.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روزه بدون سحری بگیرید کرونا می گیرید + علت علمی
روزه گرفتن امسال به دلیل شیوع کرونا باید با رعایت نکات تغذیه ای و بهداشتی بیشتری ازسوی روزه داران همراه باشد.(ادامه)
راهکار‌های طب سنتی درمان کبد چرب
هر گرید کبد چرب ۱۰ سال از طول عمر انسان می‌کاهد و بیماری‌های قلبی را جلو می‌اندازد! در این مطلب به برخی از مهم‌ترین پرهیزات غذایی برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و راهکار‌های درمانی طب سنتی برای درمان آن اشاره شده است.(ادامه)
شمال نیوز : به دلیل عدم آگاهی طیف گسترده‌ای از هم میهنان عزیزمان از خصلت انجماد عسل، عسل طبیعی رس‌بسته را، اصطلاحاً «شکرک‌زده» می‌پندارند و از مصرف آن اجتناب میکنند. عسلی که رُس نبندد و جامد نشود خطرناک است
شمال نیوز : به دلیل عدم آگاهی طیف گسترده‌ای از هم میهنان عزیزمان از خصلت انجماد عسل، عسل طبیعی رس‌بسته را، اصطلاحاً «شکرک‌زده» می‌پندارند و از مصرف آن اجتناب میکنند.(ادامه)
علت سرگیجه های ناگهانی و خطرات آن
برای درمان “سرگیجه های ناگهانی” حتما به پزشک مراجعه کنید و برای بهبود و تسکین آن از این درمان های خانگی استفاده نمایید.(ادامه)
راهکار تغذیه‌ای برای درمان کرونا
یک سری از راهکارهای ساده تغذیه‌ای می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود و در صورت ابتلا، به روند درمان کرونا کمک کرد.(ادامه)
بهترین نوشیدنی‌ها برای سم‌زدایی بدن
اگر می‌خواهید از شر سموم و مواد شیمیایی مضر به شیوه طبیعی خلاص شوید و علاوه بر آن وزن خود را کاهش دهید، نوشیدنی‌های زیر انتخاب مناسبی برای شماست. (ادامه)
پیشگیری از سرطان و بیماری‌های قلبی با نوشیدن چای لیمو
محققان می‌گویند نوشیدن چای لیمو می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های قلبی- عروقی و ایجاد سلول‌های سرطانی پیشگیری کند.(ادامه)
آهن بدن چگونه تامین شود
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در ارتباط با نحوه تامین ویتامین های مورد نیاز بدن و همچنین مصرف مکمل ها، نکاتی را توضیح داد.(ادامه)
جای این قسمت از میوه‌ها و سبزی‌ها در زباله نیست!
میوه‌ها و سبزیجات در طول رشد در مقابل عناصر مختلفی قرار می‌گیرند و این باعث می‌شوند که مواد غذایی سودمند و منحصر بفردی در آن‌ها جمع شود.(ادامه)
راه‌هایی برای خلاصی از کمبود انرژی
تغذیه و عادات غلط غذایی یکی از عواملی است که سبب می‌شود در طول روز دچار خستگی شوید، اما می‌توانید با استفاده از مخلوط آب و لیمو، خشکبار و شکلات تلخ از این اختلال جلوگیری کنید.(ادامه)
انواع کم خونی و درمان‌های تغذیه‌ای آن
نایب رییس انجمن تغذیه ایران با اشاره به انواع کم خونی و عوارض آن؛ نحوه جبران و درمان آن از طریق تغذیه سالم را تشریح کرد. (ادامه)
این معجون شگفت‌انگیز قاتل سرطان و آلزایمر است
از قرن‌ها پیش زردچوبه به عنوان ادویه غذایی استفاده شده و کورکومین موجود در آن که ماده اصلی شیمیایی آن است، برای درمان انواع اختلالات مانند بی اشتهایی، زخم‌های دیابت، بیماری‌های کبدی، آرتروز و بیماری‌های التهابی موثر است.(ادامه)
تغذیه دوران کرونا را جدی بگیرید
تغذیه مناسب در حفظ سلامتی افراد و تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با بیماری ها به ویژه بیماری کووید ۱۹ نقش موثری دارد. (ادامه)
​​برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آن ها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است که خیلی فوری آن را رفع می کنند. با این میوه ها در عرض سه سوت کبد چرب تان را درمان کنید
​​برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آن ها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است که خیلی فوری آن را رفع می کنند.(ادامه)
خوراکی‌های زمستانی کرونایی را بشناسید
تقویت سیستم ایمنی بدن، یکی از روش های پیشگیری از ابتلا به کرونا است که همواره متخصصین تغذیه بر آن تاکید و اصرار دارند.(ادامه)
خواص و ارزش غذایی گیاه «کاسنی قرمز»
«کاسنی قرمز» در تهیه انواع سالادها و غذاها استفاده می‌شود. این سبزی فواید فراوانی برای پوست، معده و دیابت دارد.(ادامه)
معمولا بیماری کبد چرب در ابتدا علائم خاصی ندارد. هرچند ممکن است علائم مانند دردهای شکمی، احساس خستگی، کاهش اشتها و … در برخی افراد ظاهر شود. در این مقاله سعی داریم به روش‌های درمان کبد چرب اشاره کنیم. بهترین راه درمان کبد چرب در منزل
معمولا بیماری کبد چرب در ابتدا علائم خاصی ندارد. هرچند ممکن است علائم مانند دردهای شکمی، احساس خستگی، کاهش اشتها و … در برخی افراد ظاهر شود. در این مقاله سعی داریم به روش‌های درمان کبد چرب اشاره کنیم.(ادامه)
این میوه‌ها قویترین لاغرکننده طبیعی هستند
برای لاغر شدن و کاهش وزن میوه یک روش بسیار موثر و عالی است، البته مصرف میوه‌های لاغری کمک شایانی به شما در مسیر کاهش وزن می‌کنند.(ادامه)
معجزه‌ای برای تقویت سیستم ایمنی بدن
لیمو و عسل دو ماده غذایی فوق العاده و با فواید زیاد هستند که یکی از این خواص تقویت سیستم ایمنی بدن است.(ادامه)
میوه‌هایی که موجب لاغری می‌شوند
میوه‌ها هم مثل مواد غذایی می‌توانند موجب لاغری و چاقی افراد شوند، پس نباید بیش از اندازه از آن‌ها استفاده شود.(ادامه)
چای و ارتباط آن با کاهش وزن
اگر به طور مرتب نوشیدنی هایی مانند نوشابه های گازدار، نوشیدنی های انرژی‌زا یا دیگر انواع نوشیدنی های شیرین را مصرف می کنید، نوشیدن چای به جای آنها می تواند کمک زیادی در به نتیجه رسیدن تلاش های کاهش وزن شما بکند.(ادامه)
خواص شگفت انگیز یک میوه زمستانی برای بدن
میوه «به» با خواص فوق العاده خود خیلی از بیماری‌ها را تسکین می‌بخشد، همچنین دانه‌های آن به گلو درد کمک می‌کند.(ادامه)
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در مراسم تجلیل از فرهیختگان بانوان روستایی مازندران در قالب ویدیوکنفرانس، گفت: براساس توافق نامه‌ای که دفتر امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف توسعه بیمه روستایی و عشایری امضا کردند دو طرح در استان در دست اجرا است .... اجرای دو طرح عمده در راستای توانمندسازی زنان روستایی در مازندران
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در مراسم تجلیل از فرهیختگان بانوان روستایی مازندران در قالب ویدیوکنفرانس، گفت: براساس توافق نامه‌ای که دفتر امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف توسعه بیمه روستایی و عشایری امضا کردند دو طرح در استان در دست اجرا است ....(ادامه)
موادغذایی ضدکرونا را بشناسید
متخصص تغذیه با اشاره به اینکه ویروس کرونا طبعی سرد دارد، گفت: برای مقابله با این بیماری، مصرف مواد غذایی که طبع گرم دارند مانند سیر، دارچین، زنجبیل، رازیانه ، زیره و ترکیب سیاه دانه و عسل پیشنهاد می‌شود.(ادامه)
جایگزین‌های مناسب واکسن آنفلوانزا در پاییز و زمستان
یک متخصص طب سنتی گفت: سبک زندگی درست، تغذیه مناسب و تقویت بدن و همچنین دوری از اضطراب منجر به سلامتی میشود و دیگر نیازی به تزریق واکسن آنفلوآنزا نیست.(ادامه)
این میوه منبع اصلی ویتامین C است
متخصص تغذیه با بیان اینکه باید روزانه ۶۷۵ میلی گرم ویتامین C مصرف کنیم، گفت: لیموترش منبع بسیار خوبی از ویتامین C است.(ادامه)
با خوردن این میوه‌ها سلامتی خود را تضمین کنید
خوردن سیب و سایر میوه‌ها طیف گسترده‌ای از فواید سلامتی را فراهم می‌کند. اگر به دنبال یک مکمل غذایی، یک میان وعده سالم و یا یک وعده غذایی کامل هستید ما به شما میوه‌ها را معرفی می‌کنیم.(ادامه)
جایگزین‌های واکسن آنفلوانزا در پاییز و زمستان
یک متخصص طب سنتی گفت: سبک زندگی درست، تغذیه مناسب و تقویت بدن و همچنین دوری از اضطراب منجر به سلامتی میشود و دیگر نیازی به تزریق واکسن آنفلوآنزا نیست.(ادامه)
۴ نوع سردرد خاص که کمتر کسی درباره‌شان می‌داند
در بین انواع بیماری‌ها سردرد یکی از عارضه‌های است که می‌تواند بروز آن ناشی از طبع و مزاج‌تان باشد.(ادامه)
۷ دستورالعمل تغذیه‌ای برای پیشگیری و درمان "سرما‌خوردگی و آنفلوآنزا"
با فرا رسیدن فصول سرد سال احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا بیشتر می‌‌شود؛ در این مطلب ضمن آشنایی با پرهیزات ضروری فصل پاییز با ۷ دستورالعمل تغذیه‌ای ویژه این فصل که نقش زیادی در پیشگیری و درمان "سرما‌خوردگی و آنفلوآنزا" دارد، آشنا می‌شویم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.