.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شنيده شده در جلسه مديران روابط عمومي دستگاههاي اجرايي استان كه فردا چهار شنبه در استانداري مازندران برگزار مي شود قرار است استاندار مازندران از 3 مدير با تجربه روابط عمومي دستگاههاي اجرايي كه اخيرا بركنار شده اند تجليل نمايد. تقدير از مديران روابط عمومي معزول
شنيده شده در جلسه مديران روابط عمومي دستگاههاي اجرايي استان كه فردا چهار شنبه در استانداري مازندران برگزار مي شود قرار است استاندار مازندران از 3 مدير با تجربه روابط عمومي دستگاههاي اجرايي كه اخيرا بركنار شده اند تجليل نمايد.(ادامه)
شمال نيوز: امير سرتيپ احمد رضا پور دستان، فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در لوح هاي جداگانه اي، از مهندس طاهايي، استاندار مازندران و هادي ابراهيمي، معاون سياسي، امنيتي استاندار تقدير كرد تقدير فرمانده نيروي زميني ارتش از استاندار مازندران
شمال نيوز: امير سرتيپ احمد رضا پور دستان، فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در لوح هاي جداگانه اي، از مهندس طاهايي، استاندار مازندران و هادي ابراهيمي، معاون سياسي، امنيتي استاندار تقدير كرد(ادامه)
شمال نيوز : استان شدن غرب مازندران یک خواسته عمومی و دیرینه از سوی مردم غیور غرب مازندران است. هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمی تواند درخواست خواسته ای قانونی از سوی اکثریت مردم ... آقاي طاهايي، آيا جدا شدن از مازندران خيانت است؟!
شمال نيوز : استان شدن غرب مازندران یک خواسته عمومی و دیرینه از سوی مردم غیور غرب مازندران است. هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمی تواند درخواست خواسته ای قانونی از سوی اکثریت مردم ...(ادامه)
شمال نيوز : تلاش همه مسئولان اجرایی استان باید توسعه همه جانبه و یکپارچه مازندران پهناور باشد./ شائبه و تفکر تجزیه غرب مازندران نوعی خیانت به مردم استان بوده و باید جلوی این اقدامات را گرفت.



طاهايي: تفکر تجزیه مازندران خیانت به مردم استان است
شمال نيوز : تلاش همه مسئولان اجرایی استان باید توسعه همه جانبه و یکپارچه مازندران پهناور باشد./ شائبه و تفکر تجزیه غرب مازندران نوعی خیانت به مردم استان بوده و باید جلوی این اقدامات را گرفت. (ادامه)
شمال نيوز: حال با اين انتصاب جديد طاهايي بايد ديد كه در يك سال باقيمانده از فعاليت دولت ، رستمعلي جوان در سمت جديد خود ، قادر به تحول در اين حوزه خواهد شد و يا همانند رئيس سابق ... رئيس گروه مشاوران جوان استان مازندران منصوب شد
شمال نيوز: حال با اين انتصاب جديد طاهايي بايد ديد كه در يك سال باقيمانده از فعاليت دولت ، رستمعلي جوان در سمت جديد خود ، قادر به تحول در اين حوزه خواهد شد و يا همانند رئيس سابق ...(ادامه)
مهندس طاهايي استاندار مازندران كه در همايش سراسري معاونان آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي كشور و در دانشگاه آزاد اسلامي ساري سخن مي گفت نقش دانشگاه آزاد اسلامي را در تامين نيازهاي دانشي كشور ستود و گفت : بايد فعاليتهاي دانشگاه پژوهش محور باشد و ما امروز به يك دانشگاه حل المسائل نياز داريم، دانشگاهي كه آموزش و پژوهش آن با مشكلات جامعه گره خورده است. استاندار مازندران:به دانشگاه حل المسائل نياز داريم
مهندس طاهايي استاندار مازندران كه در همايش سراسري معاونان آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي كشور و در دانشگاه آزاد اسلامي ساري سخن مي گفت نقش دانشگاه آزاد اسلامي را در تامين نيازهاي دانشي كشور ستود و گفت : بايد فعاليتهاي دانشگاه پژوهش محور باشد و ما امروز به يك دانشگاه حل المسائل نياز داريم، دانشگاهي كه آموزش و پژوهش آن با مشكلات جامعه گره خورده است. (ادامه)
شمال نيوز: طی حکمی از سوی سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، عیسی قاسمی طوسی به عنوان « مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران » منصوب شد. مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری منصوب شد
شمال نيوز: طی حکمی از سوی سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران، عیسی قاسمی طوسی به عنوان « مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران » منصوب شد.(ادامه)
وي پیش تر عضو هيات مديره چوب و كاغذ و مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری بوده است كه به دليل اشتغال در بخش خصوصي از سمت مدير كلي بركنار و بعنوان مشاور استاندار منصوب شد، با مساعدت و پيگيري هاي ويژه ... سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران منصوب شد
وي پیش تر عضو هيات مديره چوب و كاغذ و مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری بوده است كه به دليل اشتغال در بخش خصوصي از سمت مدير كلي بركنار و بعنوان مشاور استاندار منصوب شد، با مساعدت و پيگيري هاي ويژه ...(ادامه)
پيام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار در مازندران برای افتخارآفرینی بهداد
(ادامه)
واکنش استاندار مازندران به برخی دخالت ها در انتصابات
(ادامه)
مازندران در هفته ای که گذشت
(ادامه)
شمال نيوز- جلسه توديع و معارفه شهردار ساري در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداري مازندران  برگزار خواهد شد. شهردار ساري فردا معارفه خواهد شد
شمال نيوز- جلسه توديع و معارفه شهردار ساري در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداري مازندران برگزار خواهد شد.(ادامه)
دستور طاهايي براي بررسي موضوع يك گزارش راديويي
(ادامه)
مازندران در هفته ایی که گذشت
(ادامه)
معاون توسعه مديريت و منابع انساني طي نامه اي به تمامي دستگاه هاي اجرايي ، فرمانداران و شهرداران استان، ساعات كار اداري در ايام ماه مبارك رمضان را اعلام كرد. ساعت كار اداري مازندران در ايام ماه مبارك رمضان
معاون توسعه مديريت و منابع انساني طي نامه اي به تمامي دستگاه هاي اجرايي ، فرمانداران و شهرداران استان، ساعات كار اداري در ايام ماه مبارك رمضان را اعلام كرد.(ادامه)
از جنابعالي كه از مديران شايسته و مدبر اين سرزمين علوي به شمار ميرويد استدعا دارد با نقش آفريني به موقع و موثر خويش تمامي حقوق مربوط به مالكيت دشت وسيع لار و پارك لار ، موضوعات آب بهاي مصرفي سد عظيم لار ، توليت امام زاده هاشم آمل ، مديريت گردشگري محدوده دامنه و قله دماوند را به نفع مردم شريف شهرستان آمل پيگيري تا حصول نتيجه نماييد.
از تمامیت ارضی آمل دفاع کنید
از جنابعالي كه از مديران شايسته و مدبر اين سرزمين علوي به شمار ميرويد استدعا دارد با نقش آفريني به موقع و موثر خويش تمامي حقوق مربوط به مالكيت دشت وسيع لار و پارك لار ، موضوعات آب بهاي مصرفي سد عظيم لار ، توليت امام زاده هاشم آمل ، مديريت گردشگري محدوده دامنه و قله دماوند را به نفع مردم شريف شهرستان آمل پيگيري تا حصول نتيجه نماييد. (ادامه)
استاندار مازندران با اشاره به پایان مأموریت دو استاندار در کشور و استفاده واژه «برکناری» از سوی برخی از رسانه‌ها گفت: شأن مدیران و رسانه‌ها در این است که فعالان این بخش در خبررسانی در عزل و نصب مدیران از اصطلاح برکناری استفاده نکنند. در خبررسانی از اصطلاح «برکناری» استفاده نکنید
استاندار مازندران با اشاره به پایان مأموریت دو استاندار در کشور و استفاده واژه «برکناری» از سوی برخی از رسانه‌ها گفت: شأن مدیران و رسانه‌ها در این است که فعالان این بخش در خبررسانی در عزل و نصب مدیران از اصطلاح برکناری استفاده نکنند.(ادامه)
شمال نيوز: استان مازندران در هفته گذشته رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت كه از مهمترین آن ها می توان به بركناري و انتصاب سيد علي حجازي ،نامه هاي جداگانه استاندار به رحيمي،مشايي، و عزيزي ...بركناري ابو طالب شفقت استاندار مازني خراسان شمالی ... مازندران در هفته ایی که گذشت
شمال نيوز: استان مازندران در هفته گذشته رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت كه از مهمترین آن ها می توان به بركناري و انتصاب سيد علي حجازي ،نامه هاي جداگانه استاندار به رحيمي،مشايي، و عزيزي ...بركناري ابو طالب شفقت استاندار مازني خراسان شمالی ...(ادامه)
استاندار مازندران با بزرگواری و خرید خطرات و خیلی از مسایل و مصائب بعد از عزل بنده در شهرداری ساری، مرا به این مسئولیت جدید رساند.
طاهايي با خرید خطرات و مصائب زياد مرا به این مسئولیت جدید رساند
استاندار مازندران با بزرگواری و خرید خطرات و خیلی از مسایل و مصائب بعد از عزل بنده در شهرداری ساری، مرا به این مسئولیت جدید رساند. (ادامه)
حجازي امروز معارفه خواهد شد
(ادامه)
به جنابعالی برادرانه توصیه می کنم بجای سیاسی کاری و راضی نگه داشتن همه و تامین نظرات خارج از حوزه کاری مردم و حاکمیت، تلاش کنید که رضایت مردم را فراهم سازید که رضایت خدا هم در آن است. آقای استاندار ، اقدامتان توهين آميز بود
به جنابعالی برادرانه توصیه می کنم بجای سیاسی کاری و راضی نگه داشتن همه و تامین نظرات خارج از حوزه کاری مردم و حاکمیت، تلاش کنید که رضایت مردم را فراهم سازید که رضایت خدا هم در آن است.(ادامه)
استاندار مازندران با ارسال نامه هاي جداگانه به رحيمي، معاون اول، مشايي، رييس دفتر و عزيزي معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور و محمدنجار، وزير كشور، خواستار اجراي تصويب نامه هيات وزيران در خصوص ارتقاء جايگاه روابط عمومي ها شد. نامه هاي جداگانه استاندار به رحيمي، مشايي، عزيزي و محمدنجار
استاندار مازندران با ارسال نامه هاي جداگانه به رحيمي، معاون اول، مشايي، رييس دفتر و عزيزي معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور و محمدنجار، وزير كشور، خواستار اجراي تصويب نامه هيات وزيران در خصوص ارتقاء جايگاه روابط عمومي ها شد.(ادامه)
شمال نيوز-سيد علي حجازي شهردار سابق ساري كه طي جريان استيضاح اعضاي شوراي شهر مركز مازندران بركنار شده بود از سوي استاندار مازندران به ... عزل شورا و نصب استاندار !
شمال نيوز-سيد علي حجازي شهردار سابق ساري كه طي جريان استيضاح اعضاي شوراي شهر مركز مازندران بركنار شده بود از سوي استاندار مازندران به ...(ادامه)
مشكل روابط عمومي استانداري و پيگيري طاهايي
(ادامه)
ديدار استاندار با شاعر پيشكسوت مازندرانی
(ادامه)
بابل میزبان بیست و پنجمین دیدار عمومی استاندار با مردم
(ادامه)
شمال نيوز: مسئول مربوطه در نیمه های شب با پیامک های متعدد ،خواستار دیدار حضوری با بنده قبل از ساعات اداری و دفتر کار اداره اش شد.هر چند که از این دعوت بوی توطئه بر می خواست ولی ...
باید تقاص کدامین گناه را بدهم ؟
شمال نيوز: مسئول مربوطه در نیمه های شب با پیامک های متعدد ،خواستار دیدار حضوری با بنده قبل از ساعات اداری و دفتر کار اداره اش شد.هر چند که از این دعوت بوی توطئه بر می خواست ولی ... (ادامه)
پيام تبريك استاندار به ورزشكاران المپيكي مازندران
(ادامه)
رامسر ميزبان بيست و پنجمين ديدار عمومي مديران استان
(ادامه)
شمال نیوز: متاسفانه حرف از چند دستگي ها و ساري و بابلي بودن مشكلي را رفع نمي كند چرا كه در مقطعي در جداشدن گلستان از مازندران هم سخن از گرگان و ساري مي زدند و دودش در نهايت به چشم خودمان رفت ... حمایت از عملکرد دولتهای گذشته / حفظ مازندران یکپارچه / التیماتوم به مدیران دستگاهها...
شمال نیوز: متاسفانه حرف از چند دستگي ها و ساري و بابلي بودن مشكلي را رفع نمي كند چرا كه در مقطعي در جداشدن گلستان از مازندران هم سخن از گرگان و ساري مي زدند و دودش در نهايت به چشم خودمان رفت ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.