.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کریستیانو رونالدو با پیروزی النصر مقابل العین به رکورد ۸۰۰ پیروزی رسید. رونالدو باز رکورددار شد
کریستیانو رونالدو با پیروزی النصر مقابل العین به رکورد ۸۰۰ پیروزی رسید.(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دربی راهی رختکن این تیم نشد. حرکت عجیب خطیر پس از پایان بازی استقلال
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دربی راهی رختکن این تیم نشد.(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست. قالیباف رئیس می‌ماند یا استعفا می‌دهد؟
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم. دبیرکل جبهه صبح ایران گفت:از جریان اصلاح‌طلب باید تشکر کرد برای لیستی که در انتخابات دادند. شاید لیست اصلاح‌طلبان برخلاف نظر مخاطبانشان بود اما در مشارکت موثر بود. فیلتر مردم نسبت به شورای نگهبان سختگیرانه‌تر بود که برای جناح چپ و راست سنتی نمود داشت....(خبر)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم.(ادامه)
اتحادیه جهانی کشتی قرار است یک برنامه متفاوت از دیدار‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور منتشر کند. سورپرایز برای حسن یزدانی!
اتحادیه جهانی کشتی قرار است یک برنامه متفاوت از دیدار‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور منتشر کند.(ادامه)
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند. باشگاه پرسپولیس فروخته شد +سند/ یک هلدینگ ثروتمند استقلال را می‎‌خرد
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند.(ادامه)
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد. رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد.(ادامه)
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد. مختاری تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های کشتی تعلیق شد
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی از تعلیق محمدرضا مختاری تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های مربوط به کشتی خبر داد.(ادامه)
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
در پی استعفای علیرضا خدابخشی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد. علیرضا خدابخشی استعفا کرد؛ صائب سرپرست معاونت سیاسی صداوسیما شد
در پی استعفای علیرضا خدابخشی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی محمدعلی صائب را به سرپرستی معاونت سیاسی صداوسیما منصوب کرد.(ادامه)
تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت. زمان برگزاری دربی ۱۰۳ مشخص شد
تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس روز چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت.(ادامه)
باشگاه آویسپا فوکوئوکا به‌صورت رسمی از جذب شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد. مهاجم پرسپولیس به تیم ژاپنی پیوست
باشگاه آویسپا فوکوئوکا به‌صورت رسمی از جذب شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس خبر داد.(ادامه)
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد. ماجرای توئیت رسایی علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد.(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد. آرنولد تویی
هادی چوپان، قهرمان خودساخته ایرانی که آرزو داشت آرنولد را ببیند، فاتح مسابقاتی با نام و عنوان او شد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد. نبویان با ۵۹۷ هزار رای نفر اول شد؛ قالیباف با ۴۴۷ هزار رای چهارم / ۱۴ نفر مستقیم به مجلس راه یافتند / ۳۲ نفر برای رقابت بر سر ۱۶ کرسی باقیمانده به دور دوم رفتند / تعداد آرای صحیح استان تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار رای(خبر)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
عنوان قهرمانی مسابقات پرورش اندام آرنولد کلاسیک به هادی چوپان ورزشکار پرافتخار ایران رسید. هادی چوپان قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک شد
عنوان قهرمانی مسابقات پرورش اندام آرنولد کلاسیک به هادی چوپان ورزشکار پرافتخار ایران رسید.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران میزان مشارکت مردم واجدان شرایط دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر بودند که یک میلیون و ۸۰ هزار و ۸۱۵ رأی ماخوده و میزان مشارکت مردم استان در این دوره انتخابات ۴۳.۵ درصد بوده است ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: براساس اعلام غیررسمی، شمارش آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه مازندران به پایان رسید. یک زن راهی بهارستان شد / یک حوزه انتخابیه به مرحله دوم رسید / 5 نماینده مجلس یازدهم رای آوردند / یک نماینده ادوار پیروز شد / نتایج هنوز قطعی نیست
شمال نیوز: براساس اعلام غیررسمی، شمارش آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه مازندران به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز: نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران مشخص شد.

منتخبان مردم مازندران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شدند
شمال نیوز: نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران مشخص شد. (ادامه)
مهلت تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید. مهلت تبلیغات نامزد‌های انتخابات به پایان رسید
مهلت تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید.(ادامه)
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات در مقاطع مختلف انتخاباتی را از نظر می‌گذرانید. انتخابات عمل صالح است مراقب باشید از دست نرود
گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات در مقاطع مختلف انتخاباتی را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امروز به پایان رسید. سوت پایان تبلیغات انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۴۰۲
زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری امروز به پایان رسید.(ادامه)
بهانه فروش خودروسازی سایپا عید نیمه شعبان بوده و نارنجی‌های جاده مخصوص این طرح فروش را تا زمان تکمیل ظرفیت در دستور کار دارند. فروش ۹ خودرو داخلی به قیمت کارخانه (ویژه اسفند)
بهانه فروش خودروسازی سایپا عید نیمه شعبان بوده و نارنجی‌های جاده مخصوص این طرح فروش را تا زمان تکمیل ظرفیت در دستور کار دارند.(ادامه)
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد. بررسی گزینه های احتمالی ریاست مجلس دوازدهم
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد.(ادامه)
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ... ۳۰ ویژگی مهم یک داوطلب شایسته مجلس
برای برون رفت از چالش‌های متنوع در حوزه‌های مختلف نیازمند ورود افراد نخبه با ویژگی‌های خاص به قوه مقننه می‌باشد تا بتوانند با تحلیل‌های علمی زمینه‌های بروز مشکلات را شناسایی ...(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۲ میلیون و۴۸۷ هزار و ۲۴۴ واجد شرایط رای دادن در مازندران ۱۱۲هزار و ۹۳۲ نفر رای اولی هستند.

شیب تُند انصراف داوطلبان مجلس در مازندران/ /انصراف ۱۳۵ نفر، رقابت ۳۶۷ داوطلب
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۲ میلیون و۴۸۷ هزار و ۲۴۴ واجد شرایط رای دادن در مازندران ۱۱۲هزار و ۹۳۲ نفر رای اولی هستند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.