.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نگهداری غذاها در یخچال به سالم ماندن آن‌ها کمک می‌کند، اما هر غذایی را نمی‌توان در یخچال محافظت کرد و برخی از غذاها کپک می‌زنند یا سمی می‌شوند یا باکتری جذب خود می‌کنند. کدام غذاها در یخچال سمی می‌شوند؟
نگهداری غذاها در یخچال به سالم ماندن آن‌ها کمک می‌کند، اما هر غذایی را نمی‌توان در یخچال محافظت کرد و برخی از غذاها کپک می‌زنند یا سمی می‌شوند یا باکتری جذب خود می‌کنند.(ادامه)
پلانک یکی از موثرترین تمرینات برای سلامت کل بدن در نظر گرفته می شود. ما به شما می گوییم که چگونه آن را به درستی انجام دهید. با انجام این حرکت بدنتان را بسازید؛ فقط روزی ۲ دقیقه!
پلانک یکی از موثرترین تمرینات برای سلامت کل بدن در نظر گرفته می شود. ما به شما می گوییم که چگونه آن را به درستی انجام دهید.(ادامه)
دانشمندان بر این باورند که بین عمر طولانی تر و نوشیدن چای ارتباطی وجود دارد، اما همه اینها به “نسبت ایده آل” برمی گردد. با نوشیدن ۳ فنجان چای در روز چه اتفاقی برای سلامتی شما می افتد؟
دانشمندان بر این باورند که بین عمر طولانی تر و نوشیدن چای ارتباطی وجود دارد، اما همه اینها به “نسبت ایده آل” برمی گردد.(ادامه)
در روز‌های گذشته افراد زیادی درباره حسرت حضور یا حال و هوای سال‌های گذشته جشنواره فیلم فجر نوشته‌اند. امیر آقایی هم به این افراد پیوسته و در صفحه اینستاگرامش از روز‌هایی نوشته که جشنواره فجر برایش یک رویا بود. او بازیگری است که اتفاقا در همین سال‌های اخیر برای اولین بار سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل را گرفته است.امیر آقایی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است و در تئاتر هم فعالیت دارد. کنایه معنادار امیر آقایی به جشنواره فجر امسال
در روز‌های گذشته افراد زیادی درباره حسرت حضور یا حال و هوای سال‌های گذشته جشنواره فیلم فجر نوشته‌اند. امیر آقایی هم به این افراد پیوسته و در صفحه اینستاگرامش از روز‌هایی نوشته که جشنواره فجر برایش یک رویا بود. او بازیگری است که اتفاقا در همین سال‌های اخیر برای اولین بار سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل را گرفته است.امیر آقایی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون ایران است و در تئاتر هم فعالیت دارد.(ادامه)
درد سر شیرین قلعه نویی برای بازی با قطر
دست امیر قلعه نویی برای بازی با قطر در خط حمله کاملاً باز است.(ادامه)
(عکس) رونمایی از پژو ۲۰۷ شاسی‌بلند!
پژو ۲۰۷ خودرویی است که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ توسط خودروسازی فرانسوی پژو در فرانسه، اسپانیا و اسلواکی تولید می‌شد.(ادامه)
رویترز به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید احتمالا حماس به پیشنهاد آتش‌بس که توسط میانجی‌های مصری و قطری تنظیم شده، پاسخ مثبت خواهد داد. رویترز: احتمال رد شدن پیشنهاد آتش‌بس در غزه بعید است
رویترز به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید احتمالا حماس به پیشنهاد آتش‌بس که توسط میانجی‌های مصری و قطری تنظیم شده، پاسخ مثبت خواهد داد.(ادامه)
خواب راحت فرآیندی است که برای بعضی‌ها بی‌تلاش رخ می‌دهد، اما تعداد زیادی از افراد هر شب برای یک خواب راحت باید ساعت‌ها بجنگند. عاداتی که خواب را مختل می‌کنند
خواب راحت فرآیندی است که برای بعضی‌ها بی‌تلاش رخ می‌دهد، اما تعداد زیادی از افراد هر شب برای یک خواب راحت باید ساعت‌ها بجنگند.(ادامه)
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود.  ۱۲ بهمن ۱۳۵۷/ روزی تاریخی که تکراری نمی‌شود
۱۲ بهمن ۱۳۵۷ روز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران پس از ۱۴ سال از روز‌های مهم جمهوری اسلامی ایران است. روزی که دیگر تکرار نمی‌شود. (ادامه)
یک شبکه آمریکایی خطاب به مقامات آمریکایی نوشته است «‌اگر به ایران حمله کنیم، حدود ۴۵ هزار نظامی آمریکایی مستقر در منطقه باید برای مدت طولانی در حالت آماده‌باش قرار گیرند‌»!
در حالیکه این‌جا را اشتباه کرده، چون نظامی و سربازی برای آمریکا باقی نمی‌ماند که در حالت آماده‌باش قرار بگیرند! تجدید وضو!(گفت و شنود)
یک شبکه آمریکایی خطاب به مقامات آمریکایی نوشته است «‌اگر به ایران حمله کنیم، حدود ۴۵ هزار نظامی آمریکایی مستقر در منطقه باید برای مدت طولانی در حالت آماده‌باش قرار گیرند‌»! در حالیکه این‌جا را اشتباه کرده، چون نظامی و سربازی برای آمریکا باقی نمی‌ماند که در حالت آماده‌باش قرار بگیرند!(ادامه)
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: آمریکا به دنبال جنگ با ایران یا جنگ گسترده‌تر در منطقه نیست. واشنگتن: به دنبال جنگ با ایران نیستیم
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: آمریکا به دنبال جنگ با ایران یا جنگ گسترده‌تر در منطقه نیست.(ادامه)
 شاید آب و هوای سرد شرایط را برای ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا آسان‌تر کند، اما سرما، تنها دلیل سرماخوردگی نیست. عواملی که دست‌به‌دست هم می‌دهند و ما سرما می‌خوریم
شاید آب و هوای سرد شرایط را برای ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا آسان‌تر کند، اما سرما، تنها دلیل سرماخوردگی نیست.(ادامه)
در ادامه درگیریهای یمن با حامیان رژیم صهیونیستی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی آمریکا علیه صنعاء، به شکست منتهی خواهد شد. انصارالله: هر گونه ماجراجوایی آمریکا علیه یمن شکست می‌خورد
در ادامه درگیریهای یمن با حامیان رژیم صهیونیستی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی آمریکا علیه صنعاء، به شکست منتهی خواهد شد.(ادامه)
پدر تبریزی که پسر 17 ساله اش را به قتل رسانده بود، به دستور مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز بازداشت شد. متهم به قتل: پسرم رفتار و آرایش زنانه داشت او را کشتم
پدر تبریزی که پسر 17 ساله اش را به قتل رسانده بود، به دستور مجتبی جمالی، بازپرس ویژه قتل تبریز بازداشت شد.(ادامه)
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. علل ورم صورت و التهاب زیر چشم چیست؟
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
حاج‌صادق امیدزاده. تا قبل از پرتاپ موشک روز گذشته، هر جایی صحبتی می‌کرد یا کاری انجام می‌داد بدون ذکر نامش بود. مردی که همه عمرش را برای امنیت ایران گذاشت
حاج‌صادق امیدزاده. تا قبل از پرتاپ موشک روز گذشته، هر جایی صحبتی می‌کرد یا کاری انجام می‌داد بدون ذکر نامش بود.(ادامه)
عبدالکریم حسن مدافع سابق تیم ملی فوتبال قطر برای گذراندن آزمایشات پزشکی و عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس وارد تهران شد. مدافع قطری مدنظر باشگاه پرسپولیس وارد تهران شد
عبدالکریم حسن مدافع سابق تیم ملی فوتبال قطر برای گذراندن آزمایشات پزشکی و عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس وارد تهران شد.(ادامه)
فضاپیمای اسپیس ایکس، حامل ۴ فضانورد از جمله آلپر گزرآوجی اولین مسافر فضایی ترکیه از مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا با موفقیت پرتاب شد. اولین فضانورد ترکیه به فضا رفت
فضاپیمای اسپیس ایکس، حامل ۴ فضانورد از جمله آلپر گزرآوجی اولین مسافر فضایی ترکیه از مرکز فضایی کندی ناسا در فلوریدا با موفقیت پرتاب شد.(ادامه)
هورمون کورتیزول در تنظیم فشار خون، سوخت و ساز قند خون، آزادسازی هورمون انسولین برای حفظ سطح مناسب قند خون، سیستم دفاعی بدن، واکنش تحریکی و التهابی نقش دارد. ۸ عارضه افزایش هورمون استرس بر بدن
هورمون کورتیزول در تنظیم فشار خون، سوخت و ساز قند خون، آزادسازی هورمون انسولین برای حفظ سطح مناسب قند خون، سیستم دفاعی بدن، واکنش تحریکی و التهابی نقش دارد.(ادامه)
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به درگیری‌ها در دریای سرخ مدعی شد آمریکا به دنبال درگیری منطقه‌ای در خاورمیانه نیست. کاخ سفید: آمریکا به دنبال درگیری منطقه‌ای در خاورمیانه نیست
مشاور امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به درگیری‌ها در دریای سرخ مدعی شد آمریکا به دنبال درگیری منطقه‌ای در خاورمیانه نیست.(ادامه)
خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ بخشی بی‌حد و مرز که گاهی کشدار یا کوتاه‌ شدنش سلامت ما را با نگرانی‌هایی جدی مواجه می‌کند. مردم دنیا چقدر می‌خوابند؟
خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ بخشی بی‌حد و مرز که گاهی کشدار یا کوتاه‌ شدنش سلامت ما را با نگرانی‌هایی جدی مواجه می‌کند.(ادامه)
بر اثر انفجار بمب در منطقه «کچ» واقع در پاکستان، ۵ نظامی و ۳ تروریست کشته شدند. انفجار بمب در پاکستان/ ۵ نظامی کشته شدند
بر اثر انفجار بمب در منطقه «کچ» واقع در پاکستان، ۵ نظامی و ۳ تروریست کشته شدند.(ادامه)
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ... باهنر: اصولگراها باهم کل‌کل می کنند تا سهم شان در لیست بیشتر شود /جبهه پایداری گفته لیست جدا می دهد /دعوت ما از اصلاح طلبان برای رقابت بود نه ائتلاف
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ...(ادامه)
اپل بازنده دادگاه تجدیدنظر آمریکا مربوط به شکایت شرکت ماسیمو درباره حق امتیاز حسگر اکسی‌متر شد که در اپل‌واچ به‌کار می‌رود. اپل به‌جرم دزدی اختراع محکوم شد
اپل بازنده دادگاه تجدیدنظر آمریکا مربوط به شکایت شرکت ماسیمو درباره حق امتیاز حسگر اکسی‌متر شد که در اپل‌واچ به‌کار می‌رود.(ادامه)
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است. آیا سناریوی ۱۹۵۶ در دریای سرخ تکرار می شود؟
حمله به یمن توسط آمریکا و انگلیس هرچند بیشتر حمله ای هشداری به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که منطقه خاورمیانه آبستن یک ناآرامی و جنگ بزرگ است.(ادامه)
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است. ریزش قیمت دلار آغاز شد
درحالی بعد از حادثه تلخ کرمان و برخی تغییرات در فرایند مراودات ارزی با کشورهای همسایه، سوداگران ارزی به تکاپو برای التهاب در بازار ارز افتاده بودند که روند قیمتی بازارها در روز جاری نشان می‌دهد تیر سوداگران به سنگ خورده است.(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیگر اقبال عمومی پیشین را ندارد. تنها ۱۵ درصد از صهیونیست‌ها با ماندن نتانیاهو در قدرت موافقند
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیگر اقبال عمومی پیشین را ندارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.