.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدافع سابق استقلال احتمالا در تابستان به این تیم باز خواهد گشت. اولین خرید استقلال در تابستان مشخص شد؟/ بازگشت مدافع سابق به جمع آبی‌ها
مدافع سابق استقلال احتمالا در تابستان به این تیم باز خواهد گشت.(ادامه)
درخواست باشگاه استقلال از کمیته انضباطی
به دنبال شکایت کمیته داوران فدراسیون فوتبال از سرمربی تیم فوتبال استقلال، مسئولان این باشگاه و سرمربی آبی‌پوشان دفاعیات خود را ارسال کردند. (ادامه)
مهدی قایدی در بازی تیمش مقابل الغرافه قطر سکونشین بود و مقابل تیم سابقش بازی نکرد. روزهای تلخ بازیکنی که قلب فرهاد مجیدی بود
مهدی قایدی در بازی تیمش مقابل الغرافه قطر سکونشین بود و مقابل تیم سابقش بازی نکرد.(ادامه)
استقلال قبل از حذف‌شدن خوشحال بود!
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که فرهاد مجیدی در استقلال بازی می‌کرد، داوران بی‌جهت روی او موضع داشتند.(ادامه)
 بروز یکسری رفتار‌های ناآگاهانه در فضای مجازی نسبت به برخی از بازیکنان این روز‌ها یکی از معضلاتی است که باشگاه‌های فوتبال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. جریان‌سازی جدید علیه ملی پوش استقلال
بروز یکسری رفتار‌های ناآگاهانه در فضای مجازی نسبت به برخی از بازیکنان این روز‌ها یکی از معضلاتی است که باشگاه‌های فوتبال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.(ادامه)
واکنش باشگاه نساجی به ادعای فرهاد مجیدی
باشگاه نساجی مازندران به صحبت‌ها و ادعای فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از حذف در جام حذفی واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی با شکست استقلال
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد(ادامه)
الهامی: ۳۰۰ دقیقه از استقلال گل نخوردیم/ مجیدی بهترین تیم ایران را ساخته
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از پیروزی برابر استقلال گفت: در سه بازی که برابر این تیم بازی کردیم حدود ۳۰۰ دقیقه گل نخوردیم. (ادامه)
سومین بازی استقلال و نساجی این بار در جام حذفی
تیم نساجی مازندران برای سومین بار در این فصل در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، امشب مهمان استقلال تهران است.(ادامه)
ریسک بزرگ مجیدی مقابل نساجی
استقلال و فرهاد مجیدی امشب به دنبال شکستن طلسم نساجی در فصل جاری هستند. آبی ها در این فصل موفق به شکست این تیم نشدند و حتی در گلزنی هم برابر شاگردان الهامی هم ناکام بودند.(ادامه)
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد. حتی تلخ‌تر از شکست برای پرسپولیس؛ این سوال ترسناک!
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد.(ادامه)
استقلال حرفه ای تر از نساجی است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار استقلال و نساجی قشنگ و زیبا خواهد بود و به نظرم شاگردان مجیدی حرفه ای تر هستند و می توانند نتیجه بگیرند.(ادامه)
طلسم تساوی‌ها حتما شکسته می‌شود
تیم نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فردا در تهران به مصاف تیم استقلال خواهد رفت.(ادامه)
استقلال مجیدی و بهترین روند امتیازگیری
استقلال در حالی با ۵۶ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است که بهترین روند امتیازگیری خود را در دهه اخیر حضور خود در این مسابقات به دست آورده است.(ادامه)
آخرین وضعیت سربازهای استقلال
باشگاه ملوان انزلی قصد دارد از وجود محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در ترکیب خود استفاده کند و فعلا آنها را به استقلال نمی دهد.(ادامه)
آخرین رتبه استقلال و پرسپولیس در جهان
استقلال صدرنشین لیگ برتر ایران در رده بندی جدید باشگاهی با جهشی خوب در جهان به جایگاه هشتم آسیا رسید.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست های سابق و جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با حضور مدیرکل دفترهماهنگی امور استانها وزارت در ساری برگزار شد.



سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران معارفه شد
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست های سابق و جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با حضور مدیرکل دفترهماهنگی امور استانها وزارت در ساری برگزار شد. (ادامه)
عکس/ فرهاد مجیدی در کنار فرزندان ژستد
فرزندان رودی ژستد امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کردند و با فرهاد مجیدی عکس یادگاری گرفتند. (ادامه)
درگیری رسانه‌های و لفظی بین باشگاه استقلال و قلعه‌نویی بالا گرفته است و آبی‌ها در جواب سرمربی سابق خود اعلام کرده‌اند: ما هم اطلاعات فراوانی داریم! درگیری استقلال و قلعه‌نویی بالاگرفت: بودجه ۲۰۰میلیاردی
درگیری رسانه‌های و لفظی بین باشگاه استقلال و قلعه‌نویی بالا گرفته است و آبی‌ها در جواب سرمربی سابق خود اعلام کرده‌اند: ما هم اطلاعات فراوانی داریم!(ادامه)
دربی پایتخت از ساعت 17:30 برگزار می شود. عملکرد استقلال پیش از دیدار با پرسپولیس
دربی پایتخت از ساعت 17:30 برگزار می شود.(ادامه)
اکبری:‌ استقلال نباید دفاعی بازی کند
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت در داربی نباید رویکرد دفاعی داشته باشند.(ادامه)
آرش برهانی، مهاجم سابق استقلال معتقد است خرید مدافع برزیلی یک اقدام حرفه‌ای‌، به موقع و کاملا هوشمندانه بود که خیال کادر فنی آبی‌پوشان را آسوده کرد. شرایط استقلال در آستانه دربی از زبان برهانی
آرش برهانی، مهاجم سابق استقلال معتقد است خرید مدافع برزیلی یک اقدام حرفه‌ای‌، به موقع و کاملا هوشمندانه بود که خیال کادر فنی آبی‌پوشان را آسوده کرد.(ادامه)
قبل از ورود به بحث، می‌شد از این جمله شروع کرد که «اگر استقلال دربی را ببرد...». دراین‌صورت احتمالا تکلیف مخاطب خیلی زودتر از چیزی که باید مشخص می‌شود، به عبارت ساده‌تر، اگر استقلال دربی را ببرد تقریبا 90 درصد راه قهرمانی را رفته و بالاخره به سلطه پنج‌فصله پرسپولیس در لیگ برتر ایران پایان می‌دهد؛ گو اینکه همان 10 درصد باقی‌مانده هم می‌تواند تا انتهای فصل جذاب باشد.

اگر پرسپولیس دربی را ببرد...
قبل از ورود به بحث، می‌شد از این جمله شروع کرد که «اگر استقلال دربی را ببرد...». دراین‌صورت احتمالا تکلیف مخاطب خیلی زودتر از چیزی که باید مشخص می‌شود، به عبارت ساده‌تر، اگر استقلال دربی را ببرد تقریبا 90 درصد راه قهرمانی را رفته و بالاخره به سلطه پنج‌فصله پرسپولیس در لیگ برتر ایران پایان می‌دهد؛ گو اینکه همان 10 درصد باقی‌مانده هم می‌تواند تا انتهای فصل جذاب باشد. (ادامه)
دربی اولی‌های استقلال مقابل پرسپولیس
با توجه به وضعیت بازیکنان استقلال، به نظر می رسد فرهاد مجیدی از سه بازیکن جدید خود در دربی استفاده خواهد کرد.(ادامه)
مجیدی به رکورد گل‌محمدی رسید
تیم فوتبال استقلال اگر مقابل پرسپولیس در داربی ۹۸ پایتخت بازنده نشود، از رکورد گل‌محمدی عبور خواهد کرد تا یک رکورد دیگر برای سال آینده باقی بماند.(ادامه)
واکنش مجیدی به حمله شدید منصوریان
سرمربی استقلال صحبتی در مورد انتقاد سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از رفتارش انجام نداد.(ادامه)
خط و نشان مربی استقلال برای پرسپولیس
مربی تیم فوتبال استقلال از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت ابراز خرسندی کرد و گفت: تیمی در دربی موفق تر است که شجاع تر باشد. استقلال تیم جوانی است و جوانان شجاع تر هستند!(ادامه)
استقلال قهرمان لیگ است
پیشکسوت استقلال می‌گوید قهرمانی این تیم در فصل جاری حتمی است و هیچ تیمی نمی‌تواند این تیم را از صدر جدول پایین بکشد.(ادامه)
جنگ مجیدی با قلعه‌نویی فقط برای ۳ امتیاز نیست
سرمربی تیم فوتبال استقلال در صورتی که تیمش فردا برابر گل‌گهر سیرجان شکست نخورد به رکورد امیر قلعه‌نویی در تاریخ لیگ برتر می‌رسد.(ادامه)
اتفاق خوب برای تیم فرهاد مجیدی
بهترین اتفاق در روزهای بحرانی استقلال برای فرهاد مجیدی این است که تیمش بدون دو مدافع سرباز شده هم گلی دریافت نکرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.