.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: گزارش‌های رسیده از فعال شدن حسن روحانی و نزدیکانش برای رسیدن به یک لیست انتخاباتی حکایت می‌کند. پیشنهاد متفاوت لاریجانی به آذری جهرمی/ برنامه حسن روحانی برای انتخابات مجلس
شمال نیوز: گزارش‌های رسیده از فعال شدن حسن روحانی و نزدیکانش برای رسیدن به یک لیست انتخاباتی حکایت می‌کند.(ادامه)
مشاور رئیس مجلس دهم افزود: لاریجانی در ۳ حوزه به رهبرانقلاب مشاوره می دهد. علیرغم اینکه سارقان ادب و اخلاق سیاسی در هزاران شاخه فضای مجازی جیره خوار پخش کردند که ایشان رفته خارج از کشور و پناهنده شده است... حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود/ لاریجانی قطعا درباره انتخابات احساس تکلیف می‌کند
مشاور رئیس مجلس دهم افزود: لاریجانی در ۳ حوزه به رهبرانقلاب مشاوره می دهد. علیرغم اینکه سارقان ادب و اخلاق سیاسی در هزاران شاخه فضای مجازی جیره خوار پخش کردند که ایشان رفته خارج از کشور و پناهنده شده است...(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند. دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ / برنامه هیئت‌های مذهبی مازندران در دهه اول محرم ۱۴۰۲
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند.(ادامه)
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید. دهه اول محرم ۱۴۰۲ هیئت در مازندران کجا برویم؟
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید.(ادامه)
عزت‌الله یوسفیان ملا، چهره نزدیک به لاریجانی، در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر خروج علی لاریجانی از کشور گفت: خبر مربوط به سفر لاریجانی به اسکاتلند و اقامت .... ماجرای اقامت علی لاریجانی در اسکاتلند صحت دارد؟/ واکنش چهره نزدیک به لاریجانی
عزت‌الله یوسفیان ملا، چهره نزدیک به لاریجانی، در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر خروج علی لاریجانی از کشور گفت: خبر مربوط به سفر لاریجانی به اسکاتلند و اقامت ....(ادامه)
اکبر طبری چگونه بازداشت شد و در حال حاضر کجاست؟
داستان دستگیری و محکومیت طبری و اخباری که مبنی بر عدم حضور این محکوم در زندان مخابره شد؛ از موضوعات داغی است که نقل محافل خبری و غیرخبری شده است.(ادامه)
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای لاریجانی اگر بخواهد مورد قبول نیروهای انقلابی واقع شود باید نظراتش را در حوزه انقلابی‌گری و ارزش‌های انقلابی به روز کند تا قضاوتی تازه بر او صورت بگیرد. حمایت از لاریجانی میان اصولگرایان عمومیت ندارد
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای لاریجانی اگر بخواهد مورد قبول نیروهای انقلابی واقع شود باید نظراتش را در حوزه انقلابی‌گری و ارزش‌های انقلابی به روز کند تا قضاوتی تازه بر او صورت بگیرد.(ادامه)
علی لاریجانی رسما اعلام کرد برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ندارد اما سئوال اینجاست که آیا او کلا رویه سکوت سیاسی را در پیش گرفته یا آنکه با وجود عدم کاندیداتوری، تلاش ....

فلاحت پیشه: لاریجانی نامزد نمی‌شود و برای ورود همفکرانش تلاش می‌کند/ ایمانی:کنار نمی‌نشیند لیست انتخاباتی می‌دهد/یوسفیان: از نامزدهای مناسب حمایت می‌کند
علی لاریجانی رسما اعلام کرد برنامه ای برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ندارد اما سئوال اینجاست که آیا او کلا رویه سکوت سیاسی را در پیش گرفته یا آنکه با وجود عدم کاندیداتوری، تلاش .... (ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
او که شبیه آقای لاریجانی نیستند. از آقای لاریجانی در فضای سیاسی ریاست جمهوری ترسیدند که ایشان با ادبیات فاخر خودشان، کسانی را که ادبیات مناسب ندارند را به حاشیه ببرد. گمان نمی‌کنم آقای باهنر از آقای لاریجانی در فضای سیاسی ریاست جمهوری ترسیدند/باهنر مثل لاریجانی نیست که ردصلاحیت شود / نیت باهنر پر‌شور کردن انتخابات است
او که شبیه آقای لاریجانی نیستند. از آقای لاریجانی در فضای سیاسی ریاست جمهوری ترسیدند که ایشان با ادبیات فاخر خودشان، کسانی را که ادبیات مناسب ندارند را به حاشیه ببرد. گمان نمی‌کنم آقای باهنر(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست. تایید ‌مصوبه واردات خودروهای کارکرده در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست.(ادامه)
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . 
حال مدیرکل صدا و سیمای مازندران رو به بهبودی است / عیادت شخصیت های سیاستی ، فرهنگی و دانشگاهی از دکتر ابراهیمی
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . (ادامه)
عیادت علی لاریجانی از مدیر کل صدا و سیما مازندران در بیمارستان+ عکس
دکتر علی لاریجانی با حضور در بیمارستان شهید چمران از مدیر کل صدا و سیمای مازندران عیادت کرد.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای ظریف خودش را بالاتر از دیگر شخصیت های مطرح سیاسی نداند، حتما موقعیت خودش را برابر با آنها می داند بنابراین برای تقویت دیگران این حرف ها را نمی زند. یوسفیان ملا: هدف ظریف انتخابات ریاست‌جمهوری است
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای ظریف خودش را بالاتر از دیگر شخصیت های مطرح سیاسی نداند، حتما موقعیت خودش را برابر با آنها می داند بنابراین برای تقویت دیگران این حرف ها را نمی زند.(ادامه)
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟!
ساعت کار جدید: ۶ صبح؛ بامدادان که تفاوت نکند لیل و نهار/ مثل کله‌پزها می‌رویم ما سرِکار!
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟! (ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد جزئیات مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ( ره ) در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد(ادامه)


رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان، ایران و ترکمنستان را خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار خواندند. ایران و ترکمنستان خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار هستند/ جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری با ترکمنستان در بخش راه و حوزه انرژی است(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان، ایران و ترکمنستان را خویشاوند و دارای اشتراکات فرهنگی بسیار خواندند.(ادامه)
وزن ژئوپلیتیک ما را در دنیا ذوب کردند. ما دارای قدرت در دنیا بودیم، یک سردار سلیمانیِ ما در دنیا موازنه برقرار می‌کرد. امروز یک آبی را که حقابه ماست از هیرمند، نمی‌توانیم از طالبان بگیریم. این ناکارآمدی است. ما امروز در ضعیف‌ترین پوزیشن قدرتی در دنیا قرار گرفته‌ایم. باید دوباره اعتماد مردم نسبت به نظام برقرار شود!/ از دولت رئیسی کارآمدی نمی‌بینم!/ در سطح بین‌الملل ناکارآمد و ناظر هستیم!/ با دستاوردهای سردار سلیمانی چه کردیم؟!
وزن ژئوپلیتیک ما را در دنیا ذوب کردند. ما دارای قدرت در دنیا بودیم، یک سردار سلیمانیِ ما در دنیا موازنه برقرار می‌کرد. امروز یک آبی را که حقابه ماست از هیرمند، نمی‌توانیم از طالبان بگیریم. این ناکارآمدی است. ما امروز در ضعیف‌ترین پوزیشن قدرتی در دنیا قرار گرفته‌ایم.(ادامه)
با ائتلافی که قرار است بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان متعادل شکل بگیرد، بار دیگر این شاخه سیاسی می‌تواند در بهارستان حضور داشته باشد. اکثریت جبهه اصلاحات در مسیر انتخابات/ قرار است ائتلافی بین اصلاح‌طلبان و طیف لاریجانی شکل بگیرد/ هدفگیری حداقل ۱۷۰ کرسی مجلس
با ائتلافی که قرار است بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان متعادل شکل بگیرد، بار دیگر این شاخه سیاسی می‌تواند در بهارستان حضور داشته باشد.(ادامه)
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود. لاریجانی و روحانی وارد انتخابات مجلس نمی‌شوند ، مگر اینکه...
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود.(ادامه)
چهره نزدیک به لاریجانی می‌گوید: در حال حاضر بسیاری از نمایندگان فعلی، نمایندگان سابق و افرادی که می‌خواهند برای انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کاندیداتوری ... خیلی‌ها درخواست دارند لاریجانی برای انتخابات لیست بدهد/ بسیاری از نمایندگان فعلی از لاریجانی می‌خواهند که در انتخابات آینده از آنها حمایت سیاسی کند
چهره نزدیک به لاریجانی می‌گوید: در حال حاضر بسیاری از نمایندگان فعلی، نمایندگان سابق و افرادی که می‌خواهند برای انتخابات مجلس دوازدهم اعلام کاندیداتوری ...(ادامه)
واکنش عباس عبدی به پاسخ لاریجانی درباره حضورش در انتخابات مجلس
انتخاب : عباس عبدی به پاسخ لاریجانی به ادعای درباره حضورش در انتخابات مجلس دوازدهم واکنش نشان داد.(ادامه)
​علی لاریجانی با انتشار متنی رسما به برخی گزارش ها در مورد حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد لاریجانی با ارائه لیست وارد رقابت انتخاباتی مجلس می‌شود/ واکنش دفتر: لاریجانی نه لیست انتخاباتی می‌دهد و نه از لیستی حمایت می‌کند
​علی لاریجانی با انتشار متنی رسما به برخی گزارش ها در مورد حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد (ادامه)
عکس/ خنده آملی لاریجانی
در حاشیه نشست مشترک مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام(ادامه)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. آخرین گمانه ها از انتخابات اسفند ۱۴۰۲/ نقشه چراغ خاموش حامیان سید ابراهیم رئیسی برای ورود به مجلس دوازدهم /نزدیکان علی لاریجانی هم آماده رقابت شدند/ خیز دولت سابق با محوریت عبدالرضا رحمانی‌فضلی(خبر)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۵ اردیبهشت
بررسی پس گرفتن درخواست استیضاح وزیر صمت توسط برخی از نمایندگان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند.


فعال سیاسی: شواهدی نمی‌بینم که لاریجانی در انتخابات شرکت کند / در دیدار قالیباف با ناطق نوری، حداد عادل و لاریجانی هیچ توافقی صورت نگرفت
حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس دهم گفت:مردم از نگاه خشک و تند خسته شده اند و حتما به دنبال فضای سیاسی دیگری هستند. (ادامه)
کروبی، غایب دورهمی قالیباف،لاریجانی، ناطق و حدادعادل
مهدی کروبی، غایب دورهمی قالیباف،لاریجانی، ناطق و حدادعادل(ادامه)
در همین راستا در هفته‌های اخیر تحرکات او علنی‌تر شده است و برخی این مساله را درباره حضورش درباره انتخابات مجلس جدی می‌دانند. حسن روحانی عزم بازگشت به قدرت کرده است/ برآمدن از خاکستر اعتدال... ممکن است؟
در همین راستا در هفته‌های اخیر تحرکات او علنی‌تر شده است و برخی این مساله را درباره حضورش درباره انتخابات مجلس جدی می‌دانند. (ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.