.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حالی طرح استیضاح وزیر صمت تقدیم هیئت رئیسه شد که برخی از موافقان فاطمی امین در تعداد امضا کنندگان این طرح تشکیک ایجاد کردند اما تصویری از سامانه مجلس نشان می دهد که دقیقا کدام نمایندگان امضا خود را ثبت کردند . اسامی ۴۰ نماینده امضا کننده طرح استیضاح فاطمی امین + عکس از سامانه مجلس
شمال نیوز : در حالی طرح استیضاح وزیر صمت تقدیم هیئت رئیسه شد که برخی از موافقان فاطمی امین در تعداد امضا کنندگان این طرح تشکیک ایجاد کردند اما تصویری از سامانه مجلس نشان می دهد که دقیقا کدام نمایندگان امضا خود را ثبت کردند .(ادامه)
«ناصر کنعانی» رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره به جای خطیب‌زاده و به عنوان سیزدهمین سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شد و خطیب‌زاده هم ...

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه شد/ خطیب زاده سمت جدید گرفت
«ناصر کنعانی» رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره به جای خطیب‌زاده و به عنوان سیزدهمین سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شد و خطیب‌زاده هم ... (ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی روستای بزچفت از افزایش قاچاق چوب در این مدت خبر داد و گفت: سودجویانی که فضا را برای سرقت مهیا دیدند اقدام به قطع درختان نادر در این جنگل ها کرده و بدون دغدغه به قاچاق چوب ادامه می دهند. اتمام قراردادی که یک روستا را نا امن کرد!
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی روستای بزچفت از افزایش قاچاق چوب در این مدت خبر داد و گفت: سودجویانی که فضا را برای سرقت مهیا دیدند اقدام به قطع درختان نادر در این جنگل ها کرده و بدون دغدغه به قاچاق چوب ادامه می دهند.(ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد .





ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص شد / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد + اسامی و تصاویر
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد . (ادامه)
با حکم رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت عباس تابش از ریاست سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برکنار و صدیف بیک‌زاده به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد. تابش از سازمان حمایت برکنار شد | معرفی سرپرست جدید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان
با حکم رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت عباس تابش از ریاست سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برکنار و صدیف بیک‌زاده به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.(ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران اعلام شد. (ادامه)
تصویر جدید حسن یزدانی در کنار ستاره لیگ برتری
محمد عباس زاده مهاجم کنونی تیم تراکتور عکسی در کنار حسن یزدانی منتشر کرد. این دو ورزشکار از دوستان صمیمی و هر دو اهل مازندران هستند.(ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته ۲۲ لیگ برتر فوتبال
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.(ادامه)
دومین « رویداد ملی شتاب در صنعت» آغاز شد
دومین رویداد ملی شتاب در صنعت چوب و کاغذ با رقابت طراحان ملی و کشوری در ساری آغاز شد.(ادامه)
اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را مشخص کرد.(ادامه)
اعلام داوران دیدارهای استقلال و پرسپولیس
کمیته داوران اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور را اعلام کرد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند. ششمین حضور؛ ایران با شلیک طارمی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافت
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.(ادامه)
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند

پشت پرده زندگی در کمپ‌های ترک اعتیاد مازندران / بهزیستی مازندران : بررسی می‌کنیم !
شمال نیوز : کمبود غذا ، نبود روان شناس ، توسل به خشونت و دادن قرص متادون یا مشابه آن تقریبا تجربه مشترک بسیاری از افرادی است که تجربه کمپ های اعتیاد را دارند (ادامه)
سرپرست فرمانداری شهرستان آمل معرفی شد
سیدعباس حسینی از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آمل منصوب و امروز شنبه طی آیینی معرفی شد. (ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر کشور ، کاظم علیپور به عنوان شهردار قائم شهر منصوب شد . کاظم علیپور شهردار قائم‌شهر شد / وزارت کشور دومین انتخاب شورای ششم را تایید کرد
شمال نیوز: با حکم وزیر کشور ، کاظم علیپور به عنوان شهردار قائم شهر منصوب شد .(ادامه)
ترکیب استانداران دولت رئیسی کامل شد +جدول
امروز آخرین استاندار جدید توسط هیئت وزیران انتخاب شد و تمامی استانداران تغییر کردند؛ در این گزارش با استانداران جدید آشنا می‌شوید.(ادامه)
تسهیلاتی ویژه برای حفظ ذخایر فسیل زنده خزر
معاون آبزی پروری شیلات مازندران از ارائه تسهیلات کم بهره به متقاضیان پرورش ماهیان خاویاری خبر داد.(ادامه)
اعلام زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله نهم دی شهرهای مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، زمان، مکان و سخنزان مراسم یوم‌الله نهم دی در شهرهای استان اعلام شد. (ادامه)
طعنه تند عباس عبدی به شورای نگهبان
عباس عبدی، ضمن توییتی، درپی انتشار نامه محرمانه آقای لاریجانی، به شورای نگهبان طعنه زد.عباس عبدی، بعد از منتشر شدن نامه محرمانه آقای لاریجانی که در آن از علل رد صلاحیت وی گفته شده بود، واکنش نشان داده و چنین نوشته است: (ادامه)
اسامی داوران یک شانزدهم نهایی جام حذفی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال را اعلام کرد.(ادامه)
در حالی که مطابق آخرین اخبار موثق و گزارشات و مستندات موجود، پروژه سد فینسک باید متوقف شود اما از منطقه  سد مورد نظر خبر می رسد که نیروی انسانی، دستگاه ها و تجهیزات این طرح افزایش چند برابری یافته و عملیات غیرقانونی احداث سد با سرعت و شتاب بیشتری در حال انجام است....

فینسک یا عروسک خیمه شب بازی !
در حالی که مطابق آخرین اخبار موثق و گزارشات و مستندات موجود، پروژه سد فینسک باید متوقف شود اما از منطقه سد مورد نظر خبر می رسد که نیروی انسانی، دستگاه ها و تجهیزات این طرح افزایش چند برابری یافته و عملیات غیرقانونی احداث سد با سرعت و شتاب بیشتری در حال انجام است.... (ادامه)
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود. منصوریان: پرسپولیس از دست‌مان در رفت اما ...
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود.(ادامه)
صدرنشینی سپاهان و برد تراکتور/ نساجی کامبک زد؛ آلومینیوم متوقف شد
تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در هفته ششم لیگ برتر برابر حریفان خود پیروز شدند و تیم‌های نساجی و آلومینیوم هم به ترتیب مقابل پیکان و هوادار به تساوی رسیدند. (ادامه)
شمال نیوز : کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپور عضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری ، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد . « کاظم علیپور » به عنوان شهردار جدید قائم شهر انتخاب شد
شمال نیوز : کاظم علیپور فرزند مرحوم عشقعلی علیپور عضو فقید شورای اسلامی شهر قائم شهر در دوره اول است که سابقه معاونت اداری ، مالی و سرمایه گذاری شهرداری قائم شهر را در رزومه خود دارد .(ادامه)
درخشش ۲ ورزشکار مازندرانی برای نخستین بار در آسیا
دو ورزشکار مازندرانی برای نخستین بار در مسابقات cat۲ و پارکور موفق به کسب مدال ارزشمند طلا در آسیا شدند.(ادامه)
اعلام زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران اعلام شد. (ادامه)
اعلام اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر فوتبال
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران اعلام شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.