.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نقره داغ شدن دوباره خونه به خونه
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم خونه به خونه صادر کرد.(ادامه)
ذوب‌آهن هم بعد از بازی با فجرسپاسی بیانیه داد
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هم بعد از بازی با فجرسپاسی در جام حذفی علیه داوری این بازی بیانیه منتشر کرد.(ادامه)
خونه‌به‌خونه در خانه شکست خورد
تیم خونه‌به‌خونه مازندران نتوانست در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال در خانه امتیازی کسب کند و فجر سپاسی شیراز با به ثمر رساندن دو گل در دقایق پایانی بازی، سه امتیاز شیرین این بازی را به‌دست آورد. (ادامه)
قرعه کشی جام حذفی؛ پرسپولیس به نفت خورد؛ استقلال به گل گهر
قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی برگزار شد. تیم های لیگ برتری حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند و در این میان شش تیم لیگ برتری با یکدیگر روبرو خواهند شد.(ادامه)
جدال خونه‌به‌خونه با ملوان در شهرآورد شمال/ نساجی میزبان راه آهن
دو نماینده مازندران در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز به مصاف حریفان خود می‌روند.(ادامه)
انتخاب بهترین بازیکن فوتبال
پژمان نوری به عنوان بهترین بازیکن دیدار خونه به خونه مازندران و فجر سپاسی انتخاب شد.(ادامه)
با استعفای سرمربی نساجی مازندران موافقت شد
باشگاه نساجی قائمشهر با استعفای ساکت الهامی سرمربی مستعفی این تیم موافقت کرد.(ادامه)
تقابل ببرهای مازندران با مردانی از دیار سعدی و حافظ
دیدار دو تیم فوتبال نساجی مازندران و فجرسپاسی‌شیراز، امروز رأس ساعت 14 در ورزشگاه شهیدوطنی شهرستان قائم‌شهر، برگزار و به صورت مستقیم از شبکه استانی تبرستان پخش خواهد شد.(ادامه)
انتقادتند سرمربی مازندرانی لیگ برتر از رییس فدراسیون فوتبال و تیم داوری
تراکتورسازی بهترین بازیکنان سرباز را می‌گیرد اما بازیکنانی که سطح متوسطی دارند و در حال رشد هستند کجا می‌روند؟ ما از این موضوع انتقاد می‌کنیم که چرا پرسپولیس و استقلال از محصولات خودش استفاده نمی‌کند. تاج باید این مسئله را حل کند.(ادامه)
 شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. منصور پورحیدری، پدر استقلال درگذشت/خداحافظ مرد با ادب فوتبال+ تصاوير
شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  نساجی مازندران در شرایطی اولین حضور خود در فصل جدید را با شکست پشت سر گذاشت که تیم مدیریتی خود را تغییر داده است ..... پیروزی تیم های شمالی به جز نساجی مازندران !
شمال نیوز : نساجی مازندران در شرایطی اولین حضور خود در فصل جدید را با شکست پشت سر گذاشت که تیم مدیریتی خود را تغییر داده است .....(ادامه)
دیدار فوتبالیست لیگ برتر با خانواده شهیدحرم+تصاویر
حامد شیری بازیکن 30 ساله تیم فوتبال سایپای البرز که در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توپ می‌زند عصر امروز به دیدار خانواده شهید روح‌الله صحرایی سومین شهید مدافع حرم شهرستان آمل رفت.(ادامه)
شمال نیوز : در حساس ترین بازی تیم صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست نشان سرمربی مازندرانی اش توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست دهد و همراه با تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز به لیگ برتر صعود کند..... صعود تیم جنوبی با سرمربی شمالی به لیگ برتر
شمال نیوز : در حساس ترین بازی تیم صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست نشان سرمربی مازندرانی اش توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست دهد و همراه با تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز به لیگ برتر صعود کند.....(ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران از خدمات درخشان دکتر محمد مهدی ناصحی تقدیر و تشکر نمود ..... تقدیر ویژه وزیر بهداشت از دکتر محمدمهدی ناصحی
شمال نیوز : وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران از خدمات درخشان دکتر محمد مهدی ناصحی تقدیر و تشکر نمود .....(ادامه)
هرآنچه در برنامه نود دیشب گذشت
(ادامه)
صلاحیت تنها یک چهره ورشی تائید شد
از میان چهره های سرشناس ورزشی که برای انتخابات مجلس کاندیدا شده بودند ، تنها یک نفر تائید صلاحیت شده است. (ادامه)
انتقاد دایی از موج‌سواری با عدد 24 نوروزی
سرمربی صبای‌قم معتقد است در قضیه درگذشت هادی نوروزی یک مشت بازیگر جمع شده‌اند تا با نمایش و شو خود را نشان دهند.(ادامه)
تساوی ارزشمند نساجی در هفته سوم لیگ یک / سه امتیاز شیرین اکبر آقا، برای بابلی ها
1هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر دیروز با برتری خونه به خونه و تساوی خارج از خانه نساجی به پایان رسید . (ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال خونه به خونه مازندران دومین  نماینده استان هم در دیدار خانگی با عملکردی ضعیف در برابر میهمان خود فجر  سپاسی شیراز با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد تا اکبر میثاقیان باز هم به همراه  تیم هایش در .... تیم های مازنی لیگ یک را با باخت شروع کردند !
شمال نیوز : تیم فوتبال خونه به خونه مازندران دومین نماینده استان هم در دیدار خانگی با عملکردی ضعیف در برابر میهمان خود فجر سپاسی شیراز با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد تا اکبر میثاقیان باز هم به همراه تیم هایش در ....(ادامه)
مقایسه کارنامه ۶ مربی پرسپولیس +جدول
(ادامه)
کتاب زندگی «حاجی بصیر» رونمایی شد
کتاب «حاجی بصیر» مجموعه قصه‌های زندگی شهید حاج حسین بصیر قائم‌مقام فرمانده لشکر 25 کربلا با حضور مسئولان و خانواده شهید بصیر در آمل رونمایی شد. (ادامه)
پیشکسوتان کوهنوردی کشور و خادمان علم‌کوه تجلیل شدند
(ادامه)
14 دستاورد دولت یازدهم در اولین سالگرد
(ادامه)
کارت پایان خدمت جعلی یک فوتبالیست دیگر!
(ادامه)
احتمال پس گرفته شدن قهرمانی از فولاد ؟!
(ادامه)
جدول رده‌بندی لیگ برتر سیزدهم فوتبال
جدول رده‌بندی نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال مشخص شد. (ادامه)
تحلیل مجید جلالی از هفته آخر لیگ برتر
(ادامه)
دربرنامه نود دیشب چه گذشت؟
روزهای حساس پایانی لیگ برتر در کنار مشکلات عجیب و غریب باشگاه پرسپولیس مهم‌ترین موضوعات برنامه نود شب گذشته بودند. جایی که امیر خادم، علی دایی و محمد پنجعلی روی خط آمدند و در خصوص ابهامات مالی این باشگاه سخن گفتند.(ادامه)
تقدیر مدیریت شهری رامسر از دکتر قالیباف
شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رامسر با ارسال لوح سپاسی از ارسال کمک های شهردار تهران به منظور امداد رسانی به آسیب دیدگان و بازگشایی معابر در جریان بحران بارش برف سنگین در استان مازندران تقدیر کردند.(ادامه)
هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت
در حالی که سخنان کارلوس کی‌روش در برنامه‌ جمعه ورزش و مردم، ولوله‌ای در فوتبال ایران به پا کرد‌ و حتی امیر قلعه‌نویی، پیشنهاد مناظره با وی را در برنامه نود این هفته داد، کوتاهی زمان برنامه یا ‌علاقه نداشتن فردوسی‌پور به پرداختن به این موضوعات و دامن زدن به آن‌ها، موجب شد تا نود بیشتر وقت خود را روی بازی‌های لیگ بگذارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.