.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توقف نساجی برابر نفت مسجد سلیمان/ ششمین تساوی تیم الهامی
تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته دوازدهم لیگ برتر برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد.(ادامه)
ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی حساس
پرسپولیس در حساس‌ترین بازی فصل به مصاف سپاهان خواهد رفت.(ادامه)
اسامی داوران یک شانزدهم نهایی جام حذفی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
 استاندار مازندران پس از دیدار استقلال و نساجی ، با انتشار پیامی عملکرد این تیم را مقابل مدعی قهرمانی لیگ‌برتر « آبرومندانه » توصیف و از بازیکنان و همه عوامل تیم نساجی قدردانی کرد.

استاندار مازندران از بازیکنان و کادر فنی نساجی قدردانی کرد
استاندار مازندران پس از دیدار استقلال و نساجی ، با انتشار پیامی عملکرد این تیم را مقابل مدعی قهرمانی لیگ‌برتر « آبرومندانه » توصیف و از بازیکنان و همه عوامل تیم نساجی قدردانی کرد. (ادامه)
نساجی بدون ۳ مهره کلیدی به مصاف استقلال می‌رود
تیم نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، عصر فردا با ۳ غایب به مصاف استقلال تهران می‌رود.(ادامه)
نقش ویتامین D در پیشگیری از ابتلا به کرونا
عضو کمیته علمی کشوری کرونا درباره نقش ویتامین D در پیشگیری از ابتلا به کرونا توضیح داد.(ادامه)
جایگاه پرسپولیس بالاتر از این حرف‌هاست/ بازی فیزیکی پیش‌رو داریم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بازی با پرسپولیس را سخت توصیف کرد و گفت: با تیمی باشخصیت سراغ داریم.(ادامه)
نساجی اولین پیروزی فصل را دشت کرد/ شکست تیم تازه وارد لیگ برتر
تیم فوتبال نساجی نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابتهای فوتبال لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت. (ادامه)
شمال نیوز :  سرمربی تیم نساجی مازندران امیدوار است بازیکنانش در ورزشگاه وطنی در فصل پیش رو میزبان رقبا باشند.
الهامی: باید وطنی بازی کنیم / ما در ورزشگاه وطنی ما یک میزبانی واقعی داریم
شمال نیوز : سرمربی تیم نساجی مازندران امیدوار است بازیکنانش در ورزشگاه وطنی در فصل پیش رو میزبان رقبا باشند. (ادامه)
مسعود شجاعی با قرارداد دو ساله به نساجی مازندران پیوست
مسعود شجاعی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی دو ساله به تیم نساجی مازندران پیوست.(ادامه)

اگر نگوییم همیشه، دست کم اغلب چهره او را یا در تلویزیون، یا در صفحات مجازی و یا در صفحات کاغذی روزنامه‌ها می‌دیدیم.
حسن روحانی کجاست؟
اگر نگوییم همیشه، دست کم اغلب چهره او را یا در تلویزیون، یا در صفحات مجازی و یا در صفحات کاغذی روزنامه‌ها می‌دیدیم. (ادامه)
شمال نیوز : مسعود شجاعی که چند روزی است به تیم نساجی قائمشهر پیوسته، در این تیم پیراهن شماره 77 را بر تن می کند. چرا شجاعی در نساجی شماره ۷ را نپوشید؟+ عکس
شمال نیوز : مسعود شجاعی که چند روزی است به تیم نساجی قائمشهر پیوسته، در این تیم پیراهن شماره 77 را بر تن می کند. (ادامه)
«مسعود شجاعی» به تیم نساجی مازندران پیوست
مدیراطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران، جذب مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران وبازیکن باتجربه وکهنه کار فوتبال کشور به این تیم را تایید کرد.(ادامه)
مصدومان پرسپولیس به دیدار با الهلال می‌رسند؟
شرایط دو بازیکن مصدوم پرسپولیس با شروع مجدد تمرینات این تیم مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
شمال نیوز :  در پی برخی شایعات در فضای مجازی ، دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ادوار مردم ساری در مجلس شایعه فوتش بر اثر سکته مغزی را تکذیب کرد. دکتر شجاعی در سلامت کامل است / فعالان فضای مجازی اخلاق را رعایت کنند
شمال نیوز : در پی برخی شایعات در فضای مجازی ، دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده ادوار مردم ساری در مجلس شایعه فوتش بر اثر سکته مغزی را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  گزینه  های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند .... گزینه‌های شهرداری تهران اعلام شد / نام یک نماینده مجلس مازندران در بین گزینه ها
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گزینه های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند ....(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
علائم سکته گرمایی را بشناسیم
متخصص طب اورژانس، با توجه به گرم شدن هوا، توصیه هایی برای جلوگیری از گرمازدگی مطرح کرد.(ادامه)
داوطلب کاندیداتوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص روند بررسی صلاحیت‌ها بیانیه ای صادر کرد. بیانیه زهرا شجاعی درباره بررسی صلاحیت‌ها
داوطلب کاندیداتوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص روند بررسی صلاحیت‌ها بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
۵۹۲ نفر با حضور در وزارت کشور برای مسئولیت ریاست جمهوری  اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که از این بین فقط نزدیک به ۵۰ نفر از آنان شخصیت‌های مطرح سیاسی حزبی و اجرایی بودند. پس از پایان مهلت ثبت نام شورای نگهبان از ۲۷ اردیبهشت ... معرفی ۱۰ نامزدی که احتمال احراز صلاحیتشان بالاست!
۵۹۲ نفر با حضور در وزارت کشور برای مسئولیت ریاست جمهوری اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که از این بین فقط نزدیک به ۵۰ نفر از آنان شخصیت‌های مطرح سیاسی حزبی و اجرایی بودند. پس از پایان مهلت ثبت نام شورای نگهبان از ۲۷ اردیبهشت ...(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
زهرا شجاعی و منتجب نیا در انتخابات ثبت نام کردند
دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد. (ادامه)
پرسپولیس پیروز دربی ۹۵ شد
شاگردان یحیی گل‌محمدی توانستند با نتیجه ۱ بر ۰ در دربی نود و پنجم از سد استقلال تهران عبور کنند.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)


دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت. نخستین کاندیدای زن برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حضور کرد
دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت.(ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد. لیست اولیه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری+ اسامی
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد.(ادامه)
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیداری پرگل مقابل الریان قطر به برتری چهار بر دو دست یافت تا با ۱۵ امتیاز و مقتدرانه به‌عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود. صعود مقتدرانه پرسپولیس با گلباران الریان
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیداری پرگل مقابل الریان قطر به برتری چهار بر دو دست یافت تا با ۱۵ امتیاز و مقتدرانه به‌عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.