.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مصوبه افزایش ضریب حقوق بازنشستگان کشوری ابلاغ شد
(ادامه)
ابلاغ دو مصوبه افزایش حقوق در سال ۱۳۹۹
(ادامه)
درخواست بازنشستگان تامین‌اجتماعی از مقام معظم رهبری
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، به در خواست بازنشستگان از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی خواهان رفع تبعیض ها و پرداخت بدهی دولت و همسان سازی حقوق هستند.(ادامه)
جزئیات اختصاص کارت اعتباری ۱ و ۲ میلیون تومانی به اقشار آسیب‌پذیر
(ادامه)
شمال نیوز : دستورالعمل بیمه بیکاری به علت شیوع کرونا توسط معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تدوین و امضا شد..... دستورالعمل پرداخت بیمه بیکاری به دلیل کرونا
شمال نیوز : دستورالعمل بیمه بیکاری به علت شیوع کرونا توسط معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تدوین و امضا شد.....(ادامه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آنها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، به تفصیل ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند. به مناسبت اعیاد رجبیه، عید نوروز و مبعث پیامبر اعظم (ص)؛ رهبرانقلاب باشرایط وضوابط عفو یاتخفیف مجازات محکومان موافقت کردند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آنها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، به تفصیل ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند.(ادامه)
۷۶ درصد زندانیان غیرعمد بدهکار اوراق تجاری هستند
مدیرعامل ستاد دیه کشور در ساری گفت: ۱۱ هزار و ۲۰۶ زندانی به عنوان بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته در زندان هستند.(ادامه)
شمال نیوز : حسن درویشان‌، اظهار کرد: سازمان بازرسی میزان درآمد دولت از اجرای طرح بنزین و نحوه پرداخت آن به مشمولین را به‌صورت مرتب رصد می‌کند و نواقص موجود را به دستگاه‌های مربوطه جهت رفع آنها اعلام و پیگیری می‌کند..... جاماندن بیش از 92 هزار خانوار کمیته امدادی از کمک هزینه معیشتی!
شمال نیوز : حسن درویشان‌، اظهار کرد: سازمان بازرسی میزان درآمد دولت از اجرای طرح بنزین و نحوه پرداخت آن به مشمولین را به‌صورت مرتب رصد می‌کند و نواقص موجود را به دستگاه‌های مربوطه جهت رفع آنها اعلام و پیگیری می‌کند.....(ادامه)
روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به اصل بدهی ۲۴۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی و سود ۴۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی معوقات زیر ۱۰۰ میلیون تومان، دستورالعمل دستورالعمل اجرایی بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیاردریال در سال ۱۳۹۸ را ابلاغ کرد. جریمه وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان بخشیده شد
روابط عمومی بانک مرکزی با اشاره به اصل بدهی ۲۴۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی و سود ۴۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی معوقات زیر ۱۰۰ میلیون تومان، دستورالعمل دستورالعمل اجرایی بخشودگی سود تسهیلات تا سقف یک میلیاردریال در سال ۱۳۹۸ را ابلاغ کرد.(ادامه)
پسر «نوبخت» هم کاندیدای مجلس شد
دومین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از صبح امروز (دوشنبه) در سراسر کشور آغاز شد.(ادامه)
ثبت نام ۳۷۸ نفر اولین روز ثبت نام کاندیداها برای انتخابات
ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد.(ادامه)
۷ علت اصلی حذف مردم از شمول کمک معیشتی
معیارهایی که براساس آن برخی خانوارها از شمول دریافت کمک معیشتی دولت حذف شده اند از سوی دولت اعلام شد.(ادامه)
امشب؛ واریز مرحله دوم بسته حمایتی معیشتی
ساعت ۲۴ امشب، دومین مرحله بسته حمایتی معیشتی دولت به حساب ۲۰ میلیون نفر دیگر از مشمولان دریافت این طرح واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : جالب‌تر  اینکه حتی نصب کارتخوان هم ضمانتی برای اجرای قانون نبوده و یک کار حداقلی است. پزشکان بسیاری در این میان اقدام به اتصال کارتخوان به حساب افراد دیگر می‌کنند و یا .... چه تعداد از پزشکان مازندران هنوز به نصب کارت‌خوان بی‌توجهند؟
شمال نیوز : جالب‌تر اینکه حتی نصب کارتخوان هم ضمانتی برای اجرای قانون نبوده و یک کار حداقلی است. پزشکان بسیاری در این میان اقدام به اتصال کارتخوان به حساب افراد دیگر می‌کنند و یا ....(ادامه)
شرایط بخشودگی سود تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای، شرایط بخشودگی سود تسهیلات با مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و کمتر از آن را به بانک‌ها اعلام کرد.(ادامه)
15 مهر ماه فرصت قانونی ارائه الکترونیکی اظهارنامه ارزش افزوده
(ادامه)
جزئیات دریافت مقرری بیمه بیکاری
(ادامه)
 بانک مرکزی درباره بند «ل» تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال کشور مبنی بر بخشودگی سود تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال نکاتی را اعلام کرد.

سود وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون بخشیده شد/ جزییات بخشنامه
بانک مرکزی درباره بند «ل» تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال کشور مبنی بر بخشودگی سود تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال نکاتی را اعلام کرد. (ادامه)
زمان پرداخت سود سهام عدالت کارکنان دولت و بازنشستگان
مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال ۱۳۹۶ مربوط به مشمولان شامل کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان از امروز (شنبه، ۲۱ اردیبهشت) آغاز می‌شود.(ادامه)
زمان واریز مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت سال 96
مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال ۹۶ مربوط به مشمولان کارکنان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان، روز شنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود.(ادامه)
مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد
آیین‌نامه اجرایی بندهای (ج) و (ی) تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور در موضوع تعیین ضریب حقوق و حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگان و همسان‌سازی ابلاغ شد.(ادامه)
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی از بهره‌مندی ۹۴هزار و ۲۶۳ زندانی از عفو اخیر رهبری به‌مناسبت ۴۰سالگی انقلاب خبر داد. چه تعداد زندانی مشمول عفو رهبری شدند؟
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی از بهره‌مندی ۹۴هزار و ۲۶۳ زندانی از عفو اخیر رهبری به‌مناسبت ۴۰سالگی انقلاب خبر داد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 3 هزار و 41 زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند.

بیش از 3 هزار زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند / آزادی 1706 نفر + جزییات
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 3 هزار و 41 زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری شدند. (ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 2 هزار زندانی در استان مشمول عفو رهبری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شوند که تا 15 اسفندماه به آنها ابلاغ می‌شود. دادستان : 2 هزار زندانی در مازندران مشمول عفو رهبری می‌شوند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: 2 هزار زندانی در استان مشمول عفو رهبری به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شوند که تا 15 اسفندماه به آنها ابلاغ می‌شود.(ادامه)
حقوق کارمندان دولتی چقدر افزایش پیدا می‌کند؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه بودجه را تصویب کردند که به موجب آن حقوق همه کارکنان و بازنشستگان دولت در سال آینده ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.(ادامه)


به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و ۲۲ بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته و از رأفت اسلامی بهره‌مند شدند. موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات محکومان/ جزئیات و چگونگی نحوه اجرای عفو و تخفیف مجازاتها اعلام شد(خبر)
به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و ۲۲ بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاههای عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی، با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته و از رأفت اسلامی بهره‌مند شدند. (ادامه)
میزان "عیدی" معلمان حق‌التدریس اعلام شد
وزارت آموزش‌وپرورش نحوه پرداخت عیدی گروه‌های مختلف کارکنان این وزارتخانه از جمله نیروهای خرید خدمت، قراردادی، حق‌التدریس و دانشجومعلمان را اعلام کرد.(ادامه)
ودیعه گذاران حج فراخوانده شدند
دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان بهمن ۱۳۸۵، برای تکمیل اطلاعات و اعزام اقدام کنند.(ادامه)
پایان زمان واریز بسته حمایتی تأمین اجتماعی
در حالی مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده بودند که مبلغ بسته حمایتی تا روز گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که پیگیری‌ها حاکی از آن است که بخش قابل توجهی از مشمولین هنوز از این تسهیلات بهره‌مند نشدند.(ادامه)
بسته حمایتی تامین اجتماعی از امروز واریز می‌شود
واریز بسته حمایتی مربوط به بازنشستگان و بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی که کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند به ارزش ۲۰۰ هزار تومان آغاز شد و تاپایان سال این افراد ۶۰۰ هزار تومان بسته حمایتی دریافت می‌کنند.(ادامه)
قبلي 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.