.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد. بذرپاش: هواپیماهای جدید در راه است
توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد.(ادامه)
معاونت حقوقی رئیس جمهور پیرامون اقدامات افغانستان در بهره‌برداری از رود هیرمند و تکلیف حقوقی کشور مذکور برای تحویل ۸۲۰ میلیون متر مکعب آب به کشور ایران بیانیه‌ای منتشر کرد. دولت افغانستان نمی‌تواند با اقدامات یکجانبه خود، مانع از بهره‌برداری ایران از آب رودخانه هیرمند شود
معاونت حقوقی رئیس جمهور پیرامون اقدامات افغانستان در بهره‌برداری از رود هیرمند و تکلیف حقوقی کشور مذکور برای تحویل ۸۲۰ میلیون متر مکعب آب به کشور ایران بیانیه‌ای منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ جواهر ده، بهشت ییلاقی رامسر
روستای جواهرده، یکی از پرطرفدارترین جا‌های دیدنی رامسر در شمال کشور است که با جاده‌ای رویایی و غرق در مه، شما را به سفری در یک تابلوی نقاشی و خیالی دعوت می‌کند. این روستا با آب و هوایی دلپذیر و چشم‌انداز‌های طبیعی بی‌نظیر، هر سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است.(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند. تهدید فسفات و کربوهیدراته شدن آب شرب چا‌های مازندران
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: چاه‌های آب آشامیدنی استان به دلیل بالا بودن سطح آب در معرض خطر فسفات و کربوهیدراته شدن قرار دارند.(ادامه)
ممنوعیت جنجالی بر سر مزار ‎حبیب، خواننده ایرانی+ عکس
اجرای ‎موسیقی در مزار ‎حبیب محبیان ممنوع شده است.(ادامه)
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است. علیرضابیگی : 174 نماینده در لیست هستند / 12 نماینده مازندران : ما نبودیم !
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
شمال نیوز: هیچ یک از ۲۲ شهرستان مازندران هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان مازندران محو شد
شمال نیوز: هیچ یک از ۲۲ شهرستان مازندران هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد. (ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن ۴ باند تهیه و توزیع موادمخدر در عملیات یک هفته‌ای پلیس خبر داد. متلاشی شدن ۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن ۴ باند تهیه و توزیع موادمخدر در عملیات یک هفته‌ای پلیس خبر داد.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از عزل فرمانده انتظامی عباس آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای استان در پی حادثه روستای دانیال آن شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد برکنار شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از عزل فرمانده انتظامی عباس آباد به دستور سردار میرزایی فرمانده فراجای استان در پی حادثه روستای دانیال آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از سفر هیات دولت به غرب مازندران خبر داد و گفت: طبق درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم، سفر بعدی رئیس جمهور و وزیران به رامسر است. به‌زودی رئیس جمهوری و هیات دولت به غرب مازندران سفر می‌کنند
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از سفر هیات دولت به غرب مازندران خبر داد و گفت: طبق درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم، سفر بعدی رئیس جمهور و وزیران به رامسر است.(ادامه)
ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی
(ادامه)
فرماندار رامسر از موافقت وزیر کشور با شهر شدن بخش دالخانی این شهرستان خبر داد.

ارتقا یک روستا به شهر در رامسر
فرماندار رامسر از موافقت وزیر کشور با شهر شدن بخش دالخانی این شهرستان خبر داد. (ادامه)
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۰ مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است.


کسب ۳۷۰ مدال جهانی توسط ورزشکاران مازندرانی طی سال گذشته
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ورزشکاران مازندرانی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۷۰ مدال المپیک، پارالمپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی کسب کردند که نشان دهنده استعداد، تلاش و غیرت جوانان این استان است. (ادامه)
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است. هجوم مسافران ترکیه و ارمنستان به شمال ایران!
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است.(ادامه)
تصویری عجیب از حجم ترافیک رامسر در نوروز ۱۴۰۲
تصویری هوایی از حجم ترافیک در شهر رامسر را مشاهده می‌کنیداین تصویر در نوروز ۱۴۰۲ برداشته شده است.(ادامه)
زورگیر سابقه داری که با سلاح سرد در حال سرقت از عابران در رامسر بود و به سمت ماموران نیز حمله کرد با شلیک پلیس زمین‌گیر شد. درگیری زورگیر مسلح با پلیس در رامسر
زورگیر سابقه داری که با سلاح سرد در حال سرقت از عابران در رامسر بود و به سمت ماموران نیز حمله کرد با شلیک پلیس زمین‌گیر شد.(ادامه)
در تعطیلات نوروز تفریحات رامسر با افزایش قیمت شدیدی مواجه بوده است. هزینه استفاده از تله کابین ۲۷۲ هزار تومان و پاراگلایدر برای ده دقیقه ۷۵۰ هزار تومان. تفریحات نجومی در رامسر
در تعطیلات نوروز تفریحات رامسر با افزایش قیمت شدیدی مواجه بوده است. هزینه استفاده از تله کابین ۲۷۲ هزار تومان و پاراگلایدر برای ده دقیقه ۷۵۰ هزار تومان.(ادامه)
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به بازدید مداوم از نانوایی های استان تا پایان نوروز، گفت: ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد. ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به بازدید مداوم از نانوایی های استان تا پایان نوروز، گفت: ۸۸۰ تن سهمیه آرد فوق العاده نوروزی به نانوایان مازندران ارائه شد.(ادامه)
۲ شهرستان مازندران اکنون در وضعیت قرمز کرونایی و ۲ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند. افزایش مناطق قرمز و نارنجی در نقشه کرونایی مازندران
۲ شهرستان مازندران اکنون در وضعیت قرمز کرونایی و ۲ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.(ادامه)
حضور یک مادر در مراسم عمامه‌گذاری طلبه رامسری+ عکس
اعتمادآنلاین / معمولا در مراسم عمامه‌گذاری، مرجع تقلید یا یک عالم بزرگ روی سر طلبه، عمامه می‌گذارند، اما این بار، امام جمعه خوش ذوق رامسر ابتکار جالبی برای این مراسم به خرج داد. عمامه گذاری توسط مادر ۲ طلبه را در این تصاویر ببینید.(ادامه)
نخستین اتوبوس دریایی مازندران که روز یکشنبه برای انجام مراحل آزمایشی و آماده سازی به منظور ارایه خدمات به مهمان نوروزی در ساحل نوشهر به آب انداخته شد.

نخستین اتوبوس دریایی مازندران در ساحل نوشهر به آب انداخته شد
نخستین اتوبوس دریایی مازندران که روز یکشنبه برای انجام مراحل آزمایشی و آماده سازی به منظور ارایه خدمات به مهمان نوروزی در ساحل نوشهر به آب انداخته شد. (ادامه)
انفجار گاز در یک منزل مسکونی در رامسر هفت مصدوم برجای گذاشت هفت زخمی در پی انفجار گاز
انفجار گاز در یک منزل مسکونی در رامسر هفت مصدوم برجای گذاشت(ادامه)
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با تلاش فرمانداران شهرستان‌های استان، پاکسازی معابر مازندران به وضع مطلوب نزدیک‌تر شده است. کاستن بار زباله و نخاله از دوش معابر مازندران
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با تلاش فرمانداران شهرستان‌های استان، پاکسازی معابر مازندران به وضع مطلوب نزدیک‌تر شده است.(ادامه)
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از مرمت هتل قدیم رامسر خبر داد. مرمت هتل قدیم رامسر
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از مرمت هتل قدیم رامسر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این روزها حال و روز ورزش مازندران خوب است . خوب تر از همیشه ، به روزهایی نزدیک می شود که باید خیلی زودتر از این ها به آن می رسید . اهالی ورزش هم خوشحالند از این همه اتفاق خوب که نتیجه آن بدون تردید بالندگی و سرافرازی همه اهالی ورزش استان خواهد بود . روزهای طلایی ورزش مازندران(يادداشت)
شمال نیوز : این روزها حال و روز ورزش مازندران خوب است . خوب تر از همیشه ، به روزهایی نزدیک می شود که باید خیلی زودتر از این ها به آن می رسید . اهالی ورزش هم خوشحالند از این همه اتفاق خوب که نتیجه آن بدون تردید بالندگی و سرافرازی همه اهالی ورزش استان خواهد بود .(ادامه)
تور کارگاه‌گردی ویژه تعطیلات نوروزی در رامسر برگزار می‌شود. برگزاری تور کارگاه‌گردی در رامسر
تور کارگاه‌گردی ویژه تعطیلات نوروزی در رامسر برگزار می‌شود.(ادامه)
۱۸ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار گرفتند. حرکت ۱۸ شهرستان مازندران روی ریل آبی کرونا
۱۸ شهرستان مازندران بر اساس آخرین به روزرسانی رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار گرفتند.(ادامه)
تیم‌های خارجی برای شرکت در رویداد بین المللی پرورش اندام مستر یونیورس وارد شهرستان رامسر شدند. ورود ورزشکاران خارجی به رامسر برای شرکت در رقابت‌های پرورش اندام
تیم‌های خارجی برای شرکت در رویداد بین المللی پرورش اندام مستر یونیورس وارد شهرستان رامسر شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.