.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳(يادداشت)
سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شد. انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم در تحقق این هدفگذاری ملی است و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی بی نظیر خود، این نکته بسیار حیاتی را در شعار امسال متجلی ساختند.(ادامه)
یک روزنامه لبنانی نوشت در صورت عدم حصول توافق آتش‌بس در غزه، دولت آمریکا موضوع حمله رژیم صهیونیستی به رفح را منتفی نمی‌داند. آمریکا به اسرائیل برای حمله به رفح چراغ سبز نشان داده است
یک روزنامه لبنانی نوشت در صورت عدم حصول توافق آتش‌بس در غزه، دولت آمریکا موضوع حمله رژیم صهیونیستی به رفح را منتفی نمی‌داند.(ادامه)
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند.
مردم چگونه در جهش تولید شریک می‌شوند؟
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند. (ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
پلیس کانادا در گزارشی محرمانه از احتمال بروز ناآرامی در ۵ سال آینده در این کشور خبر داد. گزارش محرمانه پلیس کانادا از ناآرامی‌های احتمالی در سال‌های آتی
پلیس کانادا در گزارشی محرمانه از احتمال بروز ناآرامی در ۵ سال آینده در این کشور خبر داد.(ادامه)
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند. ۲ نیمه متفاوت در «شعار سال» از سال ۱۳۸۰ تا ۱۴۰۳ / رهبر انقلاب بر کدام حوزه ها بیشتر تاکید دارند؟ +جدول
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود.
ماشین جدید سایپا در همکاری با سیتروئن / عکس
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. (ادامه)
شعب منتخب بانک‌های مازندران در تعطیلات نوروزی بصورت کشیک، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. نحوه فعالیت بانک‌های استان در تعطیلات نوروز
شعب منتخب بانک‌های مازندران در تعطیلات نوروزی بصورت کشیک، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه برای مردم در نظر گرفته‌ایم. هدیه اینترنتی دولت به مردم به مناسبت نوروز و ماه رمضان
وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه برای مردم در نظر گرفته‌ایم.(ادامه)
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما به دلیل تخلف مسدود شد. ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما مسدود شد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ۸ سایت غیر مجاز فروش بلیت هواپیما به دلیل تخلف مسدود شد.(ادامه)
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » ....

 نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است / امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » .... (ادامه)
قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۲۳ اسفند ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید. قیمت خودرو در بازار آزاد چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه
قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۲۳ اسفند ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.(ادامه)
بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف شعله ور کردن اوضاع در قدس طی ماه مبارک رمضان اشغالی اعلام کرد قصد دارد به مسجدالاقصی برود. جنجال‌آفرینی بن غفیر با شروع ماه رمضان
بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف شعله ور کردن اوضاع در قدس طی ماه مبارک رمضان اشغالی اعلام کرد قصد دارد به مسجدالاقصی برود.(ادامه)
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است. روزه داری برای کدام بیماران خطر ندارد؟
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.(ادامه)
محصول جدید سایپا "اطلس G" رونمایی شد+قیمت
از چند روز قبل تحویل خودرو جدید اطلس به مشتریان از سوی شرکت سایپا آغاز شده و قیمت این محصول نیز در بازار مشخص شده است.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند. کلیات لایحه ۲ روز تعطیلی در هفته و کاهش ساعات کاری ادارات تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کردند.(ادامه)
عمل خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ٨ ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد. خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ۸ ساله
عمل خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ٨ ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد.(ادامه)
انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان/ بازداشت ۵ مدیر داخلی شبکه‌ (Nitro bet) و درگاه مالی (Pardakht.me) / این شبکه که توسط باندهای مرموز مستقر در انگلستان تأسیس و هدایت می‌شد، توانسته بود مبالغ کلانی ....(خبر)
(ادامه)
  وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد. اطلاعیه‌ وزارت اطلاعات درباره انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از انهدام بزرگ‌ترین شبکه اخلالگر مالی و بنگاه‌های قمار آنلاین مرتبط با انگلستان خبر داد.(ادامه)
آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت‌های آمریکا که مسئول بررسی نفوذ سایبری در نهاد‌های دولتی و مشاوره به آنان است، ماه گذشته هک شد. آژانس امنیت سایبری آمریکا هک شد
آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت‌های آمریکا که مسئول بررسی نفوذ سایبری در نهاد‌های دولتی و مشاوره به آنان است، ماه گذشته هک شد.(ادامه)
اولین راکتورهای فوق‌سنگین بومی ساخته شده در شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان فردا رونمایی می‌شود. ایران به جمع ۵ کشور سازنده راکتور تولید متانول پیوست
اولین راکتورهای فوق‌سنگین بومی ساخته شده در شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان فردا رونمایی می‌شود.(ادامه)
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم. رنگ و حیوان سال ۱۴۰۳ چیست؟
حیوان سال 1403 و گاه شماری حیوانی مسئله است که بسیاری از افرادبه اهمیت می دهند و نماد سال جدید برایشان اهمیت فراوانی دارد. در خبر زیر قصد به نماد سال 1403 بیشتر بپردازیم.(ادامه)
همزمان با سخنرانی سالانه بایدن در کنگره، معترضان در بیرون از محل سخنرانی خوستار توقف جنگ غزه شدند. اعتراضات حامیان فلسطین همزمان با سخنرانی سالانه بایدن در کنگره
همزمان با سخنرانی سالانه بایدن در کنگره، معترضان در بیرون از محل سخنرانی خوستار توقف جنگ غزه شدند.(ادامه)
علی آبادی از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد، اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم. عرضه خودروی اقتصادی در سال آینده
علی آبادی از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد، اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.409 seconds.