ادامه)
رکورد جالب قوم بلوچ در انتخابات اخیر
(ادامه)
شمال نیوز : نتیجه رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه های انتخابیه  نور و محمودآباد اعلام شد.

«عبدالحید فیاضی» به خانه ملت راه یافت
شمال نیوز : نتیجه رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه های انتخابیه نور و محمودآباد اعلام شد. (ادامه)
شمال نیوز: براساس اعلام غیررسمی، شمارش آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه مازندران به پایان رسید. یک زن راهی بهارستان شد / یک حوزه انتخابیه به مرحله دوم رسید / 5 نماینده مجلس یازدهم رای آوردند / یک نماینده ادوار پیروز شد / نتایج هنوز قطعی نیست
شمال نیوز: براساس اعلام غیررسمی، شمارش آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه مازندران به پایان رسید.(ادامه)
«ذالنوری، رییسی و روانبخش» با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان قم به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه یافتند و «آیت الله سعیدی» نیز اکثریت آرا را در انتخابات خبرگان رهبری کسب کرد. منتخبان قم در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مشخص شدند
«ذالنوری، رییسی و روانبخش» با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان قم به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه یافتند و «آیت الله سعیدی» نیز اکثریت آرا را در انتخابات خبرگان رهبری کسب کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دفاع مقدس فرمانده‌ها می‌گفتند اگر گلوله دشمن آمد، به جسم جوان ما خورد، به سنگ خورده است و شهید می‌شود. اما خدا نکند گلوله دشمن به ایمان بچه‌های ما بخورد. در این صورت تیرش به هدف خورده است و شهادتی در کار نیست. حاجی‌صادقی: مواظب باشید گلوله دشمن به ایمان جوان ما نخورد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در دفاع مقدس فرمانده‌ها می‌گفتند اگر گلوله دشمن آمد، به جسم جوان ما خورد، به سنگ خورده است و شهید می‌شود. اما خدا نکند گلوله دشمن به ایمان بچه‌های ما بخورد. در این صورت تیرش به هدف خورده است و شهادتی در کار نیست.(ادامه)
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ... ۳۰ ویژگی مهم یک داوطلب شایسته مجلس
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ...(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۲ میلیون و۴۸۷ هزار و ۲۴۴ واجد شرایط رای دادن در مازندران ۱۱۲هزار و ۹۳۲ نفر رای اولی هستند.

شیب تُند انصراف داوطلبان مجلس در مازندران/ /انصراف ۱۳۵ نفر، رقابت ۳۶۷ داوطلب
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۲ میلیون و۴۸۷ هزار و ۲۴۴ واجد شرایط رای دادن در مازندران ۱۱۲هزار و ۹۳۲ نفر رای اولی هستند. (ادامه)
محسن دهنوی نماینده اصولگرای مجلس و نامزد انتخابات پیش رو، حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست. محسن دهنوی حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست
محسن دهنوی نماینده اصولگرای مجلس و نامزد انتخابات پیش رو، حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست.(ادامه)
با ادله قطعی و رسانه‌ای نشده یقین کردم و روز قبل از بستن فهرست تهران، اتمام حجت کرده بودم اگر آقای ‎دهنوی در فهرست باشد، ماندنم فاقدحجت ... انصراف ناگهانی «مالک شریعتی» از لیست شورای ائتلاف/ اگر «دهنوی» در لیست باشد، ماندن من بی‌صداقتی با مردم است +جزئیات
با ادله قطعی و رسانه‌ای نشده یقین کردم و روز قبل از بستن فهرست تهران، اتمام حجت کرده بودم اگر آقای ‎دهنوی در فهرست باشد، ماندنم فاقدحجت ...(ادامه)
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت. آیت الله لاریجانی؛ بیرقدارعلویان در عرصه پیشرفت
روند تبلیغات انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران با پیوستن خیل عظیم اقشار مختلف مردم به همراه نخبگان، فرهیختگان وچهره های اثرگذار این استان به ستاد انتخاباتی آیت الله صادق آملی لاریجانی اوج گرفت.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌ قالیباف: برای رأی‌دادن به کارنامۀ افراد نگاه کنیم نه به وعده‌‌های آینده‌شان
رییس مجلس شورای اسلامی از مردم خواست کارنامه و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات را به جای وعده‌های آینده آنها، ملاک انتخاب قرار دهند و گفت: انتخابات منطقی ترین و پرثمرترین حوزه برای تحول و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درکشور است.‌(ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است. هیجان مازندرانی‌ها در ساعات آغاز تبلیغات انتخابات مجلس
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است. آمریکا: نگران ادامه گسترش برنامه هسته‌ای ایران هستیم
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم! غلامرضا انصاری : من در انتخابات شرکت نمی کنم!
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم!(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت. آنها که گفتند لاریجانی لیست می‌دهد، از مردم عذرخواهی کنند
فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: امیدوارم اعتدال و توسعه آنقدر نامزد داشته باشد که بتواند رقابت کند چون هر چه رقابت انتخاباتی داغ تر شود میزان مشارکت نیز بالاتر خواهد رفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.533 seconds.