.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نشریه آمریکایی پولیتیکو می‌گوید امارات، ارتش آمریکا را در استفاده از پایگاه نظامی خود برای حملات علیه گروه‌های نزدیک به ایران محدود کرده است. نگرانی امارات از خشم ایران و گروه‌های مقاومت ضدآمریکایی
نشریه آمریکایی پولیتیکو می‌گوید امارات، ارتش آمریکا را در استفاده از پایگاه نظامی خود برای حملات علیه گروه‌های نزدیک به ایران محدود کرده است.(ادامه)
یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری در پایگاه شهید دوران انجام شده‌است و در این میان سه فروند PC-۶، چهار فروند سوخو-۲۴ فنسر، یک فروند ایلوشین Il-۷۶ کاندید و سه فروند C-۱۳۰H هرکولس آماده پیوستن دوباره به ارتش هستند. سوخوهای جدید آماده پیوستن به ارتش+عکس
یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری در پایگاه شهید دوران انجام شده‌است و در این میان سه فروند PC-۶، چهار فروند سوخو-۲۴ فنسر، یک فروند ایلوشین Il-۷۶ کاندید و سه فروند C-۱۳۰H هرکولس آماده پیوستن دوباره به ارتش هستند.(ادامه)
وزیران خارجه ایران و الجزایر آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات فلسطین و منطقه را بررسی کردند. رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و الجزایر درباره غزه
وزیران خارجه ایران و الجزایر آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات فلسطین و منطقه را بررسی کردند.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیرهای خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند. فعال‌شدن آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی
رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیرهای خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند.(ادامه)
مهم‌ترین تغییر تیم ملی در بازی با قطر
(ادامه)
امیر عبداللهیان خطاب به مقامات آمریکا و انگلیس: خشم منطقه را نیازمایید/ ما امنیت عراق، سوریه، یمن و فلسطین را امنیت منطقه می‌دانیم / در دیدارم با دیوید کامرون وزیرخارجه انگلیس به روشنی گفتم، «تداوم جنگ راه‌حل نیست» ....(خبر)
(ادامه)
حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه
رسانه‌های عربی بامداد دوشنبه گزارش دادند که محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در دیرالزور هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.(ادامه)
المیادین در خصوص حملات شب گذشته آمریکا به مناطقی از سوریه و عراق، در واکنش به کشته شدن سه سربازش در پایگاهی در اردن نوشت از قول منابع ... المیادین:اکثر مراکزی که توسط آمریکا هدف قرار گرفت، از قبل، تخلیه شده بود / آمریکا: احتمالا تعدادی از گروه‌های شبه‌نظامی در روز‌های اخیر تجهیزات و نیرو‌های خود را جابجا کرده بودند / الجزیره: در مناطق بمباران شده، هیچ پایگاهی متعلق به سپاه یا نیروی قدس وجود ندارد(خبر)
المیادین در خصوص حملات شب گذشته آمریکا به مناطقی از سوریه و عراق، در واکنش به کشته شدن سه سربازش در پایگاهی در اردن نوشت از قول منابع ...(ادامه)
در حالی که ارتش آمریکا از حملات هوایی به عراق و سوریه خبر داده، کاخ سفید اعلام کرد «به دنبال جنگ با ایران نیست.» اظهارت بایدن و آستین پس از حملات صورت گرفته در عراق و سوریه
در حالی که ارتش آمریکا از حملات هوایی به عراق و سوریه خبر داده، کاخ سفید اعلام کرد «به دنبال جنگ با ایران نیست.»(ادامه)
آشنایی با داور ایران - ژاپن
(ادامه)
به دنبال حمله بامدادی ارتش تروریستی آمریکا به عراق و سوریه، رسانه دولتی سوریه از آتش‌سوزی مهیب در پایگاه هوایی نظامیان آمریکایی در شرق سوریه خبر داد. آتش‌سوزی مهیب در پایگاه آمریکا در عراق
به دنبال حمله بامدادی ارتش تروریستی آمریکا به عراق و سوریه، رسانه دولتی سوریه از آتش‌سوزی مهیب در پایگاه هوایی نظامیان آمریکایی در شرق سوریه خبر داد.(ادامه)
شبکه خبری اسکای نیوز ادعا کرده حملاتی هوایی ظاهراً از سوی آمریکا به مناطقی در شرق سوریه انجام شده است و این حملات ادامه تا این لحظه ادامه دارد. گزارش‌های تاییدنشده از حمله هوایی آمریکابه منطقه مرزی عراق وسوریه
شبکه خبری اسکای نیوز ادعا کرده حملاتی هوایی ظاهراً از سوی آمریکا به مناطقی در شرق سوریه انجام شده است و این حملات ادامه تا این لحظه ادامه دارد.(ادامه)
سم‌پاشی اسطوره مصری علیه ایران و پاسخ کوبنده بازیکن سابق پرسپولیس
(ادامه)
شمال نیوز: یکی از مستشاران نظامی سپاه پاسداران در سوریه در پی حمله بامداد امروز (جمعه) رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق، به شهادت رسید. یکی از مستشاران نظامی ایران در سوریه به شهادت رسید+ عکس
شمال نیوز: یکی از مستشاران نظامی سپاه پاسداران در سوریه در پی حمله بامداد امروز (جمعه) رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق، به شهادت رسید.(ادامه)
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حومه دمشق خبر دادند. شنیده شدن صدای انفجارهایی در اطراف دمشق
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حومه دمشق خبر دادند.(ادامه)
فدراسیون فوتبال ایران طی نامه‌ای رسمی به کارت زرد نخست مهدی طارمی در دیدار با سوریه اعتراض کرد. اعتراض رسمی ایران به کارت زرد طارمی
فدراسیون فوتبال ایران طی نامه‌ای رسمی به کارت زرد نخست مهدی طارمی در دیدار با سوریه اعتراض کرد.(ادامه)
رییس جمهور سوریه در شبکه اجتماعی خود به حذف تیم ملی این کشور از جام ملت های آسیا در مقابل ایران واکنش نشان داد. واکنش بشار اسد به حذف سوریه توسط ایران در جام ملت‌های آسیا
رییس جمهور سوریه در شبکه اجتماعی خود به حذف تیم ملی این کشور از جام ملت های آسیا در مقابل ایران واکنش نشان داد.(ادامه)
مقامات آمریکایی درباره آغاز جنگ علیه حزب‌الله لبنان به اسرائیل هشدار داده‌اند، چراکه ارزیابی اطلاعاتی «آژانس اطلاعات دفاعی» آمریکا حاکی از آن است که اسرائیل پیروز چنین جنگی نخواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
مادر مهدی طارمی در خصوص اشک‌های فرزندش حین و بعد از بازی با سوریه در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد. واکنش مادر مهدی طارمی به اشک‌های فرزندش
مادر مهدی طارمی در خصوص اشک‌های فرزندش حین و بعد از بازی با سوریه در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.(ادامه)
واکنش بسیار احساسی مادر مهدی طارمی به گریه‌های پسرش در بازی ایران و سوریه
مادر مهدی طارمی در خصوص اشک‌های فرزندش حین و بعد از بازی با سوریه در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۲ بهمن
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید تهران بزرگ و آغاز دهه فجر پرداخته‌اند.(ادامه)
(ویدئو) دعوای خداداد عزیزی و خیابانی روی آنتن زنده!
خداداد عزیزی و جواد خیابانی لحظات بعد از بازی ایران و سوریه با ذهم درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند.(ادامه)
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد.

پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی / صعود با جان کندن!
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد. (ادامه)
یک رسانه عربی از ترکیب احتمالی سوریه مقابل ایران در جام ملت های آسیا رونمایی کرد. تاکتیک سوریه برای دیدار با ایران چیست؟
یک رسانه عربی از ترکیب احتمالی سوریه مقابل ایران در جام ملت های آسیا رونمایی کرد.(ادامه)
تصویر حضور شهید سیدرضی موسوی بر مزار شهید همدانی
دختر شهید موسوی می‌گوید: پدرم و شهید حسین همدانی دوستی عمیقی با هم داشتند. وقتی ابووهب می‌خواست برای مأموریت به سوریه برود به همسرش می‌گفت: برای من ساک نبندید، سید رضی همه چیز را آماده می‌کند.(ادامه)
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، خبر ارسال پیام‌های متعدد از سوی آمریکا به ایران در ۲ روز گذشته را رد و اعلام کرد که هر حمله‌ای به خاک ایران یا منافع و اتباع آن با پاسخ همراه خواهد بود. هر حمله‌ای به منافع و اتباع ایران با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، خبر ارسال پیام‌های متعدد از سوی آمریکا به ایران در ۲ روز گذشته را رد و اعلام کرد که هر حمله‌ای به خاک ایران یا منافع و اتباع آن با پاسخ همراه خواهد بود.(ادامه)
مقام‌های سیاسی امنیتی آمریکا در جلسۀ اضطراری شورای امنیت ملی کاخ سفید، تهدید حملۀ نظامی به ایران را به‌دلیل چالش‌های داخلی، جهانی و منطقه‌ای رد کردند / خروجی جلسۀ شورای امنیت ملی کاخ سفید: دنبال جنگ با ایران نیستیم ....(خبر)
(ادامه)
منابع غیررسمی بامداد سه شنبه مدعی وقوع انفجار در مرز عراق و سوریه شده‌اند. گزارش‌های تأیید نشده از انفجار در مرز عراق و سوریه
منابع غیررسمی بامداد سه شنبه مدعی وقوع انفجار در مرز عراق و سوریه شده‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.384 seconds.