.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
آلمان دومین تامین کننده سلاح اوکراین روز چهارشنبه ارتش این کشور را به موشک‌های دفاع هوایی «آیریس» و گلوله‌های توپ مجهز کرد. آلمان موشک‌های «آیریس» و هزاران گلوله توپ به اوکراین ارسال کرد
آلمان دومین تامین کننده سلاح اوکراین روز چهارشنبه ارتش این کشور را به موشک‌های دفاع هوایی «آیریس» و گلوله‌های توپ مجهز کرد.(ادامه)
وزیر امور خارجه ترکیه بر اجرای کنوانسیون مونترو از سوی کشورش بار دیگر تاکید کرد و گفت که ترکیه در این ارتباط مصمم است. محدودیت های ترکیه برای عبور کشتی‌های جنگی روسیه ادامه دارد
وزیر امور خارجه ترکیه بر اجرای کنوانسیون مونترو از سوی کشورش بار دیگر تاکید کرد و گفت که ترکیه در این ارتباط مصمم است.(ادامه)
نیروی هوایی چین 20 سال است که تلاش کرده با نیروی هوایی ایالات متحده برابری کند و اینک به رقیب واقعی برای این کشور تبدیل شده است. نشنال اینترست: چین نیروی هوایی آمریکا را شکست می‌دهد
نیروی هوایی چین 20 سال است که تلاش کرده با نیروی هوایی ایالات متحده برابری کند و اینک به رقیب واقعی برای این کشور تبدیل شده است.(ادامه)
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که کشتی‌های جنگی انگلیس به دلیل کمبود قدرت آتش نتوانستند اهداف زمینی متعلق به انصارالله در یمن را هدف قرار دهند. ناتوانی کشتی‌های جنگی انگلیس در مقابله با اهداف زمینی انصارالله
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که کشتی‌های جنگی انگلیس به دلیل کمبود قدرت آتش نتوانستند اهداف زمینی متعلق به انصارالله در یمن را هدف قرار دهند.(ادامه)
سفیر روسیه با هشدار به انگلیس هشدار داد که از فکر کردن به جنگ احتمالی و تقابل با مسکو پرهیز کند. هشدار روسیه به انگلیس
سفیر روسیه با هشدار به انگلیس هشدار داد که از فکر کردن به جنگ احتمالی و تقابل با مسکو پرهیز کند.(ادامه)
هیاتی از انصارالله یمن در جریان سفر به مسکو با مقامات ارشد روسیه دیدار و گفتگو و درباره مسائل منطقه رایزنی کرد. دیدار و گفتگوی اعضای انصارالله یمن با نماینده ویژه پوتین در مسکو
هیاتی از انصارالله یمن در جریان سفر به مسکو با مقامات ارشد روسیه دیدار و گفتگو و درباره مسائل منطقه رایزنی کرد.(ادامه)
وزیر خارجه روسیه بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حملات غرب به یمن، گفت که موضوع تشکیل کشور فلسطین نباید به تعویق بیافتد. لاوروف: باید فوراً در غزه آتش‌بس برقرار شود
وزیر خارجه روسیه بامداد چهارشنبه طی سخنرانی در شورای امنیت، ضمن محکوم کردن حملات غرب به یمن، گفت که موضوع تشکیل کشور فلسطین نباید به تعویق بیافتد.(ادامه)
پرتاب ماهواره ثریا برگ زرینی در تاریخ فضایی کشور بود
(ادامه)
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت». تسلیحات جدید حماس که تلفات زیادی از اسرائیل گرفت
«بسیاری از سلاح‌های حماس نو و جدید است و ثابت می‌کند حماس توانسته به‌رغم محاصره هوائی و زمینی،‌ تسلیحات موردنیازش را تأمین کند. حماس با این تسلیحات تلفات چشمگیری از اسرائیل گرفت».(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با موسی ابومرزوق رئیس دفتر روابط بین‌الملل حماس از این جنبش درخواست کرد تا اسرا را آزاد کند. روسیه از حماس خواست اسرا را آزاد کند
میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار با موسی ابومرزوق رئیس دفتر روابط بین‌الملل حماس از این جنبش درخواست کرد تا اسرا را آزاد کند.(ادامه)
شرکت نفت‌وگاز چندملیتی شِل انگلیس تا اطلاع ثانوی عبور کشتی‌های خود از دریای سرخ را متوقف کرد. شرکت شِل عبور و مرور از دریای سرخ را متوقف کرد
شرکت نفت‌وگاز چندملیتی شِل انگلیس تا اطلاع ثانوی عبور کشتی‌های خود از دریای سرخ را متوقف کرد.(ادامه)
به باور کارشناسان، تصمیم آمریکا و انگلیس برای نادیده گرفتن پیامد‌های گسترش دامنه درگیری در خاورمیانه، کوته‌بینانه است. تصمیم کوته‌بینانه آمریکا و انگلیس برای گسترش جنگ در خاورمیانه
به باور کارشناسان، تصمیم آمریکا و انگلیس برای نادیده گرفتن پیامد‌های گسترش دامنه درگیری در خاورمیانه، کوته‌بینانه است.(ادامه)
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند! ادعای مضحک نخست وزیر انگلیس: حملات به یمن طبق قوانین بین‌المللی مجاز هستند!
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند!(ادامه)
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در بحبوحه از سرگیری نشست کنگره برای ارسال کمک نظامی به اوکراین، از توقف کمک‌ها به اوکراین خبر داد. کربی: تدارکات نظامی به اوکراین متوقف شده است
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در بحبوحه از سرگیری نشست کنگره برای ارسال کمک نظامی به اوکراین، از توقف کمک‌ها به اوکراین خبر داد.(ادامه)
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.» بایدن: به دستور من حمله به یمن انجام شد
بایدن در پی تجاوز نظامی کشورش به یمن اعلام کرد: «به دستور من، نیرو‌های نظامی ایالات متحده آمریکا همراه با انگلیس و متحدانمان چند هدف را در یمن هدف قرار دادند.»(ادامه)
در پی تصویب قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه جنبش انصارالله یمن، سخنگوی جنبش انصارالله یمن تصویب این قطعنامه علیه یمن را «بازی سیاسی» و واشنگتن را ناقض قوانین دانست. واکنش صنعا به قطعنامه پینشهادی آمریکا در شورای امنیت
در پی تصویب قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه جنبش انصارالله یمن، سخنگوی جنبش انصارالله یمن تصویب این قطعنامه علیه یمن را «بازی سیاسی» و واشنگتن را ناقض قوانین دانست.(ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
«پوتین» از اطلاعات حاج قاسم تعجب کرده بود/ ماجرای حضور سردار سلیمانی با چهره مبدل در بغداد ؛ آمریکایی‌ها زمانی که فهمیدند فرمانده نیروی قدس سپاه به آن منطقه رفته با تانک به محل اقامت ایشان حمله کردند ....(خبر)
(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد. عربستان رسما به بریکس پیوست
با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد.(ادامه)
زمین‌لرزه ۷.۶ ریشتری امروز در دریای ژاپن با هشدار سونامی در سواحل این کشور، کره‌ شمالی، کره‌ جنوبی و روسیه همراه شد. هشدار وقوع سونامی در کره‌شمالی، کره‌جنوبی
زمین‌لرزه ۷.۶ ریشتری امروز در دریای ژاپن با هشدار سونامی در سواحل این کشور، کره‌ شمالی، کره‌ جنوبی و روسیه همراه شد.(ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر هشدار داد که امکان دارد این کشور در صورت شکست اوکراین در جنگ وارد درگیری مستقیم با روسیه شود. هشدار بایدن درباره احتمال درگیری مستقیم آمریکا و روسیه
رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر هشدار داد که امکان دارد این کشور در صورت شکست اوکراین در جنگ وارد درگیری مستقیم با روسیه شود.(ادامه)
پس از اینکه پمپئو خواستار کمک همه جانبه به اوکراین شد، فعالان شبکه‌های اجتماعی از او خواستند خود اسلحه بدست بگیرد و به اوکراین برود. درخواست آمریکایی‌ها برای اعزام پمپئو به اوکراین
پس از اینکه پمپئو خواستار کمک همه جانبه به اوکراین شد، فعالان شبکه‌های اجتماعی از او خواستند خود اسلحه بدست بگیرد و به اوکراین برود.(ادامه)
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در مورد تحولات مربوط به قفقاز جنوبی، آخرین وضعیت همکاری‌ها و روابط دو جانبه و برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند. در گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و روسیه مطرح شد؛ روسیه بدون قید و شرط به تمامیت ارضی ایران احترام می‌گذارد
وزرای امور خارجه ایران و روسیه در مورد تحولات مربوط به قفقاز جنوبی، آخرین وضعیت همکاری‌ها و روابط دو جانبه و برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه دوشنبه شب در نشست با وزیر دفاع این کشور بابت آزاد سازی شهرک «مارینکا» در «دونتسک» از نیروهای مسلح روسیه قدر دانی کرد. قدردانی پوتین از نظامیان روسیه به مناسبت آزاد سازی «مارینکا»
رئیس جمهور روسیه دوشنبه شب در نشست با وزیر دفاع این کشور بابت آزاد سازی شهرک «مارینکا» در «دونتسک» از نیروهای مسلح روسیه قدر دانی کرد.(ادامه)
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است. انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه: جدال چهره‌های جدید و سیاستمداران کهنه‌کار
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.317 seconds.