.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی خطاب یه دکتر رئیسی رئیس جمهور نوشت: انتقاد تند نماینده ساری از رئیس جمهور
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی خطاب یه دکتر رئیسی رئیس جمهور نوشت:(ادامه)
قرارداد تامین محصولات کشاورزی بین یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه و پایانه صادارتی روماک گستر مازندران امضا شد. یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه خواهان محصولات کشاورزی ایرانی
قرارداد تامین محصولات کشاورزی بین یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه و پایانه صادارتی روماک گستر مازندران امضا شد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران در صدر هیاتی از بخش دولتی و خصوصی با رویکرد صادرات محصولات کشاورزی به ولگاگراد روسیه سفر کرد؛ اما رئیس جهاد کشاورزی مازندران در این سفر حضور نداشت؛ کشاورزی مازندران برای این هیات بی‌اهمیت است یا عملکرد ضعیف رئیس سازمان مانع از حضور در سفر شده است؟ سفر استاندار و مدیران مازندران به روسیه و یک غایب بزرگ !
شمال نیوز : استاندار مازندران در صدر هیاتی از بخش دولتی و خصوصی با رویکرد صادرات محصولات کشاورزی به ولگاگراد روسیه سفر کرد؛ اما رئیس جهاد کشاورزی مازندران در این سفر حضور نداشت؛ کشاورزی مازندران برای این هیات بی‌اهمیت است یا عملکرد ضعیف رئیس سازمان مانع از حضور در سفر شده است؟(ادامه)
پویش نذر خون ویژه محرم از امروز در مازندران آغاز شده است و تا پایان ماه محرم ادامه دارد. آغاز نذر خون ویژه ماه محرم در مازندران
پویش نذر خون ویژه محرم از امروز در مازندران آغاز شده است و تا پایان ماه محرم ادامه دارد.(ادامه)
تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند. چرا وزارت بازرگانی پس از ۱۲ سال احیا می‌شود؟
تاسیس مجدد وزارت بازرگانی می‌تواند به رشد تولید و رونق تجارت کمک کند.(ادامه)
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

قیمت برنج؛ جهش ۲۴۰ درصدی از شالیزار تا فروشگاه/طارم و هاشمی چند؟
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. (ادامه)
با توجه به شفاف سازی های صورت گرفته توسط سازمان محیط زیست به عنوان عالی ترین مقام نظارتی در حوزه مسائل زیست محیطی، از رئیس جمهور درخواست داریم موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود.

آقای رئیس جمهور، موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود
با توجه به شفاف سازی های صورت گرفته توسط سازمان محیط زیست به عنوان عالی ترین مقام نظارتی در حوزه مسائل زیست محیطی، از رئیس جمهور درخواست داریم موانع پیش روی اجرای پتروشیمی مازندران برداشته شود. (ادامه)
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد. حاجی پور: از واردات برنج و توزیع آن در بازار جلوگیری شود
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است.

نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی به زودی تهیه می شود
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیرداری کشور گفت: طرح نظام نامه مردمی سازی منابع طبیعی کشور از سوی کارشناسان این سازمان آماده شده که مطالعات بخش تخصصی آن به انجام رسیده است. (ادامه)
فیلم/ وزیر جهاد کشاورزی پای درد دل برنجکاران مازندران
ایرنا - دغدغه و نگرانی از دپوی حدود ۳۰۰ هزار تن برنج در انبار شالیکوبی‌های مازندران سبب شد وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه با بازدید میدانی از شالیکوبی این استان شمالی نحوه بازاریابی و تسهیل فروش این محصول را بررسی کند، توجهی که امید و انگیزه شالیکاران را برای ادامه کشت و کار دوچندان می کند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کشاورزان استان به شدت در فروش محصول با چالش مواجه اند، گفت :وزارت جهاد کشاورزی به داد شالیکاران برسد. آیت الله لائینی: به داد شالیکاران مازندرانی برسید
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کشاورزان استان به شدت در فروش محصول با چالش مواجه اند، گفت :وزارت جهاد کشاورزی به داد شالیکاران برسد.(ادامه)
«حلیمه‌جان» کجاست که ان‌قدر از آن تعریف می‌کنند؟
حلیمه‌جان اسم یک روستای زیبا در گیلان است.(ادامه)


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران: خرید توافقی برنج پرمحصول به منظور حمایت از برنجکاران و تنظیم بازار برنج در استان آغاز شد. آغاز خرید توافقی برنج پرمحصول از شالیکاران مازندرانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران: خرید توافقی برنج پرمحصول به منظور حمایت از برنجکاران و تنظیم بازار برنج در استان آغاز شد.(ادامه)
یکی از مددجویان کمیته امداد بعد از چند سال یکی از خیرین این نهاد شد. مددجویی که خیر کمیته امداد شد
یکی از مددجویان کمیته امداد بعد از چند سال یکی از خیرین این نهاد شد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای تنظیم بازار برنج ، سازمان‌های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی‌ها سه استان شمالی را آغاز می‌کنند. واردات برنج ممنوع شد / تا اطلاع ثانوی
شمال نیوز : معاون وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای تنظیم بازار برنج ، سازمان‌های اقتصادی وابسته به جهاد کشاورزی خرید برنج در شالیکوبی‌ها سه استان شمالی را آغاز می‌کنند.(ادامه)
در اینجا عکسی از یک روستای حاشیۀ رودخانه در مازندران را می‌بینید؛ عکسی که بیش از یک قرن قبل گرفته شده است. تصویر زیبای یک روستا در مازندران در دوران قاجار
در اینجا عکسی از یک روستای حاشیۀ رودخانه در مازندران را می‌بینید؛ عکسی که بیش از یک قرن قبل گرفته شده است.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
مسئولان دامپزشکی مازندران می‌گویند ده‌ها نشانه ظاهری برای سلامت با بیمار بودن دام وجود دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد. نکاتی برای خرید دام مناسب برای قربانی
مسئولان دامپزشکی مازندران می‌گویند ده‌ها نشانه ظاهری برای سلامت با بیمار بودن دام وجود دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد.

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از قیمت پایین محصولات کشاورزی در استان
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد. (ادامه)
با شروع فصل گرما و میوه‌های متعدد تابستانی ، رعایت حد اعتدال در مصرف میوه‌ها و خربزه و همچنین زمان و خوراکی هایی که همراه آنها مصرف می کنید الزامی است . این خوراکی‌ها را همراه خربزه اصلا مصرف نکنید!
با شروع فصل گرما و میوه‌های متعدد تابستانی ، رعایت حد اعتدال در مصرف میوه‌ها و خربزه و همچنین زمان و خوراکی هایی که همراه آنها مصرف می کنید الزامی است .(ادامه)
در این خبر قیمت انواع برنج پاکستانی و هندی موجود در بازار را بررسی کرده ایم. تازه‌ترین قیمت برنج پاکستانی و هندی +جدول
در این خبر قیمت انواع برنج پاکستانی و هندی موجود در بازار را بررسی کرده ایم.(ادامه)
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند. «محمدعلی نیکبخت» وزیر جهاد کشاورزی شد / رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی
شمال نیوز : در جلسه علنی مجلس برنامه و صلاحیت «محمدعلی نیکبخت» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مردم در خانه ملت با انتصاب محمدعلی نیکبخت در پست وزارت جهاد کشاورزی موافقت کردند.(ادامه)
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوار‌های دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اجرا می‌شود. افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه برای همه خانوار‌های دهک اول تا سوم
طرح ملی کالابرگ الکترونیکی (افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه) برای همه خانوار‌های دهک اول، دوم و سوم از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه اجرا می‌شود.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کاهش ذخیره منابع آبی به خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون تاکید کرد. خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کاهش ذخیره منابع آبی به خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون تاکید کرد.(ادامه)
معاون رئیس جمهور: برنج دپوشده در مازندران با قیمت مناسب خریداری می‌شود
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنج دپو شده کشاورزان با قیمت مناسب از سوی شرکت های زنجیره ای خریداری می شود. (ادامه)
مشاور سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا می‌گوید که سلطه دلار در کمتر از ۳ ماه آینده پایان می‌پذیرد. سلطه دلار تا ۳ ماه دیگر پایان می‌پذیرد
مشاور سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا می‌گوید که سلطه دلار در کمتر از ۳ ماه آینده پایان می‌پذیرد.(ادامه)
درحالی یک هفته از اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک به صورت سراسری در کشور می‌گذرد که به برخی ابهامات و پرسش‌های مطرح شده از سوی شهروندان در این خصوص پاسخ داده می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک با فعال شدن شعب ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران از امروز آغاز شده است. فعال شدن شعبه های ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک
مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک با فعال شدن شعب ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در مازندران از امروز آغاز شده است.(ادامه)
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز  دست و پای تولید را بسته است.

برنج روی دست کشاورزان ماند ؛ تولیدکنندگان دست به دامان واردکنندگان شدند/ هشدار درباره کاهش تولید برنج
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز دست و پای تولید را بسته است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.