.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد. بزرگداشت ۳۳شهید نیروگاه نکا برگزار شد
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد.(ادامه)
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب کرد. سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حذف نخواهد شد
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب کرد.(ادامه)
سالانه یک میلیون به تقاضای مسکن اضافه می‌شود و این موضوع باعث شده تا تولید مسکن به یک قانون تبدیل شود. مسکن‌سازی مربوط به یک وزارتخانه و یک دستگاه نیست و تقریبا همه بخش‌های اقتصادی باید در این زمینه گام بردارند ....(خبر)
(ادامه)
هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی‌ برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد. منابع ارزی آزادشده ایران کجا هزینه می‌شود؟
هدف‌گذاری دولت برای منابع آزادشده ارزی مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و پیش‌بینی‌ برخی نمایندگان مجلس این است که منابع مذکور در کاهش تورم و بازگرداندن آرامش به بازار مؤثر باشد.(ادامه)
شمال نیوز : دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی قیر تهاتری را گرفته است با اینکار پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری مردم همه تعطیل می شود. مجمع تشخیص جلوی قیر تهاتری را گرفت / پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری تعطیل می شود !
شمال نیوز : دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی قیر تهاتری را گرفته است با اینکار پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری مردم همه تعطیل می شود.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دلال خارجی میوه را به ریال از کشاورز خریداری می‌کند و بیشترین سود را می‌برد. سود شیرین دلالان خارجی از مرکبات مازندران!
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: دلال خارجی میوه را به ریال از کشاورز خریداری می‌کند و بیشترین سود را می‌برد.(ادامه)
نمایشگاه دام و طیور و شیلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کار کرد. آغاز نمایشگاه دام و طیور و شیلات در مازندران
نمایشگاه دام و طیور و شیلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کار کرد.(ادامه)
بی بی سی: ۶ میلیارد دلار پول هنگفتی است
(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود. اگر فضا امنیتی شود دست ما بازتر خواهد شد | عمر شما مطمئن باشید کوتاهتر می شود/ ما در طول ۴۵ سال گذشته همه راهبردها و سیاست‌های ویرانگر دشمن را شکست داده‌ایم(خبر)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.(ادامه)
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند. واکنش سرلشکر سلامی به تهدید‌های رئیس موساد
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.(ادامه)
دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از تداوم ممنوعیت رجیستری مدل‌های جدید برند آیفون خبر داد. آیفون ۱۴ و ۱۵ رجیستر نخواهد شد
دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از تداوم ممنوعیت رجیستری مدل‌های جدید برند آیفون خبر داد.(ادامه)
در مطلب زیر روند جهانی تجارت بدون ارز آمریکایی را بررسی کرده‌ایم. جهان در آستانه خلع سلاح دلار
در مطلب زیر روند جهانی تجارت بدون ارز آمریکایی را بررسی کرده‌ایم.(ادامه)
علوی، مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: پیش‌ بینی می شود امسال ۱۲۵ هزار و ۱۵۰ تن نارنگی از باغ های این شهرستان برداشت شود.

پیش بینی تولید ۱۲۵ هزار تن نوبرانه های نارنگی در ساری
علوی، مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: پیش‌ بینی می شود امسال ۱۲۵ هزار و ۱۵۰ تن نارنگی از باغ های این شهرستان برداشت شود. (ادامه)
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به نیاز کشور به سبد انرژی، شامل نیروگاه‌های سیکل ترکیبی، نیروگاه‌های تجدید پذیر و هیدروژن گفت: باید طرحی جامع برای سبد انرژی ۱۵ سال آینده داشته باشیم. صادرات انرژی نباید فقط ناشی از صرفه جویی باشد/ هرچه برنامه‌ها کوتاه‌مدت‌تر باشد مشکلات عمیق‌تر خواهد شد
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به نیاز کشور به سبد انرژی، شامل نیروگاه‌های سیکل ترکیبی، نیروگاه‌های تجدید پذیر و هیدروژن گفت: باید طرحی جامع برای سبد انرژی ۱۵ سال آینده داشته باشیم.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهد هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است. راه صادرات محصولات مازندران هموار نشده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به پایین بودن قیمت برنج گفت: این نشان می دهد هنوز راه صادرات محصولات هموار نشده است.(ادامه)
در این گزارش به پرسش‌هایی درباره بریکس پاسخ داده شده است گروه بریکس چه ویژگی‌های اقتصادی دارد؟
در این گزارش به پرسش‌هایی درباره بریکس پاسخ داده شده است(ادامه)
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود. ما سانسور می‌کنیم شما هم نگویید رئیسی کدام چاله‌های بزرگ را پر کرد
آقای روحانی دولت را نه با تورم تک‌رقمی بلکه ۶۰ درصدی تحویل داد و منطبق با شتاب نقدینگی و تورم در ماه‌های پایانی همان دولت، دور از ذهن نبود که حتی این رقم تا پایان سال ۱۴۰۰ سه رقمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سابق وزیر راه و شهرسازی بعنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر منصوب شد. مهدی عبوری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر شد
شمال نیوز : معاون سابق وزیر راه و شهرسازی بعنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری غدیر منصوب شد.(ادامه)
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد.


​سیفی کفشگری مدیر عامل/ ضیاء ایمانی رئیس هیأت‌ مدیره بانک صادرات ایران شدند
مدیریت و هیات مدیره بانک صادرات با تغییراتی مواجه و ضمن انتخاب مدیرعامل سابق به عنوان رئیس هیات مدیره، سرپرست جدیدی معرفی شد. (ادامه)
معاون وزیر صمت گفت: ۵ تن شمش طلا در ۲ هفته اخیر با هدف بازگشت ارز، به کشور وارد شد. واردات ۵ تن شمش طلا با هدف بازگشت ارز به کشور
معاون وزیر صمت گفت: ۵ تن شمش طلا در ۲ هفته اخیر با هدف بازگشت ارز، به کشور وارد شد.(ادامه)
رویترز طی گزارشی نوشت: تولید و صادرات نفت ایران در ماه آگوست به رقم پیش از اعمال تحریم‌ها رسیده و ایران در دور زدن تحریم‌ها بسیار موفق بوده است. رویترز: متوقف کردن تولید و صادرات نفت ایران دشوار است
رویترز طی گزارشی نوشت: تولید و صادرات نفت ایران در ماه آگوست به رقم پیش از اعمال تحریم‌ها رسیده و ایران در دور زدن تحریم‌ها بسیار موفق بوده است.(ادامه)
فعالان صنعت طیور اذعان می کنند که حذف قیمت گذاری دستوری و تشدید نظارت ها از سوی دولت تنها راهکار تنظیم بازار مرغ است. قیمت مرغ در سراشیبی قرار گرفت
فعالان صنعت طیور اذعان می کنند که حذف قیمت گذاری دستوری و تشدید نظارت ها از سوی دولت تنها راهکار تنظیم بازار مرغ است.(ادامه)
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد. بررسی فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون
وزیر اقتصاد خواستار بررسی فوری سازمان امور مالیاتی در خصوص احتمال فرار مالیاتی واردکنندگان آیفون و موبایل بالای ۶۰۰ دلار در سال ۱۴۰۱ شد.(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد بزرگترین سرمایه گذاری در سوادکوه را با بهانه زیست محیطی از دست دادیم !
شمال نیوز : نماینده مردم سوادکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این مجلس و برای کمک به دولت ، بودجه عمرانی کشور تقریبا چهار برابر شد. .در ابتدای مجلس یازدهم ، کریدور سوادکوه فقط ۳۵ میلیارد تومان اعتبار داشت. امروز برای روکش آسفالت ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردیم، و قرارداد ۲۶۵ میلیارد تومانی برای این محور بسته شد (ادامه)
شمال نیوز :  یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم. زیان میلیاردی پرورش‌دهندگان ماهی در قفس مازندران در میان بی‌توجهی مدیران !
شمال نیوز : یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم.(ادامه)
محرمیان گفت: در برنامه هفتم مقرر شده بانک مرکزی چک‌های کاغذی را جمع کند و تنها باید از چک الکترونیک استفاده شود. چک کاغذی حذف می‌شود
محرمیان گفت: در برنامه هفتم مقرر شده بانک مرکزی چک‌های کاغذی را جمع کند و تنها باید از چک الکترونیک استفاده شود.(ادامه)
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد. دستور مهم رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه  گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود. لزوم توسعه صنعت در مازندران/ محیط زیست نباید مانع صنعتی‌شدن استان شود/ فرایند صادرات تسهیل شود
نماینده ولی فقیه گفت: تولیدکننده گلایه و شکوه زیادی دارند و علاوه براین باید به حوزه صنایع و صنعتی شدن استان توجه بیشتر و موانع برطرف شود و مسائل محیط زیست نباید مانع صنعتی شدن استان شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.