.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد.

اجرای بیش از ۵ هزار آزمایش میکروبی و شیمیایی آب در شهرستان آمل
شمال نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد. (ادامه)
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست. ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش ٣ برابری مصرف و ٢٤ برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست.(ادامه)
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟ بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه‌ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد، ادعاهایی بی اساس که به گفته کارشناسان در جهت به حاشیه بردن دستاوردهای این سفر استراتژیک تعبیر می‌شود، اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است. سرونوشت بیش از 35 هزار زوج علی رغم حضور در مراکز مشاوره بهزیستی مازندران به طلاق ختم شد !
شمال نیوز : مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق سال گذشته در مراکز خدمات این نهاد منجر به سازش شده است.(ادامه)
مجری طرح مطالعاتی بررسی «قلیان اکسیژن» با هشدار نسبت به افزایش استعمال قلیان دخانی در زنان و مردان و عوارض ناشی از آن، در عین حال از طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن با نظارت وزارت بهداشت و با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی خبر داد و ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه استعفا داد
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است.(ادامه)
کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد. استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد.(ادامه)
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد. چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
هنگامی که سن افزایش می‌یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می‌یابد.(ادامه)
در حوادث ناشی از کار، تعهدات سازمان تأمین اجتماعی مشروط به داشتن سابقه حق‌بیمه نیست. اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
در حوادث ناشی از کار، تعهدات سازمان تأمین اجتماعی مشروط به داشتن سابقه حق‌بیمه نیست.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند. دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند.(ادامه)
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد. بازداشت ۴ کنکوری متخلف؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد.(ادامه)
مردم همیشه در صحنه دیار علویان امروز پس از نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم دیو سیرت صهیونیسم تجمع و راهپیمایی می‌کنند. ادامه مراسم جمعه‌های خشم در استان
مردم همیشه در صحنه دیار علویان امروز پس از نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم دیو سیرت صهیونیسم تجمع و راهپیمایی می‌کنند.(ادامه)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است. سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.(ادامه)
در حالی که گفته شده بود حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، بازگشت او به تشک نیز مثل حضورش در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد. بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
در حالی که گفته شده بود حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، بازگشت او به تشک نیز مثل حضورش در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد.(ادامه)
عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.
اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند. (ادامه)
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد. با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش با تاکید بر امنیت و سلامت کامل کنکور سراسری، از عدم قطعی اینترنت در حوزه‌های امتحانی خبر داد. اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
رئیس سازمان سنجش با تاکید بر امنیت و سلامت کامل کنکور سراسری، از عدم قطعی اینترنت در حوزه‌های امتحانی خبر داد.(ادامه)
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ... افشاگری فلاحت‌پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ؛ ماجرای دریافت غرامت جنگی از عراق
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ...(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین مجری ذیصلاح ساختمان شهرستان ساری از برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول سال ۱۴۰۲ این انجمن خبرداد .

دعوت به مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین مجری ذیصلاح ساختمان شهرستان ساری
شمال نیوز : رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مهندسین مجری ذیصلاح ساختمان شهرستان ساری از برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول سال ۱۴۰۲ این انجمن خبرداد . (ادامه)
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد. آیین واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی برگزار شد
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.(ادامه)
بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی از فردا در بزرگترین ماراتن علمی کشور با دیگر داوطلبان رقابت می‌کنند. رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
بیش از ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی از فردا در بزرگترین ماراتن علمی کشور با دیگر داوطلبان رقابت می‌کنند.(ادامه)
براساس گزارش‌ها، کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا به خاطر تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی و غیرحضوری برگزار می شود. جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
براساس گزارش‌ها، کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا به خاطر تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
طبق آمار ۹۰ درصد از موتورسیکلت‌ها، ۴۸ درصد تاکسی‌ها، ۸۶ درصد مینی‌بوس‌ها، ۸۲ درصد اتوبوس‌های درون شهری و بیش از ۵۲ درصد از خودروهای برون شهری کشور فرسوده هستند/ خسارت ۹ میلیارد دلاری خودروهای فرسوده به کشور ....(خبر)
(ادامه)
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند. ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند.(ادامه)
سفر وزیر کشور به مازندران
وزیر کشور برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار به مازندران سفر کرد.(ادامه)
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد. واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.(ادامه)
تحلیلگر خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: گستردگی اقدام ایران، اسرائیل را واداشت تا فناوری‌های ضدموشکی خود و آمریکا در سراسر منطقه را رو کند؛ ایران حالا نقشه کاملی از سیستم دفاع موشکی اسرائیل در اختیار دارد. اسپوتنیک: موشک‌های ایران به حفاظت‌شده‌ترین نقطه اصابت کرد
تحلیلگر خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: گستردگی اقدام ایران، اسرائیل را واداشت تا فناوری‌های ضدموشکی خود و آمریکا در سراسر منطقه را رو کند؛ ایران حالا نقشه کاملی از سیستم دفاع موشکی اسرائیل در اختیار دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.81 seconds.