.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد. تلاش شب گذشته خرابکاران برای ورود به مرز ناکام ماند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.(ادامه)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست. تاکید رئیس جمهور بر نظارت بر روند قیمت‌گذاری و جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها/ تهیه پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های اجرایی ضروری است/ قدردانی از حمایت‌های مستمر رهبر انقلاب(خبر)
رئیس جمهور بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق شعار سال دانست.(ادامه)
دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان
خدایا، مرا در این ماه بر لغزش‌ها سرزنش مکن و از خطاها و افتادن در گناهان دور بدار و هدف بلاها و آفات قرار مده، به عزّتت ای عزّت مسلمانان (ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد. چگونه فرزندان خود را به نماز و روزه علاقه‌مند کنیم؟
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد.(ادامه)
دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان
خدایا، مرا در این ماه از آلودگی‌ها و ناپاکی‌ها پاک کن، و بر شدنی‌های مورد تقدیرت شکیبایم گردان، و به پرهیزگاری و هم‌نشینی با نیکان توفیقم ده، به‌یاری‌ات ای نور چشم درماندگان(ادامه)
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد دانشجویان تا ۹ فروردین فرصت ثبت‌نام برای دیدار رمضانی با رهبر انقلاب دارند. ۹ فروردین، آخرین فرصت دانشجویان برای ثبت‌نام دیدار رمضانی با رهبر انقلاب
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد دانشجویان تا ۹ فروردین فرصت ثبت‌نام برای دیدار رمضانی با رهبر انقلاب دارند.(ادامه)
دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان
خدایا، مرا در این ماه به پوشش و پاک دامنی زینت ده و به لباس قناعت و اکتفا به اندازه حاجت بپوشان و بر عدالت و انصاف وادارم نما و مرا در این ماه از هرچه می‌ترسم ایمنی ده، به نگهداری ات ای نگهدارنده هراسندگان. (ادامه)
دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مسافران از نظر شرعی عذر دارند و هیچ اشکالی بر این که روزه نگیرند، نیست؛ اما روزه خوردن آنها باید در خفا و پنهان باشد. هشدار یک مقام امنیتی به روزه خواری مسافران!
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مسافران از نظر شرعی عذر دارند و هیچ اشکالی بر این که روزه نگیرند، نیست؛ اما روزه خوردن آنها باید در خفا و پنهان باشد.(ادامه)
بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ ساله فرانسه به خاطر اصرار به روزه گرفتن از اردوی تیم خط خورد. اخراج بازیکن مسلمان در فرانسه برای روزه گرفتن!
بازیکن مسلمان تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ ساله فرانسه به خاطر اصرار به روزه گرفتن از اردوی تیم خط خورد.(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد. آمادگی گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: گرمخانه‌ها و مدارس برای استقرار اضطراری مسافران آماده باشد.(ادامه)
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)
دعای روز دهم ماه مبارک رمضان
«خدایا، مرا در این ماه از توکل‌کنندگان و از رستگاران نزد خود و از مقرّبان درگاهت قرار بده، به احسانت ای هدف جویندگان» (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
دعای روز نهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد.

رییس جمهور: سال ۱۴۰۳ سال کاهش بیشتر نرخ تورم و افزایش تولید خواهد بود
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت: شروط رسیدن به درجات معنوی چیست؟
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت:(ادامه)
اینفوگرافیک/ تقویت سیستم ایمنی بدن در ماه رمضان
(ادامه)
اینفوگرافیک/ چگونه در ماه رمضان یبوست نگیریم؟
یکی از مشکلاتی که روزه داران ممکن است با آن روبه‌رو باشند یبوست است. در ماه رمضان به دلیل اینکه میزان مصرف مایعات در طول روز کاهش می‌یابد، زمینه بروز یبوست بالا می‌رود.(ادامه)
دعای روز هشتم ماه مبارک رمضان
دعای روز هشتم ماه رمضان، متضمن معارفی همچون مهروزی به یتیمان و اطعام طعام و آشکارا سلام کردن و همنشینی با کریمان است. (ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت نکات تغذیه‌ای در مورد روزه داری مبتلایان به چربی خون را تشریح کرد. نکات تغذیه‌ای در مبتلایان به چربی خون در ایام روزه داری
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت نکات تغذیه‌ای در مورد روزه داری مبتلایان به چربی خون را تشریح کرد.(ادامه)
عکس/ خرید افطار در کابل
همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه بندگی قرآن، بازار خوراکی های رمضانی کابل رونق فراوانی دارد و مردم این خطه از افغانستان مایحتاج افطار روزانه خود را از مغازه های سطح شهر تهیه می کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۸ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر امضای بزرگترین قرارداد نفتی ایران و نزدیک شدن به نوروز باستانی در ایام ماه مبارک رمضان پرداخته‌اند.(ادامه)
دانیال اسماعیلی فر بازیکن ساروی تیم پرسپولیس تهران با اهدای مبلغی زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مالی را فراهم کرد. پرسپولیسی‌ها در کار خیر
دانیال اسماعیلی فر بازیکن ساروی تیم پرسپولیس تهران با اهدای مبلغی زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مالی را فراهم کرد.(ادامه)
دعای روز هفتم ماه مبارک رمضان
دعای هفتمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با چهارشنبه ۹ فروردین به همراه اوقات شرعی تقدیم مخاطبان می‌شود. (ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است. تصویربرداری از فردی که حریمی برای خود قائل نیست بلامانع است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است.(ادامه)
دعای روز ششم ماه رمضان دعای روز ششم ماه رمضان
دعای روز ششم ماه رمضان(ادامه)
علیرضا خمسه در برنامه تلویزیونی ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: متاسفانه برای اینکه فیلمی پخش شود در ابتدا باید تولید شود و پایتخت ۷ هنوز تولید نشده است. علیرضا خمسه: پایتخت ۷ هنوز تولید نشده است
علیرضا خمسه در برنامه تلویزیونی ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: متاسفانه برای اینکه فیلمی پخش شود در ابتدا باید تولید شود و پایتخت ۷ هنوز تولید نشده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.