.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ مدیران، گفت: عملکرد نمایندگان را رصد و مستند می‌کنیم و در زمان تایید صلاحیت‌‌ها، اگر مستندات کافی مبنی بر اقدام نادرست در پرونده کسی باشد، صلاحیت او را تایید نمی‌کنیم.

در این دوره دخالت و اخلال نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها بسیار فراوان دیده شد
شمال نیوز : رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ مدیران، گفت: عملکرد نمایندگان را رصد و مستند می‌کنیم و در زمان تایید صلاحیت‌‌ها، اگر مستندات کافی مبنی بر اقدام نادرست در پرونده کسی باشد، صلاحیت او را تایید نمی‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !*
از حاتم بخشی بنیاد مستضفان در آزاد راه تهران - شمال تا ایستادگی برای تعریض جاده مرگ گهرباران !
شمال نیوز : خسّت در "کوره راهها " و بخشش در "بزرگراهها" برای بنیاد مستضعفان فسادآور است ! منطق این آزاد راه با عدالت توزیعی در ایران تضادی بنیادین دارد !* (ادامه)
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه به مازندران سفر می‌کند. سفر وزیر جهاد کشاورزی به قطب کشاورزی ایران
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۲۲ تیرماه به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری جشن خیابانی به مناسبت عید غدیر در ساری خبر داد. برگزاری جشن بزرگ غدیر در ساری
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری جشن خیابانی به مناسبت عید غدیر در ساری خبر داد.(ادامه)
نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور ۱۱۰ طراح و تولید کننده لباس و پوشاک در شهرستان بابلسر برگزار شد. برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در بابلسر
نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور ۱۱۰ طراح و تولید کننده لباس و پوشاک در شهرستان بابلسر برگزار شد.(ادامه)
امام جمعه جدید شهر ایزدشهر شهرستان نور با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد. امام جمعه جدید شهر ایزدشهر معرفی شد
امام جمعه جدید شهر ایزدشهر شهرستان نور با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز :  شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد . شهردار جدید جویبار انتخاب شد
شمال نیوز : شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد .(ادامه)
۲ میلیون قرص متادون در جریان یک عملیات از یک باند توزیع مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد. کشف ۲ میلیون قرص متادون از یک باند در استان
۲ میلیون قرص متادون در جریان یک عملیات از یک باند توزیع مواد مخدر در مازندران کشف و ضبط شد.(ادامه)
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . 
حال مدیرکل صدا و سیمای مازندران رو به بهبودی است / عیادت شخصیت های سیاستی ، فرهنگی و دانشگاهی از دکتر ابراهیمی
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . (ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد جزئیات مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ( ره ) در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم. بابایی کارنامی : کابینه دولت سیزدهم باید یک مازندرانی داشته باشد
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر موانع پیش رو مرتفع و عملیات آماده سازی و عملیات احداث این پست در بخش دودانگه در حال انجام بوده تا بخشی از از مشکلات و مطالبات مردم عزیز و شریف بخش دودانگه مرتفع گردد. گام های بلند برای احداث پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : در حال حاضر موانع پیش رو مرتفع و عملیات آماده سازی و عملیات احداث این پست در بخش دودانگه در حال انجام بوده تا بخشی از از مشکلات و مطالبات مردم عزیز و شریف بخش دودانگه مرتفع گردد. (ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد. احیای وزارت بازرگانی؛ آری یا خیر؟ / مخالفان و موافقان چه می‌گویند
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد.(ادامه)
نماینده ساری و میاندرورد گفت : به نظر می رسد سکوت جایز نیست چرا که حتی خودی ها نیز در مقابل مجلس می ایستند در حالی که استیضاح و مخالفت حق نماینده است و نباید او را از فضای ایجاد شده در کشور ترساند .... بابایی کارنامی : در بیرون از اینجا خناسان علیه مجلس فعالیت می کنند ! / نمایندگان مجلس انقلابی که قصد دارند فعالیت سالم داشته باشند چرا باید تاوان بدهند ؟!
نماینده ساری و میاندرورد گفت : به نظر می رسد سکوت جایز نیست چرا که حتی خودی ها نیز در مقابل مجلس می ایستند در حالی که استیضاح و مخالفت حق نماینده است و نباید او را از فضای ایجاد شده در کشور ترساند ....(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)

(ادامه)
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد
آیین معارفه شهردار جدید ساری برگزار شد
جلسه فوق‌العاده شورای شهر ساری با موضوع معارفه شهردار ساری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در صحن شورای شهر ساری برگزار شد (ادامه)

۱۴۰ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج پارسال در مازندران جان خود را از دست دادند. مرگ ۱۴۰ مازندرانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج
۱۴۰ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج پارسال در مازندران جان خود را از دست دادند.(ادامه)
با توجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری در امسال، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، و کمترین میزان مشارکت در انتخابات در کلانشهرها است، به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین موضوعاتی که به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات کمک میکند، اصلاح نظام انتخاباتی کلانشهرها و تبدیل نظام انتخاباتی اکثریتی به نظام انتخاباتی تناسبی حداقل  در کلانشهرهای ۴ کرسی به بالاست. یک پیشنهاد انتخاباتی(يادداشت)
با توجه به اینکه مطالبه مقام معظم رهبری در امسال، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، و کمترین میزان مشارکت در انتخابات در کلانشهرها است، به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین موضوعاتی که به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات کمک میکند، اصلاح نظام انتخاباتی کلانشهرها و تبدیل نظام انتخاباتی اکثریتی به نظام انتخاباتی تناسبی حداقل در کلانشهرهای ۴ کرسی به بالاست.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: متأسفانه سازمان محیط زیست هیچ گونه همکاری با مسئولین مازندران نداشته و ندارد. آیت الله لائینی : محیط زیست هیچ همکاری با مسئولین مازندران نداشته است/نماینده ساری : مانع اصلی پتروشیمی مازندران محیط زیست است
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: متأسفانه سازمان محیط زیست هیچ گونه همکاری با مسئولین مازندران نداشته و ندارد.(ادامه)
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از سفر هیات دولت به غرب مازندران خبر داد و گفت: طبق درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم، سفر بعدی رئیس جمهور و وزیران به رامسر است. به‌زودی رئیس جمهوری و هیات دولت به غرب مازندران سفر می‌کنند
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از سفر هیات دولت به غرب مازندران خبر داد و گفت: طبق درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم، سفر بعدی رئیس جمهور و وزیران به رامسر است.(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس اجرای اقتصاد دریاپایه را برای رشد اقتصادی استان ضروری دانست و گفت: در حال حاضر دو درصد بازار دو هزار میلیاردی با کشورهای همسایه سهم استان است.
سهم دو درصدی مازندران از بازار دو هزار میلیاردی کشورهای همسایه
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس اجرای اقتصاد دریاپایه را برای رشد اقتصادی استان ضروری دانست و گفت: در حال حاضر دو درصد بازار دو هزار میلیاردی با کشورهای همسایه سهم استان است. (ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
حامد ذاکریان سالی که نکوست از بهارش پیداست(يادداشت)
حامد ذاکریان(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد. هشدار دادستان نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی مازندران
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد.(ادامه)
بدحالی برخی دانش‌آموزان در حالی با خبر‌های ساختگی به مازندران رسید که به گفته پزشکان هیچگونه علائم مسمومیت در دانش آموزان مشاهده نشد. میز‌های عملیات روانی به دنبال مسموم کردن ذهن ها؛ خانواده‌ها از خبر‌های منفی دوری کنند
بدحالی برخی دانش‌آموزان در حالی با خبر‌های ساختگی به مازندران رسید که به گفته پزشکان هیچگونه علائم مسمومیت در دانش آموزان مشاهده نشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.329 seconds.