.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهرداران جديد بهنمير و ارطه منصوب شدند
(ادامه)
درجلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان، هادی امیری به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران معارفه و از خدمات خانم ولی پور در دوره مدیریت کتابخانه ها قدردانی شد. سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌هاي عمومي مازندران معارفه شد
درجلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی استان، هادی امیری به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران معارفه و از خدمات خانم ولی پور در دوره مدیریت کتابخانه ها قدردانی شد.(ادامه)
با حضور معاون امور فرهنگی و رسانه ای، تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار انجام گرفت.  سرپرست جدید اداره ارشاد شهرستان جویبار معرفی شد
با حضور معاون امور فرهنگی و رسانه ای، تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جویبار انجام گرفت. (ادامه)
شمال نیوز :  مراسم  معارفه مدیرکل منابع طبیعی مازندران در سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران برگزار شد. 

مدیرکل جدید منابع طبیعی مازندران _منطقه ساری معارفه شد
شمال نیوز : مراسم معارفه مدیرکل منابع طبیعی مازندران در سالن جلسات اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران برگزار شد. (ادامه)
عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور طی حکمی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر را منصوب کرد.
سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران ( نوشهر ) منصوب شد
عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور طی حکمی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر را منصوب کرد. (ادامه)
ساری- معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور قاچاق چوب را از مشکلات فراروی جنگل های هیرکانی بازمانده از عصر یخبندان ذکر کرد. قاچاق چوب مشکل فراروی جنگل های هیرکانی است
ساری- معاون امور جنگل سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور قاچاق چوب را از مشکلات فراروی جنگل های هیرکانی بازمانده از عصر یخبندان ذکر کرد.(ادامه)
طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار مازندران شهرداران جدید آلاشت و زیراب منصوب شد شهرداران جديد آلاشت و زيراب منصوب شد
طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار مازندران شهرداران جدید آلاشت و زیراب منصوب شد(ادامه)
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب شد
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد(ادامه)
انتصاب سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر
جنتی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید . عالیشان از غرب مازندران شروع کرد / روز پرکار سکاندار ورزش مازندران در رامسر
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید .(ادامه)
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از سیستم بانکداری کشور، گفت: بانک‌ها به جای عمل به وظیفه خودشان به بنگاه‌داری روی آورده‌اند. انتقاد رئیس سازمان بازرسی از سیستم بانکداری کشور
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با انتقاد از سیستم بانکداری کشور، گفت: بانک‌ها به جای عمل به وظیفه خودشان به بنگاه‌داری روی آورده‌اند.(ادامه)
 عادل عالیشان در حالی امروز شنبه چهاردهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیینی در ساری حکم سرپرستی اداره کلی این وزارتخانه در مازندران را دریافت کرد که روند برگزاری این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود.

حاشیه‌های آیین معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران
عادل عالیشان در حالی امروز شنبه چهاردهم آبان ماه با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیینی در ساری حکم سرپرستی اداره کلی این وزارتخانه در مازندران را دریافت کرد که روند برگزاری این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود. (ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است. استاندار مازندران می‌رود یا می‌ماند؟ / نماینده بابل : شایعه است !
شمال نیوز : در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است.(ادامه)
شمال نیوز:  عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران شد « عادل عالیشان » سرپرست ورزش و جوانان مازندران شد
شمال نیوز: عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران شد(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده آشوبگران در اسرع وقت و با قاطعیت رسیدگی می‌شود. رئیس کل دادگستری : پرونده آشوبگران مازندران در اسرع وقت رسیدگی می‌شود
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پرونده آشوبگران در اسرع وقت و با قاطعیت رسیدگی می‌شود.(ادامه)
چینی ها مشتری ۱ میلیون دلاری مرکبات مازندران
استاندار مازندران پیگیری برنامه های اقتصادی را از ماموریت های اصلی فرمانداران و مدیران دانست و گفت: قرارداد یک میلیارد دلاری صادرات مرکبات مازندران به چین بسته شده است / در این مراسم با حضور استاندار، جواد اصلانی به عنوان سرپرست فرمانداری عباس آباد معرفی شد. ‎(ادامه)
جواد اصلانی که در سال‌های ۹۷ تا ۹۸ فرماندار عباس آباد بود مجددا سرپرست فرمانداری این شهرستان شد سرپرست جدید فرمانداری عباس آباد منصوب و معرفی شد
جواد اصلانی که در سال‌های ۹۷ تا ۹۸ فرماندار عباس آباد بود مجددا سرپرست فرمانداری این شهرستان شد(ادامه)
شمال نیوز:  با حکم سیدمحمود حسینی پور، سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شد . سرپرست اداره‌کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شد
شمال نیوز: با حکم سیدمحمود حسینی پور، سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شد .(ادامه)
امام جمعه جدید آمل معرفی شد
حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه جدید شهر آمل در مصلی میر بزرگ این شهرستان معارفه شد.(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیر کل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران منصوب شد. مدیرکل جدید میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیر کل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: شرایط کرونایی سبب شد تا تهدیدهای فراروی آموزش به فرصت های عالی تبدیل شود. بهره برداری از کرونا برای ایجاد فرصت های عالی آموزشی
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: شرایط کرونایی سبب شد تا تهدیدهای فراروی آموزش به فرصت های عالی تبدیل شود.(ادامه)
اعضای شورای اسلامی شهر بابل با ۶ رای موافق « مهدی کیانی امیری » را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و پرونده‌اش را برای دریافت حکم به وزارت کشور ارسال کرده‌اند تا سرنوشت چهارمین شهردار منتخب شورای ششم در ساختمان میدان فاطمی تعیین شود.

مهدی کیانی امیری با شش رای شورا شهردار جدید بابل شد
اعضای شورای اسلامی شهر بابل با ۶ رای موافق « مهدی کیانی امیری » را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و پرونده‌اش را برای دریافت حکم به وزارت کشور ارسال کرده‌اند تا سرنوشت چهارمین شهردار منتخب شورای ششم در ساختمان میدان فاطمی تعیین شود. (ادامه)
جلسه تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دستیار ویژه استاندار مازندران، آیین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد
جلسه تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دستیار ویژه استاندار مازندران،(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل جدید که دکتری مهندسی مکانیک دارد از اساتید دانشگاه مازندران است که سابقه مدیریتی در بخش های مختلف این دانشگاه را داشته است .... مدیرکل جدید استاندارد مازندران معرفی شد
شمال نیوز : مدیرکل جدید که دکتری مهندسی مکانیک دارد از اساتید دانشگاه مازندران است که سابقه مدیریتی در بخش های مختلف این دانشگاه را داشته است ....(ادامه)
شمال نیوز: بابل- شهردار بابل در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر و پس از سه ماه فعالیت با شش رای اعضای شورای اسلامی شهر از سمت خود برکنار شد.
شهردار بابل پس از سه ماه فعالیت برکنار شد
شمال نیوز: بابل- شهردار بابل در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر و پس از سه ماه فعالیت با شش رای اعضای شورای اسلامی شهر از سمت خود برکنار شد. (ادامه)
سردار معروفی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شد. انتصاب تازه در سازمان بسیج / فرمانده کل سپاه حکم زد + عکس
سردار معروفی با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شد.(ادامه)
استاندار:مردم مازندران نخستین کسانی بودند که منشور غدیر را اجرا کردند
استاندار مازندران با تاکید بر ترویج فرهنگ غدیر در جامعه از طریق نسل جوان، گفت: مردم مازندران جزو اولین دسته شیعیانی هستند که منشور غدیر را اجرا کردند. ‎ (ادامه)
شمال نیوز : حسین کمالی طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش مازندران منصوب و امروز سه‌شنبه با حضور مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارتخانه معرفی شد. سرپرست جدید آموزش و پرورش مازندران معرفی شد
شمال نیوز : حسین کمالی طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش مازندران منصوب و امروز سه‌شنبه با حضور مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارتخانه معرفی شد.(ادامه)
مازندران در صدر تغییر مدیریتی فرمانداری‌ها
پس از انتصاب سید محمود حسینی‌پور به‌عنوان استاندار مازندران تغییرات مدیریتی در استان آغاز شد و در کمتر از 7 ماه تمامی فرمانداران دولت قبل تغییر و فرمانداران جدید معارفه شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.351 seconds.