.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن هشت میلیون تولیدات باغی و کشاورزی می تواند بازارهای حوزه خزر را به دست بگیرد ولی در الفبای صادرات مانده است.

مازندران در الفبای صادرات محصولات کشاورزی مانده است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران با داشتن هشت میلیون تولیدات باغی و کشاورزی می تواند بازارهای حوزه خزر را به دست بگیرد ولی در الفبای صادرات مانده است. (ادامه)
 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد.

دیدار مجمع نمایندگان مازندران با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم وحدت مسوولان مازندران برای توسعه استان تاکید کرد. (ادامه)
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است. آیا پاسخ وزارت کشاورزی درباره تخلف واردات چای قانع کننده است؟
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که معادل تمام دلار‌های تخصیص یافته درخصوص واردات چای توسط شرکت دبش، ریال گرفته شده است.(ادامه)
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی موضوع تخلفاتی را که می‌توان به تعزیرات حکومتی گزارش داد، تشریح کرد. چه تخلفاتی را می‌توان به تعزیرات گزارش داد؟
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی موضوع تخلفاتی را که می‌توان به تعزیرات حکومتی گزارش داد، تشریح کرد.(ادامه)
سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده و نوبت‌دهی شده بودند و موعد زمانی تحویل خودروی آنها در فصول آتی تعیین شده بود باز شده است. شرایط جدید ثبت نام ۵ خودروی سایپا در سامانه یکپارچه
سامانه یکپارچه خودروهای داخلی برای همه متقاضیان مرحله اول و دوم سامانه یکپارچه که ۱۰۰ میلیون تومان پول بلوکه کرده و نوبت‌دهی شده بودند و موعد زمانی تحویل خودروی آنها در فصول آتی تعیین شده بود باز شده است.(ادامه)
خودرو‌های گروه سایپا ساعتی پیش به سامانه یکپارچه فروش خودرو اضافه شد. محصولات سایپا به سایت فروش یکپارچه خودرو اضافه شد
خودرو‌های گروه سایپا ساعتی پیش به سامانه یکپارچه فروش خودرو اضافه شد.(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود. افشاگری نماینده رشت درباره فساد مافیای برنج/ ۲ میلیون تن برنج با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده/ چه کسی مجوز داد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود.(ادامه)
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام جدید خرید خودرو در سامانه یکپارچه از امروز ۲۰ آذر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۲ آذر ادامه دارد. مرحله جدید عرضه خودرو در سامانه یکپارچه از امروز آغاز می‌شود
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام جدید خرید خودرو در سامانه یکپارچه از امروز ۲۰ آذر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۲ آذر ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است! بحران آب و خشکسالی از آنچه فکر می‌کنیم نزدیک تر است!
شمال نیوز : عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است!(ادامه)
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد . ضرورت تدوین نقشه راه هوشمندانه با رویکرد حل‌ المسائلی برای مازندران
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد .(ادامه)
محسن گرجی - روزنامه نگار سرما ؛ کابوس باغداران(يادداشت)
محسن گرجی - روزنامه نگار(ادامه)
رییس گروه تغذیه و دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، گفت: یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر، بیماری‌های قلبی عروقی است. توصیه‌های متخصص تغذیه برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی
رییس گروه تغذیه و دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، گفت: یکی از شایع‌ترین علل مرگ و میر، بیماری‌های قلبی عروقی است.(ادامه)
سفیر کشور بلاروس در ایران، با اشاره به استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران خودرو، بیان کرد: به دلیل مونتاژ محصولات ایران خودرو در کشور بلاروس، مردم ما با محصولات این خودروساز آشنایی داشته و استقبال خوبی از خودرو‌های تولیدی آن دارند. استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران‌خودرو
سفیر کشور بلاروس در ایران، با اشاره به استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران خودرو، بیان کرد: به دلیل مونتاژ محصولات ایران خودرو در کشور بلاروس، مردم ما با محصولات این خودروساز آشنایی داشته و استقبال خوبی از خودرو‌های تولیدی آن دارند.(ادامه)
بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است. یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید. سایپا طی سال‌های ۷۵ تا ۹۹ بیش از ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند. این خودرو پراید افغان‌ها است + عکس
بدون شک پرتیراژترین و پرفروش‌ترین خودرو داخلی ایران، پراید است. یک خودروی غیر ملی که امتیاز تولید آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید. سایپا طی سال‌های ۷۵ تا ۹۹ بیش از ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار نسخه از این خودرو را تولید کرد و به فروش رساند.(ادامه)
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید. دلیل گرانی گوشت مرغ و گوجه فرنگی چیست؟
شامگاه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ در فروشگاه‌های پروتئین فروشی مناطق جنوبی شهر به ۹۸.۸۰۰ تومان و هر کیلو گوجه فرنگی به ۳۸ هزار تومان رسید.(ادامه)
در حال حاضر ۴ شرکت خودرو شامل صنایع خودرو سازی ایلیا، تیگارد موتور، کرمان موتور و آرین موتور تعدادی از محصولات خود را در سامانه بارگذاری کرده اند. فروش خودرو‌های داخلی در سامانه یکپارچه آغاز شد
در حال حاضر ۴ شرکت خودرو شامل صنایع خودرو سازی ایلیا، تیگارد موتور، کرمان موتور و آرین موتور تعدادی از محصولات خود را در سامانه بارگذاری کرده اند.(ادامه)
استاندار مازندران با بیان این که مازندران با ظرفیت‌های دانش بنیان و محصولات کشاورزی اقتصاد چند بُعدی دارد، بیان داشت: این ظرفیت مازندران را به نماد اقتصاد ایران تبدیل کرد. « استان مازندران » نماد اقتصاد ایران است/ منطقه آزاد مازندران دروازه صادرات کشور
استاندار مازندران با بیان این که مازندران با ظرفیت‌های دانش بنیان و محصولات کشاورزی اقتصاد چند بُعدی دارد، بیان داشت: این ظرفیت مازندران را به نماد اقتصاد ایران تبدیل کرد.(ادامه)
مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: برای خودروی جدید آریا هیبرید برقی و تمام برقی در حال انجام استاندارد‌های نهایی هستیم. عرضه آریا هیبرید برقی و تمام برقی از اوایل تابستان سال آینده
مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: برای خودروی جدید آریا هیبرید برقی و تمام برقی در حال انجام استاندارد‌های نهایی هستیم.(ادامه)
دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی مانند عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی می‌شود. با این حال شاید برخی افراد به شکل آگاهانه مصرف مواد غذایی که از وجود کافئین در آن مطلع هستند را برای کاهش عوارض کنار بگذارند؛ اما باز هم برخی مواد غذایی هستند که منابع پنهان کافئین هستند. مواد غذایی که باید در مصرف آنها دقت کنید
دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی مانند عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی می‌شود. با این حال شاید برخی افراد به شکل آگاهانه مصرف مواد غذایی که از وجود کافئین در آن مطلع هستند را برای کاهش عوارض کنار بگذارند؛ اما باز هم برخی مواد غذایی هستند که منابع پنهان کافئین هستند.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت ۳۶ خودروساز در کشور خودروسازی نیست بلکه خودرو بازی است. وزیر صمت: به جای خودروسازی خودروبازی می‌کنیم
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعالیت ۳۶ خودروساز در کشور خودروسازی نیست بلکه خودرو بازی است.(ادامه)
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان خبر داد. آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از آغاز اجرای طرح کشاورزی قراردادی در استان خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. امشب؛ آخرین مهلت ثبت‌نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه فروش است و به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد .

تحليل منابع و مصارف بانكي و صداي پاي ركود در مازندران ! + جدول آماری
شمال نیوز : در مهرماه منابع بانكي استان مازندران با رشد ٨/٣ درصد از ٢٠٢ همت در اسفند ماه ١٤٠١ به حدود ٢١٩ همت در مهرماه رسيده است كه اگر منابع بانكي استان به اندازه ميانگين كشوري رشد ميكرد در پايان مهر ماه مجموع منابع بانكي استان بايد بيش از ٢٣٢ همت ميگرديد كه نشان از خروج حدود ١٣ هزار ميليارد تومان از منابع بانكي استان دارد . (ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود. ۲۱ بلایی که مصرف نوشابه بر سر بدن می‌آورد
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود.(ادامه)
نیکبخت گفت: به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد. وزیر جهاد کشاورزی: به هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است
نیکبخت گفت: به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد.(ادامه)
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست. خضریان: «شبنم نعمت‌زاده» متواری شده و اصلاً در زندان نیست
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست.(ادامه)
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود. برگزاری جشنواره انار اشرف در بهشهر
دهمین جشنواره انار اشرف در شهرستان بهشهر برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
دادستان تهران در تشریح محتوای پرونده مهم رسیدگی شده در دادسرای ویژه جرایم اقتصادی از صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده یک شرکت خودروسازی خبر داد. کیفرخواست مدیران یک شرکت خودروسازی صادر شد
دادستان تهران در تشریح محتوای پرونده مهم رسیدگی شده در دادسرای ویژه جرایم اقتصادی از صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده یک شرکت خودروسازی خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.283 seconds.