.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
دو تن از اعضای داعش خراسان که احتمالا قصد انجام عملیات تروریستی داشتند، در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شدند. بازداشت دو عضو داعش در قم هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س)
دو تن از اعضای داعش خراسان که احتمالا قصد انجام عملیات تروریستی داشتند، در هنگام ورود به حرم حضرت معصومه (س) توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت شدند.(ادامه)
شمال نیوز: در صورت تداوم روند رشد ۴ درصدی ماهانه نرخ ارز در دولت دوازدهم، قیمت دلار در اواسط سال ۱۴۰۳ از ۱۰۰ هزار تومان عبور می‌کرد و در پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۳۰ هزار تومان و در پایان سال ۱۴۰۴ به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسید. خبرگزاری دولت: قیمت دلار تا پایان دولت رئیسی به ۱۰۰ هزار تومان هم نخواهد رسید !
شمال نیوز: در صورت تداوم روند رشد ۴ درصدی ماهانه نرخ ارز در دولت دوازدهم، قیمت دلار در اواسط سال ۱۴۰۳ از ۱۰۰ هزار تومان عبور می‌کرد و در پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۳۰ هزار تومان و در پایان سال ۱۴۰۴ به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسید.(ادامه)
شمال نیوز: مقام سفارت سوييس بعنوان حافظ منافع امريكا در ایران، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (سه‌شنبه) توسط مديركل امريكا به وزارت خارجه فراخوانده شد. پیام مهم و شبانه ایران به آمریکا درباره حمله به سفارت ایران در دمشق / پیام چگونه منتقل شد؟
شمال نیوز: مقام سفارت سوييس بعنوان حافظ منافع امريكا در ایران، ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (سه‌شنبه) توسط مديركل امريكا به وزارت خارجه فراخوانده شد.(ادامه)
دقایقی پیش منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده‌اند.
حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق/ شهادت سردار زاهدی از فرماندهان سپاه قدس به همراه معاون او / ۶ موشک به کنسولگری برخورد کرد / ۷ نفر شهید شدند
دقایقی پیش منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خبر داده‌اند. (ادامه)
برنامه‌ریزی برای «سیزده‌بِه‌دَر» و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده‌هاست؛ دغدغه‌ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ‌تر شده باشد. با این وجود،‌ اما برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن‌گیرشان می‌شود بنابراین حتی برای یک پیاده‌روی کوتاه از منزل خارج می‌شوند. اما واقعا این روز نحس است؟ آیا «سیزده‌ به‌در» واقعا نحس است؟
برنامه‌ریزی برای «سیزده‌بِه‌دَر» و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده‌هاست؛ دغدغه‌ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ‌تر شده باشد. با این وجود،‌ اما برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن‌گیرشان می‌شود بنابراین حتی برای یک پیاده‌روی کوتاه از منزل خارج می‌شوند. اما واقعا این روز نحس است؟(ادامه)
آیت‌الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تهران، توضیحاتی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه ارائه کرد. توضیحات آیت‌الله صدیقی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه
آیت‌الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تهران، توضیحاتی دربارهٔ زمین حوزهٔ علمیه ارائه کرد.(ادامه)
وریا غفوری که به تازگی از استقلال خداحافظی کرده، قرار است شغل جدیدی را آغاز کند. وریا غفوری وارد حرفه جدید شد
وریا غفوری که به تازگی از استقلال خداحافظی کرده، قرار است شغل جدیدی را آغاز کند.(ادامه)
یک منبع آگاه اعلام کرد که سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان به زودی به باکو اعزام می‌شود. سفیر ایران در آذربایجان برکنار شد؟
یک منبع آگاه اعلام کرد که سفیر جدید ایران در جمهوری آذربایجان به زودی به باکو اعزام می‌شود.(ادامه)
توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد اعم از آشنایان و‌غیر اشنایان در اجرای قانون حتما به حساب اشخاص رسیدگی شود. توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته/ از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم/ توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود
توقع دارم در نظارت اگر به موردی رسیدند که از نظر قانونی جای مواخذه وجود دارد اعم از آشنایان و‌غیر اشنایان در اجرای قانون حتما به حساب اشخاص رسیدگی شود.(ادامه)
من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم. واکنش فرزند علم الهدی به خبر سهامداری در هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرد | ماجد علم الهدی: هیچ ارتباطی با مهدی جوانمرد ندارم | سرمایه‌آی هم برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم!
من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.(ادامه)
مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است.
اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان/ تصاویر جنجالی و بی‌حجابی خبرنگار تلویزیون باکو در گفتگو با موسوی در سفارت ایران / ۱۰ تصویر جنجالی از خانم خبرنگار ؛ از لحظه ورود به سفارت ایران تا دریافت هدیه از سفیر
مصاحبه سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با یک خبرنگار خانم در جمهوری آذربایجان با واکنش‌های منفی بسیاری از ناحیه دوستداران ایران و‌ جمهوری اسلامی مواجه شده است. (ادامه)
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های ضدایرانی دور جدیدی از شایعات را علیه برخی چهره های سرشناس و افراد منتسب به آن ها آغاز کردند. پاسخ فرزند آیت‌الله علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ گردشگری
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های ضدایرانی دور جدیدی از شایعات را علیه برخی چهره های سرشناس و افراد منتسب به آن ها آغاز کردند.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است. روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است.(ادامه)
دبیر شورای امنیت ملی روسیه و رئیس سرویس امنیت داخلی این کشور اوکراین را مسئول حمله تروریستی مسکو اعلام کردند. روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
دبیر شورای امنیت ملی روسیه و رئیس سرویس امنیت داخلی این کشور اوکراین را مسئول حمله تروریستی مسکو اعلام کردند.(ادامه)
اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور تاکید کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.(ادامه)
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. ماجرای دیدار مهم فرماندهان با سید حسن خمینی چه بود؟
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندان مالک آن است. پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندن مالک کوروش کمپانی است
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندان مالک آن است.(ادامه)
سرویس ویژه روسیه با اشاره به دریافت اطلاعاتی از آمریکا مبنی بر آماده‌سازی برای حمله تروریستی اعلام کرد که این اطلاعات کلی بود. روسیه: اطلاعاتی که آمریکا درباره حمله تروریستی داد، کلی بود
سرویس ویژه روسیه با اشاره به دریافت اطلاعاتی از آمریکا مبنی بر آماده‌سازی برای حمله تروریستی اعلام کرد که این اطلاعات کلی بود.(ادامه)
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ،  تحقق سند  چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟! شعارهای سال از تحقق تاتعلل؟!کارگزاران نظام برای عمل به وعده ها درکجا قرار دارند؟
شمال نیوز : کارگزاران نظام از گذشته و حال باید پاسخ بدهند که برای گسترش و تقویت تولید ، اجرای کامل و درست اصل چهل و چهار قانون اساسی ، تحقق سند چشم انداز بیست ساله ی نظام و تسهیل مشارکت ‌ مردم و سرمایه گذاران در حوزه ی تولید چه کرده اند ؟!(ادامه)
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست. پیشنهاد یک مولتی میلیاردر ایرانی به رونالدو
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست.(ادامه)
گروهک تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله مرگبار در یک سالن کنسرت در نزدیکی مسکو را بر عهده گرفت. داعش مسئولیت حمله مرگبار در روسیه را بر عهده گرفت
گروهک تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت حمله مرگبار در یک سالن کنسرت در نزدیکی مسکو را بر عهده گرفت.(ادامه)
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت. همسر ابراهیم رئیسی با جمله ای جنجال به پا کرد
موحد سال ۱۳۳۸ مدرک دکتری خود را در رشتهٔ حقوق خصوصی از دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دریافت کرد و سپس برای آشنایی بیشتر با مباحث حقوق بین‌الملل به انگلستان رفت و پژوهش‌های خود را زیرنظر پروفسور جنینگز و پروفسور شوارتزنبرگ در لندن پی گرفت.(ادامه)
۴ کشور اروپایی از جمله اسپانیا اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح و امنیت در منطقه جنگ‌زده هستند. اعلام آمادگی ۴ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطینی
۴ کشور اروپایی از جمله اسپانیا اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان تنها راه دستیابی به صلح و امنیت در منطقه جنگ‌زده هستند.(ادامه)
اولین قسمت از ویژه برنامه لحظات افطار شبکه دو سیما با عنوان «پناه» در حالی روی آنتن رفت که بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ بعد از مدت‌ها دوری از رسانه‌های رسمی به صورت زنده اذان گفت. ذوق‌زدگی مادر خواننده پاپ از اذان گفتنش در تلویزیون
اولین قسمت از ویژه برنامه لحظات افطار شبکه دو سیما با عنوان «پناه» در حالی روی آنتن رفت که بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ بعد از مدت‌ها دوری از رسانه‌های رسمی به صورت زنده اذان گفت.(ادامه)
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند! ۱۴۰۳؛ سال نهنگ است یا اژدها؟
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند!(ادامه)
احتمالا بزودی شاهد معرکه گیری با میمون در تلویزیون باشیم!
عباس عبدی نوشت: احتمالا بزودی شاهد دیدن شهر فرنگ و معرکه گیری با میمون و... هم باید باشیم. سقوط آزاد در همه زمینه‌ها رخ داده. (ادامه)
چین در ادامه نمایش قدرت به تایوان روز پنجشنبه 32 هواپیما و 5 ناو جنگی را به اطراف این جزیره اعزام کرد. اعمال قدرت هوایی چین به تایوان با پرواز 32 هواپیمای جنگی
چین در ادامه نمایش قدرت به تایوان روز پنجشنبه 32 هواپیما و 5 ناو جنگی را به اطراف این جزیره اعزام کرد.(ادامه)
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «مروان عیسی، فرد شماره سه حماس، هفته گذشته در عملیات اسرائیل کشته شد». حماس تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است. آمریکا شهادت مروان عیسی، نفر سوم حماس، را تایید کرد
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «مروان عیسی، فرد شماره سه حماس، هفته گذشته در عملیات اسرائیل کشته شد». حماس تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.442 seconds.