.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
لیونل مسی نقش مارچلو بیلسا را در پیروزی اروگوئه برابر آرژانتین برجسته کرد. واکنش مسی به اولین شکست آرژانتین بعد از جام جهانی
لیونل مسی نقش مارچلو بیلسا را در پیروزی اروگوئه برابر آرژانتین برجسته کرد.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند. نامه تند بازیکنان پرسپولیس به مدیریت باشگاه
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
اظهارات رهبری را در تابستان سال ۷۴ در جمع جانبازان ورزشکار پیدا کرده اند و آن را با اظهارات خانمی که در تلویزیون مملکت را فقط متعلق به حزب اللهی ها دانست تطبیق داده اند. آیا رهبری هم گفته بود «مملکت مال حزب اللهی هاست»؟!
اظهارات رهبری را در تابستان سال ۷۴ در جمع جانبازان ورزشکار پیدا کرده اند و آن را با اظهارات خانمی که در تلویزیون مملکت را فقط متعلق به حزب اللهی ها دانست تطبیق داده اند.(ادامه)
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد. آیا قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی می‎گیرد؟
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد.(ادامه)
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت. نتیجه داوری در فینال مستر المپیا برای هادی چوپان چه خواهد بود؟
داور بین‌المللی و حرفه‌ای رشته پرورش اندام با بررسی آنچه در فینال مستر المپیا ۲۰۲۳ اتفاق افتاد به بررسی قضاوت داوران این مسابقه پرداخت.(ادامه)
 سرمربی تیم فوتبال نساجی ایران گفت: دوباره طبق گذشته هم در آسیا و هم در لیگ برتر فقط 8 دقیقه بدون اشتباه بازی کردیم.

رحمتی: من مقصر هستم
سرمربی تیم فوتبال نساجی ایران گفت: دوباره طبق گذشته هم در آسیا و هم در لیگ برتر فقط 8 دقیقه بدون اشتباه بازی کردیم. (ادامه)
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان. اتفاق مشکوک در مستر المپیا؛ چرا گرگ ایرانی قهرمان نشد؟
عده‌‎ای می‌گویند در شرایط فعلی هانی رامبد برای بهتر شدن بازار مکمل‌هایش در آمریکا نیاز به یک قهرمان تازه داشت، بنابراین روی درک لانسفورد شرط بست، نه هادی چوپان.(ادامه)
ورزشکار کشورمان نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ دفاع کند. گرگ ایرانی از تکرار قهرمانی مستر المپیا بازماند
ورزشکار کشورمان نتوانست از عنوان قهرمانی‌اش در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ دفاع کند.(ادامه)
هادی چوپان با کسب آرای لازم از سوی داوران بار دیگر به مرحله فینال رقابت‌های مسترالمپیا راه یافت.
هادی چوپان به فینال مسترالمپیا صعود کرد
هادی چوپان با کسب آرای لازم از سوی داوران بار دیگر به مرحله فینال رقابت‌های مسترالمپیا راه یافت. (ادامه)
در حالی که برخی نشریات اصلاح‌طلب تا چند ماه قبل از ولادیمیر زلنسکی را «قهرمان» معرفی می‌کردند، روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است. دلقک اوکراینی به خاطر اعتماد به غرب سرشکسته شد
در حالی که برخی نشریات اصلاح‌طلب تا چند ماه قبل از ولادیمیر زلنسکی را «قهرمان» معرفی می‌کردند، روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است.(ادامه)
رونالدو در فضای مجازی نسبت به توپ طلای هشتم لیونل مسی واکنش نشان داد. رونالدو توپ طلای مسی را مسخره کرد
رونالدو در فضای مجازی نسبت به توپ طلای هشتم لیونل مسی واکنش نشان داد.(ادامه)
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و مهاجم فعلی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا برنده جایزه توپ طلای ۲۰۲۳ شد. لیونل مسی برای هشتمین بار برنده توپ طلا شد
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و مهاجم فعلی تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا برنده جایزه توپ طلای ۲۰۲۳ شد.(ادامه)
علی محمد شاعری با صدور اطلاعیه‌ای از ادامه کاندیداتوری برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

علی محمد شاعری از کاندیداتوری در انتخابات مجلس دوازدهم انصراف داد
علی محمد شاعری با صدور اطلاعیه‌ای از ادامه کاندیداتوری برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد. (ادامه)
 کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد پس از عمل جراحی کتف راست خود از بیمارستان مرخص شد. اعلام آخرین وضعیت حسن یزدانی پس از عمل جراحی
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد پس از عمل جراحی کتف راست خود از بیمارستان مرخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد . غزه، سرزمین مظلوم به خون نشسته؛ در برابر رژیم حرامزاده و شمرهای زمانه
شمال نیوز : افکار عمومی جهان برای زدن سیلی محکمتر نیرو‌های مقاومت به صهیونیست‌ها آماده شده و رژیم صهیونیستی بیش از این نمی‌تواند با مظلومیت نمایی خویش، بر جنایات ۷۵ ساله خویش سرپوش بگذارد .(ادامه)
رضا اکبرپور پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان با استقبال مردم و مسئولان به شهرش بابلسر بازگشت. استقبال از قهرمان کشتی آزاد پیشکسوتان جهان در بابلسر
رضا اکبرپور پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان با استقبال مردم و مسئولان به شهرش بابلسر بازگشت.(ادامه)
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند. سخنی با داعشی های کراواتی که حماس را داعش مي خوانند
شمال نیوز : دیده های دنیای استکباری مدتهاست دچار کوررنگی شده و در نگاهی دوگانه و مضحکانه تر از همیشه، حماس و داعش را که دو ماهیت مجزا و متضاد دارند یکی می بینند.(ادامه)
نخستین تصویر از حسن یزدانی در لباس دامادی منتشر شده و کشتی‌گیر ایرانی رسما به جرگه متاهلین پیوسته است. عکس‌/ حسن یزدانی داماد شد؛ تیپ جذاب کشتی‌گیر مازندرانی در روز عروسی
نخستین تصویر از حسن یزدانی در لباس دامادی منتشر شده و کشتی‌گیر ایرانی رسما به جرگه متاهلین پیوسته است.(ادامه)
سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد امروز در سن ۸۶ سالگی درگذشت. اسطوره منچستریونایتد درگذشت
سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد امروز در سن ۸۶ سالگی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟ فراموش نکنید ! تهران تا تل‌آویو فقط ۶ دقیقه !
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟(ادامه)
رئیسی : آمریکایی‌ها شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند/ سفارتخانه‌های رژیم کودک کش تعطیل شود/ شکست اسرائیل با جنایت جنگی و کشتار مردم جبران نخواهد شد/ تجمع‌کنندگان تهرانی: آمریکای جنایتکار را مسئول اصلی نسل‌کشی در غزه می‌‌دانیم ....(خبر)
(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد. قهرمانی قاطعانه ایران در تورنومنت اردن/ قلعه‌نویی مچ کی‌روش را خواباند
تیم ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد.(ادامه)
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود. مغز متفکر حماس کیست؟/ با محمد ضیف بیشتر آشنا شوید
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود.(ادامه)
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مازندران
راهپیمایی سراسری حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی، فردا در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد. انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از رفتار گل‌محمدی
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
رسانه عربستانی از مشتری اسطوره آرژانتینی در این کشور رونمایی کرد. رونمایی از مشتری آسیایی مسی
رسانه عربستانی از مشتری اسطوره آرژانتینی در این کشور رونمایی کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.421 seconds.