.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصویر کمتر دیده شده از حاج احمد متوسلیان در کنار رهبر انقلاب
درست ۳۸ سال شد؛ ۱۴ تیر ماه سال ۶۱ بود که ماشین حاج احمد متوسلیان و سه همراهش در یک ایست بازرسی نزدیک بیروت متوقف شد و دیگر کسی از آن‌ها خبری نداشت؛ امروز نزدیک به چهار دهه است که از آن اتفاق می‌گذرد و حالا در سالروز مفقود شدنشان خبر بازگشت پیکرهایشان به کشور به گوش می‌رسد. در همین راستا تصویری قدیمی از حاج احمد متوسلیان در کنار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر شده است.(ادامه)
خبر بازگشت حاج احمد متوسلیان بعد از ۳۸ سال
رؤیا و تصّور بازگشت «حاج احمد متوسلیان» و سه همرزم کهف نشین و فراموش شده او پس از ۳۸ سال دوری و بی خبریِ مطلق، در همین روزها و روزگارِ پرحادثه به میهن عزیزمان، الحق که شیرین و گواراست. (ادامه)
بازگشت شهدای حماسه ساز کربلای خانطومان
پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم شهید سعید کمالی و علی جمشیدی به میهن بازگشت.(ادامه)
حرکت یک منتخب مجلس به سوی بهارستان با بدرقه متفاوت+تصاویر
منتخب بویراحمد و دنا با بدرقه متفاوت برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یاسوج را ترک کرد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. اصلی‌ترین توصیه، تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی است و بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نمی‌پیماید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد ....(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حقیقت آن است که مسئله‌ ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد. (ادامه)
۲مفقودی بر اثر سقوط خودرو به داخل رودخانه/ریزش جاده به دلیل وقوع سیل
شمال نیوز: سخنگوی اورژانس کشور از سقوط یک خودرو به داخل رودخانه و مفقود شدن ۲ نفر به دلیل وقوع سیل و ریزش جاده در شهرستان نور خبرداد. (ادامه)
مرگ پدر و 2 فرزند در سیل
سه تن از عشایر مستقر در شهرستان کازرون هنگام بازگشت از چرای دام دچار سیلاب شدند و جان سپردند.(ادامه)
دستگیری قاتل و کشف راز قتل جسدی مجهول الهویه در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری قاتل و کشف راز قتل جسدی مجهول الهویه در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
درخواست فوری شناسنامه فقط تا فردا امکان پذیر است
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: افرادی که به هر دلیل فاقد شناسنامه هستند می‌توانند تا فردا برای ثبت‌نام شناسنامه جدید و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.(ادامه)
افرادی که شناسنامه آن‌ها محلی برای مهر انتخاباتی ندارد، چه کنند؟
مدیر کل ثبت احوال مازندران گفت: رای دهندگان نگران پر بودن صفحه درج مهر انتخابات در شناسنامه خود نباشند.(ادامه)
فوت چند هموطن بر اثر بارش برف در گیلان
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن سه تن در پی بارش برف در استان گیلان خبر داد.(ادامه)
جسد کوهنورد کلاردشتی پیدا شد
با تلاش هلال احمر و کوهنوردان کلاردشت جسد علی فقیه کوهنورد کلاردشتی صبح امروز پیدا شد.(ادامه)
کشف جسد نماینده‌ اسبق مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
پیدا شدن جسد پیرزن مفقود شده در جریان سیل گلوگاه
نیروهی امداد و نجات با کمک های مردمی پیکر بی جان پیرزنی که در جریان سیل گلوگاه مفقود شده بود را پیدا کردند.(ادامه)
بر اثر سیلاب به ۴ روستای تیله نو، ولمازو، لمراسک و خورشید کلا شهرستان گلوگاه بیشترین خسارت وارد شد،۳ واحد مسکونی ساخته شده با خشت خام تخریب شد و یک خانم حدود ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز مفقود شده است. عکس/ خسارت سیل در مازندران(خبر)
بر اثر سیلاب به ۴ روستای تیله نو، ولمازو، لمراسک و خورشید کلا شهرستان گلوگاه بیشترین خسارت وارد شد،۳ واحد مسکونی ساخته شده با خشت خام تخریب شد و یک خانم حدود ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز مفقود شده است.(ادامه)
مفقود شدن یک بانوی سالمند گلوگاهی در بارندگی سیل آسا
معاون فرماندار گلوگاه از مفقود شدن بانوی سالمند در بارندگی سیل آسا خبر داد و گفت: براساس گزارش ها این بانوی سالمند مفقود شده است و اطلاعی از وی در دست نیست.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
خسارت سنگین سیلاب در ۱۴ شهرستان استان گیلان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: طبق ابلاغ قانون جدید مدیریت بحران کلیه دستگاه‌های اجرایی در گیلان باید از اعتبارات داخلی خود برای جبران خسارت‌های سیل هزینه کنند.(ادامه)
سیل در گیلان؛ یک نفر مفقود شده است
بر اثر بارندگی‌ها در شهرستان‌ها و روستا‌های گیلان از شب گذشته تا امروز تاکنون یک نفر مفقود شده و امدادگران هلال‌احمر در حال امدادرسانی و آماده باش هستند.(ادامه)
توصیه‌هایی برای حفظ امنیت زائران در سفر اربعین حسینی
ورود غیرمجاز به خاک عراق، مجازات سنگین و حبس طولانی مدت (دو تا ده سال) را دربردارد، بنابراین لازم است گذرنامه‌ای که درهنگام ورود به عراق مُهر شده، در طول سفر همراه زائر باشد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شد. مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام بازداشت شد
شمال نیوز: مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شد.(ادامه)

یک وکیل دادگستری درباره اولین اقدام مهم پس از مفقودی دسته چک توضیحاتی داد. اولین اقدام پس از مفقودی دسته چک چیست؟
یک وکیل دادگستری درباره اولین اقدام مهم پس از مفقودی دسته چک توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز : سناریوی کلید خورده نشان می‌دهد کاسبان عدالت که در سالهای اخیر با سوء استفاده از خلأ نبود برند رسمی عدالتخواهی در دستگاه قضایی، این سند را به نام خود زده بودند و اکنون با رویکرد جدید رئیس قوه و ارائه برند اصلی، دکان و برند فیک‌شان را رو به اضمحلال می‌بینند، دست به چنین انتحاری زده‌اند. .... پشت پرده قایم‌باشک‌بازی برادران صدرالساداتی/ عدالتخواهی فیک کجا را نشانه رفته است؟+استوری صدرالساداتی به وقت مازندران
شمال نیوز : سناریوی کلید خورده نشان می‌دهد کاسبان عدالت که در سالهای اخیر با سوء استفاده از خلأ نبود برند رسمی عدالتخواهی در دستگاه قضایی، این سند را به نام خود زده بودند و اکنون با رویکرد جدید رئیس قوه و ارائه برند اصلی، دکان و برند فیک‌شان را رو به اضمحلال می‌بینند، دست به چنین انتحاری زده‌اند. ....(ادامه)
خبر آنلاین : خبرهایی در فضای مجازی درباره گم شدن سید روح‌الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شده است. ماجرای گم شدن عضو مجلس خبرگان چیست؟
خبر آنلاین : خبرهایی در فضای مجازی درباره گم شدن سید روح‌الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری منتشر شده است. (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد.
از هیچ متخلف و فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد/هیچگاه نگفته ام نجف می روم / اگر در شورای‌نگهبان سکوت می‌کنند بخاطر پیرمرد بودن شماست/مگر ساختمان‌های شما از ارث پدرتان ساخته شده؟(خبر)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد. (ادامه)
جزئیات جدید درباره ثبت‌نام متقاضیان کارت سوخت
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه کسانی که قبلا در سامانه‌های اعلام‌شده تقاضای خود را برای کارت سوخت ثبت کرده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند، گفت: برای پیگیری کارت سوخت خود از طریق سایت EPOLICE.IR اقدام کنید.(ادامه)
جسد زن کوهنورد گم‌شده در قله دماوند پیدا شد
رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر گفت: پس از اعزام تیم‌های جست‌وجو برای نجات کوهنورد مفقود شده، جسد خانم دولتخواه در ارتفاع ٥١٠٠ متری شناسایی شد و عملیات انتقال جسد به ارتفاع پائین آغاز شده است (ادامه)
قاتل پسر پنج ساله کلاردشتی اعدام شد
دادستان عمومی و انقلاب کلاردشت از اجرای حکم اعدام یک زن قاتل خبر داد که سه سال پیش یک پسر پنج ساله کلاردشتی را به قتل رسانده بود.(ادامه)
وصیتنامه آیت‌الله هاشمی پیدا شد؟
(ادامه)
کارت کنکور سراسری ۹۸ یکشنبه توزیع می‌شود
تعداد یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۲۴ کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۹۸ از ۹ تیرماه تا ۱۲ تیرماه ۹۸ برای مشاهده و پرینت کارت بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.